Чт, 14.12.2017, 12:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 9«12456789»
Модератор форуму: НІКОЛЯ, Ktara, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Інформаційно-технологічний профіль
Інформаційно-технологічний профіль
Newbie Дата: Чт, 26.08.2010, 22:02 | Повідомлення № 1
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
За з'ясуванням стосунків стандарт-академічний рівень якось непомітно пройшов профільний рівень вивчення інформатики. У кого є класи інформаційно-технологічного профілю?

Наразі пропонується вивчати академічний рівень+курси за вибором. По суті там від саме академічного рівня мало що залишається, курс перетворюється на просту суму курсів за вибором (Основи створення комп’ютерних презентацій + Сучасні офісні інформаційні технології+ MS Excel у профільному навчанні + Основи Інтернету + Інформаційні технології у навчанні). При цьому відсутнє програмування. В академічному рівні програмування буде в 11 класі, тоді ж, я так розумію, передбачатиметься і в профільному.
Зовсім не будучи фанатом програмування як такого, я думаю, що такий перекос несправедливий, принаймні по відношенню до учнів, які власне обирали інформаційно-технологічний профіль. Тим більше, якщо врахувати, що 8-9 клас вони йшли за програмою поглибленого вивчення інформатики (хоча учні в 10 класі добряче перемішались, тому далеко не всі у 8-9 мали такий обсяг інформатики). Чи продовжити саме за цією поглибленою програмою, доповнивши її якимсь курсом за вибором, щоб вийшло 5 год/тиждень? Чи може академічним рівнем, а програму для поглибленого вивчення "вважати" курсом за вибором, який доповнює цей академічний? Як вирішити ситуацію?

І ще, думаю, що тема дуже близька - поглиблене вивчення інформатики у 8-9 класах. Воно є, чи нема, а то з листа неясно? Цьогоріч дали не 3+3 години у цих класах, а 3+2,5. Що я маю зробити з програмою (і з якою), щоб скроїти планування - наразі не уявляю.

Шановні форумчани!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

dpi Дата: Ср, 29.06.2011, 09:25 | Повідомлення № 76
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
Є спецкурс "Основи візуального програмування", але звичайно це не те.
Жодна з існуючих шкільних програм не охоплює Інформатику більше ніж на 5%, залишились одні ІКТ.
А шановний пан dpi стверджує, що його діти знають Інформатику.
Ну це хіба що, коли він з учнями займається додатково за рахунок власного часу!
Адже виконуючи програму, інформатики неможливо навчити, можливо навчити тільки тій суміші ІКТ, яка чомусь називається "Інформатикою"!

Не знаю по каким программам вы учите детей. У нас дело обстоит так:
- 3 класс "Шукачі скарбів" 6 часов - "Мова стрілок"
- 4 - Алгоритми та виконавці + мова стрілок 10 в "Шукачі скарбів"
- 5-6 класс - алгоритми та виконавці по 10 часов Ривкінд Й.Я., Ломаковська Г.В., Колесни¬ков С.Я.
- 7-9, 11 классы Володины (основы) по 22 всреднем
Всего - 124 чвса . Мало?... %)


Відредаговано: dpi - Ср, 29.06.2011, 09:26
Bandalak Дата: Ср, 29.06.2011, 10:29 | Повідомлення № 77
Лідер форуму
Повідомлень: 5582
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
У нас інформатика починається з 9-го класу. Жодних алгоритмів у програмі немає. Тільки 12 годин візуального програмування у 11 класі. :)
mouse Дата: Ср, 29.06.2011, 19:06 | Повідомлення № 78
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (dpi)
Всего - 124 чвса . Мало?..

