 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Інформаційно-технологічний профіль
| |
Newbie |
Дата: Th, 26.08.2010, 22:02 | Повідомлення № 1 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| За з'ясуванням стосунків стандарт-академічний рівень якось непомітно пройшов профільний рівень вивчення інформатики. У кого є класи інформаційно-технологічного профілю? Наразі пропонується вивчати академічний рівень+курси за вибором. По суті там від саме академічного рівня мало що залишається, курс перетворюється на просту суму курсів за вибором (Основи створення комп’ютерних презентацій + Сучасні офісні інформаційні технології+ MS Excel у профільному навчанні + Основи Інтернету + Інформаційні технології у навчанні). При цьому відсутнє програмування. В академічному рівні програмування буде в 11 класі, тоді ж, я так розумію, передбачатиметься і в профільному. Зовсім не будучи фанатом програмування як такого, я думаю, що такий перекос несправедливий, принаймні по відношенню до учнів, які власне обирали інформаційно-технологічний профіль. Тим більше, якщо врахувати, що 8-9 клас вони йшли за програмою поглибленого вивчення інформатики (хоча учні в 10 класі добряче перемішались, тому далеко не всі у 8-9 мали такий обсяг інформатики). Чи продовжити саме за цією поглибленою програмою, доповнивши її якимсь курсом за вибором, щоб вийшло 5 год/тиждень? Чи може академічним рівнем, а програму для поглибленого вивчення "вважати" курсом за вибором, який доповнює цей академічний? Як вирішити ситуацію? І ще, думаю, що тема дуже близька - поглиблене вивчення інформатики у 8-9 класах. Воно є, чи нема, а то з листа неясно? Цьогоріч дали не 3+3 години у цих класах, а 3+2,5. Що я маю зробити з програмою (і з якою), щоб скроїти планування - наразі не уявляю. Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
|
|
| |
yanasklyar |
Дата: Su, 14.08.2011, 15:27 | Повідомлення № 106 |
Тут живе...
Повідомлень: 100
| Quote (Жозефіна) Як Ви вирішуєте проблему з підручниками та навчальними посібниками по профілю? За рахунок батьків? Майже нікому з батьків не під силу купити своєму чаду всі необхідні підручники та посібники. Собі намагаюсь придбати все у будьякому вигляді(електронному, друкованому), а з учнями складаємо конспект, частину з якого просто записуємо, ачастину у вигляді опорних схем або таблиць роблю сама, роздруковую та роздаю учням. Тоді д.з. по опануванню теорії виглядає так:"Вивчити та доповнити конспект". Доповнити означає або вклеїти прямо в зошит, або опанувати в єлектронному вигляді та зробити відповідні записи. Взагалі придумую все, щоб як мога менше часу витрачати на конспекти в класі. Для вчителя це морока, бо необхідно все строго структуризувати, але учню в такій ситуації легше, бо вчити необхідно "невеличкий конспект". Повинна сказати , що оцей самий "невеличкий конспек" більшість учнів дійсно вчать, при наймні переглядають, а от за параграфи у 10-15 сторінок(нехай вибачить мене пан Завадський або сім'я Пасічник) більшість не береться взагалі. Такій підхід трохи б'є по карману, бо необхідно мати вдома техніку, щоб майже кожного уроку щось роздрукувати та й бумаги йде море. Але я працюю у невеличкій майже сільській школі де в класі до 20 учнів та й на моє прохання до учнів "організувати" пачку бумаги від класу майже завжди реагують і бумагою допомагають.Quote (Жозефіна)
Шкода, що програмування тільки в ІТ профілі. Адже цей профіль не світить простим сільським школам.
Вже 4 роки маю профіль у сільській школі. Саме інформаційні технології заманюють учнів в цей профіль, а програмування частина учнів сприймають як необхідність, розплату за можливість займатись комп.графікою, веб-дизайном, можливістю вивчати флеш... А коли доходить до вивчення основ JavaScript розуміють, що вміння програмувати взагалі необхідно, щоб робити доволі красиві та цікаві речі.
|
|
| |
mtrozak |
Дата: Su, 14.08.2011, 15:28 | Повідомлення № 107 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| Деякі підручники купила, деякі - скачала з Інтернету. Учням на флешки скидую підручники в електронному вигляді. Батьки учнів просто неспроможні купити всі підручники для курсів за вибором.
|
|
| |
skif |
Дата: Su, 14.08.2011, 16:03 | Повідомлення № 108 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| Quote (mtrozak) Учням на флешки скидую підручники в електронному вигляді. роблю аналогічно, коротенький конспект + ел. посібники
|
|
| |
Жозефіна |
Дата: Su, 14.08.2011, 17:25 | Повідомлення № 109 |
Часто заходить...
