Сб, 18.11.2017, 02:52
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 30 з 32«122829303132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню
Bandalak Дата: Ср, 28.10.2009, 00:31 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Нарешті дочекалися.....
Ось і настав той день, коли бібліотекар з радісним виразом обличчя запропонував забрати підручники з інформатики для 9-го класу. Учні з вигуками "Ура" помчалися в шкільну бібліотеку, попрямував туди і я... Але радість тривала не довго! Після поверхневого знайомства з підручником ми зразу зрозуміли, що цим книгам одна дорога - під вазони!
А дістались нашому району підручники авторів Морзе. Слава професорам!
Ми ще можемо зрозуміти низьку якість типографського друку, коли майже всі малюнки повністю розмазані і фарба перейшла наскрізь аркуша - це вина типографії.
Ми ще можемо зрозуміти подекуди розірваний стиль викладання з окремими мало зв'язаними фразами - це ми не вміємо читати.
Ми також розуміємо відсутність компакт диска, посилання на який використовується чи не на кожній сторінці - це свого роду бізнес.
А ось той факт, що в даному підручнику відсутні більшість розділів, запропонованих у програмі Завадського, яка затверджена МОН як базова у 9 класі - тут вже вибачте, цей факт ніякій логіці не підлягає!!!
А був такий гучний конкурс підручників, так всі метушилися, так всі "оцінювали", що аж ми пересічні вчителі повірили у його справедливість!!!
Як не вмер Данило, то болячка задавила! Може вже досить дурити народ!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

microsoft Дата: Нд, 07.03.2010, 12:23 | Повідомлення № 436
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Quote (Шестопалов)
Навіщо створювати 2 майже однакових підручники?!

Щоб заробити грошей!
Bandalak Дата: Нд, 07.03.2010, 23:00 | Повідомлення № 437
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (gromko)
За що?

100% ;) Дійсно нема за що!!!
Люблю лаконічність у висловлюваннях!!!
sergey1979 Дата: Чт, 11.03.2010, 16:28 | Повідомлення № 438
Прописаний назавжди
Повідомлень: 379
Нагороди: 1
Рейтинг: 18
Підручник Володіних...
Все більше стикаюсь з тим, що учні відмовлються носити підручник дошколи, навіть відмінники домовляються та носять підручник по черзі.

- А в чому проблема?(питаю учнів)
- В нас 7 уроків в день... Носити важко.. (була відповідь)

Знову уроки перетворюються в лекції.
До речі в підручникусказано що " у подальшому ви працюватимете з ... Турбо Паскаль". Не хочу підіймати проблеми, яка мова краща. Наприклад в цьому році самі учні запропонували С++, але хотілось би знати конкретно - в якому конкретно класі буде вивчатися прграмування?

Шестопалов Дата: Сб, 13.03.2010, 09:19 | Повідомлення № 439
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (sergey1979)
хотілось би знати конкретно - в якому конкретно класі буде вивчатися прграмування?

За діючою програмою МОН України
в 11-му класі (стандартний та академічний рівні):
Засоби візуальної розробки програм - 9 год.
Основи структурного програмування - 12 год.
в 12-му класі (тільки академічний рівень):
Алгоритми й структури даних - 17 год.
Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год.
Bandalak Дата: Нд, 14.03.2010, 12:55 | Повідомлення № 440
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Шестопалов)
За діючою програмою МОН України
в 11-му класі (стандартний та академічний рівні):
Засоби візуальної розробки програм - 9 год.
Основи структурного програмування - 12 год.
в 12-му класі (тільки академічний рівень):
Алгоритми й структури даних - 17 год.
Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год.