Ну тогда можно и на олимпиаду замахнуться? :)
BBC Дата: Ср, 29.06.2011, 21:31 | Повідомлення № 79
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Quote (Bandalak)
кажете 5%? Наведіть ті теми та розділи, що не увійшли :)

Питання навіть не у тому чи увійшли, а у якому обсязі увійшли. Й головне скільки діючою програмою виділено часу на систематизацію та інтеграцію знань. Наприклад, т.зв. інформатична компетентність передбачає комплексне використання різноманітного програмного забезпечення. А навчити дітей основам Linux у профільному класі варто? А розглянути вільнопоширюване програмне забезпечення й його переваги та недоліки... А консольний режим ОС... Щодо програми поглибленого вивчення, то логіка її побудови краща й час на детальний розгляд питань є. Діюча ж програма й програми спецкурсів більше заслуговують на таку характеристику "ми всіх навчали потроху, чому-небуть й як небуть"...


Відредаговано: BBC - Чт, 30.06.2011, 12:56
dpi Дата: Чт, 30.06.2011, 10:59 | Повідомлення № 80
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (mouse)
Ну тогда можно и на олимпиаду замахнуться?

Проблема в другом. С введением ЗНО трудно стало с мотивацией. Всем давай укр.мову и математику. Соответственно и у меня лично энтузиазм исчез. Лучшие показатели были 2-6 лет назад. Сейчас затяжной спад в олимпиадах и улучшение знаний ИКТ. (Ищем легкие пути). <_<
alex Дата: Чт, 30.06.2011, 14:34 | Повідомлення № 81
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
С введением ЗНО трудно стало с мотивацией.

Без ЗНО навіть і укр.мови та математики не вчили. Мотивацію визначають не способи контролю і перевірки знаннь
а потреби суспільства. А на даному етапі розумні люди владі не потрібні.
Їхні діти в наших школах не вчаться.
GarryPotter Дата: Чт, 30.06.2011, 15:20 | Повідомлення № 82
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Вопрос в том что информатика как таковая (т.е. наука) подменена "информационно-коммуникационными технологиями". И это все нравится: ученикам - не надо напрягаться составляя алгоритмы и программы, учителям - не надо париться готовя учеников к олимпиадам, раскарасили буковки, прицепили рюшечки к тексту - красота, дальше ускореный курс работы "ВКонтакте.ру", спасибо Павлу Дурову! Невсем же быть программистами (хотя какой-то дурак придумал учить интегралы и производные в школе - даешь курс обучения работы на калькуляторе). Смешно? Отнюдь - в этом году видел как много бывших одиннадцатикласников выходя после физики и химии возмущались, что нельзя было пользоваться калькулятором - умножение "в столбик" для них очень сложно, тем боле деление. И это лучшие, те, кто будет поступать у ВУЗы!

У нас нет четкого понятия чему учить на уровне стандарта, профильном или информационно-технологическом. Стандарта как такового нет, программы меняются по два раза на год (даже в течении учебного года), учебники пишутся так как этого хотят авторы - уже потом программу "подгоняют" под учебник.
Bandalak Дата: Чт, 30.06.2011, 17:10 | Повідомлення № 83
Лідер форуму
Повідомлень: 5582
Нагороди: 40
Рейтинг: 260
Quote (alex)
Без ЗНО навіть і укр.мови та математики не вчили

Вони і зараз не вчать, а лише натаскуються під тестування. А от крок ліворуч чи праворуч і все, учень в ауті!!! ;)
Quote (dpi)
С введением ЗНО трудно стало с мотивацией.

Мені теж це стало відчутно, одинадцятикласники перестали відноситися серйозно до предметів, не присутніх на ЗНО. Навіть не виправила обставини ситуація із врахуванням середнього балу атестата. Всеодно адміністрація натякне поставити відповідну оцінку, якщо не прямо то хоча б обвідними шляхами, але точно заставить!
Буває зрідка, що хтось з вчителів впирається не ставлячи незаслужено високий бал. Тоді його роблять білою вороною, мовляв Ви не вмієте навчити дітей, не можете відкрити у них таланти!

Quote (GarryPotter)
У нас нет четкого понятия чему учить на уровне стандарта, профильном или информационно-технологическом. Стандарта как такового нет, программы меняются по два раза на год (даже в течении учебного года), учебники пишутся так как этого хотят авторы - уже потом программу "подгоняют" под учебник.

