Пт, 22.09.2017, 00:17
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 29 з 32«12272829303132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню
Bandalak Дата: Ср, 28.10.2009, 01:31 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5384
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Нарешті дочекалися.....
Ось і настав той день, коли бібліотекар з радісним виразом обличчя запропонував забрати підручники з інформатики для 9-го класу. Учні з вигуками "Ура" помчалися в шкільну бібліотеку, попрямував туди і я... Але радість тривала не довго! Після поверхневого знайомства з підручником ми зразу зрозуміли, що цим книгам одна дорога - під вазони!
А дістались нашому району підручники авторів Морзе. Слава професорам!
Ми ще можемо зрозуміти низьку якість типографського друку, коли майже всі малюнки повністю розмазані і фарба перейшла наскрізь аркуша - це вина типографії.
Ми ще можемо зрозуміти подекуди розірваний стиль викладання з окремими мало зв'язаними фразами - це ми не вміємо читати.
Ми також розуміємо відсутність компакт диска, посилання на який використовується чи не на кожній сторінці - це свого роду бізнес.
А ось той факт, що в даному підручнику відсутні більшість розділів, запропонованих у програмі Завадського, яка затверджена МОН як базова у 9 класі - тут вже вибачте, цей факт ніякій логіці не підлягає!!!
А був такий гучний конкурс підручників, так всі метушилися, так всі "оцінювали", що аж ми пересічні вчителі повірили у його справедливість!!!
Як не вмер Данило, то болячка задавила! Може вже досить дурити народ!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

