Вт, 21.11.2017, 19:14
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 31 з 32«1229303132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню
Bandalak Дата: Ср, 28.10.2009, 00:31 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Нарешті дочекалися.....
Ось і настав той день, коли бібліотекар з радісним виразом обличчя запропонував забрати підручники з інформатики для 9-го класу. Учні з вигуками "Ура" помчалися в шкільну бібліотеку, попрямував туди і я... Але радість тривала не довго! Після поверхневого знайомства з підручником ми зразу зрозуміли, що цим книгам одна дорога - під вазони!
А дістались нашому району підручники авторів Морзе. Слава професорам!
Ми ще можемо зрозуміти низьку якість типографського друку, коли майже всі малюнки повністю розмазані і фарба перейшла наскрізь аркуша - це вина типографії.
Ми ще можемо зрозуміти подекуди розірваний стиль викладання з окремими мало зв'язаними фразами - це ми не вміємо читати.
Ми також розуміємо відсутність компакт диска, посилання на який використовується чи не на кожній сторінці - це свого роду бізнес.
А ось той факт, що в даному підручнику відсутні більшість розділів, запропонованих у програмі Завадського, яка затверджена МОН як базова у 9 класі - тут вже вибачте, цей факт ніякій логіці не підлягає!!!
А був такий гучний конкурс підручників, так всі метушилися, так всі "оцінювали", що аж ми пересічні вчителі повірили у його справедливість!!!
Як не вмер Данило, то болячка задавила! Може вже досить дурити народ!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Anetta Дата: Нд, 03.10.2010, 09:59 | Повідомлення № 451
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Шестопалов)
Сума для Вас безкоштовного замовлення - до 1000 грн.

Хорошее "безкошовне замовлення". У учителя, случайно, не завалялось лишней тысячи? Закажите за нее наш безкоштовний набор. Если в Ваших пособиях, уважаемый пан Шестопалов, фигурируют такие же фразы, как ученики понимают, казнить или помиловать?
Вообще мне приходилось видеть Ваши книги. Я их даже рекомендую учителям химии, которых на один год догрузили двумя часами информатики перед пенсией. А вот тем, кто собирается стать Учителем информатики, надо работать не с "дозированной" литературой (цензура вредит прогрессу), а с учебниками, которые соответствуют программе. К сожалению, даже автор программы раскрыл в своем учебнике не все темы. У нас информатика изучается с 7 класса, хотела в прошлом году в 9 классе рассказать детям, что такое домен и какие он дает преимущества перед рабочей группой - и не нашла у пана Завадского. В программе есть - а по учебнику научиться нельзя :(
Шестопалов Дата: Нд, 03.10.2010, 10:08 | Повідомлення № 452
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Фе! Anetta. Так приличные люди себя не ведут! Даже базарные торговки, хваля свой товар, воздерживаются от критики чужого! За действия, подобные Вашим, в рыночных условиях и побить могут.
Anetta Дата: Нд, 03.10.2010, 10:18 | Повідомлення № 453
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Шестопалов)
Так приличные люди себя не ведут!

Учусь у Вас. Вы же позволяете себе выпады по адресу других авторов:
Quote (Шестопалов)
Тим не менше Ви вперто продовжуєте використовувати ці "енціклопедії" і громіздку методику, що тягнеться за ними

Неприлично, пан Шестопалов.
Вот только мне рекламировать нечего. Я не конкурент, наоборот, хочу работать по чужим учебникам и покупаю все, что есть на книжных полках и в чем можно найти рациональное зерно. Лишь бы было это зерно. Ведь учителю тоже нужно учиться.


Відредаговано: Anetta - Нд, 03.10.2010, 10:25
Шестопалов Дата: Нд, 03.10.2010, 10:57 | Повідомлення № 454
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Anetta)
Неприлично, пан Шестопалов.

Кого конкретно із авторів я образив? І хто сказав про "енциклопедії"?
пане Ковальчук! Я свою попередню пропозицію НЕ відміняю, не зважаючи на такі "відгуки"
Quote (Anetta)
Хорошее "безкошовне замовлення". У учителя, случайно, не завалялось лишней тысячи? Закажите за нее наш безкоштовний набор.

