Нд, 04.12.2016, 20:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 5 з 19«12345671819»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
Підручник з інформатики для 8 класу
volevikt Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 1
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1583
Нагороди: 23
Рейтинг: 160
Дана тема призначена для обговорення підручників з інформатики для 8 класу, за якими навчатимуться учні у 2016/2017 навчальному році.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст, будуть видалятись без попередження!!!
swetikccc Дата: Ср, 27.04.2016, 14:35 | Повідомлення № 61
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата LVV ()
Ви всерйоз вважаєте, що учні 5-9 класів зможуть обрати те, що "диктує ринок" краще, ніж вчитель?

Для чого є батьки.
Спочатку буде трохи колапс, а потім стане все на своє.
Виберуть танці, хай танцюють, тільки вчіть професійно
Цитата LVV ()
А "принудиловка": навчай цьому, бо так вирішило Міністерство три роки назад, або тому що так написані підручники... - хіба краще?

Ти найманий працівник. В рамках і працюй.
А чому такі підручники пишете?
А що окрім підручника і книги для вчителя нічим користуватися не привчені?
І Т. Д. і Т. П.
Шестопалов Дата: Ср, 27.04.2016, 16:50 | Повідомлення № 62
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цитата LVV ()
Базовий (мінімальний) рівень повинен бути. А далі - варіативність.
 Ми у своєму підручнику підправили програму з тим, щоб здійснити обговорювану тут ідею розділення і зібрати в 1-му піврвччі ІКТ, в 2-му - ОАП.
В якійсь мірі можна буде вибрати у 2-му семестрі мову програмування для вивчення з огляду на можливості вчителя і школи.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 27.04.2016, 17:00
TYP Дата: Ср, 27.04.2016, 18:51 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Доки йдуть дебати , пропоную підготувати учнів вже зараз у Scratch. А описав я це тут. Там же можна знайти і ще дещо....
swetikccc Дата: Ср, 27.04.2016, 20:04 | Повідомлення № 64
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата TYP ()
Доки йдуть дебати , пропоную підготувати учнів вже зараз у Scratch. А описав я це тут. Там же можна знайти і ще дещо....

Scratch чудове середовище, при вірному підході .
3 клас наприклад.
Самі дійшли до циклу в циклі.
Чудово розуміють що таке змінні(на своему рівні).
Ми навчаємося не по підручнику.
Придумуємо все походу, як зробити так, а як так.....
SLKuty Дата: Ср, 27.04.2016, 20:25 | Повідомлення № 65
Монтажер
Повідомлень: 763
Нагороди: 4
Рейтинг: 65
Цитата TYP ()
Там же можна знайти і ще дещо.
Гарний ресурс. Обов'язково використаю на уроках
Я на своєму блозі також кілька проектів розмістив http://alexnewinform.blogspot.com/p/blog-page_45.html

Але Дряпанка - це для молодших 3-7 клас

У 8 класі планую C# для мудріших, а всі решту по програмі. Мій "Віртуальний репетитор" дозволяє диференційоване навчання.
Тільки уроки по C# не можу знайти українською мовою. Прийдеться самому робити.

Там вище говорили про лінивих вчителів, які не можуть "злізти" з Паскаля. 
Мені вже 44. Маю 20 років стажу 15 років викладав Паскаль і Дельфі.
Тепер слухаю відеокурси C#. (http://itvdn.com/ru).  
Програмування у Візуал Студії не сильно від Дельфі відрізняється.

Змушений переходити на нові мови програмування. Мудрі діти відмовляються вчити Паскаль. А особливо обдарованим однаково бо вони нічого не вчать.
LVV Дата: Чт, 28.04.2016, 08:51 | Повідомлення № 66
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Може я й не правий, але вважаю, що вивчати Скретч впродовж шести років - марна трата часу.
Ну, з 2-го по 4-й клас ще куди не йшло... В мене діти вже у 4-му класі створюють ігри, типу "ловитки", "пройди лабіринт", "збери призи" тощо.

А далі потрібно орієнтуватись на щось більш серйозне.
Якщо мета викладання ОАП - лише ознайомити учнів з ОАП, то нехай.
Але якщо ви плануєте працювати з обдарованими дітьми, приймати участь в олімпіадах, а тим більше - поглиблено вивчати інформатику з 8-го класу, то вже в 5-7 класах потрібно привчати і доводити до автоматизму дії дітей у серйозних середовищах програмування.
Та навіть і не для обдарованих.... Для звичайних уроків інформатики при 1-2 годині на тиждень кидатись від одного середовища до іншого -  невиправдане гаяння часу. Я вважаю, що з 5-го по 11 клас учень повинен працювати в одному середовищі програмування.
Звісно, це не виключає ознайомчих уроків із іншими мовами і середовищами, але лише з метою ознайомлення, а основне "наскрізне" середовище для 5-11 класіві потрібно бути одне. Я не нав'язую своєї думки, а просто висловлюю її. :)


Відредаговано: LVV - Чт, 28.04.2016, 08:52
TYP Дата: Чт, 28.04.2016, 13:46 | Повідомлення № 67
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Цитата LVV ()
вивчати Скретч впродовж шести років - марна трата часу
Згоден, але при 1 годині на тиждень учні 5 класу навряд чи зацікавляться програмуванням особливо враховуючи, що шедевральних речей Ви не зможете з ними створити в серйозному середовищі. Серйозне середовище - це коли по 1 годині в день - 5 разів на тиждень. А про олімпіадний рух я взагалі мовчу.
А в Скретч збирання призів можна ускладнювати поступово заглиблюючи їх у світ алгоритмів.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 28.04.2016, 17:32 | Повідомлення № 68
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3058
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата TYP ()
візуальні середовища передбачають собою такий собі проект, який складається з декількох файлів. Чи хтось думав, що файл, що описує форму з кнопками теж у зошиті будемо описувати?