gromko Дата: Ср, 24.02.2010, 14:50 | Повідомлення № 421
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
“Інформатика 9 клас” (автори Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.)
Перше, про що слід сказати, то це про незадовільне поліграфічне виконання цього підручника (оригінал-макет підготовлено в учбово-видавничому центрі “Школяр”, віддруковано з готових позитивів у ТОВ “Видавництво Фоліо”) - більшість графічних матеріалів (ілюстрацій) є “змазаними”, зображення “знімків екрану” неможливо переглядати.
Після детального вивчення переконуємось, що даний підручник є “урізаною версією” підручника з навчально-методичного комплекту “Інформатика-10”(К.:Вид.Корбуш, 2008).
Саме це є причиною багатьох проблем, пов’язаних з використання даного підручника у 9 класі. Програма з інформатики для 9-го класу дванадцятирічної школи (автори Завадський І.О., Дорошенко Ю.О., Потапова Ж.В.) регламентує тематику навчального матеріалу та порядок і час його вивчення відповідно до чинного освітнього стандарту.
Вивчення інформатики за програмою 9-го класу передбачає певну логіку курсу, порушення якої може негативно відзначитись на процесі засвоєння учнями навчального матеріалу, саме тому автори програми пропонують орієнтовне навчально-тематичне планування курсу, якого варто дотримуватись.
Автори даного підручника пропонують свою, дещо іншу, логіку викладання курсу. Безперечно добре, що (на думку авторів) для кожного уроку виділено окрему тему, але це планування не співпадає з плануванням відповідно до чинної програми, тому для вивчення програмового матеріалу потрібно об’єднувати матеріал з декількох різних тем або навіть різних розділів.
Оригінально пропонується подача навчального матеріалу — у вигляді відповідей на поставлені питання, з переліком яких можна ознайомитись на початку теми. Кожен урок складається з основного та додаткового теоретичного матеріалу. Майже на кожен урок розроблено завдання для практичного виконання, по закінченню вивчення розділу пропонується виконати лабораторну роботу. Саме із практичними завданнями пов’язана інша (крім поліграфічного виконання) найбільша проблема з якою стикаються вчителі та учні — вправи передбачають використання файлів-заготовок, що містяться на компакт-диску до підручника. Цей диск разом з підручником не поступає, його пропонують придбати окремо, що саме по собі є порушенням конституційної норми щодо безкоштовності освіти. Виходом з цієї ситуації є підготовка необхідних завдань вчителем.
Багато вправ передбачають роботу учнів у мережі Інтернет, що теж не завжди можливо, особливо в умовах сільської школи.
Незрозумілим є зміст п.1.8 “Яка природа сигналів?” За змістом підручника дискретний сигнал відрізняється від аналогового тільки тим, що має обмежені часові межі, що не є правильними, оскільки аналоговий сигнал теж може бути обмежений часом. Саме поняття дискретизації не розглядається. В кінці автори повідомляють, що “аналогові сигнали можуть бути представлені у цифровому, тобто дискретному вигляді”, хоча правильніше було б сказати, що аналоговий сигнал може бути перетворений у дискретну форму. Про такі важливі поняття як двійкові коди сказано, що це “послідовність двійкових кодів, тобто таких що мають два значення відповідних сигналів” — цього недостатньо для розуміння такого терміну.
У підручнику опущено програмові питання “Дані” та “Вимірювання довжини двійкового коду”, нічого не говориться про “інформаційну надлишковість повідомлень” (лише про “надлишкові повідомлення”), хоча у п.22.5 (стор. 252) і розглядається “надмірність даних” (причому абсолютно незрозуміло у чому вона, надмірність, полягає).
В п.2.5 “Чи можна виміряти інформацію?” говориться, що за допомогою одного байту (набору із 8 нулів та одиниць, тобто 8 бітів) можна закодувати один символ (літеру алфавіту), хоча за допомогою 8 бітів можна закодувати 28 =256 символів. Про це йде мова в питанні 8 (стор. 24), хоча учням буде незрозуміло, чому саме алфавіт з 256 символів є достатнім для комп’ютерного подання даних, оскільки немає жодної згадки про “комп’ютерні” системи кодування такі, як ASCII.
Не є доречним використання застарілого терміну “лазерні диски” - актуальним є термін “оптичні диски” (optical disks), який, до речі, теж є використовуваним у цьому підручнику.
Не зрозумілою учню є “архітектура Джона фон Неймана” (стор. 31), яка буде “розшифрована” лише на стор. 42.
Традиційно периферійні пристрої поділяються на пристрої введення, пристрої виведення та пристрої збереження даних. У даному підручнику накопичувачі на магнітних та оптичних дисках відносяться до пристроїв введення даних (про “правильність” такого визначення говорилося на Форумі вчителів інформатики України).
LCD-монітори пропонується називати “рідинно-кристалічними” замість усталеного “рідкокристалічний” (“Русско-украинский словарь терминологии”, стор. 62).
Для опису принтерів відведено 5 (п’ять!) рядків (стор.35), що аж ніяк не достатньо для вивчення учнями сучасних технологій друку.
Дуже мало сказано про внесок вітчизняних учених та інженерів у розвиток обчислювальної техніки, не згадується той факт, що першу в континентальній Європі електронно-обчислювальну машину було створено в Києві.
Не є зрозумілим поняття “мультимедіа” (стор. 46). Незрозуміло, як обрати принтер за якістю, швидкістю друку та підтримкою кольору, не згадується такий параметр як вартість друку одного аркуша та вартість обслуговування (стор. 46)
Деякі терміни (CD ROM, DVD ROM)“розшифровуються” по декілька разів (стор. 34 та стор. 39-40)
Закон України “Про авторське право та суміжні права” не є тим документом за яким “розробник не передає кінцевому користувачеві свої права на певну програму, а лише дозволяє її використовувати”(стор. 56) - це обумовлюється текстом ліцензійної угоди між розробником та користувачем, причому є ліцензії типу GPL, які дозволяють передавати програмні продукти третім особам.
Вимоги щодо безпечної роботи з комп’ютером фрагментарні, не вказано час безперервної роботи перед монітором персонального комп’ютера.
Не зрозуміло яким чином виконати “затримку мишки над кнопкою Пуск”(стор.63) - правильніше було б написати “виконайте затримку вказівника мишки над кнопкою Пуск”
На сторінці 81 зустрічаємось з поняттям “курсор”, означення якому дається лише на сторінці 102.
Автори послідовно уникають поняття “каталог файлів” використовуючи поняття “папка”, разом з тим на стор. 93 є неозначені поняття “кореневого каталогу” та “каталогів першого рівня” .
При вивченні веб-браузера не розглядається програмове питання “Вибір системи кодування під час перегляду веб-сторінок”. Вивчаючи служби Інтернету, учні не дізнаються про телеконференції, як того вимагає програма (хоча вони є на схемі, що на стор. 223), не розглянуто питання “Стратегії пошуку інформації”.
Особливо скрутна ситуація з темою “Основи векторної графіки” на яку програмою відводиться 3 години — у підручнику для векторної графіки відведено одну сторінку, більшість з якої - “скріншоти” зображення з монітора. (стор.331, п. 30.2). Разом з тим із стор. 277 по 304 вивчається тема “Використання растрових та векторних зображень” в середовищі створення презентацій Microsoft PowerPoint, яка, власне не є потрібною, з огляду на вимоги програми — за допомогою даного програмного засобу можна вивчати векторну графіку, але не так, як це пропонують автори підручника, тим більше, що чинна програма не передбачає в 9-му класі вивчення процесу створення комп’ютерних презентацій.
При вивченні текстового процесора автори допускають “різнобій” у термінології — Microsoft Word вони називають як “текстовим процесором”, так і “текстовим редактором” (стор. 338), хоча на стор. 306-307 вони чітко розмежовують ці два терміни, як два різні програмні засоби.

