Сб, 18.11.2017, 13:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 10«12678910»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 10 класу. Яким йому бути? (Методичні та економічні вимоги до якісного підручника)
Підручник з інформатики для 10 класу. Яким йому бути?
Шестопалов Дата: Вт, 27.07.2010, 18:46 | Повідомлення № 106
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Позволю маленький ликбез:
В залежності від профілю навчального закладу, професійності і наполегливості вчителів інформатики, активності директора, наявної комп’ютерної техніки і матеріальних можливостей школи навчання інформатики вперше починають з 2 го, з 5-го, з 7-го або 9-го класу
У 7-9 класах єдиний базовий курс інформатики передбачає навчити учнів володінню комп’ютером, його операційною системою та типовими офісними програмами. За цією програмою повинен бути сформований необхідний мінімум знань, умінь і навичок для подальшого успішного навчання на спецкурсах в 10-12 класах профільної школи незалежно від її профілю.
Випускники 9-го класу, що почали вивчати інформатику з 7 класу, у 10-му класі без повторення вже вивченого впевнено почнуть вивчати спецкурси за профілем навчального закладу.
Тим учням, хто увійшов в інформатику лише з 9-го класу, доведеться вчити єдиний базовий курс у 9-12 класах по 1 год. на тиждень і у додаткові години паралельно вивчати спецкурси. Звичайно, якщо на інформатику буде виділена всього 1 год., то до спецкурсів справа не дійде.


Відредаговано: Шестопалов - Вт, 27.07.2010, 19:00
Ковальчук_Олександр Дата: Вт, 27.07.2010, 19:31 | Повідомлення № 107
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (swetikccc)
Чому у нас є недобросовісна реклама?

Де ви побачили недобросовісну рекламу? По-перше, в нас рекламується виключно література по інформатиці, хіба це принесе шкоду для вчителя інформатики? І по-друге, всі видавництва, чия реклама є на форумі, проспонсорували форум і цих гроші рівно вистачає, щоб прибрати значно назойливішу рекламу від Ucoz'a.
Quote (swetikccc)
А головне чому брехуну неможливо сказати в очі що він брехун, чи крадія обізвати крадієм, боягуза - боягузом.

Можна, зустріньтесь з ним і говоріть йому що завгодно, якщо мужності вистачить. Писати в темах - це не говорити в очі, тим більше, коли тема не називається "Пофлеймимо".

А тепер подивіться, шановний swetikccc, скількох людей ви заставили флудити після вас, відповідаючи на ваші незмістовні питання, захотіли поговорити - створіть тему в флудилці і продвигайте. Я прошу вас в останнє не порушувати правила...

dpi Дата: Вт, 27.07.2010, 19:36 | Повідомлення № 108
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
salal, а разве преподавание со 2 класса в одних школах и с 9-го в других можно втиснуть в одну концепцию?

Відредаговано: dpi - Вт, 27.07.2010, 19:39
LVV Дата: Вт, 27.07.2010, 20:04 | Повідомлення № 109
Прописаний назавжди
Повідомлень: 421
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (Шестопалов)
В залежності від профілю навчального закладу, професійності і наполегливості вчителів інформатики, активності директора, наявної комп’ютерної техніки і матеріальних можливостей школи навчання інформатики вперше починають з 2 го, з 5-го, з 7-го або 9-го класу

Quote (dpi)
а разве преподавание со 2 класса в одних школах и с 9-го в других можно втиснуть в одну концепцию?

Вот именно!!! Всё возвращается "на круги своя".
Я в сообщении № 15 убеждал коллег в том, что, при существующей неразберихе в Украинском образовании вообще и в информатике вчастности, выпускать учебники, рассчитанные на какой-то определённый класс, не имеет смысла.
Ну вот, выпустили в прошлом году учебники для 9-го класса двенадцатилетней школы. И что теперь? для какого класса эти учебники? Какой программе "скольколетнего" образования они теперь соответствуют?

