Сб, 21.10.2017, 15:00
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 11«1291011
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники з інформатики для 11 класу (Обговорення нових підручників, які одержали гриф МОНУ)
Підручники з інформатики для 11 класу
swetikccc Дата: Ср, 02.10.2013, 14:33 | Повідомлення № 151
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата (Ковальчук_Олександр)
Отож, напрограмують діти з такими підручниками. І спробуй пояснити учням, що в одній процедурі допущено дві помилки, тому що...
Чудово навчаться на помилках.
Тільки самі хай наберуть, а потім зрозуміють що властивості об'єкту задаються якимось типом даних, і типи повинні відповідати один одному
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 02.10.2013, 16:53 | Повідомлення № 152
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3620
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Можливо то не помилка, а методичний прийом "Знайди і виправ помилку"? )))

Цитата (swetikccc)
потім зрозуміють що властивості об'єкту задаються якимось типом даних

Зрозуміють. На початку вивчення Delphi, коли ще типи даних не вивчали. Не знаю як Ваші, але мої учні не такі "собразітільні"
swetikccc Дата: Чт, 03.10.2013, 10:44 | Повідомлення № 153
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата (Ковальчук_Олександр)
Зрозуміють. На початку вивчення Delphi, коли ще типи даних не вивчали. Не знаю як Ваші, але мої учні не такі "собразітільні"

Діти одинакові і типи даних і "мої і Ваші" вивчали коли проходили Excel.
І роз'яснити, що довжина літрами не міряється потрібно.
Ось придумав програму на однотипні властивості.
Розмір форми змінюється при переміщенні курсору по ній
  
Код
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
          Me.Text = " 200 X 300 " 'розмір форми в заголовок
          Me.Height = 300 'початкові розміри при завантаженні форми
          Me.Width = 200
      End Sub
      Private Sub Form1_MouseMove(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Windows.Forms.MouseEventArgs) _
Handles MyBase.MouseMove
          ' При переміщенні курсору по формі взнаємо його координати плюс початкові значення ширини і висоти
          ' і виводимо розмір форми в заголовок
          Me.Text = e.X + 200 & " X " & e.Y + 300
          Me.Height = 300 + e.Y ' зміна ширини форми при переміщенні курсору
          Me.Width = 200 + e.X
      End Sub

Можливо створимо гілочку форуму де будемо ділитися цікавими програмами, що полегшать вивчення "візуального програмування"


Відредаговано: swetikccc - Чт, 03.10.2013, 11:07
Newbie Дата: Чт, 03.10.2013, 11:28 | Повідомлення № 154
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата (swetikccc)
Розмір форми змінюється при переміщенні курсору по ній
дякую, гарний проект, будемо "бавитись" :)
але він не для зовсім початкових уроків, а десь якраз 4-5 заняття, коли вже знайомі змінні та типи даних - цілком.
і ще, тут використовуються e.X та e.Y, які є аргументами процедури: це трохи складніше поняття, ніж варто розглядати на перших заняттях, як на мене. можна, звичайно, цього не пояснювати, пропустити.
з цих міркувань спочатку (перший 1-2 уроки) надаю перевагу проектам без чисел: текстові дані з текстових полів, кнопок, заголовка форми виводяться в інші текстові поля, написи і т.д. далі появляються логічні властивості - видиме\невидиме, прапорці\перемикачі. а тоді вже розрахунки з числами, і лиш тут активно говоримо про типи даних, порівнюючи їх з коробками різних розмірів та форм (не все можна покласти у будь-яку коробку)

Цитата (swetikccc)
ділитися цікавими програмами, що полегшать вивчення "візуального програмування"
тільки за - я вже писала, що маю проблему з необхідністю готувати до уроків різнорівневі проекти за програмою для учнів, які не вивчали програмування, і одночасно для тих, які вже мають досить великий досвід. з задоволенням поділюсь своїми ідеями (хоча, значна їх частина вже викладена на моїх сайтах), і з не меншим - запозичу в колег щось цікаве і влучне


Відредаговано: Newbie - Чт, 03.10.2013, 11:29
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 03.10.2013, 12:31 | Повідомлення № 155
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3822
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата (Newbie)
маю проблему з необхідністю готувати до уроків різнорівневі проекти

Може щось згодиться: http://teachlab.ucoz.ua/publ/2

Якщо маєте якісь цікаві власні розробки - можете там опублікувати, як статті.
Newbie Дата: Пт, 04.10.2013, 10:51 | Повідомлення № 156
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата (Пилипчук_О_П)
Може щось згодиться: http://teachlab.ucoz.ua/publ/2
дякую, подивлюсь, але одразу скажу, що оформлювати свої проекти у такі повноцінні розробки статтей просто не матиму часу - лише рівень ідей, скрінів і фрагментів коду.
проект "мультик" одразу впав в око - точно реалізуватимемо, коли до масивів дійдемо.
геометричні побудови - цікаві ідеї, ми реалізували поки простіші проекти, але планую власне ускладнення, бо клас такий, що мав би справитись.

