Сб, 23.09.2017, 04:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Знову про 12 (Реформування середньої школи)
Знову про 12
swetikccc Дата: Нд, 03.05.2009, 13:37 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Голова парламентського Комітету з питань національної безпеки і оборони і повернутися до так званої "десятирічки". Про це народний депутат заявив під час прес-конференції в Чернігові.

"У питанні освіти ми дуже необдумано скалькували досвід інших держав", - вважає він. На думку Гриценко, за радянських часів "була прекрасна середня школа, яка давала досить серйозний рівень освіти, який визнавали у світі".

"Звичайно, систему освіти потрібно реформувати, вводити нові методики викладання і сучасні технології навчання в школах, які відповідатимуть часу і потребам сьогодення, а не вводити 12-річну середню освіту", - переконаний депутат.

Як приклад необдуманого переходу на 12 років навчання в школі Гриценко наводить вагітних старшокласниць, які на випускний вечір приходять вже з другою дитиною.

"Так само дев'ятнадцятирічні хлопці соромляться ходити з ранцем до школи і сидіти за партою. І їх можна зрозуміти", - розповів він.

Депутат визнає необхідність дискусії в суспільстві і просвітницькому середовищі з цього питання, в той же час відзначає важливість питання.

"У 2004 році в передвиборну програму тоді ще кандидата в президенти Віктора Ющенка я записав необхідність повернення до десятирічної системи середньої освіти. З цією програмою Ющенко йшов на вибори, але свої передвиборні обіцянки не виконав", - відзначив Гриценко.

Просто факт до верхнього
Наші діти при вступі в ВУЗи Кореї чи Китаю самі молодші(на три- чотири роки)
А де зараз інтенсивно двигають фізику, інформатику і т. п.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 03:23
vitali4 Дата: Нд, 03.01.2010, 13:57 | Повідомлення № 16
Часто заходить...
Повідомлень: 77
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (Ogorodets)
В 9-ом классе в нашей школе 34 человека, в 10 собираются идти только 4... И то под вопросом...

В нашей школе такие же настоения. Я думаю, что во многих других тоже самое. Поэтому центр тяжести в образовании старшекласников сместиться в сторону техникумов и училищ. У учителей школы часов станет катострофически мало. А значит сокращения. В первую очередь пострадают пенсионеры.
Гото вы ли техникумы и училиша принять такой поток стршекласников, если 70-100% 15-летней молодежи придут именно к ним?
mudrak Дата: Нд, 03.01.2010, 14:09 | Повідомлення № 17
Активний учасник
Повідомлень: 592
Нагороди: 3
Рейтинг: 32
Quote (salal)
Але ж це завжди було однією із причин кадрових проблем та якості освіти в них. А зараз реформісти створюють такі ж причини і для крупних шкіл.

Повністю згоден! Фактична зарплата вчителя протягом нашої незалежності лише падала (різними темпами), якість вчителів теж (бо який-же "якісний" вчитель захоче залишитись у школі, коли може зі своєю якістю мати більше). У школі залишились одні "камікадзе", яким ніде дітись (чи пізно вже), а що приходить їм на заміну - описати неможливо (бо правила сайту забороняють). І вони мають втілювати реформу в життя!
Quote (Newbie)
в інших країнах вирішується дуже просто - відділенням "хай скул" від середніх шкіл.
Це єдино вірний шлях, але він для нас неприйнятний, бо дорогий, в нас же і на нормальну зарплату (вчительську, а не пастушу) немає!
filnick Дата: Нд, 03.01.2010, 14:28 | Повідомлення № 18
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (vitali4)
центр тяжести в образовании старшекласников сместиться в сторону техникумов и училищ.

