Вт, 26.09.2017, 04:53
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 61 з 63«125960616263»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Навчальні програми
KulAlex Дата: Чт, 06.12.2007, 13:31 | Повідомлення № 1
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Ваші думки відносно нових програм.

Добавлено (06.12.2007, 12:31)
---------------------------------------------
Дані програми є на сайті Міністрерства освіти і науки, але вони там не скачуються. Їх виставили на olympiada.km.ua і на форумі metodinfo.3bb.ru йде їх обговорення. Вносяться пропозиції до 11 грудня.


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 02:46
Bandalak Дата: Вт, 15.08.2017, 12:17 | Повідомлення № 901
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2017/2018 навчальному роціВитяг з додаткудо листа Міністерстваосвіти і науки Українивід 09.08.2017 р. № 1/9-436



Лист на сайті МОН
Прикріплення: Informatic.rar(31Kb)
Newbie Дата: Вт, 15.08.2017, 23:15 | Повідомлення № 902
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
не повертається язик назвати це рекомендаціями, але скоріш ідеї та приклади того, як можна викладати інформатику. сподіваюсь, буде цікаво та корисно.
перша частина про викладання програмування, яке не відлякує формальностями, а заохочує експериментувати та співпрацювати.
https://youtu.be/4X4NjwdLT3w

і друга частина - про дискусії на теми, де немає правильних відповідей, або вони є, але їх треба ще знайти. коли можна і треба фантазувати, але при цьому аргументувати та слухати інших. і ділитись власним досвідом, демонструючи, як "давним-давно все знаєш з тої вашої інформатики" :) 
https://youtu.be/UzLLHIMiX-4
gromko Дата: Ср, 16.08.2017, 15:45 | Повідомлення № 903
Лінуксоїд
Повідомлень: 2532
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Newbie ()
не повертається язик назвати це рекомендаціями, але скоріш ідеї та приклади того, як можна викладати інформатику. сподіваюсь, буде цікаво та корисно.перша частина про викладання програмування, яке не відлякує формальностями, а заохочує експериментувати та співпрацювати.
https://youtu.be/4X4NjwdLT3w

і друга частина - про дискусії на теми, де немає правильних відповідей, або вони є, але їх треба ще знайти. коли можна і треба фантазувати, але при цьому аргументувати та слухати інших. і ділитись власним досвідом, демонструючи, як "давним-давно все знаєш з тої вашої інформатики" :)
https://youtu.be/UzLLHIMiX-4
Це найкращі рекомендації - переглянув і порадив колегам.
swetikccc Дата: Ср, 16.08.2017, 16:49 | Повідомлення № 904
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Все цікаво і корисно і буває цілий урок дітки перебирають монетки, поки не з'ясують як працює сортування,але...
Як такий підхід впихнути в програму, до якої ресурс що виклав відео також має відношення.
Або хвалений підхід до проведення уроку, який тут так пропагували " народники" , план уроку.

Вертаємося до старого підходу, коли вирішення проблеми гуртом дає результат. Так ще школи філософів в стародавній Греції, але туди не брали всіх підряд, як і в гімназію Сихівську, я думаю.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 16.08.2017, 17:10 | Повідомлення № 905
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3783
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата swetikccc ()
Або хвалений підхід до проведення уроку, який тут так пропагували " народники" , план уроку.

Ніхто нічого не нав'язує. Зараз багато йдеться про педагогічну свободу вчителя. Як на мене, верхи мають на увазі: робіть що хочете, але щоб хоч якийсь результат вийшов.
Bandalak Дата: Ср, 16.08.2017, 18:21 | Повідомлення № 906
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
У МОН розповіли, що вивчатимуть на "Природничих науках" у 10-11 класах



Bandalak Дата: Чт, 17.08.2017, 17:55 | Повідомлення № 907
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
5-9 класи вже з 1 вересня наступного навчального року (18-19) навчатимуться за новою програмою

