Сб, 23.09.2017, 04:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Знову про 12 (Реформування середньої школи)
Знову про 12
swetikccc Дата: Нд, 03.05.2009, 13:37 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Голова парламентського Комітету з питань національної безпеки і оборони і повернутися до так званої "десятирічки". Про це народний депутат заявив під час прес-конференції в Чернігові.

"У питанні освіти ми дуже необдумано скалькували досвід інших держав", - вважає він. На думку Гриценко, за радянських часів "була прекрасна середня школа, яка давала досить серйозний рівень освіти, який визнавали у світі".

"Звичайно, систему освіти потрібно реформувати, вводити нові методики викладання і сучасні технології навчання в школах, які відповідатимуть часу і потребам сьогодення, а не вводити 12-річну середню освіту", - переконаний депутат.

Як приклад необдуманого переходу на 12 років навчання в школі Гриценко наводить вагітних старшокласниць, які на випускний вечір приходять вже з другою дитиною.

"Так само дев'ятнадцятирічні хлопці соромляться ходити з ранцем до школи і сидіти за партою. І їх можна зрозуміти", - розповів він.

Депутат визнає необхідність дискусії в суспільстві і просвітницькому середовищі з цього питання, в той же час відзначає важливість питання.

"У 2004 році в передвиборну програму тоді ще кандидата в президенти Віктора Ющенка я записав необхідність повернення до десятирічної системи середньої освіти. З цією програмою Ющенко йшов на вибори, але свої передвиборні обіцянки не виконав", - відзначив Гриценко.

Просто факт до верхнього
Наші діти при вступі в ВУЗи Кореї чи Китаю самі молодші(на три- чотири роки)
А де зараз інтенсивно двигають фізику, інформатику і т. п.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 03:23
Newbie Дата: Нд, 03.05.2009, 13:48 | Повідомлення № 2
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (swetikccc)
"Так само дев'ятнадцятирічні хлопці соромляться ходити з ранцем до школи і сидіти за партою. І їх можна зрозуміти", - розповів він.

в інших країнах вирішується дуже просто - відділенням "хай скул" від середніх шкіл. тоді оці "великі дяді і тьоті" ходять не в один заклад із 6-річками, а в окрему школу, зі своїми правилами, що відповідають їхнім віковим особливостям, з партами, що відповідають їхньому зросту, і предметами, що вивчаються за вибором (досить свідомим у такому віці).
тоді і до університету вступають свідомо, а не "куда мама сказала", і знання при цьому мають досить осмислені.
подивимся що получиться з української профільної школи.

особисто я - за 12-річну профільну освіту, але завжди є українське але...

Додано (03.05.2009, 12:48)
---------------------------------------------
ще один момент - спілкуючись із 10-класниками і їхніми колишніми однокласниками, які перейшли вчитись у коледжі/пту/академії/ліцеї чи ще кудись - бачу наскільки останні доросліші. "залишати" таких молодих осіб у школі - це просто гальмування їхнього розвитку, імхо звісно

filnick Дата: Пн, 04.05.2009, 01:21 | Повідомлення № 3
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Гриценко не договорив, що вагітні старшокласниці були і в десятирічній школі, тільки на випускні їх не пускали.
А якщо серйозно, то мені теж не подобається 12-річна середня освіта. Вже не раз на відповідних гілках форуму писав, що перехід на повальну профілізацію (а саме нею мотивували створення 12-річної школи) приречене на провал. Протягом шести років знайомився з "досвідом" впровадження профілізації у різних регіонах України (цікавили у першу чергу сільські школи та райони). Благо, багато управлінь освіти бадьоро звітують у міністерство про відсоток шкіл (зокрема на Дніпропетровщині такі звіти подаються з 2004-го року), які вже перейшли на профільну освіту. Так, у певних сільських районах відсоток "охоплених профільним навчанням" становив 95%-100% ще у 2007 році. Довелося побувати на семінарах у таких школах, поспілкуватися з дітьми, педагогами, дирекцією. Короткі замальовки з побаченого:

- 10, 11 клас по 20 учнів. В кожному класі півгрупи - гуманітарний профіль, інша півгрупа - математичний. Питаю в дитини: "Ти мабуть любиш математику - раз такий профіль обрав?" - "Та хто його обирав! Нас класна керівничка поділила і сказала - ти туди підеш, а ти сюди".