Повторюсь: следует выпускать тематические пособия.
Разработаь их следует как-то так, чтобы обучаемому можно было сначала в общих чертах ознакомиться с определённой темой и приобрести начальные практические навыки, затем следовало бы более углублённое и подробное изложение материала с заданиями (практическими работами) расчитанными на приобретение основных практических навыков работы, ну и в завершение следует изложить тонкости темы почти на профессиональном уровне, предложить практические работы, развивающие серьёзные практичнавыки навыки обучаемого. Разумеется, в связи со школьной спецификой обучения, задания и практические работы в таких пособиях должны быть разновариантными.
Таким образом получится разноуровневый учебник по конкретной теме, который можно применять и для самообразования (от "чайника" до "гуру") и в школах, как для 5-го класса, так и для 7-го 9-го или 11-го. И к изменяющимся и разнообразным программам это пособие "привязывать" не придётся (если, конечно, тема актуальна и в программах МОНУ есть).
Каждый учитель сможет, согласно почасовой нагрузке и используемых програм, использовать такое пособие независимо от того в каком классе он преподаёт информатику..

Вот.

salal Дата: Ср, 28.07.2010, 18:39 | Повідомлення № 110
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (dpi)
salal, а разве преподавание со 2 класса в одних школах и с 9-го в других можно втиснуть в одну концепцию?

Разумеется, можно. Все упирается в программы и часы. Конечно, при прочих равных условиях, преподавание со 2-го класса даст лучший конечный результат. Но это только вопрос качества знаний. Соответствие Госстандарту на образование по количественным показателям по знаниям и умениям при удовлетворительном качестве можно обеспечить и при изучении с 9-го.
А вообще, буду искренним. За то количество часов, что выделяется на информатику обучить ученика всему, что указано в Госстадарте невозможно. Можно только ознакомить с материалом. На сколько это удовлетворительно? Думаю, для чиновников - да, а вот для учащихся, наверное, нет.

Quote (LVV)
следует выпускать тематические пособия.

Quote (LVV)
Каждый учитель сможет, согласно почасовой нагрузке и используемых програм, использовать такое пособие независимо от того в каком классе он преподаёт информатику..

Идея хорошая, но не учитывает возрастных особенностей учащихся. Пособие, написанное для 10-классника не подойдет 2-класснику. Все-равно при создании таких пособий следует учитывать возрастной диапазон пользователя и указывать его на титульной странице.
gon-natalka Дата: Сб, 31.07.2010, 00:41 | Повідомлення № 111
Я тут недавно...
Повідомлень: 40
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Как-то хотелось бы вместо ВСЕГО ЭТОГО бла-бла-бла вернуться к теме Підручник з інформатики для 10 класу. Яким йому бути? (Методичні та економічні вимоги до якісного підручника)
И ключевым является10
Наверно все о чем идет спор важно, но не в этой ветке. Если я не права - приношу извинения, я не хочу никого обидеть.


Відредаговано: gon-natalka - Сб, 31.07.2010, 00:44
Шестопалов Дата: Сб, 31.07.2010, 09:00 | Повідомлення № 112
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (gon-natalka)
вернуться к теме Підручник з інформатики для 10 класу. Яким йому бути? (Методичні та економічні вимоги до якісного підручника)

Видавництво "Аспект" вже випустило у світ:
«10 клас. Другий рік», Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А., Сальнікова І.І., Войцеховський М.О., 2010, - 192 с. - 24 грн.
«10 клас. Другий рік. Робочий зошит», Михальчук І.І., Пилипчук О.П., Слуцька І.А., 2010, - 56 с. - 6 грн.