Додано (24.02.2010, 13:50)
---------------------------------------------
Додається покажчик за яким вчителі інформатики, які використовують підручник “Інформатика 9 клас”
(автори Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.) зможуть віднайти необхідний програмовий матеріал у тексті підручника.

1. Інформація. Інформаційні процеси та системи (2 год.)
Поняття про інформацію та способи її подання. 1.1
*Дані.
Різновиди інформаційних повідомлень. 1.2, 1.3, 1.4, 1.7
Вимірювання обсягу даних. 2.5
Поняття про інформаційну надлишковість повідомлень. 1.2 (некоректно , не розкрито)
Способи подання і кодування повідомлень, двійкове кодування. 2.3, 2.4
*Вимірювання довжини двійкового коду.
Інформаційні процеси: отримання, збирання, зберігання, пошук, обробка і передавання інформації. 2.1,
Об’єкти та їх властивості. 1.5
Поняття про інформаційні системи та технології. 3.1, 2.2
Види інформаційних систем. 3.2
Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. 3.1
Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій. 2.7, 2.8
Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. 2.10
Інформатика як наука та галузь діяльності людини. 2.6

Учень
не зможе пояснити:
поняття даних;
поняття про інформаційну надлишковість повідомлень;
не зможе:
визначати довжину двійкового коду повідомлення.

2. Апаратне забезпечення інформаційних систем (3 год.)
Типова архітектура персонального комп’ютера. 3.3, 3.4, 3.5
Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації. 4.1, 4.2,
Класифікація та основні характеристики процесорів. 4.3
Принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв: дискових накопичувачів, оперативної та флеш-пам’яті. 4.4. 4.6,
Класифікація та основні характеристики принтерів. 4.2 (4 рядки)
Відеосистема комп’ютера, призначення та основні характеристики її складових: монітора, відеоадаптера та відеопам’яті. (4.2, 4.4, частково)
Мультимедійне обладнання. (4.8, 4.2, 4.9)
Комунікаційні пристрої.(4.8)
Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ. (2.7)
Правила техніки безпеки під час роботи на комп’ютері. (6.2)

Практична робота № 1. Робота з клавіатурним тренажером. (Лр 2, стор.113, після п.10.8)

3. Системне програмне забезпечення
(7 год.)
Загальні відомості про системне, службове та прикладне програмне забезпечення. 5.4
Класифікація, основні функції та складові операційних систем. 5.5
Поняття про ядро операційної системи, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти. 5.6, 5.7
Різновиди інтерфейсу користувача. 5.6
Поняття файлової системи, відмінності між поширеними файловими системами. 17.8
Поняття файлу, каталогу. 9.1, 9.3
Ім’я файлу та каталогу, розширення імені файлу. 9.1, 9.2
Імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв, шлях до файлу. 9.4, 9.5
Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню, елементів керування. 6.7
Робота з об’єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об’єктів. 15.1-15.8, 10.1
Використання ярликів. 15.9
Використання буфера обміну. 10.6
Пошук інформації на комп’ютері. 16.1
Запуск на виконання програм. 7.4
Типи файлів. Зв’язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів. 9.7
Використання автономної та онлайнової довідки операційної системи. 16.2
Встановлення й видалення програм. 16.3, 16.4, 16.6
Відновлення видалених даних. 15.5
Програма перевірки й очищення дисків. 17.4, 17.5
Дефрагментація дисків. 17.6
Контрольні точки відновлення операційної системи. 17.12

Практична робота № 2. Робота з інтерфейсом користувача операційної системи.
Впр.6.7.1 стор.66

Практична робота № 3. Робота з об’єктами файлової системи. Лр4. Стор.209, після п18.16

Практична робота № 4. Пошук інформації на комп’ютері. Впр. 16.1.1-16.1.2 стор. 170

4. Службове програмне забезпечення
(3 год.)
Поняття комп’ютерного вірусу. 24.2
Історія та класифікація вірусів і троянських програм. 24.7. 24.8
Призначення, принцип дії та класифікація антивірусних програм. 24.3, 24.5. 24.9
Робота в середовищі антивірусної програми. 24.5
Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами. 24.4
Стискання, архівування та розархівування даних. 22.2, 22.5
Архіватори та операції з архівами. 22.3, 22.4
Запис інформації на оптичні носії. 15.8
Форматування та копіювання дисків. 17.2, 17.7

Практична робота № 5. Захист комп’ютера від вірусів. Впр.24.5.1 стор. 264

Практична робота № 6. Архівування та розархівування даних.
Впр.22.4.1, 22.4.2 стор.251

5. Комп’ютерні мережі (6 год.)
5.1. Поняття про комп’ютерні мережі. Робота в локальній мережі (3 год.)
Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. 5.1
Апаратне й програмне забезпечення мереж. 5.2
Поняття про сервер та клієнтський комп’ютер. 5.3
Мережні протоколи. 18.2, 18.12
Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. 18,3-18.7
Поняття про права доступу до ресурсів. 18.13
Навігація локальною мережею. 18.9-18.11
Спільне використання файлів і папок. 18.8
Надання доступу до ресурсів. 18.14
Спільне використання принтерів і спільний доступ до глобальної мережі. 18.16, 20.7
Віддалене керування комп’ютером. 18.15

Практична робота № 7. Спільне використання ресурсів локальної мережі. Впр.18.10.1 стор. 203

5.2. Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті (3 год.)
Призначення й структура мережі Інтернет. 20.1
Протоколи Інтернету. 20.3
Адресація в Інтернеті, поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси. 20.4
Способи підключення до Інтернету, функції провайдера. 20.6, 20.1
Служби Інтернету. 20.9
Поняття гіпертекстового документа, гіперпосилання, веб-сторінки та веб-сайту. 20.5
Поняття всесвітньої павутини та навігація нею. 20.5
Використання та настроювання браузера. 21.1
*Вибір системи кодування під час перегляду веб-сторінок.
Збереження веб-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері. 22.1
Використання списку сайтів, обраних для швидкого доступу. 21.5
Засоби пошуку інформації в Інтернеті. 21.1, 21.4
Принципи функціонування веб-каталогів та пошукових систем. 21.3
Стратегії пошуку інформації. 21.3 (частково)

Практична робота № 8. Пошук інформації в Інтернеті. Впр.21.3.1, 21.3.2 стор.235

Учень не пояснює:
призначення найпоширеніших служб Інтернету: телеконференцій;

не вміє:
вибирати систему кодування для перегляду веб-сторінок;
обирати стратегію пошуку інформації в Інтернеті.

6. Основи роботи з текстовою інформацією (4 год.)
Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. 28.1
Огляд середовища текстового процесора. 28.1
Формати файлів документів.
Створення, відкриття й збереження текстового документа. 10.1-10.4
*Використання довідкової системи текстового процесора.
Введення й редагування тексту. 28.2
Виділення фрагментів тексту та операції з ними. 28.7
Перевірка правопису. 28.4
Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів. 28.5
Робота з кількома документами. 28.3
Форматування шрифтів і абзаців. 29.1, 29.2

Практична робота № 9. Введення, редагування й форматування тексту.
Практична робота № 10. Робота з текстовими фрагментами.
Після п. 30.6 Лр7 стор. 338

7. Комп’ютерна графіка (7 год.)
7.1. Засоби перегляду й перетворення графічної інформації (1 год.)
Поняття комп’ютерної графіки. 12.1
Растрові й векторні зображення та їх властивості. 12.2, 12.3, 12.10
Колірні системи. 12.11
Призначення та класифікація засобів обробки графічних даних. 12.4
Формати графічних файлів. 12.13
Засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів. 15.6, 12.4
7.2. Основи растрової графіки (3 год.)
Джерела й параметри растрових зображень. 12.2, 12.3, 13.8, 30.6
Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. 12.3
Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання, виділення фрагментів малюнку, їх переміщення та копіювання. 12.5-12.9, 13.1-13.7
Створення текстових написів. 13.2
Настроювання кольору. 12.8

Практична робота № 11. Створення растрових зображень.
Лр.3 пп13.8 стор.155

7.3. Основи векторної графіки (3 год.)
Принципи побудови й обробки векторних зображень. 12.2
Засоби графічного редактора, вбудованого у середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. 30.2
Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур. 30.2
Операції з об’єктами. 30.2
Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.
Створення малюнків з кривих і ламаних. 30.2
Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. 30.2
Вирівнювання й групування об’єктів. 30.2
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

Практична робота № 12. Створення векторних зображень. Впр.30.2.1 стор. 332
Лр.8 стор. 344

Bandalak Дата: Ср, 24.02.2010, 19:28 | Повідомлення № 422
Лідер форуму
Повідомлень: 5384
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
gromko, Ви молодчина!!! Це весь аналіх Ви самі зробили, чи десь взяли?
Але з одним реченням я не згоден:
Quote (gromko)
хоча за допомогою 8 бітів можна закодувати 28 =256 символів

Точніше потрібно сказати так: За допомогою 1 байт = 8 біт можна закодувати будьякий символ із набору 256 символів, але лише один, а не всі одним махом!!! ;)

Quote (gromko)
Додається покажчик за яким вчителі інформатики, які використовують підручник “Інформатика 9 клас”
(автори Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.) зможуть віднайти необхідний програмовий матеріал у тексті підручника.

За покажчик - Вам +++
gromko Дата: Ср, 24.02.2010, 20:42 | Повідомлення № 423
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Bandalak)
Це весь аналіх Ви самі зробили, чи десь взяли?

Це було для вчителів на РМО - у нашій школі "Завадський", але намагаюсь бути "в курсі" інших.

Quote (Bandalak)
Точніше потрібно сказати так: За допомогою 1 байт = 8 біт можна закодувати будьякий символ із набору 256 символів, але лише один, а не всі одним махом!!!

Не заперечую, згоден
german Дата: Вт, 02.03.2010, 17:44 | Повідомлення № 424
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 1
Рейтинг: 0
Хорошо одно - учебники уже в школах
nikonenko Дата: Ср, 03.03.2010, 15:52 | Повідомлення № 425
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
У меня Завадский. Мне нравится. Все соответствует программе.
SPL Дата: Чт, 04.03.2010, 20:53 | Повідомлення № 426
Я тут недавно...
Повідомлень: 30
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
nikonenko,
Ну не так все хорошо, як вам здається....да і у Ривкінда не все добре....

Не хочу конкретизувати, лише загальне враження скажу, що конкуренція на ринку підручників дасть плоди потім, а зараз справи кепські.....ці підручники довго не протримаються.

Oxana_cher Дата: Пт, 05.03.2010, 20:39 | Повідомлення № 427
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (SPL)
Не хочу конкретизувати, лише загальне враження скажу, що конкуренція на ринку підручників дасть плоди потім, а зараз справи кепські.....ці підручники довго не протримаються.

Потому так то и плохо, что все боятся конкретизировать!!!
Шестопалов Дата: Пт, 05.03.2010, 21:35 | Повідомлення № 428
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (SPL)
конкуренція на ринку підручників дасть плоди

Из словаря Ожегова:
Конкуренция - соперничество, борьба за достижение наивысших ... преимуществ.
Конкурировать - соперничать, состязаться, добиваясь первенства.

За правилами МОН України і близько немає ринкової конкуренції між авторами і видавництвами. Конкуренція можлива, коли всі без винятку суб’єкти в умовах фінансового ризику видають підручники і лише покупці визначають і купують кращі і дешевші. А для цього досить державні гроші на видання підручників передати вчителям і школам. Так запроваджено в усіх цивілізованих країнах. У нас же чиновники розповсюджують по школах "безкоштовні" підручники, створені без врахування думки вчителів, без проведення випробувань. За такою "схемою" якісних підручників в школі не буде!
malikovaw Дата: Пт, 05.03.2010, 23:58 | Повідомлення № 429
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
підручник Морзе не сподобався! мова суха, заумна. діти читають-читають і не розуміють. і щодо програми - по всьому підручнику гасай!
Bandalak Дата: Нд, 07.03.2010, 01:39 | Повідомлення № 430
Лідер форуму
Повідомлень: 5384
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (malikovaw)
підручник Морзе не сподобався! мова суха, заумна. діти читають-читають і не розуміють. і щодо програми - по всьому підручнику гасай!

На початку теми про це вже не раз говорили. Не знайшовся жоден вчитель, котрий би похвалив цей підручник. ;)
gromko Дата: Нд, 07.03.2010, 08:40 | Повідомлення № 431
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Bandalak)
На початку теми про це вже не раз говорили. Не знайшовся жоден вчитель, котрий би похвалив цей підручник

За що?
Але ж Морзе і Завадський будуть у переможцях конкурсу і по підручниках для 10-го класу, побачимо, як зміниться якість.
На мою скромну думку найкращий підручник у Шестопалова - у ньому є все основне, завдання для практичних, у нього низька собівартість, його можна передруковувавти (або додруковувавти) хоч щороку. Не маю нічого проти підручника Я.Глинського - всі вони були не написані "з нуля" - їх попередників застосовували у школах і раніше, тому вони вже увібрали до себе певні побажання вчителів-практиків.
З десятим класом буде та ж сама (або і гірша історія) - минулого року у цей час ми хоч знали, хто переміг у конкурсі, автори (Завадський і Шакотько у моєму випадку) зустрічалися з вчителями, обговорювали зміст (хоча і запізніло), на сьогодні ж - мовчок. А час іде, до 1-го вересня залишилось не так багато часу.
Шестопалов Дата: Нд, 07.03.2010, 10:43 | Повідомлення № 432
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (gromko)
... у Шестопалова - у ньому є все основне, завдання для практичних, у нього низька собівартість, його можна передруковувати (або додруковувати) хоч щороку.

Навчальний посібник для 9-го класу вийшов у світ задовго до початку навчального року, у квітні був презентований у Ялті, у серпні - у Запоріжжі та Кіровограді, у вересні - у Києві. Протягом 2009-10 навчального року перевидавався 2 рази з урахуванням зауважень та пропозицій вчителів. У 3-му виданні були враховані зауваження та пропозиції експертів МОНУ і 19.01.10 Навчальний посібник "Інформатика. Перший рік - єдиний курс. 9 клас" + Робочий зошит до нього одержали гриф "Схвалено до використання в загальносвітних закладах".
Зараз у видавництві завершується робота над посібником для 10-го класу, вихід з друку планується до закінчення поточного навчального року.
Quote (gromko)
З десятим класом буде та ж сама (або і гірша історія) - минулого року у цей час ми хоч знали, хто переміг у конкурсі, автори (Завадський і Шакотько у моєму випадку) зустрічалися з вчителями, обговорювали зміст (хоча і запізніло), на сьогодні ж - мовчок.

Чому мовчок? Нас чекають 2 підручники-переможці: Морзе - академічний рівень, Завадський - рівень стандарту. Видавництво "Аспект" у конкурсі участі не бере, ми "идём другим путём": пробний випуск - випробування в школі - врахування зауважень та пропозицій - перевидання та доповнення - грифування...


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 07.03.2010, 11:24
Newbie Дата: Нд, 07.03.2010, 11:43 | Повідомлення № 433
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Шестопалов)
Морзе - академічний рівень, Завадський - рівень стандарту.

все правильно, тільки навпаки :)
Шестопалов Дата: Нд, 07.03.2010, 11:58 | Повідомлення № 434
Видавець посібників
Повідомлень: 1376
Нагороди: 11
Рейтинг: 167
Quote (Newbie)
Морзе - академічний рівень, Завадський - рівень стандарту.
все правильно, тільки навпаки

А яка різниця між ними?! Навіщо створювати 2 майже однакових підручники?!
Якщо у програмі, рекомендованій МОН України для 10-12 класів 12-річної школи:
* перемістити в єдину програму однакові блоки, які чомусь рознесені у дві різні (?) програми;
* вилучити розділ ""Інформаційні технології у навчанні"", що не є турботою інформатики,
то вдається оптимізувати розміщення навчального матеріалу таким чином, що дасть можливість:
1). Вивчати інформатику в 10-му класі за ЄДИНИМ курсом (1 год. на тиждень, 34 год. за рік);
2). Створити ЄДИНИЙ підручник замість 2 "різних";
3). Уніфікувати календарне та поурочне планування;
4). Зменшити удвоє об’єм і вартість методичного і навчального забезпечення.


Відредаговано: Шестопалов - Нд, 07.03.2010, 12:58
filnick Дата: Нд, 07.03.2010, 13:03 | Повідомлення № 435
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Шестопалов)
1). Вивчати інформатику в 10-му класі за ЄДИНИМ курсом (1 год. на тиждень, 34 год. за рік); 2). Створити ЄДИНИЙ підручник замість 2 "різних"; 3). Уніфікувати календарне та поурочне планування; 4). Зменшити удвоє об’єм і вартість методичного і навчального забезпечення.

Підтримую повністю. Про це з Bandalak ми писали не раз.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Сторінка 29 з 32«12272829303132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.