- Директор школи: "нас райво вже замучило - вводьте профілі, бо району показники портите"

- Вчитель математики: "В класі математичного профілю (при 6 годинах в тиждень) лише два учні самостійно розв'зують квадратне рівняння, решта можуть лише переписати з дошки"

- Директор сусідньої школи:" За їхнього профільного навчання в моїй школі немає годин на варіативну частину (щоб профінансувати їх профільні класи скоротили бюджет інших шкіл)"

І так далі... Я мовчу про матеріальні бази шкіл та про наслідки кризи.

dpi Дата: Пн, 04.05.2009, 09:30 | Повідомлення № 4
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (filnick)
"Та хто його обирав! Нас класна керівничка поділила і сказала - ти туди підеш, а ти сюди".

Так пусть выбирают, хотя бы уровень стандарта. Решает совет школы.

Quote (filnick)
Директор школи: "нас райво вже замучило - вводьте профілі, бо району показники портите"

Директору тряпкой быть то же не обязательно.(Решает совет школы.)

Quote (filnick)
Вчитель математики: "В класі математичного профілю (при 6 годинах в тиждень) лише два учні самостійно розв'зують квадратне рівняння, решта можуть лише переписати з дошки"

Отправьте его (учителя математики) на курсы повышения квалификации.

Quote (filnick)
Директор сусідньої школи:" За їхнього профільного навчання в моїй школі немає годин на варіативну частину (щоб профінансувати їх профільні класи скоротили бюджет інших шкіл)"

Выриативка по программе 12-тилетки будет только в старших классах.

Quote (filnick)
І так далі... Я мовчу про матеріальні бази шкіл та про наслідки кризи.

Японцы говорят, что если нет трудностей их надо купить, что бы преодолевать их и расти над собой.
filnick Дата: Пн, 04.05.2009, 11:05 | Повідомлення № 5
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (dpi)
Так пусть выбирают, хотя бы уровень стандарта.

Рівень стандарту називається універсальним профілем - він не задовільняє чиновників.
Quote (dpi)
Отправьте его (учителя математики) на курсы повышения квалификации.

Мова не про вчителя математики, а про можливість вибору. Такого не існує в принципі, бо не може невелика школа забезпечити достатню кількість профілів (відповідно до нормативів для одного профілю необхідна наявність не менше 8 дітей). А якщо у класі 20 чи 15 дітей, то як їх ділити?
Quote (dpi)
Вариативка по программе 12-тилетки будет только в старших классах.

Варіативна частина навчального плану йде з 1 по 12 клас. Лише використовується вона далеко не на 100%. І зовсім не з вини дирекції школи.
Quote (dpi)
что если нет трудностей их надо купить, что бы преодолевать их и расти над собой.

В створенні собі штучних труднощів наше чиновництво випередило не лише японців. Нові освітні проекти з'являються чи не щороку (концепції, програми, доктрини). Якщо Ви назвете хоча б одну, яка була виконана чи досягула логічного завершення, тоді можна буде в дискусії поставити крапку.
mouse Дата: Пн, 04.05.2009, 12:20 | Повідомлення № 6
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Newbie)
залишати" таких молодих осіб у школі - це просто гальмування їхнього розвитку

Ой, як з Вами погоджуюсь. Наші студенти вже на 2-3 курсі виглядають "доросліше" ніж їх ровесники, які завершують навчання в 11 класі! І це факт. Студенти кажуть, що їм не цікаво з ними проводити час, в них дитячі забави, вони не думають про життя і т.д.
Варто не просто 12 років написати в навч. плані, а й реформувати школу і т.д. Бо цей вік дуже важливий для становленя особистості. А ми їх за парти.
filnick Дата: Пн, 04.05.2009, 12:36 | Повідомлення № 7
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (mouse)
Наші студенти вже на 2-3 курсі виглядають "доросліше" ніж їх ровесники, які завершують навчання в 11 класі! І це факт. Студенти кажуть, що їм не цікаво з ними проводити час, в них дитячі забави, вони не думають про життя і т.д.

Так, можливо, краще реформувати систему середньої спеціальної та професійної освіти? А то вийшло, що ця ланка просто в сучасній реформі випала. Залишилася: школа (профільна) - ВУЗ.
swetikccc Дата: Пн, 04.05.2009, 12:44 | Повідомлення № 8
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (dpi)
Отправьте его (учителя математики) на курсы повышения квалификации.

Не вчителя відправити . а 2-3 учнів в нормальний клас
Quote (mouse)
Наші студенти вже на 2-3 курсі виглядають "доросліше" ніж їх ровесники, які завершують навчання в 11 класі! І це факт.

