Нд, 04.12.2016, 20:31
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 4 з 19«1234561819»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
Підручник з інформатики для 8 класу
volevikt Дата: Чт, 21.04.2016, 19:37 | Повідомлення № 1
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1583
Нагороди: 23
Рейтинг: 160
Дана тема призначена для обговорення підручників з інформатики для 8 класу, за якими навчатимуться учні у 2016/2017 навчальному році.

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст, будуть видалятись без попередження!!!
Шестопалов Дата: Вт, 26.04.2016, 07:33 | Повідомлення № 46
Видавець посібників
Повідомлень: 1247
Нагороди: 9
Рейтинг: 142
Цитата ALEKS ()
А не краще було б зібрати всі авторські колективи і розробити один гарний підручник і програму...
Пробували, розробили і пропонували для широкого обговорення "народну" програму для 5-9 класів. Навіть подавали її у МОН на одержання грифу. Відповідь: "Відхилити без розгляду, так як вже є "державна"".
Bandalak Дата: Вт, 26.04.2016, 07:35 | Повідомлення № 47
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4583
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Цитата TYP ()
Можливо я щось пропустив, але, набирати хто де хоче можна HTML, а візуальні середовища передбачають собою такий собі проект, який складається з декількох файлів. Чи хтось думав, що файл, що описує форму з кнопками теж у зошиті будемо описувати?

Хто де хоче - це мається на увазі різні версії Делфі та Лазарус. Хотілося, що б було щось одне, без альтернативи.
TYP Дата: Вт, 26.04.2016, 09:04 | Повідомлення № 48
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Цитата Bandalak ()
Хотілося, що б було щось одне, без альтернативи.
Чому ж без альтернативи? Потрібно вчити так, щоб учень працюючи в одному середовищі розумів, що є й інші, дуже схожі. А ось якщо вчитель сі-шник. ЧОму б йому не вибрати Visual Studio Express. Безкоштовно навіть для комерційних проектів. Проблема лише буде в підручнику. Або взагалі, якщо Міністрерство пропагує продукти MS і на олімпіаді з ІКТ - 100% MS то чому б не давати програмування прямо в середовищі MS, наприклад Excel  і вивчати Visual Basic?
Альтернатива повинна бути завжди!


Відредаговано: TYP - Вт, 26.04.2016, 09:06
Bandalak Дата: Вт, 26.04.2016, 09:08 | Повідомлення № 49
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4583
Нагороди: 28
Рейтинг: 187
Я вважаю, що альтернатива настане пізніше, після вступу до вишу. А в цьому віці краще дотримуватися строго стандарту.
swetikccc Дата: Вт, 26.04.2016, 10:45 | Повідомлення № 50
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата Bandalak ()
Я вважаю, що альтернатива настане пізніше, після вступу до вишу. А в цьому віці краще дотримуватися строго стандарту.

Стандарту чого?
Того що знають автори чи вчителі, і що нікому і ніде не потрібне?
Повірте що вбити в собі Паскаль і Делфі ох як важко.
Цитата Шестопалов ()
Пробували, розробили і пропонували для широкого обговорення "народну" програму для 5-9 класів. Навіть подавали її у МОН на одержання грифу. Відповідь: "Відхилити без розгляду, так як вже є "державна"".

Якщо чесно то різниці в "народній" і "не народній" програмі досить мало.
Ну подумаєш трохи потасували теми, щось трохи добавили, ну зробили курси за вибором, вибором тільки чого?
І хто буде вибирати? B)
Підхід старий і все.
LVV Дата: Ср, 27.04.2016, 09:12 | Повідомлення № 51
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата swetikccc ()
і що нікому і ніде не потрібне?Повірте що вбити в собі Паскаль і Делфі ох як важко.
Цілком згоден. Я, хоч і є співавтором підручника, але навчатиму дітей основам С++.
CodeBlocks 10.5 і Visual Studio 2003-2015 цілком безкоштовні (є й інші середовища).
Вивчати Мертвий Паскаль і його Реанімовану версію - Делфі не хочу.
Але, розумію, що 90% вчителів інформатики оберуть Паскаль, тому що "...вбити в собі Паскаль і Делфі ох як важко...". І тому вважаю наш підручник актуальним.

Цитата swetikccc ()
Якщо чесно то різниці в "народній" і "не народній" програмі досить мало.Ну подумаєш трохи потасували теми, щось трохи добавили, ну зробили курси за вибором...
Різниця "народної" програми від "не народної" не стільки у змісті, скільки в підході до рішення проблеми розмаїття забезпечення шкіл матеріально-технічною базою, кадрами, учнівським контингентом, прооблеми постійного оновлення ПЗ.

Ми зараз навчаємо дітей інформатиці за трьома "не народними" програмами:
1) перша програма - для тих, хто почав вивчати інформатику у 9-му класі
Саме цю програму, жити якій залишилось два роки, намагається "удосконалити" МОН, обговорюючи на офіційному сайті.
2) друга програма - для тих, хто почав вивчати інформатику у 5-му класі
Саме під цю програму друковатимуться обговорювані тут підручники для 8-го класу, і будуть ці підручники актуальними ще три роки, доки не доростуть нинішні 5-ти класники.
3)  третя програма (затверджена Міністерством у лютому цього року) - для тих хто почав вивчати інформатику у 2-му класі.
І не факт, що  третя міністерська програма - це останній досконалий варіант.
Доречі, в наступному році потрібні будуть нові підручники для 5-класників під нову - третю програму. Але  Міністерство про це "забуло".

Цитата swetikccc ()
вибором тільки чого?
Вибором  того, що вважаєте за потрібне вивчати у вашому навчальному закладі. Навряд чи Ви оберете "Веб-дизайн" за відсутності інтернету у вашій школі. У трудовиків більше 20 варіативних модулів, бо "там" розуміють що безглуздо поголовно усіх навчати писанкарству або вивчати токарне діло при відсутності токарних станків...
Цитата swetikccc ()
І хто буде вибирати?
Ви ж і будете обирати, орієнтуючись на учнівський контингент і можливості школи і власні здібності.


Відредаговано: LVV - Ср, 27.04.2016, 10:55
ALEKS Дата: Ср, 27.04.2016, 09:17 | Повідомлення № 52
Прописаний назавжди
Повідомлень: 218
Нагороди: 2
Рейтинг: 31
Цитата LVV ()
У трудовиків більше 20 варіативних модулів, бо "там" розуміють що безглуздо поголовно усіх навчати писанкарству або вивчати токарноме діло при відсутностьі токарних станків...
 У трудовиків було 14 годин 3 5 по 11 клас, зараз - 9, через 1,5 роки буде лише 7 годин... Невже те саме буде і з інформатикою? Простіше відмінити предмет, ніж створити належні умови для його оволодіння.
swetikccc Дата: Ср, 27.04.2016, 11:34 | Повідомлення № 53
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата LVV ()
Але, розумію, що 90% вчителів інформатики оберуть Паскаль, тому що "...вбити в собі Паскаль і Делфі ох як важко...". І тому вважаю наш підручник актуальним.

Людина яка самостійно не вчитися, вчить інших..... Просто смішно.
Це грубенько, суть вашої фрази.
Цитата LVV ()
Ви ж і будете обирати, орієнтуючись на учнівський контингент і можливості школи і власні здібності.

Це аналогічно що продавати на ринку тільки Таврії, бо я так вирішив ;)
Цитата LVV ()
Різниця "народної" програми від "не народної" не стільки у змісті, скільки в підході до рішення проблеми розмаїття забезпечення шкіл матеріально-технічною базою, кадрами, учнівським контингентом, прооблеми постійного оновлення ПЗ.

Якраз у Вашому підручнику реалізований такий підхід..... B)
Все пусті слова, ніяких відмінностей в програмах і підходах.
Головне слоган придумати, а ми чудово ведемося на всякі слогани.
TYP Дата: Ср, 27.04.2016, 12:42 | Повідомлення № 54
Прописаний назавжди
Повідомлень: 284
Нагороди: 3
Рейтинг: 28
Шановні колеги! Читаючи останні пости з'являється думка, що тема поступово переходить до спихання вини на авторів підручників. Я думаю, що в цій темі краще обговорювати або пропонувати свої варіанти підходу до вивчення тих чи інших тем враховуючи, що як і в цьому році ми навряд чи вчасно отримаємо підручники.

А ще враховуючи, що нашим сьогоднішнім семикласникам обіцяють ЗНО після 9, варто подумати про рівень знань у дітей які вже ТРИ РОКИ вчаться без підручників. І це мабуть продовжиться далі. Чи зможуть вони скласти ЗНО чи ПТУ які обіцяють закрити отримають ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ учнів... :-)
Ktara Дата: Ср, 27.04.2016, 12:54 | Повідомлення № 55
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3556
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
Тма звучит как "Учебник для 8-го класса". мы их еще не видели :) есть программа. Если на выбор учебника в прошлом году давалось достаточно времени, то в этом - ой как мало. А на Локандо еще нет учебников из которых надо выбрать. До 11 мая уже надо заполнить (письмо Департамента образования №2015 от 24.03.2016 года) форму выбору учебников. А сами учебники будут предоставлены для ознакомления (если верить тому же письму) с 29.04.2016 г.). Итак, кто посчитает. за сколько рабочих дней должен произойти выбор? В прошлом году это было около 2-х месяцев, если мне не изменяет память. ну и что будет выбрано за такой промежуток времени (с учетом что у учителей еще и уроки есть) :)
swetikccc Дата: Ср, 27.04.2016, 13:16 | Повідомлення № 56
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата TYP ()
Шановні колеги! Читаючи останні пости з'являється думка, що тема поступово переходить до спихання вини на авторів підручників. Я думаю, що в цій темі краще обговорювати або пропонувати свої варіанти підходу до вивчення тих чи інших тем враховуючи, що як і в цьому році ми навряд чи вчасно отримаємо підручники.

