Ср, 20.09.2017, 03:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 18 з 32«1216171819203132»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню
Bandalak Дата: Ср, 28.10.2009, 01:31 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Нарешті дочекалися.....
Ось і настав той день, коли бібліотекар з радісним виразом обличчя запропонував забрати підручники з інформатики для 9-го класу. Учні з вигуками "Ура" помчалися в шкільну бібліотеку, попрямував туди і я... Але радість тривала не довго! Після поверхневого знайомства з підручником ми зразу зрозуміли, що цим книгам одна дорога - під вазони!
А дістались нашому району підручники авторів Морзе. Слава професорам!
Ми ще можемо зрозуміти низьку якість типографського друку, коли майже всі малюнки повністю розмазані і фарба перейшла наскрізь аркуша - це вина типографії.
Ми ще можемо зрозуміти подекуди розірваний стиль викладання з окремими мало зв'язаними фразами - це ми не вміємо читати.
Ми також розуміємо відсутність компакт диска, посилання на який використовується чи не на кожній сторінці - це свого роду бізнес.
А ось той факт, що в даному підручнику відсутні більшість розділів, запропонованих у програмі Завадського, яка затверджена МОН як базова у 9 класі - тут вже вибачте, цей факт ніякій логіці не підлягає!!!
А був такий гучний конкурс підручників, так всі метушилися, так всі "оцінювали", що аж ми пересічні вчителі повірили у його справедливість!!!
Як не вмер Данило, то болячка задавила! Може вже досить дурити народ!

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!

Шакотько Дата: Нд, 29.11.2009, 01:43 | Повідомлення № 256
Новий користувач
Повідомлень: 15
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Доброго вечора!
Quote (PanPete)
Дискусія, що розгорнулася, на мою думку - "дорога в нікуди", адже обидві сторони фактично праві.

Дякую - мені здається - ви абсолютно праві

Quote (Bandalak)
Шановний пане Шакотько, мені хотілося б почути Вашу думку, Ви вважаєте вінчестер (HDD) пристроєм внутрішньої пам'яті, чи пристроєм зовнішньої пам'яті?

Відповідно до принципів фон Неймана всі пристрої, що не є пристроями системи процесор-оперативна пам`ять відносяться до зовнішніх пристроїв і відповідно накопичувач на жорстких магнітних дисках (HDD) є пристроєм зовнішньої пам`яті. До речі так трактується роль вінчестера не тільки в нашому підручнику, а і в усіх інших від Єршова до Шестопалова.
З повагою В.Шакотько
Bandalak Дата: Нд, 29.11.2009, 03:14 | Повідомлення № 257
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (Шакотько)
Відповідно до принципів фон Неймана всі пристрої, що не є пристроями системи процесор-оперативна пам`ять відносяться до зовнішніх пристроїв і відповідно накопичувач на жорстких магнітних дисках (HDD) є пристроєм зовнішньої пам`яті. До речі так трактується роль вінчестера не тільки в нашому підручнику, а і в усіх інших від Єршова до Шестопалова.

Дякую за вичерпну відповідь, виходячи з Неймана Ви праві. Хоча деякі зарубіжні видання вважають вінчестер внутрішньою чи зовнішньою пам'ятю, в залежності від того де він розміщений, всередині системного блоку, чи зовні.

Я зрозумів із наших дискусій, що ведуть в нікуди одне. Це те що шкільна інформатика в Україні потребує однозначності трактування. Я бачу одне вирішення проблеми.
Потрібно, щоб якись добрий та багатий дядя очолив проект систематизації та уніфікації інформатики. Проект повинен зібрати усіх авторів українських підручників, визначних методистів, науковців, працівників МОНу. Закрити усіх у великому залі з великою кількістю столів та комп'ютерів і не випускати доти, доки вони не вироблять єдину концепцію інформатики у школі, не уніфікують всі терміни та поняття, не напишуть людську програму, стандартний календарний план по ній та ідеальний підручник з мультимедійною та інтернет підтримкою!!! (Годувати усіх пристойно, але горілки не давати). ;)
Тоді у нас більше не буде виникати подібних дискусій, як не виникає у математиків та фізиків!

