Вт, 23.10.2018, 05:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Навчальні програми
KulAlex Дата: Чт, 06.12.2007, 13:31 | Повідомлення № 1
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Ваші думки відносно нових програм.

Добавлено (06.12.2007, 12:31)
---------------------------------------------
Дані програми є на сайті Міністрерства освіти і науки, але вони там не скачуються. Їх виставили на olympiada.km.ua і на форумі metodinfo.3bb.ru йде їх обговорення. Вносяться пропозиції до 11 грудня.


Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Ср, 04.06.2008, 02:46
swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 16:50 | Повідомлення № 211
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
Наприклад, на мою думку, зайвою на рівні стандарту є тема "Бази даних"

О правильно....))
Викенемо бази данних і на пальцях будемо білявкам пояснювати, як працюють ті ж сайти на CMS :)

Тут на форумі хтось бив себе в груди і розказував як Вони двигали інформатику в Україні, а от я бачу як Вони її задвигають. )))

Додано (26.03.2011, 15:50)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Інформатика не в глухому куті. Це предмет, який бурхливо розвивається. Проблеми в тому, що:
1) технології розвиваються ще швидше;
2) вчителі-консерватори (таких вистачає) "бояться" опановувати нові напрямки. Навіть якщо це - вимога часу.

Хто буде розвивати їх?
" Білявки" ? :)

Пилипчук_О_П Дата: Сб, 26.03.2011, 17:01 | Повідомлення № 212
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4232
Нагороди: 38
Рейтинг: 378
Quote (swetikccc)
а от я бачу як Вони її задвигають.

Лозунги, лозунги... "Конкретика" буде? ^_^
Quote (swetikccc)
на пальцях будемо білявкам пояснювати, як працюють ті ж сайти на CMS

Для "білявок" написані CMS, які не вимагають розуміння принципів їх дії. І навіть розуміння того, що таке CMS.
Quote (swetikccc)
а от я бачу як Вони її задвигають.

І не треба займати позицію глядача ("ВОНИ" задвигають). У Вас на форумі більше 1200 повідомлень. Впливайте на процес. Зокрема, чекаю на оцінки і пропозиції щодо матеріалу з повідомлення 189
gromko Дата: Сб, 26.03.2011, 17:08 | Повідомлення № 213
Лінуксоїд
Повідомлень: 3189
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
зайвою на рівні стандарту є тема "Бази даних"...

Зайвою на рівні стандарту є теми "Похідна" та "Інтеграл".
На "рівні" стандарту повинно бути все те. що і в "академічному", але лише в меншій мірі - не можна ділити учнів на "білих" ьа "чорних".
"Профільність" - штука дуже тонка. Як учень який вивчав інформатику на "рівні стандарту" у нашій сільскій школі зможе поступати на "Системне програмування"? А поки що поступали, і непогано навчаються.

Quote (Пилипчук_О_П)
Інформатика не в глухому куті

Дозвольте не погодитися. У нас ще не в "глухому куті", але близько до нього (навіть якщо порівняти нашу "інформатику" з російською чи білоруською, тим більше в них "інформатика" відноситься до "Математики", а у нас до "Технології")

Quote (Пилипчук_О_П)
технології розвиваються ще швидше

Погоджуюсь, але мова йде не про технології, а про програмне забезпечення.

Quote (Пилипчук_О_П)
вчителі-консерватори (таких вистачає) "бояться" опановувати нові напрямки.

"Вчителям-консерваторам" не дають можливості впроваджувати курси за вибором - відсутність фінансування.
swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 17:10 | Повідомлення № 214
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
І не треба займати позицію глядача ("ВОНИ" задвигають). У Вас на форумі більше 1200 повідомлень. Впливайте на процес. Зокрема, чекаю на оцінки і пропозиції щодо матеріалу з повідомлення 189

Я його уже оцінив
Чим більше накидаємо, тим краще. :)
Тільки аби не наваляли.))
А конкретно я вже сказав, заниження планки, це виховування "білявок".
І це не наш уряд робить конкретні кроки для деградації. )))
А вчителі, які повинні вчити і стимулювати досягнення висот.
gromko Дата: Сб, 26.03.2011, 17:15 | Повідомлення № 215
Лінуксоїд
Повідомлень: 3189
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
Для "білявок" написані CMS, які не вимагають розуміння принципів їх дії. І навіть розуміння того, що таке CMS.

Для "білявок" створені калькулятори, які не вимагають розуміння принципів їх дії. :)
CMS мають право на "життя", але не варто забувати "давати" учням основи HTML - вони повинні знати, як все працює.

Quote (Пилипчук_О_П)
У Вас на форумі більше 1200 повідомлень

Quote (Пилипчук_О_П)
Впливайте на процес.