Навчальний посібник розрахований на учнів 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів різних профілів, які почали вивчати інформатику лише з 9-го класу.
Навчальний посібник містить заключні теми розділу «Текстовий процесор» (початок див. у посібнику «Інформатика. Перший рік – єдиний курс. 9 клас»/Шестопалов Є.А., Пилипчук О.П., Табарчук І.В. – Шепетівка: «Аспект», 2009), у зручній та доступній формі описує створення презентацій за допомогою програми PowerPoint, обробку мультимедійних даних засобами програми Movie Maker, обробку табличної інформації за допомогою програми Excel та служби Інтернету.
Поданий у посібнику навчальний матеріал для 10-го класу відповідає вимогам програми з інформатики для 9-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів (автори: Завадський І.О., Потапова Ж.В., Дорошенко Ю.О.).
Для видання загального посібника в єдиний курс об’єднано подібні багатьма елементами програми стандартного та академічного рівнів.
Без порушення логічних зв’язків у послідовності вивчення матеріалу, досить було в 10-й клас стандартного рівня перенести з 11-го класу тему «Системи обробки табличної інформації», а у 12-й клас винести підтему «Основи створення комп’ютерних публікацій».
Із курсу вилучена тема «Інформаційні технології у навчанні».
Матеріал навчального посібника розрахований на вивчення протягом року за 34 год. (1 год. на тиждень), орієнтований на практичне використання учнями комп’ютерів, починаючи з першого уроку.
Кожен параграф посібника розрахований на вивчення протягом одного уроку і має структуру, що відповідає санітарним нормам: теоретичний матеріал без використання комп’ютерів – 20 хв.; робота за комп’ютером – 25 хв.
Для поточного закріплення нового матеріалу та вироблення навичок на кожному уроці передбачено виконання практичних робіт за комп’ютером тривалістю до 25 хв. Тематичні роботи виконуються на окремих уроках після вивчення однієї теми.
Завдання для практичних та тематичних робіт вміщені в окрему книгу «Інформатика. Другий рік – єдиний курс. 10 клас. Робочий зошит» /Михальчук І.І., Пилипчук О.П., Слуцька І.А., – Шепетівка: «Аспект», 2010. – 56 с.
Детальніше див.
http://teachlab.ucoz.ua/publ/17-1-0-69
http://teachlab.ucoz.ua/load/2-1-0-20


Відредаговано: Шестопалов - Сб, 31.07.2010, 10:29
serbor Дата: Сб, 31.07.2010, 10:57 | Повідомлення № 113
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (zava)
За деражвний кошт буде видано тільки 2 підручники для 10 класу: рівень стандарту - Морзе, рівень академічний - наш

zava, если владеете ситуацией, поясните как на данном этапе складывается ситуация с изданием вашего учебника и учебника Морзе, и остались ли 2 учебника по прежнему?
Ярка Дата: Чт, 19.08.2010, 09:10 | Повідомлення № 114
Новий користувач
Повідомлень: 16
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Чи можна вже скачати декілька сторінок книжки з інформатики для 10 класу за новою програмою?
volevikt Дата: Чт, 19.08.2010, 09:45 | Повідомлення № 115
Перспективна вчителька
Повідомлень: 1828
Нагороди: 24
Рейтинг: 214
Quote (Ярка)
Чи можна вже скачати декілька сторінок книжки з інформатики для 10 класу за новою програмою?

Так. Можна.
Скачати тут.
Рівень стандарту.
Можливо, колеги володіють інформацією краще, і поділяться з Вами посиланнями для скачування сторінок інших підручників. :)
Удачі в новому навчальному році!
Ковшун Дата: Чт, 19.08.2010, 10:53 | Повідомлення № 116
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (volevikt)
Можливо, колеги володіють інформацією краще, і поділяться з Вами посиланнями для скачування сторінок інших підручників.

Можна скачати на http://aspekt-edu.kiev.ua/ для 9 та 10 класів.
BBC Дата: Чт, 19.08.2010, 13:53 | Повідомлення № 117
Тут живе...
Повідомлень: 177
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. Київ «Школяр» 2010
http://www.shkolyar.com.ua/pdf/Informatika10_sokr_U-1-2.pdf
http://www.shkolyar.com.ua/pdf/Informatika10_sokr_U-3-4-5.pdf
http://www.shkolyar.com.ua/pdf/Informatika10_sokr_U-6-7-8.pdf
http://www.shkolyar.com.ua/pdf/Informatika10_sokr_U-9-10.pdf
А пан Завадський, всупереч наказу МОН, не виклав свого підручника :?