Вибір залишається за Вами!


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 03.10.2010, 12:50
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 03.10.2010, 13:57 | Повідомлення № 455
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Anetta, я не називав прізвищ авторів, а висловив своє бачення. Якщо Вам подобається працювати з подібними підручниками, то Ваша справа.
Quote (Шестопалов)
Тим не менше Ви вперто продовжуєте використовувати ці "енціклопедії" і громіздку методику, що тягнеться за ними, замість того, щоб за прикладом багатьох вчителів і шкіл використовувати дозовані на 45 хв. уроку ефективні засоби навчання і планування.

Я змушений це робити з 9 класом, оскільки мене не розуміють батьки і дирекція, стверджуючи, що підручники надійшли в бібліотеку і учні ними забезпечені.
Quote (Шестопалов)
сума для Вас безкоштовного замовлення - до 1000 грн. Зробити замовлення: http://aspekt-edu.kiev.ua/order1/

Дякую, Євгене Анатолійовичу. Ви вже й так неодноразово присилали свої посібники зі знижкою 100% на суму кілька сот гривень, тому робити таке замовлення з мого боку буде непристойно.
Шестопалов Дата: Нд, 03.10.2010, 14:52 | Повідомлення № 456
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я змушений це робити з 9 класом, оскільки мене не розуміють батьки і дирекція, стверджуючи, що підручники надійшли в бібліотеку і учні ними забезпечені.

При Вашій згоді для бібліотеки вашої школи завтра надсилаю 30 комплектів навчальних посібників і робочих зошитів для 9-го класу (всі вони мають гриф і схвалені до використання експертною комісією МОНУ) та інші засоби навчання та планування уроків.
Від Вас потрібно: 1) в одному з класів замінити ними існуючі підручники; 2) використати пропоновану методику навчання, що дозволяє вкластися у 45 хв. уроку; 3) в кінці навчального року описати зауваження та пропозиції для виправленя недоліків, виявлених діючим вчителем під час навчального процесу за цими засобами.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 03.10.2010, 15:31
Ktara Дата: Нд, 03.10.2010, 15:13 | Повідомлення № 457
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Ковальчук_Олександр, везет Вам. :)
Ковальчук_Олександр Дата: Нд, 03.10.2010, 15:54 | Повідомлення № 458
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Шестопалов, було б нерозумно відмовитися від такої пропозиції. Звичайно, я згоден. Дякую за небайдуже ставлення до подальшого майбутнього інформатики і постійне бажання допомогти. Зауваження і пропозиції в кінці року гарантовано напишу.
Деталі в ОП.
TatyanaMakeevkaschool50 Дата: Нд, 03.10.2010, 18:44 | Повідомлення № 459
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
В прошлом учебном году наша школа получила учебники по информатике для 9 классов, 40 учебников на 100 учащихся, думаю мои коллеги выдали их только двум классам, другие занимались без учебников.

Відредаговано: TatyanaMakeevkaschool50 - Нд, 03.10.2010, 18:44
Vladyslava Дата: Нд, 03.10.2010, 19:28 | Повідомлення № 460
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
В нашу школу в прошлом году поступили учебники Завадского на каждого учащегося, правда, украинский класс получил их в ноябре, а русский - во втором семестре. В основном, учебник мне понравился, особенно наличие всех 12 практических работ (открывай учебник и выполняй, не надо распечатывать задания для каждого компьютера). Не понравилось, что учебник объемный. У нас еще геометрия такого же размера была, а если у ребенка 7 уроков??? Чтобы использовать на уроках еще практикум и рабочую терадь, нужно увеличить количество часов информатики вдвое.
Olya Дата: Нд, 03.10.2010, 20:34 | Повідомлення № 461
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Ученики нашей школы пользуются учебниками Рывкинда. Учебник неплохой, но тяжело работать с любым из учебников, если на один компьютер приходится 3-4 ученика!
Ковшун Дата: Пн, 04.10.2010, 08:09 | Повідомлення № 462
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
А я вже років 6 використовую посібники видавництва "Аспект" http://aspekt-edu.kiev.ua
Учні самі їх придбали.
Я нікого не агітував, просто показав посібники Щестопалова та інші.
Учні вибрали посібники "Аспект"у.
Проблем з боку батьків ніяких!
Шестопалов Дата: Пн, 04.10.2010, 08:44 | Повідомлення № 463
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Olya)
тяжело работать с любым из учебников, если на один компьютер приходится 3-4 ученика!

