Пн, 20.11.2017, 05:57
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 32«126789103132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню
Bandalak Дата: Ср, 28.10.2009, 00:31 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Нарешті дочекалися.....
Ось і настав той день, коли бібліотекар з радісним виразом обличчя запропонував забрати підручники з інформатики для 9-го класу. Учні з вигуками "Ура" помчалися в шкільну бібліотеку, попрямував туди і я... Але радість тривала не довго! Після поверхневого знайомства з підручником ми зразу зрозуміли, що цим книгам одна дорога - під вазони!
А дістались нашому району підручники авторів Морзе. Слава професорам!
Ми ще можемо зрозуміти низьку якість типографського друку, коли майже всі малюнки повністю розмазані і фарба перейшла наскрізь аркуша - це вина типографії.
Ми ще можемо зрозуміти подекуди розірваний стиль викладання з окремими мало зв'язаними фразами - це ми не вміємо читати.
Ми також розуміємо відсутність компакт диска, посилання на який використовується чи не на кожній сторінці - це свого роду бізнес.
А ось той факт, що в даному підручнику відсутні більшість розділів, запропонованих у програмі Завадського, яка затверджена МОН як базова у 9 класі - тут вже вибачте, цей факт ніякій логіці не підлягає!!!
А був такий гучний конкурс підручників, так всі метушилися, так всі "оцінювали", що аж ми пересічні вчителі повірили у його справедливість!!!
Як не вмер Данило, то болячка задавила! Може вже досить дурити народ!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Bandalak Дата: Чт, 12.11.2009, 13:27 | Повідомлення № 106
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Newbie)
хто перший встав, того і тапки... бардак

А цікаво, як той хто першим встав розпізнає, котрого автора підручник кращий?
Quote (Newbie)
в кожен регіон надійде по 25% підручників кожного із авторів

У наш регіон надійшло 100% однакових підручників. (№4 по цьому опитуванні)
Я, читаючи відгуки на даному форумі та спілкуючись із знайомими вчителями з інших регіонів, щиро засумнівався у реальності формули 25+25+25+25, скоріше за все - 6+4+0+90!
А Шестопалова у це опитування даремно записали, адже його підручники по держзамовленню не надходять.
Newbie Дата: Чт, 12.11.2009, 14:07 | Повідомлення № 107
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Bandalak)
А цікаво, як той хто першим встав розпізнає, котрого автора підручник кращий?

в моєму районі вже запам*ятали :)
а якщо серйозно - то ніяк! теоретично - всі ці підручники рівні за якістю, тому перебирати нема потреби... але практично картинка інша :*
alex Дата: Чт, 12.11.2009, 17:06 | Повідомлення № 108
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
У наш регіон надійшло 100% найгірших підручників. (№4 по даному рейтингу).

Колега. Ви настільки категоричні, що можна засумніватись в вашій обєктивності. Недавно отримали. І ви вже
вспіли досконало вивчити, проаналізувати, оцінити результат використання цього підручника учнями.
Критерій , що книга погана бо в ній теми розміщені не в тому порядку, як в запропонованому календарному плануванні, це не аргумент. Насамперед потрібно довести, що таке календарне планування і такий розподіл
часу по уроках є оптимальним. (Памятаю, що ваша оцінка програми була , що програма нікудишня.
Так, як можна оцінювати підручники, які містять матеріал нікудишньої програми. ) Ну і багато чого іншого.


Відредаговано: alex - Чт, 12.11.2009, 17:09
Bandalak Дата: Чт, 12.11.2009, 19:00 | Повідомлення № 109
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
Недавно отримали. І ви вже
вспіли досконало вивчити, проаналізувати, оцінити результат використання цього підручника учнями.

Так, для учнів отримали недавно. А для себе особисто я купив ще у вересні усі підручники для 9 класу, що тільки зумів роздобути. Так що часу проаналізувати було придостатньо.
Quote (alex)
теми розміщені не в тому порядку, як в запропонованому календарному плануванні

Мало того, що не в тому порядку, це ще не біда. Головне те, що деякі параграфи містять зразу кучу тем, що у програмі записані навіть не підряд, вирвано кусками. А на деякі теми зроблено кілька параграфів. Короче кажучи, біліберда та й годі.
Quote (alex)
Памятаю, що ваша оцінка програми була , що програма нікудишня.

Скоріше не програма нікудишня, а концепція викладання інформатики у 12-річній школі взагалі. Програма - це лише наслідок даної концепції.
Я свою думку не змінив, але програму ми вже не змінимо, а підручники попадаються різні.
Quote (alex)
Насамперед потрібно довести, що таке календарне планування і такий розподіл часу по уроках є оптимальним.

Колего, уявіть собі що в кожного вчителя інформатики буде свій розподіл часу по темах. Тоді перевіряючим важко буде орієнтуватися що і в якій школі викладається на даний момент, а що уже там пройшли. Я вважаю, що оптимальність розподілу часу по темах не на стільки важлива, як однозначність трактування програми.
Можливо моя думка і утопічна, але я думаю, що календарний план має бути у всіх однаковий. І спочатку потрібно було затвердити програму, потім план, аж потім починати писати підручники і оголошувати конкурс. І переможець у конкурсі повинен бути 1, а не 4. Мають бути якісь стандарти, хоч можливо і не досконалі. Але з роком в рік вони б удосконалювалися. Я вже не говорю про те, що бажано би було усім авторам зібратися і написати спільний підручник. Це лише солодка фантастика, неможлива у наших реаліях.
alex Дата: Чт, 12.11.2009, 19:43 | Повідомлення № 110
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Колего, уявіть собі що в кожного вчителя інформатики буде свій розподіл часу по темах. Тоді перевіряючим важко буде орієнтуватися що і в якій школі викладається на даний момент, а що уже там пройшли.