Це крапля в морі!!! :*
Alferova Дата: Сб, 02.10.2010, 10:55 | Повідомлення № 441
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
%) А нам достались учебники Рывкинда. Очень содержательный, пока все довольны.Правда, тяжеловат...Дети ссылаютя на его вес, когда "забывают" учебник принести на урок.
natkafed Дата: Сб, 02.10.2010, 15:32 | Повідомлення № 442
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Ще в минулому році отримали підручник для 9 - х класів Й.Я. Ривкінда та ін. На типографські тонкощі не звертали уваги ( якість паперу та ін.). В основу викладення навчального матеріалу в підручнику «Інформатика. 9» покладені об'єктний і алгоритмічний підходи.
Об'єктний підхід полягає в тому, що у кожній темі визначені основні об'єкти, вивчення яких передбачає: наведення означення або опису об'єкта; перелік його властивостей та їх стисла характеристика; опис множини можливих значень властивостей об'єкта; розгляд операцій над об'єктами, які потрібно виконати, щоб змінити значення властивостей.
Алгоритмічний підхід полягає у представленні способів виконання операцій над об'єктами у вигляді алгоритмів. Тому до навчального матеріалу включено огляд таких концептуальних понять, як об'єкт, властивості об'єкта, значення властивостей об'єкта, операції над об'єктом, команда, виконавець, система команд виконавця, алгоритм.
Основна мета навчання за даним підручником – розвиток операційного (алгоритмічного) мислення учнів. Центральне поняття курсу – алгоритми, а основний зміст навчальної діяльності – складання й аналіз алгоритмів.
Подання навчального матеріалу в підручнику здійснюється дедуктивно: від загальнотеоретичних відомостей про об'єкти вивчення до алгоритмів виконання окремих дій над цими об'єктами.
Larsens Дата: Сб, 02.10.2010, 15:51 | Повідомлення № 443
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
:Q ^_^ :v
[warning]3.16. Не допускаються повідомлення, які не несуть корисної інформації (флуд, офтоп, флейм) в тематичних розділах, а також повідомлення за допомогою одних лише смайлів.
filnick Дата: Сб, 02.10.2010, 16:04 | Повідомлення № 444
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
natkafed, А Ви вчитель, чи спонсор?
Larsens Дата: Сб, 02.10.2010, 16:10 | Повідомлення № 445
Новий користувач
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
ИЗВИНИТЕ НЕ ЗНАЛИ, ИСПРАВЛЮСЬ
[warning]Читаем правила[/warning]
tany1 Дата: Сб, 02.10.2010, 16:36 | Повідомлення № 446
Новий користувач
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
полностью согласна с Volevikt дети должны учиться по учебнику одного автора..случается так что дети переходят из одной школы в другую по средине уч. года и им тяжело перестроится, да и учителям будет легче ....

Додано (02.10.2010, 16:36)
---------------------------------------------
можно б было разделить на две части учебник...в старших классах много предметов, носить им тяжеловато. Но это не только информатики касается но и других многостраничных учебников

SSV Дата: Сб, 02.10.2010, 16:39 | Повідомлення № 447
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Підтримую обома руками. :o
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 02.10.2010, 22:39 | Повідомлення № 448
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Як на мене, то просто не потрібно води лити в підручниках і робити з них енциклопедії. Не буду називати конкретних авторів, щоб не образити. Але ті підручники, що надійшли в нашу школу - 20-30 сторінок на параграф, маса близько 300 гр., не витримають жодних санітарних норм і не вкладаються в здоровий глузд. Навіщо при 34 годинній програмі, нехай навіть місцями перенасиченій, робити з підручника хрестоматію. Признаюсь чесно, я сам не прочитав в такому підручнику жодного параграфу, щоб від початку і до кінця, терпіння не вистачило і не вимагаю з дітей, просто рекомендую і так і говорю, що ви стали заручниками ситуації. А скарги на такі нічим не виправдані обсяги параграфів вже стомився слухати. От вам і конкурси.
vna Дата: Сб, 02.10.2010, 23:03 | Повідомлення № 449
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Підтримую ідею розробити підручники за допомогою вчителів-практиків, а не різноманітних обласних методоб'єднань...практика-критерій істини!!! :?
Шестопалов Дата: Нд, 03.10.2010, 08:40 | Повідомлення № 450
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Ковальчук_Олександр)
Як на мене, то просто не потрібно води лити в підручниках і робити з них енциклопедії.

Тим не менше Ви вперто продовжуєте використовувати ці "енціклопедії" і громіздку методику, що тягнеться за ними, замість того, щоб за прикладом багатьох вчителів і шкіл використовувати дозовані на 45 хв. уроку ефективні засоби навчання і планування.
"Не варто створювати кожному вчителю свої засоби «від кози до чобіт з її шкіри», коли є можливість вибрати один із варіантів, який найкраще підходить конкретній школі. Різні авторські колективи пропонують для цього комплекти із готовими засобами планування, навчання, перевірки знань та навичок, відлагодженими у реальному навчальному процесі багаторічним використанням і вдосконаленням."
Із статті "Навчання інформатики у середній школі" (Завадський І.О., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
детальніше http://teachlab.ucoz.ua/publ....-1-0-85
Не пишіть, що немає грошей, "прокуратура" та все інше. Я готовий за Вашу безкорисливу діяльнсть надати 10-20 комплектів засобів навчання для Ваших учнів. Взірці я Вам надіслав, вибирайте і замовляйте!
Сума для Вас безкоштовного замовлення - до 1000 грн. Зробити замовлення: http://aspekt-edu.kiev.ua/order1/


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 03.10.2010, 09:13
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Сторінка 30 з 32«122829303132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.