Есть методика, которая может Вам помочь при работе с любым учебником.
Для виконання насичених діючих програм з інформатики доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Пропоновані план-конспекти, зокрема, передбачають відмову від таких, неефективних в умовах обмеженого часу, прийомів: виступи учнів біля дошки, фронтальне опитування, диктування конспектів, перегляд тривалих навчальних фільмів та презентацій тощо. Натомість запроваджуються елементи педагогіки співробітництва: вчитель виступає скоріше у ролі колеги і консультанта, не соромиться вчитися новому разом із своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал, значною мірою, самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності.
Основними елементами пропонованої методики є:
• використання лаконічних (не більше 10 стор. на урок) навчальних підручників;
• попереднє ознайомлення учнів вдома з новим навчальним матеріалом;
• на уроці – короткі пояснення до нового навчального матеріалу за текстом підручника;
Використання підручника дозволяє вкластися у час, відведений на пояснення,
не пропустити ключові моменти, не відійти від теми уроку
.

• документоване оцінювання знань та навичок учнів на кожному уроці;
• проведення оцінювання знань та навичок учнів при виконанні практичної роботи;
Як правило, кожен учень одержує оцінку за урок. Учні знають, що будуть
працювати на конкретний результат, це мотивує їх до роботи
.

• проведення на кожному уроці за допомогою комп’ютерного тестування перевірки знань теоретичного матеріалу попереднього уроку;
• проведення на кожному уроці формування та перевірки навичок, що базуються на матеріалі поточного уроку;
Там, де за комп’ютером сидить 2 або навіть 3 учні, оцінювання
навчальних досягнень може проводитися по черзі через урок. Такі групи
рекомендується комплектувати учнями однакового рівня знань.

• проведення на окремих уроках тематичних робіт для оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, здобутих протягом всіх уроків розділу;
• виставлення оцінки як сукупної за знання теорії та практичні навички;
Поки учні виконують роботу, вчитель одержує до 25 хв. вільного часу, який може використати для допомоги відстаючим учням, прийняття виконаних робіт, усунення можливих збоїв в роботі обладнання тощо.
• дозвіл використання учнями інформаційних матеріалів під час роботи;
• впровадження засобів унеможливлення і невигідності «списування»;
• індивідуальний захист (здача) своїх практичних і тематичних робіт;
• впровадження робочих зошитів для практичних і тематичних робіт.
Детальныше див.
Прикріплення: _-.rar(32Kb)


Відредаговано: Шестопалов - Пн, 04.10.2010, 08:52
marovch Дата: Пн, 04.10.2010, 15:54 | Повідомлення № 464
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Працюю з підручником для 9 кл Завадський І. О. дуже подобається мені та учням... :)
PTetyana Дата: Вт, 05.10.2010, 10:36 | Повідомлення № 465
Прописаний назавжди
Повідомлень: 294
Нагороди: 3
Рейтинг: 51
Ми працюємо за підручником Ривкінда. Мені подобається. Правда завдання для практичних робіт використовую свої. За роки роботи без підручників (у нас був лише Верлань) назбиралося кілька папок із завданнями для практичних робіт. Маю можливість давати завдання різних рівнів залежно від знань учнів. Щороку кілька практичних перероблюю - доопрацьовую чи трохи міняю за велінням часу, але загалом роботи по оновленню небагато. Плюс у тому, що не маю жодних претензцій до авторів, зручно мені і дітям.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Сторінка 31 з 32«1229303132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.