Найцікавіше в коментарях до статті!
gromko Дата: Чт, 17.08.2017, 18:03 | Повідомлення № 908
Лінуксоїд
Повідомлень: 2532
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Bandalak ()
Найцікавіше в коментарях до статті!
1. Чому учні повинні виконувати домашні завдання, які фактично є ДОДАТКОВИМ видом навчальної діяльності. Вчителі не можуть навчити їх на уроках?
2. Чому учні повинні використовувати тільки ГРИФОВАНІ посібники, а не ті які відповідають змісту та цілям навчання?
Ktara Дата: Чт, 17.08.2017, 19:07 | Повідомлення № 909
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3892
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата gromko ()
1. Чому учні повинні виконувати домашні завдання, які фактично є ДОДАТКОВИМ видом навчальної діяльності. Вчителі не можуть навчити їх на уроках?2. Чому учні повинні використовувати тільки ГРИФОВАНІ посібники, а не ті які відповідають змісту та цілям навчання?
1. соглашусь. Моя малая приносила домой кучу домашек в печатных тетрадях (может поэтому у меня на них стойкая аллергия). особенно мне нравилось "В тетрадке надо делать все незаполненный страницы, а то будут брать на проверку и сказали что все должно быть заполнено". И завтра надо принести тетрадь в которой надо заполнить примерно 20 страниц (и это только 1 предмет)

2. Должен быть выбор. Потому что иногда глянешь та тот маразм с грифом, и думаешь - на какие уши его натянуть?
swetikccc Дата: Чт, 17.08.2017, 20:09 | Повідомлення № 910
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
1. Чому учні повинні виконувати домашні завдання, які фактично є ДОДАТКОВИМ видом навчальної діяльності. Вчителі не можуть навчити їх на уроках?
Давайте дітям дамо проект, хай виконують де хотять і коли хотять.
gromko Дата: Чт, 17.08.2017, 21:00 | Повідомлення № 911
Лінуксоїд
Повідомлень: 2532
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата swetikccc ()
Давайте дітям дамо проект, хай виконують де хотять і коли хотять.
ЧОМУ вони повинні це виконувати вдома, коли всі - від президента і до двірника, в цей час відпочивають. Мабуть домашні завдання задаються злими вчителями для того, щоб не тільки вони сиділи ночами вдома над зошитами і конспектами.
Bandalak Дата: Чт, 17.08.2017, 21:05 | Повідомлення № 912
Лідер форуму
Повідомлень: 5392
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата swetikccc ()
Давайте дітям дамо проект, хай виконують де хотять і коли хотять.

З досвіду знаю, що більшість (переважна більшість) дітей "заб'ють болт". Їх потрібно постійно сіпати та контролювати. Тільки одиниці здатні абсолютно самостійно чогось навчитися.
swetikccc Дата: Чт, 17.08.2017, 21:52 | Повідомлення № 913
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3863
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Цитата gromko ()
ЧОМУ вони повинні це виконувати вдома, коли всі - від президента і до двірника, в цей час відпочивають. Мабуть домашні завдання задаються злими вчителями для того, щоб не тільки вони сиділи ночами вдома над зошитами і конспектами.
Років з п'ять, кожен рік дитина з 11 класу попадає в Америку( одні дівчатка чомусь ;) ).
Інколи клас спілкується в кабінеті по скайпу.
Чому там діти по 12 годин десь проводять в школі?
Чому не забивають в більшості як у нас болт?
Можливо тому що в більшості самі вибирають предмети і їх складність.
А не школа з вчителями. B)
gromko Дата: Чт, 17.08.2017, 22:02 | Повідомлення № 914
Лінуксоїд
Повідомлень: 2532
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Bandalak ()
З досвіду знаю, що більшість (переважна більшість) дітей "заб'ють болт". Їх потрібно постійно сіпати та контролювати. Тільки одиниці здатні абсолютно самостійно чогось навчитися.
Тому, що їх, дітей, привчили до того, що за них завжди завдання може виконати, і як правило, виконує вчитель - для "гарних" результатів своєї діяльності.

Цитата swetikccc ()
Чому там діти по 12 годин десь проводять в школі?Чому не забивають в більшості як у нас болт?
Можливо тому що в більшості самі вибирають предмети і їх складність.
Там освіта - право, у нас - обов'язок. Там вчитель не думає, яким кольором писати у журналі, і скільки "журналів з безпеки життєдіяльності" треба заповнити на уроці.
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 18.08.2017, 10:15 | Повідомлення № 915
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3783
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата swetikccc ()
Давайте дітям дамо проект, хай виконують де хотять і коли хотять.

А якщо дитина залучить "сторонні сили", то поставимо гарну оцінку за навички аутсорсингу чи вміння організувати командну роботу :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Сторінка 61 з 63«125960616263»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.