PanPete Дата: Нд, 29.11.2009, 04:15 | Повідомлення № 258
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Bandalak)
Хоча деякі зарубіжні видання вважають вінчестер внутрішньою чи зовнішньою пам'ятю, в залежності від того де він розміщений

Які ж це?
Bandalak Дата: Нд, 29.11.2009, 09:07 | Повідомлення № 259
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (PanPete)
Які ж це?

Та багато таких є. Пошукайте в інтернеті, знайдете самі. Наприклад, http://smart-user.ru/vnutrennee-ustroystvo-pk.html.
Завтра буду на роботі, візьму стопку російських та молдавських журналів. Там я ще й не таке читав. Всі аргументують по своєму.
Oxana_cher Дата: Нд, 29.11.2009, 09:23 | Повідомлення № 260
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (PanPete)
Які ж це?

Я тоже такое читала. У меня в кабинете есть трёхтомная книжица, The major computer encyclopedia. Канадцы с нашей диаспоры подарили. Там зеркальные страницы, левая сторона на английском, правая на украинском.
Там пишет, что жёсткий диск всегда считался внутреней памятью компьютера, но в последние годы с появлением внешних карманов ми ЮЗВ дисков, его можна уже считать и внешней памятью. Точные фразы я не помню, посмотрю - напишу.
Я такую позицыю не поддерживаю, но речь идёт о том, что чётких понятий в информатике нету не только у нас, а и во многих странах.
Quote (Bandalak)
Це те що шкільна інформатика в Україні потребує однозначності трактування

Да надо унифицировать все понятия, что бы всем было ясно, что лошадь - это лошадь, а верблюд - это верблюд. В нынишней ситуации очень трудно заниматься замообразованием, можна начитаться такой дуристики, что засомневаешся в своём имени! А МОНу всё по барабану, утверждат иногда такие книжицы, что и под вазоны подставлять стыдно. Чего стоит только Зарецкая.... :Q
Bandalak Дата: Нд, 29.11.2009, 10:01 | Повідомлення № 261
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (PanPete)
Щоправда авторам підручників для "початківця", а підручник, звідки взято фразу - сірник дискусії, якраз таким і є, слід більш обережно використовувати настільки узагальнені принципи, адже в тих, хто користується підручником ще недостатньо знань, щоб вірно сприйняти отаке узагальнення.

Школа це не університет. Підручники повинні бути побудовані на простих поняттях, які здатний зрозуміти кожен учень. А таке роздуте узагальнення добре хіба-що для якогось спецкурсу, але аж ніяк не для загальноосвітнього підручника!

Quote (Dron)
В процесі дискусії Ви відхилися від поняття "інформація", її властивостей та різниці між інформацією та даними.

Де саме я відхилився?
Я і не хотів заглиблюватися у поняття "даних", це мої опоненти мене туди затягнули. Для цеї теми достатньо поняття "інформація", яке потрібно розглядати у світлі взаємодії комп'ютера і людини!
Quote (Dron)
Окрім того, друк - це процес, який легко пояснюється з точки зору фізики

І що, на вашу думку, з точки зору фізики суперечить тому, що я сказав?
Anetta Дата: Нд, 29.11.2009, 10:24 | Повідомлення № 262
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Bandalak)
Тоді у нас більше не буде виникати подібних дискусій

Напрасно Вы считаете, что дискуссии не нужны. Наоборот, именно дискуссия, а не единогласное одобрение, нужны нашим учителям. И обсуждение на форуме только сейчас начинает принимать форму цивилизованной дискуссии. Каждый человек имеет право на собственную точку зрения. Эта дискуссия показала два подхода к одному понятию, и в учебниках эти два подхода отображены. И учеников не нужно оберегать от дискуссий, однозначность трактовок загонит их в шоры. Наша задача - развивать их мышление, а не память. Историкам сейчас не легче трактовать новейшую историю Украины.
Повторю вопрос, который был почему-то удален. Существует ли информация вне человека? Одинаковую ли информацию получают из одного и того же сообщения два разных человека? Не корректнее ли в связи с компьютером говорить только об обработке данных и потоках данных?
Ktara Дата: Нд, 29.11.2009, 10:42 | Повідомлення № 263
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3886
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (Bandalak)
Потрібно, щоб якись добрий та багатий дядя очолив проект систематизації та уніфікації інформатики. Проект повинен зібрати усіх авторів українських підручників, визначних методистів, науковців, працівників МОНу. Закрити усіх у великому залі з великою кількістю столів та комп'ютерів і не випускати доти, доки вони не вироблять єдину концепцію інформатики у школі, не уніфікують всі терміни та поняття, не напишуть людську програму, стандартний календарний план по ній та ідеальний підручник з мультимедійною та інтернет підтримкою!!! (Годувати усіх пристойно, але горілки не давати). ;)

Поддерживаю на все 100%
gromko Дата: Нд, 29.11.2009, 11:23 | Повідомлення № 264
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Шакотько)
"Пристрої зовнішньої пам’яті відносяться до пристроїв, що здійснюють як уведення, так і виведення даних."