Повідомлень: 90
| В електронному вигляді посібники Завадського та Пасічника я ще не бачила. Дайте посилання, буду вдячна. Додано (14.08.2011, 17:25) ---------------------------------------------
Quote (yanasklyar) роздруковую та роздаю учням Жодень вчитель стільки не роздруковує і роздає дітям, як вчитель інформатики.
|
|
| |
mtrozak |
Дата: Su, 14.08.2011, 17:52 | Повідомлення № 110 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
| Напишіть мені свій e-mail - я скину
|
|
| |
skif |
Дата: Su, 14.08.2011, 20:34 | Повідомлення № 111 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 449
| Quote (Жозефіна) В електронному вигляді посібники Завадського та Пасічника я ще не бачила в мене тільки Excel є в ел., решту буду сканувати по мірі необхідності)
|
|
| |
lyudmila505 |
Дата: Th, 22.09.2011, 00:11 | Повідомлення № 112 |
Новий користувач
Повідомлень: 10
| Підкажіть. В 10 класі інформаційно-технологічного профілю в ОАП програмування йде в Паскалі чи в Делфі? Візуальне програмування в 11 класі. А як бути з 10 ?
|
|
| |
lanasvet |
Дата: Su, 25.09.2011, 16:24 | Повідомлення № 113 |
Новий користувач
Повідомлень: 8
| Скажите, СКОЛЬКО должно быть практических работ в классе информационно-технологического профиля. Программа Академ.уровень+Курс"Базы данных"+Курс "Основы веб"+ курс "Інформаційний працівник"???
|
|
| |
W-w-W |
Дата: Su, 25.09.2011, 16:37 | Повідомлення № 114 |
| Quote (lanasvet) Скажите, СКОЛЬКО должно быть практических работ в классе информационно-технологического профиля. Программа Академ.уровень+Курс"Базы данных"+Курс "Основы веб"+ курс "Інформаційний працівник"??? lanasvet, цікаво, а по якій програмі Ви працюєте і в якому класі?
|
|
| |
lanasvet |
Дата: Su, 25.09.2011, 16:51 | Повідомлення № 115 |
Новий користувач
Повідомлень: 8
| 11 класс. 5 часов в неделю. Программа Академ. уровень ( BHV, 2009) + дополнена тремя курсами по выбору (Базы данных, Веб дизайн и Информацийний працивник).
|
|
| |
volevikt |
Дата: Su, 25.09.2011, 20:38 | Повідомлення № 116 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Quote (lanasvet) Программа Академ. уровень ( BHV, 2009) 20 практических работ.
Quote (lanasvet) Веб дизайн 11 практических работ.
Quote (lanasvet) Базы данных и Информацийний працивник К сожалению, программ не нашла. Возможно, подскажет кто-то из форумчан.
|
|
| |
KulAlex |
Дата: Su, 25.09.2011, 21:03 | Повідомлення № 117 |
Знаток програмування
Повідомлень: 326
| спробуйте тут http://ciit.zp.ua/index.p....mid=297
|
|
| |
volevikt |
Дата: Su, 25.09.2011, 21:40 | Повідомлення № 118 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1912
| Дякую за посилання. Самі програми по Quote (lanasvet) Базы данных и Информацийний працивник знайшла, а от кількості обов'язкових практичних робіт для цих курсів за вибором - ні. До речі, дуже зацікавив курс за вибором "Інформаційний працівник". Найближчим часом планую пройти тренінг і використовувати його в подальшому в навчальному процесі.
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Sa, 10.12.2011, 22:00 | Повідомлення № 119 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (yanasklyar) необхідно все строго структуризувати, але учню в такій ситуації легше, бо вчити необхідно "невеличкий конспект". Повинна сказати , що оцей самий "невеличкий конспек" більшість учнів дійсно вчать, при наймні переглядають, а от за параграфи у 10-15 сторінок(нехай вибачить мене пан Завадський або сім'я Пасічник) більшість не береться взагалі. То мабуть треба писати таки підручники, в яких читати треба 4-5 сторінок на урок - таке є вже написане, але не видається...
|
|
| |
mouse |
Дата: Su, 11.12.2011, 18:08 | Повідомлення № 120 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| У підручнику матеріалу має бути більше ніж на уроці. Діти різні. А от саме короткий конспект - це турбота вчителя. Саме головне виділити і т.д.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |