Нд, 04.12.2016, 10:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво
Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер

Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Інформатика. 7 клас. Онлайновий інтерактивний підручник (Обговорення онлайнового підручника видавництва ІТ-книга)
Інформатика. 7 клас. Онлайновий інтерактивний підручник
zava Дата: Пн, 27.04.2015, 17:38 | Повідомлення № 1
Тут живе...
Повідомлень: 119
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Як відомо, у 2015 році держава не може знайти кошти на видання підручників. А батьки не бажають викладати по 50 і більше грн. за кожну з 12-15 потрібних книжок.
Для предмету "інформатика" можу запропонувати ефективний вихід з цієї революційної ситуації: на сайті http://itknyga.com.ua публікується інтерактивний онлайновий підручник (автори - Завадський, Палюшок, Манько), який коштуватиме 5 грн. і менше за 1 учня на 1 рік. Запрошую всіх до його апробації і обговорення. Кожен ваш відгук допоможе зробити підручник кращим, адже, на відміну від паперових книг, він не є чимось закостенілим і принаймні до 1 вересня може змінюватися скільки завгодно.
Є завантажувана демо-версія одного уроку, а всі інші публікуватимуться поки в тестовому онлайновому середовищі (зареєструватися в ньому дуже просто), а з 1 вересня - в онлайнових середовищах для окремих шкіл.
Як подяка за особливо корисні та конкретні зауваження ліцензія на підручник надаватиметься для школи безкоштовно.
swetikccc Дата: Пн, 27.04.2015, 21:26 | Повідомлення № 2
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3279
Нагороди: 20
Рейтинг: 241
Додати вихід в меню змісту і мабуть зробити кнопку помітнішою.
В теорії бажано мати кнопку і назад.
Тест на відповідність, для комфортної роботи на планшеті потрібен більший розмір розкривного списку. Збільшити розмір всіх полів де ставляться галочки, вводиться текст.
Тест на послідовність на планшеті чомусь не працював.
Щось напутано в теорії по пошті.
Наприклад
1 Чому просто не написвти про роботу з поштою через веб інтерфейс, а то якась незрозуміла служба
службасервера і кліент який працює сам по собі.
2 Після натснення Марічкою кнопки 'отримати', лист записується в Марічкину поштову скриньку.
Тут навіть коментарі непотрібні на таку помилку.
3. Питання Де зберігаються електроні листи?
В мене декілька років збетігаються в клієнті, а на сетвері їх давно вже немає.)
4. Введи адресу почтової служби mail.ukr.net.
Мабуть краще буде поштового сервера.

Ну а далі на планшеті ентер не натискався нажаль.


Відредаговано: swetikccc - Пн, 27.04.2015, 22:49
zava Дата: Ср, 10.06.2015, 22:29 | Повідомлення № 3
Тут живе...
Повідомлень: 119
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Дякую! Буде враховано. Кнопку Назад вже додав.
Згоден, що слово "служба" важкувато сприймається 7-класниками, однак зовсім уникнути його важко. Наприклад, mail.ukr.net - це не сервер, а саме служба. Мабуть треба додати слайд, де дається поняття поштової служби - як сукупності сервера та клієнта. Взагалі розуміти термін "веб-служба" корисно. Але ніяк не розрізняти сервер та клієнт - неприпустиме спрощення, учень має розуміти, з яких компонентів складається система.
Там, де треба натиснути Ентер, буде також додано кнопку "Відповісти", спеціально для планшетів.
Тест на послідовність - на компі перетягується з утриманням лівої кнопки миші. Аналог цієї дії на планшеті має працювати.
"Де зберігаються поштові листи" - варто переформулювати: "Де можуть зберігатися поштові листи".
Решта - так, виправимо.

Додано (04.05.2015, 21:03)
---------------------------------------------
Змінено порядок подання матеріалу та концепцію уроку 1, він став менш лекційним, більш проблемно-орієнтованим. Тепер учням ставляться питання не тільки за вивченим матеріалом, але і до висвітлення того чи іншого поняття (такі питання не оцінюються балами). Також враховано всі зауваження, додатково перевірено коректність термінів і тверджень.

Додано (10.06.2015, 23:29)
---------------------------------------------
Опубліковано пробну версію уроку 2. Буду вдячний за відгуки!

SLKuty Дата: Пт, 12.06.2015, 11:47 | Повідомлення № 4
Монтажер
Повідомлень: 763
Нагороди: 4
Рейтинг: 65
Все життя займаюся створенням електронних уроків.
Скачав демо урок. На планшеті під Він8 не зміг запустити. Кнопка почати урок виходила за екран, а смужки прокрутки нема.
Запустив на ПК. 
Гарно все зроблено і ідея цікава.
Я не розумію - це урок для самостійного опрацювання матеріалу чи це супровід до розповіді вчителя?
Діти погано читають і погано розуміють прочитане. Вони звикли  новий матеріал сприймати на слух.
Можливо потрібно вставити невеликі відеоуроки з голосом вчителя.
Правильні відповіді оголошувати в кінці уроку і вчителем. По іншому один учень відповідає і розказує іншим правильну відповідь
Ці всі блоки дуже нагадують Скрейч, який вивчається з третього класу і відомий дітям. Може варто продовжувати вивчення Скрейч.
Деколи невідомо що робити. Вчитель потрібний, або "голос за кадром".
Таблички з англійським текстом і фрагментами JavaScript для кого? Семикласники їх не зрозуміють.
Зрідка попадав мишкою в "молоко" там з'являлася сніжинка і програма зараховувала неправильну відповідь. То є недобре!!! Діти клацають мишкою сто разів з потреби і без потреби.

Щодо продавання уроків. Можливо ви маєте більше щастя на гроші. В мене нічого не вийшло.
Вчителі хочуть готового і безплатно, а учні самі не знають чого хочуть.

Тут опис мого "Віртуального репетитора" подивіться можливо щось зможете запозичити 
http://lidersite.com/освіта/virtualnyj-repetytor/

Ще мої відеоуроки на каналі YouTube. Вони не досконалі, але подивіться і зробіть краще.
https://www.youtube.com/channel/UCcIQVEDWMyTa1C34Hmcqf6Q/videos

БАжаю успіху.
zava Дата: Нд, 14.06.2015, 07:52 | Повідомлення № 5
Тут живе...
Повідомлень: 119
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Дякую за відгук! Це уроки для самостійного опрацювання матеріалу. Підручник+робочий зошит виключно для учня. Ми даємо мінімум текстового матеріалу, 2 коротких речення на слайді. Хоча є ризик, що навіть такий обсяг не читатимуть (а що тоді казати про традиційні підручники?), але це тільки на 1-му уроці. Коли в результаті отримають 5 чи 6 балів за урок, в 2-й раз читатимуть все і навіть конспектуватимуть - перевірено.
Вчитель відіграє роль помічника. Там, де не зрозуміло, що робити, він має допомагати.

Хоча думка про те, що треба давати і аудіо-інформацію, слушна. Як на перспективу, заплануємо розробку і мультимедійних презентацій, які зможе демонструвати вчитель.

Те, що діти списуватимуть, дещо нівелюється перемішуванням варіантів відповідей і тим, що робота йде асинхронно. Однак повністю уникнути списування під час саме навчання, а не контролю знань, неможливо за будь-якої форми організації роботи. Крім того, буває, що допомога друзів - це більше користі, ніж шкоди. Також будуть контрольні тести наприкінці кожної теми, коли не видно, які відповіді правильні.

Стосовно JavaScript - там код відображається протягом 1 кадру і не для того, щоб діти зрозуміли, а для того, щоб побачили, що "під" скретч-конструкціями лежить реальний текстовий код. Адже вже у 8 класі вони вивчатимуть реальну мову програмування.

Якщо сніжинку поставили не там, клацніть на ній ще раз - і вона зникне.

Віртуальний репетитор - цікаво, закачав! Вишліть, будь ласка, пароль для входу в редактор уроків на ihorza@gmail.com .
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Інформатика. 7 клас. Онлайновий інтерактивний підручник (Обговорення онлайнового підручника видавництва ІТ-книга)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2016.