Проект справді описується сукупністю файлів. Але в тому ж Lazarus можна створити проект типу "Simple program (проста програма)", який складається з 1 файлу, тобто є звичайною консольною програмою.
Цитата TYP ()
тема поступово переходить до спихання вини на авторів підручників.

Звичайно. Чиє прізвище на обкладинці - той і "винен" :) Тільки от у чому?...
Цитата swetikccc ()
от тільки чомусь всі вибрали Паскаль

У нашому випадку - це продовження початого у 7 класі. Був Паскаль - далі цілком логічно Делфі або Лазарус.
Цитата swetikccc
а от вчителі вчать тому що вміють(простішому і непотрібному) і як хочуть.

Цікавий докір. Мені, наприклад, складно зрозуміти вчителя, який намагається навчити тому, чого сам не вміє.
Цитата swetikccc
А що вибирають вчителі? Те що простіше, а значить непотрібне нікому.

Дивна паралель: "просте, значить непотрібне". Колеги неодноразово вказували на те, що Пайтон простіше вчити, ніж той самий Паскаль. Виходить, що Пайтон зовсім непотрібний? А про що тоді дискусія? :)
swetikccc Дата: Чт, 28.04.2016, 20:05 | Повідомлення № 69
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата Пилипчук_О_П ()
Дивна паралель: "просте, значить непотрібне". Колеги неодноразово вказували на те, що Пайтон простіше вчити, ніж той самий Паскаль. Виходить, що Пайтон зовсім непотрібний? А про що тоді дискусія?

Пейтон - об'єктно оріентована мова. ООП там специфічне. Там клас є об'єктом.
І це просто? Навіть після С++ до чого важко звикнути і використовувати.
Ази просто, як і в більшості мов.
Ну і типізація легше, але як завжди є але.....
Ви з чудово зрозуміли , зміст слова простіше.
Простіше для вчителя, бо то ж потрібно перевчитися.

Цитата SLKuty ()
У 8 класі планую C# для мудріших, а всі решту по програмі. Мій "Віртуальний репетитор" дозволяє диференційоване навчання.
Тільки уроки по C# не можу знайти українською мовою. Прийдеться самому робити.

А для чого ділити. Особливо обдарованим кнопочки, а іншим і ази ООП дати.
От тільки олімпіада і C#.....


Відредаговано: swetikccc - Чт, 28.04.2016, 20:07
TYP Дата: Чт, 28.04.2016, 20:25 | Повідомлення № 70
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Десь уже говорили про Blockly, але я думаю зайвий лінк незавадить і тут. Виявляється Blockly може бути не тільки розважальними задачками а ще й існує можливість продемострувати код Blockly переведений на JS, Python, PHP та ще парочку. Як Варіант продемонструвати учням на початку вивчення ОАП. Дивимось тут
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 28.04.2016, 20:47 | Повідомлення № 71
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3058
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата TYP ()
Десь уже говорили про Blockly

Цікавий продукт. Бачу, є недоліки перекладу (наприклад, цикли у меню названо "петлями"). Будемо шукати, де виправити.
gry Дата: Пт, 29.04.2016, 04:37 | Повідомлення № 72
Наполегливий учасник
Повідомлень: 848
Нагороди: 2
Рейтинг: 47
http://osvita.ua/school/51240/ - "випереджуючий удар"...
Знову щось підказує мені - будемо ми знову без підручників.
Шестопалов Дата: Пт, 29.04.2016, 06:59 | Повідомлення № 73
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Неможливо забезпечити одночасно і якість, і безкоштовність. Для забезпечення якості використовуються одні важелі, для безкоштовності - інші!
Я про це пишу більше 10 років. Безкоштовний підручник не може бути якісним, поки його випуск фінансує не його кінцевий користувач: вчитель, школа, батьки.  Виключається дієвий апарат підвищення якості - за свої гроші батьки не куплять дорого і халтурного підручника. А от за державні гроші можна "впарити" дітям непотріб, адже він "безкоштовний". Ця проблема вирішується у Європі просто - держава передає батькам або школам кошти для придбання підручників, а вони вибирають кращий і дешевший (точно так, як ручку, зошити, олівці тощо). При такій схемі важко щось вкрасти або схалтурити. Може тому вона у нас вперто ігнорується? І ще одне. Чому безконечно мінються програми і відповідно випускаються нові підручники? Чому викидаються "старі" підручники, які б можна було вдосконалювати і перевидавати?


Відредаговано: Шестопалов - Пт, 29.04.2016, 08:05
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 29.04.2016, 07:26 | Повідомлення № 74
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3058
Нагороди: 18
Рейтинг: 165
Цитата Шестопалов ()
І ще одне. Чому безконечно мінються програми і випускаються нові підручники і викидаються "старі", які б можна було вдосконалювати і перевидавати?

Справді можна. Було проілюстровано минулого року, коли зрозуміли, що підручників не буде і дали добро на використання старої літератури під нові програми.
ALEKS Дата: Пт, 29.04.2016, 08:25 | Повідомлення № 75
Прописаний назавжди
Повідомлень: 218
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Цитата Шестопалов ()
Неможливо забезпечити одночасно і якість, і безкоштовність.
Цитата Шестопалов ()
Ця проблема вирішується у Європі просто - держава передає батькам або школам кошти для придбання підручників,
Можна, якщо держава буде зацікавлена в якості освіти і якості, відповідно, підручників, а не в тому, як би ці гроші розікрасти..
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
Сторінка 5 з 19«12345671819»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.