Пристрої зовнішньої пам’яті відносяться до пристроїв, що здійснюють як запис, так і зчитування даних

Різниця на словах начебто невелика, але з цим твердженням будуть згодні всі - ці пристрої здійснюють саме запис на носій та зчитування з його.

Quote (Шакотько)
1. До пристроїв введення можна віднести всі зовнішні пристрої від яких можуть поступати дані в оперативну пам'ять комп`ютера, в тому числі і пристрої зовнішньої пам`яті.

У будь-якому випадку із зовнішніх пристроїв дані не поступають безпосередньо в оперативну пам’ять ПК (у неймановській архітектурі - тільки через процесор, http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann_architecture , http://uk.wikipedia.org/wiki/Архітектура_фон_Неймана ).
Отже компромісом у цьому випадку буде не введення/виведення, а зчитування/запис даних з носія
Bandalak Дата: Нд, 29.11.2009, 11:35 | Повідомлення № 265
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (gromko)
Отже компромісом у цьому випадку буде не введення/виведення, а зчитування/запис даних з носія

gromko, дякую за пошук компромісу!
Коли ми говоримо про передачу даних між залізяками, то дійсно можна говорити про зовнішні носії. Але інформація створена людиною і для людини, а комп'ютер - лише засіб її обробки! Тому введення-виведення інформації має сенс лише у світлі взаємодії людини із залізякою, комп'ютером!

Quote (Anetta)
Напрасно Вы считаете, что дискуссии не нужны.

Я не вважаю, що дискусії не потрібні. Але має бути якись базовий набір термінів, котрі обговоренню не підлягають!
Quote (Anetta)
Не корректнее ли в связи с компьютером говорить только об обработке данных и потоках данных?

Можливо й так. Може введення-виведення це процес перетворення інформації в дані і навпаки? (Не бийте ногами за це висловлювання)
gromko Дата: Нд, 29.11.2009, 11:37 | Повідомлення № 266
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Шакотько)
накопичувач на жорстких магнітних дисках (HDD) є пристроєм зовнішньої пам`яті

Не заперечую
Quote (Bandalak)
Хоча деякі зарубіжні видання вважають вінчестер внутрішньою чи зовнішньою пам'ятю, в залежності від того де він розміщений, всередині системного блоку, чи зовні.

У них є різниця у термінах - Memory та Storage . Перший термін це те що ми називаємо пристроєм внутрішньої пам’яті - постійна та оперативна пам’ять, другий - те що називається запам’ятовуючим пристроєм. Хоча, ніде правди діти, і у них є internal memory та external memory (mass storage).
Тим більше розрізняється тип запам’ятовуючого пристрою (mass storage) - якщо він є неподільною частиною ПК, то це "внутрішній", якщо ні - зовнішній (у нашому випадку - переносний).

Quote (Oxana_cher)
Чего стоит только Зарецкая..

Не можна так - свого часу і "на безриб’ї". Спробуйте написати краще - автори усіх шести наявних на сьогодні підручників зробили значну працю, а певні розбіжності у трактуванні термінів (а часом і "ляпи") можуть бути - всі ми люди.
Bandalak Дата: Нд, 29.11.2009, 11:46 | Повідомлення № 267
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (gromko)
Не можна так - свого часу і "на безриб’ї".

Ясно, що коли ще не було літаків, то і на пташиних пір'ях можна було літати.
У підручнику Зарецької, як на мене найгіршим було те, що він не відповідав програмі зовсім. Як і деякі теперішні підручники, хоч у значно меншій мірі!
Quote (gromko)
Спробуйте написати краще - автори усіх шести наявних на сьогодні підручників зробили значну працю

Проти праці ніхто не заперечує. Але чомусь деякі свої ляпи зумів визнати лише Шестопалов, він навпаки підтримує виявлення усіх недоречностей у своїх книжках. А всі інші, вважають власний підручник майже ідеальним! Нехай автори не ображаються, я абсолютно всі підручники не переглядав, бо просто немаю їх. Але більшість переглянув, а на деяких вже зуби з'їв!
gromko Дата: Нд, 29.11.2009, 11:49 | Повідомлення № 268
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Quote (Anetta)
Существует ли информация вне человека?