Впливаю на всіх рівнях, включаючи департамент середньої освіти МОНМС та ІІТЗО. Проблема у тому, що більшість "у руля стоящих" вважають себе істиною в останній інстанції.
swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 17:15 | Повідомлення № 216
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (gromko)
Як учень який вивчав інформатику на "рівні стандарту" у нашій сільскій школі зможе поступати на "Системне програмування"? А поки що поступали, і непогано навчаються

І будуть, якщо вчитимуть математику. а не графіку 3D в об’ємі 4 годин.)))
gromko Дата: Сб, 26.03.2011, 17:17 | Повідомлення № 217
Лінуксоїд
Повідомлень: 3189
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (swetikccc)
І будуть, якщо вчитимуть математику

100%
swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 17:19 | Повідомлення № 218
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
В мене тепер закрався сумнів, а чи інерційність державного апарату не грає позитивну роль. )))
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 26.03.2011, 17:51 | Повідомлення № 219
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4232
Нагороди: 38
Рейтинг: 378
Quote (gromko)
не можна ділити учнів на "білих" та "чорних"

...бо вони з цим самі успішно справляються. Всі учні різні, тому, є спеціалізовані школи. де вивчають далеко не те ж, що у звичайній школі. Вся ідея профілізації має на меті дати кожному учневі те, до чого він має більші нахили (чи дає в діючій моделі - інше питання). Саме тому академічний рівень повинен не тільки поглибити теми, але й розширити їх коло. На мою думку, варіантів академічного рівня має бути декілька (для художників, для технарів і т.п.), але зараз реалізувати це в повному обсязі - нереально.

Додано (26.03.2011, 16:43)
---------------------------------------------

Quote (gromko)
"давати" учням основи HTML

В обговорюваному варіанті на академічному рівні є тема "Мова гіпертекстової розмітки" - 5 год.
Quote (gromko)
Впливаю на всіх рівнях,

Упс... Ця моя репліка була адресована swetikccc. Я ж цитував...

Додано (26.03.2011, 16:51)
---------------------------------------------

Quote (gromko)
Як учень який вивчав інформатику на "рівні стандарту" у нашій сільскій школі зможе поступати на "Системне програмування"?

Пропонований варіант програми передбачає для тем "Базові поняття програмування" та "Основи програмування" 27 годин. З них 11 - на рівні стандарту. Я теж програмування люблю :), але розумію, що будувати рівень стандарту виключно на програмуванні - неправильно. Бо рівень стандарту - це той мінімум, який опановуватимуть всі без винятку. Тут потрібно дати різні концепції, орієнтири, щоб навіть той учень, що не мав курсів за вибором, зміг зорієнтуватися, що йому далі робити.
swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 18:30 | Повідомлення № 220
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
Упс... Ця моя репліка була адресована swetikccc. Я ж цитував...

От я і впливаю на Вас. )))
Бо це Ваша команда проштовхує на голови дітей графіку 3D. :)
А мета в вашої команди одна, на мою думку, показати що Ваша програма крутіша, он ми в неї навіть 3D впихнули.
От я і поставив риторичне питання, що Ви ще задумаєте туди запихати?
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 26.03.2011, 19:19 | Повідомлення № 221
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4232
Нагороди: 38
Рейтинг: 378
Quote (swetikccc)
Бо це Ваша команда проштовхує на голови дітей графіку 3D.

Щодо розклАду в команді - не вгадали :)
А чим викликане неприйняття тривимірної графіки? Маєте негативний досвід роботи з учнями у цьому напрямку? Чи може назва не подобається?

Факти:
- Минулого й цього року на обласному етапі МАН у Хмельницькій області гарні результати показали роботи, що базуються на тривимірній графіці (зразу попереджу - не моїх учнів);
- Вінницьким національним технічним університетом спільно із Вінницьким обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників та управлінням у справах сім’ї та молоді Вінницької ОДА оголошено проведення дев’ятого відкритого конкурсу з Веб-дизайну та комп’ютерної анімації. До участі у конкурсі запрошуються учні загальноосвітніх шкіл та студенти ВНЗ всіх рівнів акредитації та форми власності, а також учні (студенти) ПТНЗ. Серед номінацій є «Краща 3D-анімація», «Краща 3D-графіка».

На такі сигнали треба реагувати. Чи як завжди: грім не вдарить - мужик не забожиться? :)

Додано (26.03.2011, 18:19)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
От я і поставив риторичне питання, що Ви ще задумаєте туди запихати?

З переліком тем в цілому визначились і запропонували на обговорення, яке зараз і триває. Слово "запихати" - недоречне. Тривимірна графіка додана не шляхом ущімлення "звичних" тем.

Та й визначтесь вже: "задвигати" треба інформатику в цілому, чи розвивати?
Поки що бачу вперте намагання прогресивного вчителя "задвинути" тривимірну графіку. Не здивуюсь, якщо вивільнений час запропонуєте передати програмуванню.