Можливо не точно, але вимоги формулюються по темах. Учні повинні вміти... Учні повинні знати...

А перевіряючі напевно повинні проводити перевірку, виходячи іменно з таких вимог, а не з того, якої теми був попередній урок і скільки часу я виділив на ту чи іншу части теми.

Думаю, що такий підхід є правильним. Можливо і помиляюсь.

А щоб писати програму, потрібно визначити ціль такого предмету як інформатика. Можливо я погано інформований,
але покищо ніде не прочитав, яка ціль. Якщо Вам відомо то поділіться інформацією.
В мене таке враження, що принцип поки, що Наполеонівський ( головне ввязатися в бійку. А там війна план покаже.
Так і з метою предмету інформатика в 12 класі. Зараз ось це розкажем. А там за рік щось придумаємо)
Підкреслюю, це моя особиста думка.
Буду дуже вдячний за інформацію, яка допоможе мені її змінити.

Bandalak Дата: Чт, 12.11.2009, 19:49 | Повідомлення № 111
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
А перевіряючі напевно повинні проводити перевірку, виходячи іменно з таких вимог, а не з того, якої теми був попередній урок і скільки часу я виділив на ту чи іншу части теми.

Я мав на увазі трошки не це. От, припустимо перевіряючі підготували контрольну роботу, приїхали у школу - а там зовсім інший розділ вивчають... Як Вам така ситуація?

Quote (alex)
Буду дуже вдячний за інформацію, яка допоможе мені її змінити.

Спросувати цю думку я не можу, можу лише підтвердити.
alex Дата: Чт, 12.11.2009, 19:51 | Повідомлення № 112
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
От, припустимо перевіряючі підготували контрольну роботу, приїхали у школу - а там зовсім інший розділ вивчають... Як Вам така ситуація?

Проблеми індійців шерифа не хвилюють ;)
Ковшун Дата: Пт, 13.11.2009, 11:21 | Повідомлення № 113
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (Bandalak)
От, припустимо перевіряючі підготували контрольну роботу, приїхали у школу - а там зовсім інший розділ вивчають... Як Вам така ситуація?

Нормальний перевіряючий, приїхавши в школу, поспілкується з вчителем по даному питанню.
А вже потім підготує текст контрольної роботи (краще разом з вчителем).
Bandalak Дата: Пт, 13.11.2009, 17:28 | Повідомлення № 114
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Ковшун)
Нормальний перевіряючий

Фантастика у нас на другому поверсі :)

А як вчителям ділитися досвідом, коли у всіх буде різний календарний план?

Oxana_cher Дата: Пт, 13.11.2009, 17:41 | Повідомлення № 115
Місцева кадра
Повідомлень: 392
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (Bandalak)
дістались нашому району підручники авторів Морзе

Нам тоже на днях привезли книги Морзэ. Я их ещё не смотрела, оценить не могу. Обидно только, что не хватает 14 книжек на 4 класса. Рекомендуют посылать родителей на базар. Но они могут и голову набить!
Ковшун Дата: Пт, 13.11.2009, 18:06 | Повідомлення № 116
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (zava)
Найгірше, що в цьогорічному конкурсі серед експертів з високою ймовірністю теж можуть знайтися "любі друзі" Наталії Вікторівни. З чим нас усіх і "вітаю".

Звичайно можуть!
Мабуть іїнім "натхненником" і є якраз Наталія Вікторівна... ;)
alex Дата: Пт, 13.11.2009, 20:07 | Повідомлення № 117
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
А як вчителям ділитися досвідом, коли у всіх буде різний календарний план?

А хіба досвід визначається календарним планом?

Bandalak Дата: Пт, 13.11.2009, 22:16 | Повідомлення № 118
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
А хіба досвід визначається календарним планом?

Взагалі то ні, але я мав на увазі підготовку до конкретного уроку. От, наприклад мені подзвонить молодий колєга перед уроком і щось конкретно запитає по темі, чи по підручнику. Як те краще зробити, як інше.... А що я йому відповім, коли я готувався зовсім до іншого уроку. Звичайно дещо сказати можу, але не так детально як йому би хотілося. А ще гірше коли у мене урок уже пройшов, а у колєги лише має бути і він питяється як я вклався у час, що викинув, що добавив. Тут патова ситуація.
Ще раз повторюся, я за чіткі стандарти у календарному плануванні!!!
alex Дата: Пт, 13.11.2009, 22:32 | Повідомлення № 119
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
От, наприклад мені подзвонить молодий колєга перед уроком і щось конкретно запитає по темі, чи по підручнику. Як те краще зробити, як інше.... А що я йому відповім, коли я готувався зовсім до іншого уроку. Звичайно дещо сказати можу, але не так детально як йому би хотілося. А ще гірше коли у мене урок уже пройшов, а у колєги лише має бути і він питяється як я вклався у час, що викинув, що добавив. Тут патова ситуація.

У мене три паралелі. Уроки не схожі один на одного, хоча тема одна і та ж. Допомогти колезі можу тільки
в плані теоріїї та рекомендацій до уроку. І яка різниця, цей урок уже пройшов чи ще має бути.
І який з трьох уроків взяти за основу для того, щоб поділитися досвідом?
ppima Дата: Пт, 13.11.2009, 22:33 | Повідомлення № 120
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Учень переходить з однієї школи в іншу і двічі вчить одну й ту ж тему, а якусь ні.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Сторінка 8 з 32«126789103132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.