100%
skif Дата: Чт, 30.06.2011, 22:23 | Повідомлення № 84
Прописаний назавжди
Повідомлень: 392
Нагороди: 3
Рейтинг: 49
Quote (serbor)
Но если хотеть, знать, что к чему и не "думать о Родине", то учить детей можно.

вчитись можна при різних умовах, але хочеться щоб і підручники усі мали і ПЗ під них ліцензійне було. а в такому режимі як зараз, це ж не навчання, а якесь божевілля.
Bandalak правий, навіть систем числення немає у тій програмі. програмування читав минулого н. р. за рахунок тих годин, де мали вчитися нажимати кнопки - і так можна вчити але це не є нормально :?
serbor Дата: Чт, 30.06.2011, 23:52 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Bandalak)
Буває зрідка, що хтось з вчителів впирається не ставлячи незаслужено високий бал. Тоді його роблять білою вороною, мовляв Ви не вмієте навчити дітей, не можете відкрити у них таланти!

Да и у нас всё чаще и чаще бывает. У меня это вызывает протест. Но я чаще всего один - белая ворона. Тюкают меня... Пока не сдаюсь...
skif Дата: Чт, 11.08.2011, 11:54 | Повідомлення № 86
Прописаний назавжди
Повідомлень: 392
Нагороди: 3
Рейтинг: 49
чи хтось розробляв вже планування на інформаційно-технологічний 11 клас 2011-2012 навч. рік?

Додано (11.08.2011, 11:54)
---------------------------------------------
чомусь тема завмерла.
як у вас працюватимуть профільні класи в 2011-2012 н.р.: акад. рівень + курси за вибором, чи за програмою з міністерства?


Відредаговано: skif - Чт, 11.08.2011, 11:54
KulAlex Дата: Чт, 11.08.2011, 12:23 | Повідомлення № 87
Знаток програмування
Повідомлень: 326
Нагороди: 6
Рейтинг: 19
Quote (skif)
акад. рівень + курси за вибором


Саме так. А плани ще рано до жовтня ще далеко ))))))))))))))
OldSkif Дата: Чт, 11.08.2011, 15:28 | Повідомлення № 88
Я тут недавно...
Повідомлень: 46
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (skif)
як у вас працюватимуть профільні класи в 2011-2012 н.р.: акад. рівень + курси за вибором, чи за програмою з міністерства?


А якщо є міністерська програма, то чи є вибір ? В 10 класі - мабуть, без питань за цією програмою, а от в 11 класі за цією програмою передбачається продовжувати вивчати програмування, якого в минулому році в програмі не було. Тому там, мабуть, академ+курси...
Жозефіна Дата: Чт, 11.08.2011, 17:02 | Повідомлення № 89
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Програма на міністерському сайті вже є. Запитань стало ще більше. Давайте разом радитись, що викладати в 11 класі, як зробити поділ на дві змістовні лінії, лабораторні роботи?, практичні роботи?, як оформлювати в журналі, в зошитах (в одному, в двох)?...?
OldSkif Дата: Чт, 11.08.2011, 21:45 | Повідомлення № 90
Я тут недавно...
Повідомлень: 46
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Жозефіна)
як оформлювати в журналі, в зошитах (в одному, в двох)?...?

Я вже ставив це питання в іншій гілці форуму, та відповіді не отримав, але ж проблема реальна. Це те ж саме, що алгебру і геометрію в курсі математики записувати на одній сторінці журналу. Мені здається обов'язково треба ділити на два окремих курси, все окремо записувати в журнал, і вести окремі зошити... А як тоді і куди ставити семестрову з інформатики ?.. А як здавати учням ДПА, коли завдання будуть відповідно до міністерської програми, фактично в 11 класі буде "дещо інше" ?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІІ: МЕТОДИКА, ЗАСОБИ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ » 3.5 Обговорення програм з інформатики (нова 11-річка) » Інформаційно-технологічний профіль
Сторінка 6 з 9«12456789»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.