Додано (19.08.2010, 13:53)
---------------------------------------------
Інформатика 10. Володіна І. Л., Володін В.В. Рівень стандарту
http://gymnasia.com.ua/Files/10_klass/Inform_10_part_1.pdf

Відредаговано: BBC - Чт, 19.08.2010, 13:37
Arim Дата: Чт, 19.08.2010, 17:11 | Повідомлення № 118
Тут живе...
Повідомлень: 102
Нагороди: 1
Рейтинг: 16
Ще б знати, який з підручників надійде в школу. А то почнемо за одним, а прийде інший. :?
Глинський__Ярослав Дата: Чт, 19.08.2010, 23:22 | Повідомлення № 119
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Хто хоче хай розцінює це як рекламу, а я вважаю, що це інформація

Підручник Глинського Я.М. «Інформатика. 10 клас» вийшов у Львові невеликим тиражем 5000 примірників і буде поширюватися через книжкову торгівлю чи засобами інтернет-замовлень.
Книжка брала участь у конкурсі і отримала гриф МОНУ «Схвалено як навчальний посібник для використання в загальноосвітніх навчальних закладах», хоча фактично – це повноцінний підручник.
Його особливостями і перевагами є:
1. Дворівневість. Створений як підручник для академічного рівня, він доповнений двома розділами, що відповідають рівню стандарту. Реально – це два підручники в одній книзі.
2. Компактність. Обсяг невеликий – 272 с., друк достатньо високий.
3. Адекватність. Повна відповідність навчальним програмам академічного рівня і рівня стандарту.
4. Універсальність. Задовільнить учнів, що вибрали різні профілі підготовки.
5. Лаконічність. Нічого зайвого. Висока захищеність учнів від надлишкової інформації, яка не дає змоги їм розрізнити головне від другорядного.
6. Мінімальна залежність від конкретних програм та інтерфейсу програм.
7. Зосередженість на основних принципах, що ведуть до досягнення мети навчання, а не на засобах досягнення мети.
8. Ненав’язливість щодо способів виконання дій. Відсутність прив’язок до конкретних ресурсів, які раптом можуть виявитися для учня недоступними чи нецікавими.
9. Збалансованість. Теоретичні і практичні відомості дозуються у правильних пропорціях.
10. Повнота. Є все: теоретичні відомості, опорні конспекти, запитання, тренувальні вправи, звичайні вправи, усі практичні роботи, кросворди, рубрика «Чи знаєте ви, що...», додаткові відомості, зразки завдань для контрольних робіт.
11. Не потрібно ні робочого зошити, ні практикуму.
12. Простота у користуванні і навігації.
13. Переносимість. Надрукований на фінському облегшеному папері, він важить зовсім мало. Учневі не складно буде носити його маршрутом школа-дім.
14. Зрозумілість. Стиль викладу дружній, такий як у всіх книжках автора.
15. Практична цілеспрямованість. Навчання «від задач», а не вивчення програмних засобів.
16. Наявність деяких окремих поодиноких елементів розвиваючого навчання. Спочатку все розжовується, поступово учень має від цього відвикнути і залишитися сам-на-сам з проектами.
17. Наявність поурочного і календарного планування (див. сайт автора), що повністю відповідає програмам.

Ковшун Дата: Пт, 20.08.2010, 08:39 | Повідомлення № 120
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Arim)
Ще б знати, який з підручників надійде в школу. А то почнемо за одним, а прийде інший.

Не виключено, що так воно і буде ;)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручник з інформатики для 10 класу. Яким йому бути? (Методичні та економічні вимоги до якісного підручника)
Сторінка 8 з 10«12678910»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.