У варіативну частину нові теми проникають досить впевнено (флеш-анімація, музичний редактор). Ми робимо спробу хоч трошки модернізувати інваріант. Щоб, як сказав колега, не ділити на "білих" і "чорних".

swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 19:33 | Повідомлення № 222
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Там кращого ще багато. :)
"Краще інформаційне наповнення веб-ресурсу”,
"Краще графічне рішення веб-ресурсу”,
"Краща програмна реалізація веб-ресурсу”,
«Краща GIF-анімація»,
«Краща Flash-анімація»,
«Краща 3D-анімація»,
«Краща 2D растрова графіка (одна робота або серія)»,
«Краща 2D векторна графіка (одна робота або серія)»,
«Краща 3D-графіка»

Так що Вам багато можна впихати і виділяти годинки по дві на тему.
Галочка є галочка))))

Додано (26.03.2011, 18:26)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Слово "запихати" - недоречне.

Якраз воно і характеризує процес. :)
Чим більше тим краще. :)

Додано (26.03.2011, 18:33)
---------------------------------------------

Quote (Пилипчук_О_П)
Поки що бачу вперте намагання прогресивного вчителя "задвинути" тривимірну графіку. Не здивуюсь, якщо вивільнений час запропонуєте передати програмуванню.

Зустрічне питання.
Чому Ви так не любите Бази данних?
Процентів 80 всього це бази. ))))
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 26.03.2011, 20:00 | Повідомлення № 223
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4232
Нагороди: 38
Рейтинг: 378
Quote (swetikccc)
Чому Ви так не любите Бази данних?

На чому грунтується такий висновок? B)
Ця тема мені, особисто, дуже подобається. Одна з моїх розробок, зроблених "для задоволення" - база даних з 35 таблиць, об'єднаних у чітку схему даних. Можливо ще й повернусь колись до цього проекту. Про всяк випадок скажу, що програмування - теж одне з моїх захоплень.

Як я міг би розставляти пріоритети, якби не володів цими речами?
Подробиці - на моєму сайті:
http://teachlab.ucoz.ua

Додано (26.03.2011, 19:00)
---------------------------------------------
Але ж керуватися власними уподобаннями у цій справі не можна. Я чітко бачу перспективи розділу "Тривимірна графіка", маю позитивний досвід роботи з учнями (переважно. у позакласний час), тому пропоную таку тему.

swetikccc Дата: Сб, 26.03.2011, 20:11 | Повідомлення № 224
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4120
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
Але ж керуватися власними уподобаннями у цій справі не можна. Я чітко бачу перспективи розділу "Тривимірна графіка", маю позитивний досвід роботи з учнями (переважно. у позакласний час), тому пропоную таку тему.

Скажу прямо
Пиво без горілки гроші на вітер. :)
Діло не в 3D, а в напиханні в ту невелику кількість годин всього чого попало.
Ох і розгружаєте Ви інформатику. :)
gromko Дата: Сб, 26.03.2011, 20:11 | Повідомлення № 225
Лінуксоїд
Повідомлень: 3189
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Пилипчук_О_П)
Вся ідея профілізації має на меті дати кожному учневі те, до чого він має більші нахили

Ідея правильна, але її не можна реалізувати в умовах сучасної сільської школи (та й міської теж).
У нас, наприклад, "математичний профіль" - куди дітям, які не зможуть "потягнути" математику на такому рівні?
В’ячеслав Брюховецький., почесний президент Національного університету "Києво-Могилянська академія" (НаУКМА) :
"Дитині треба дати знання базові. І не можна їй сказати: ти не вчи математику, ти вчи географію і більше тобі нічого не потрібно! Це будуть професійні кретини!"

Quote (Пилипчук_О_П)
на академічному рівні є тема "Мова гіпертекстової розмітки" - 5 год

Раніше вона вивчалась і на "рівні стандарту" (тобто усіма)

Quote (Пилипчук_О_П)
Пропонований варіант програми передбачає для тем "Базові поняття програмування" та "Основи програмування" 27 годин. З них 11 - на рівні стандарту

Чим викликано саме 11 годин? - програмою 2003 року? Жартую, це краще, ніж нинішні 5 годин.

Quote (Пилипчук_О_П)
флеш-анімація

На основі якого програмного засобу?

Quote (Пилипчук_О_П)
Ми робимо спробу хоч трошки модернізувати інваріант.

Хороший намір

Quote (Пилипчук_О_П)
Щоб, як сказав колега, не ділити на "білих" і "чорних"

Хоча це можемо отримати в результаті.

В чому проблема? У неправильній концепції - раніше ми мали два рівні ("стандарт" та поглиблене вивчення), тепер - три ("стандарт", "академічний рівень":), поглиблене вивчення). У нинішньому вигляді "академічний рівень" - "недо"-поглиблене вивчення.
У лікарів є правило - "не нашкодь", саме тому для абсолютної більшості шкіл "універсальний профіль" є найбільш прийнятним. Отримавши "середню" освіту та відвідувавши профільні факультативи та спецкурси, учні самі зроблять правильний вибір щодо майбутньої професії (як робили і ми з вами).
До чого веду - уникати штучного "обрізання" "рівня стандарту" і більше курсів за вибором - хороших і різних.

Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Навчальні програми (Програми профільного навчання)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.