Варіант простий.
Для різних мов програмування наприклад додаток в ПДФ.
В росіян це реалізовано наприклад і для Сі і С++ і Пітона і Паскаля(ні Паскаль якраз в підручнику)
Автори писали під програму(В чому їх тут вина?), от тільки чомусь всі вибрали Паскаль, от тільки в Морзе аж дві Пітон і Паскаль.
Тільки чомусь сумніви про пітон і віндовс форми.
Ktara Дата: Ср, 27.04.2016, 13:50 | Повідомлення № 57
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3556
Нагороди: 29
Рейтинг: 212
В следующем учебном году я беру как раз 8 класс. Есть опыт (продолжительный) работать без учебников. Согласна с тем. что можно было бы подготовить только электронные версии (пдф) методичек Потому что  на уроках информатик диктовать конспект в тетрадки считаю просто тратой времени (никому не нужной).
LVV Дата: Ср, 27.04.2016, 13:55 | Повідомлення № 58
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата swetikccc ()
Людина яка самостійно не вчитися, вчить інших..... Просто смішно.Це грубенько, суть вашої фрази.
Я не зрозумів про яку мою фразу йдеться. Якщо про те, що "вчитель окрім усього іншого при виборі чому навчати дітей повинен ще й свої здібності враховувати", то це зовсім не значить, що він не повинен вчитись і підвищувати свою кваліфікацію.

Цитата swetikccc ()
Це аналогічно що продавати на ринку тільки Таврії, бо я так вирішив ;)
А хіба не Міністерська програма втюхує нам свої "Таврії", лишаючи вибору вчителя навіть на рівні варіативних модулів, які пропонуються у "народній" програмі????

Стосовно середовища і мови програмування: я взагалі проти підручників в тому вигляді - в якому вони є. До написання цьогорічного підручника долучився лише тому, що вважав, свій 32 річний досвід викладання корисним. А думка моя (наша) стосовно підручників викладена тут.


Відредаговано: LVV - Ср, 27.04.2016, 14:02
swetikccc Дата: Ср, 27.04.2016, 14:11 | Повідомлення № 59
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Цитата LVV ()
Я не зрозумів про яку мою фразу йдеться. Якщо про те, що "вчитель окрім усього іншого при виборі чому навчати дітей повинен ще й свої здібності враховувати", то це зовсім не значить, що він не повинен вчитись і підвищувати свою кваліфікацію.

Про фразу що 90% оберуть паскаль.
Напариклад, зварювальник, зварює не так як він хоче, а як потрібно, а от вчителі вчать тому що вміють(простішому і непотрібному) і як хочуть.
Цитата LVV ()
А хіба не Міністерська програма втюхує нам свої "Таврії", лишаючи вибору вчителя навіть на рівні варіативних модулів, які пропонуються у "народеій" програмі????

А що вибирають вчителі? Те що простіше, а значить непотрібне нікому.
Підприємсто не випускає продукцію, яку хоче, а яку потрібно(потребу диктує ринок).
А ми вчителі, яку ми хочемо.
Вчителі руки геть від варіативки, це вибір учнів, а не ваш.
Вчителі можть тільки варіанти пропонувати і величезний вибір цих варіантів.
LVV Дата: Ср, 27.04.2016, 14:25 | Повідомлення № 60
Прописаний назавжди
Повідомлень: 322
Нагороди: 2
Рейтинг: 30
Цитата swetikccc ()
Вчителі руки геть від варіативки, це вибір учнів, а не ваш.Вчителі можть тільки варіанти пропонувати і величезний вибір цих варіантів.
Ви всерйоз вважаєте, що учні 5-9 класів зможуть обрати те, що "диктує ринок" краще, ніж вчитель?

Цитата swetikccc ()
А що вибирають вчителі? Те що простіше, а значить непотрібне нікому.
Не всі і не завжди. Є і відповідальні, досвідчені і просто молоді-ініціативні вчителі, які оберуть потрібне і цікаве 

А "принудиловка": навчай цьому, бо так вирішило Міністерство три роки назад, або тому що так написані підручники... - хіба краще?
Базовий (мінімальний) рівень повинен бути. А далі - варіативність. 

Цитата swetikccc ()
Вчителі можть тільки варіанти пропонувати і величезний вибір цих варіантів.
вірно на 100%
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 8 класу (Обговорення підручників з інформатики для 8 класу)
Сторінка 4 з 19«1234561819»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.