А ось тут виходить очевидний прокол. Кількість ПТУ та середніх спеціальних закладів катастрофічно зменшується. Мало того, відповідно реформи середньої загальноосвітньої школи, вони повинні припинити своє існування саме за рахунок профілізації середніх шкіл.
Nicola Дата: Нд, 03.01.2010, 23:17 | Повідомлення № 19
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 2
Рейтинг: 13
Вихід з даної ситуації на мій погляд і погляд моїх колег: ПОКИ НЕ ПІЗНО потрібно повертатись у старшій школі до 11 річного навчання. В цьому році до речі - останній шанс! Я в свій час закінчував 10 річку і у нас не було такої , вибачте, дуранини щоб напридумували стільки предметів що.... І ще щоб було нормальне профільне - потрібно матеріальну базу мати. За останні 10 років школи нічого не бачили. Правда НКК поставили. Але цього мало. Не всі ж будуть операторами кк набору чи як ми їх там назвемо...
Ogorodets Дата: Пн, 04.01.2010, 00:10 | Повідомлення № 20
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
На мой взгляд, выход в другом. Выход в полной смене толпо-элитарной концепции управления, которая из года в год способствует крепчанию маразма... Пока не будет устранена причина, понту нет бороться с последствиями...
salal Дата: Пн, 04.01.2010, 11:38 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Nicola)
Вихід з даної ситуації на мій погляд і погляд моїх колег: ПОКИ НЕ ПІЗНО потрібно повертатись у старшій школі до 11 річного навчання. В цьому році до речі - останній шанс! Я в свій час закінчував 10 річку і у нас не було такої , вибачте, дуранини щоб напридумували стільки предметів що....

Повністю згоден. У нас була ефективна і повноцінна система освіти до 1994 року. Саме в тому році відбулися події, що сприяли її розвалу. Пригадайте повальне скорочення навантажень. Були відмінені гуртки і факультативи. (А це засоби роботи з хорошими учнями, яких ми зараз називаємо обдарованими). Були відмінені додаткові години на "підтягування" відстаючих або пропустивших заняття.
На мій погляд профілізація школи - це нічим не обгрунтована авантюра, яка ні до чого хорошого не призведе. Всі повинні навчатися за однією програмою. А для потребуючих профілізації (додаткових знань з певних предметів) повинна існувати система факультативних занять або курси за вибором.
До речі, поспілкуйтеся, наприклад, з біологами, що працюють за новою програмою у 9-му класі. Цей матеріал непростий навіть для студентів біофаку. А це ще навіть не профілізація. Профілізація почнеться з 10-го класу. Для чого таке вивчати в школі всім учням? Скільки із них планує стати біологами або медиками? В той же час на оволодіння комп'ютерними технологіями, що потрібне всім, виділяється неоправдано мало часу. Потратили масу грошей на комп'ютирізацію шкіл, і не надаємо достатньої кількості годин на їх раціональне завантаження.


Відредаговано: salal - Пн, 04.01.2010, 11:49
Ktara Дата: Пн, 04.01.2010, 22:13 | Повідомлення № 22
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Да, помню я 1994 год. В апреле было очень громадное сокращение. Правда в сентябре того же меня снова приняли на работу. Но факт есть факт
Ковшун Дата: Вт, 05.01.2010, 13:28 | Повідомлення № 23
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (salal)
В той же час на оволодіння комп'ютерними технологіями, що потрібне всім, виділяється неоправдано мало часу. Потратили масу грошей на комп'ютирізацію шкіл, і не надаємо достатньої кількості годин на їх раціональне завантаження.

Повністю з Вами погоджуюсь!
МОНУ поставивши у школи комп’ютерні класи, навіть і не по одному, зробило відмітку..."Стільки-то шкіл комп’ютеризовано" ;)
А далі що?
А далі забули, що в цих класах повинні вивчати інформатику, оволодівати комп’ютерними технологіями, які потрібні і мовникам, і історикам, і біологам... ;)
А для того щоб оволодівати комп’ютерними технологіями, треба виділяти більше часу на їх вивчення.
А у нас все навпаки: на інформатику великий МІНІМУМ, на превеликий жаль.
Тоді про оволодіння комп’ютерними технологіями ніякої мови не повинно бути.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Знову про 12 (Реформування середньої школи)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.