а сьогодні от магічний квадрат робитимемо по рівнях:
1) розстановка текстових полів та обчислення відповідних сум по рядках і стовпцях;
2) перевірка рівності отриманих сум і висновок про те, чи це магічний квадрат;
3)* автоматичне занесення чисел у квадрат, щоб він вийшов магічним.


деяку частину проектів по темах я викладала на сайт https://sites.google.com/site/siteforlesson11/akademicnij-riven , але зараз роблю більш систематичний варіант у формі дистанційного курсу


Відредаговано: Newbie - Пт, 04.10.2013, 10:55
PTetyana Дата: Пт, 04.10.2013, 11:41 | Повідомлення № 157
Прописаний назавжди
Повідомлень: 289
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Newbie, цікаві ідеї проектів, особливо мені сподобалося про учня-невдаху. Я щось подібне робила про вареники. Такі проекти добре робити коли учні не "дружать" з математикою. В мене інколи не можуть вирішити задачу за 5 клас, а профіль універсальний, тому вчимо програмування. Ваші ідеї також пригодяться, дякую!
Newbie Дата: Пт, 04.10.2013, 12:07 | Повідомлення № 158
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата (PTetyana)
Такі проекти добре робити коли учні не "дружать" з математикою
дякую за відгук! я дотримуюсь думки, що проекти з інформатики не повинні базуватись на математиці. тобто для стандарту про це не може йти мова, максимум - проект Піца чи Квадратне рівняння. профільний рівень, звичайно, зовсім інша розмова.
swetikccc Дата: Пт, 04.10.2013, 18:35 | Повідомлення № 159
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Що ж можна сказати про останні 2 дописи.
Алгоритмізація і програмування в звичайних класах це гроші на вітер. ;)
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 04.10.2013, 20:51 | Повідомлення № 160
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3822
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Ну-ну... А похідна, теорія відносності, складносурядне речення в таких класах - це вигідне вкладення коштів? Треба бути реалістами: дітям програмування показувати треба! Комусь більше, комусь менше, якщо не повезло з профілем. Шкоди від цього менше, ніж користі. А гроші у загальноосвітній школі, хочете ви цього чи ні, йдуть перш за все на те, щоб діти були доглянуті. А якщо ще й чогось при цьому навчаться - буде супер!
Newbie Дата: Пт, 04.10.2013, 21:03 | Повідомлення № 161
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Цитата (swetikccc)
Алгоритмізація і програмування в звичайних класах це гроші на вітер.
категорично ні. просто учні на рівні стандарту справді мають мало математики, і відповідної підготовки до розв'язування більш-менш насичених математично задач. при цьому в них може бути цілком нормально сформоване логічне та алгоритмічне мислення, і при належній підготовці і надолуженні прогалин у знаннях математики, вони можуть стати непоганими ІТ-фахівцями (маю купу знайомих qa з філологів). але лише тоді, коли їм показати оце програмування на доступному рівні. інакше вони й не задумаються про таку можливу кар'єру. і, взагалі-то, для галузі ІТ загалом такі працівники дуже цінні - дозволяють врахувати ті нюанси, які програміст, заточений природньо під математичні задачі, не враховує.
якщо ж одразу прив'язувати програмування до математики, то доводиться "долати" одразу 2 сфери: і створення програми, і математичного розв'язку задачі, і для багатьох це непосильно. 
це все-одно, що суперечка стосовно коробки передач автомобіля: дехто вважає, що треба обов'язково вчитись на механіці (причому бажано такій затятій - щоб передача двома руками переключалась :) ), а дехто надає перевагу навчанню на автоматі. своя логіка є і в одних, і в других, але я - за автомат :)
PTetyana Дата: Пн, 07.10.2013, 09:14 | Повідомлення № 162
Прописаний назавжди
Повідомлень: 289
Нагороди: 3
Рейтинг: 40
Цитата (Newbie)
це все-одно, що суперечка стосовно коробки передач автомобіля
Цілком погоджуюсь. Не будемо знову розгортати давню суперечку. Я також вважаю, що програмування потрібно вчити всім. 
Але давайте ми вже перестанемо очікувати, що у нас усі діти - вундеркінди і діти-індиго, що вони можуть вивчити абсолютно все що їм намагаються "всунути" в голови усі вчителі школи. І запитайте ваших учнів наскільки їм цікаво усе що ви їх вчите?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники з інформатики для 11 класу (Обговорення нових підручників, які одержали гриф МОНУ)
Сторінка 11 з 11«1291011
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.