Без людини (кінцевого споживача, який її використовує) поняття "інформація" втрачає будь-який сенс, оскільки інформація це є мірою нашої обізнаності про навколишній світ. Без людини, без розуміння даних всі сигнали та дані є просто шумом.

Quote (Anetta)
Одинаковую ли информацию получают из одного и того же сообщения два разных человека?

Дані отримують однакові, але інформацію різну - китаєць і німець слухають китайське радіо. Для китайця радіопередача буде інформацією, для німця (у випадку, якщо він не знає китайської) - шумом.

Quote (Anetta)
Не корректнее ли в связи с компьютером говорить только об обработке данных и потоках данных?

Якщо виключити із системи користувача (людину) то це правильне твердження(тільки обробка даних), але у випадку з людиною можна (повторю - можна) говорити і про обробку інформації - дані зрозумілі людині (на вході ПК - від неї, та на виході з ПК - для неї) є безсумнівно інформацією. Отже у цьому контексті інформація та дані є синонімами.
Anetta Дата: Нд, 29.11.2009, 11:49 | Повідомлення № 269
Я тут недавно...
Повідомлень: 49
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Bandalak)
Але має бути якись базовий набір термінів, котрі обговоренню не підлягають

Если подходить с этих позиций, то аксиома параллельных в математике тоже не должна обуждаться. Тогда зачем детям знать про геометрию Лобачевского? Принять одну из аксиом и объяснять все с ее позиций - вот это честный подход, но позиции могут отличаться и обсуждаться.
swetikccc Дата: Нд, 29.11.2009, 12:50 | Повідомлення № 270
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3855
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Quote (gromko)
Якщо виключити із системи користувача (людину) то це правильне твердження(тільки обробка даних), але у випадку з людиною можна (повторю - можна) говорити і про обробку інформації - дані зрозумілі людині (на вході ПК - від неї, та на виході з ПК - для неї) є безсумнівно інформацією. Отже у цьому контексті інформація та дані є синонімами.

Про яке виключення з системи людини може йти мова.
Призначення цієї системи яке?
Але однозначно комп оперує даними, а інформація властива тільки людині

Додано (29.11.2009, 11:41)
---------------------------------------------

Quote (Шакотько)
Радий отримати стільки відкликів на висловлену позицію відносно можливості розглядати пристрої зовнішньої пам`яті в якості пристроїв, які в певні моменти часу можна розглядати як пристрої введення чи виведення даних. І фразу "Пристрої зовнішньої пам’яті відносяться до пристроїв, що здійснюють як уведення, так і виведення даних" слід розуміти так, що коли нам треба зчитати з диска зміст текстового файлу чи переглянути графічний файл відбувається процес введення даних з пристрою пам’яті. І яка різниця чи цей ввід був здійснений зі сканера чи з графічного файлу на жорсткому диску. Така ж ситуація і з записом на диск - яка різниця відправили ми файл до пам`яті принтера, чи до зовнішнього запам’ятовуючого пристрою.

Ці данні були вже введені раніше.
Просто Ви дуже вузько розглядаєте цю систему.
Пристрій вводу-виводу (ПВВ), який забезпечує зв'язок ЕОМ з зовнішнім світом, різними пристроями, які передають інформацію на переробку в ЕОМ та приймають результати.
А всі ваші флешки, жорсткі диски ніяк не звязують систему з зовнішнім світом.
Помилки потрібно признавати пане Шакотько
Додано (29.11.2009, 11:50)
---------------------------------------------
Quote (PanPete)
Дискусія, що розгорнулася, на мою думку - "дорога в нікуди", адже обидві сторони фактично праві

Це що Історія чи інформатика?


Відредаговано: swetikccc - Нд, 29.11.2009, 13:17
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.3 Підручники і посібники у відгуках вчителів » Підручники для 9-го класу, що надходять по держзамовленню ("Хвалимо" отримані в бібліотеку підручники!)
Сторінка 18 з 32«1216171819203132»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.