Доросліші в чому?
Та наші середнячки затикають по навчанню відмінників технікумів
Хай буде 12 річна , але класична освіта
Quote (mouse)
Варто не просто 12 років написати в навч. плані, а й реформувати школу і т.д. Бо цей вік дуже важливий для становленя особистості. А ми їх за парти.

Кайло їм в руки ;)
mouse Дата: Пн, 04.05.2009, 12:53 | Повідомлення № 9
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (filnick)
Залишилася: школа (профільна) - ВУЗ

Оце в саму точку! Купа училищ та коледжів. В нас, наприклад, на виході: молодший спеціаліст. А реформа освти каже, що потрібно бакалавр і т.д. І МОН по багатьом таким питанням мовчить як риба.
shef100 Дата: Пн, 04.05.2009, 17:27 | Повідомлення № 10
Тут живе...
Повідомлень: 104
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (mouse)
Доросліші в чому?
Та наші середнячки затикають по навчанню відмінників технікумів

Підтримую. У нашому місті випускник школи після 9 класу з оцінками 6-7 практично автоматично стає відмінником у технікумі, а БУДЬ-ЯКИЙ учень школи не має проблем з поступленням . А дорослість проявляється просто у багатьох негативних речах (куріння, і т.д.)


Відредаговано: shef100 - Пн, 04.05.2009, 17:27
Newbie Дата: Пн, 04.05.2009, 23:08 | Повідомлення № 11
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
дорослість власне проявляється у серйозному та усвідомленому ставленні до себе і свого навчання. хоча звісно це не 100%, залежить і від того закладу, в який вони поступили!
mudrak Дата: Сб, 02.01.2010, 20:16 | Повідомлення № 12
Активний учасник
Повідомлень: 592
Нагороди: 3
Рейтинг: 32
Вся реформа середньої школи, вся профілізація, все якось робиться навколо учнів, а не для них. Як не реформуй, не перейменовуй школи, учні в ній залишаються ті самі що були вчора, їхні стимули не змінюються лише тому, що тепер вони гімназисти, і вчитель їм поснює матеріал не 2, а 4 години. Бажання вчитися - велика рідкість, а знання - не клізма, насильно не віллєш. Мені здається, 12 - річна школа це помилка, вже зараз ті учні, які думають про своє майбутнє намагаються поступати після 9 класу, в старших класах вчитель все більше стає схожий на пастуха, а не на педагога.
salal Дата: Сб, 02.01.2010, 22:15 | Повідомлення № 13
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
На мій погляд справа не в тому, скільки років навчатися у школі, а в тому, наскільки держава і освітня система готові до освітньої реформи. А вони не готові зовсім і вирішують питання з відставанням на декілька місяців. Підтвердження тому - події цього року. Ще один момент - для проведення реформи потрібні певні ресурси, а тому і необхідне достатнє фінансування. І в цьому фінансуванні слід передбачити ще реформування системи оплати праці вчителів. Бо саме вони повинні втілювати цю реформу у життя. І реформування це повинно включати не лише підвищення заробітної плати, а й оптимізацію її нарахування. Праця викладача має дві складові частини: перша - підготовка до викладання, друга - саме викладання. Заробітна плата нараховується лише на другу частину. І тому, якщо раніше у вчителя була одна підготовка і чотири класи з однаковою програмою, то зараз потрібно буде виконувати 4 підготовки, бо класи різної профілізації. При цьому об'єм його роботи збільшується в 4 рази, а зарплата не змінюється, бо кількість годин викладання при цьому не збільшилася.
Ви скажите, що така ситуація була завжди у малочисельних школах. Так, згоден. Але ж це завжди було однією із причин кадрових проблем та якості освіти в них. А зараз реформісти створюють такі ж причини і для крупних шкіл.
Тому без сумніву можу стверджувати, що слід очикувати погіршення освітньої ситуації в державі.


Відредаговано: salal - Сб, 02.01.2010, 22:21
Ковшун Дата: Сб, 02.01.2010, 23:06 | Повідомлення № 14
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (salal)
Тому без сумніву можу стверджувати, що слід очикувати погіршення освітньої ситуації в державі.

Так ця ситуація погіршена до такої межі, що, на мій погляд, виходу не видно...
Ogorodets Дата: Нд, 03.01.2010, 00:54 | Повідомлення № 15
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Повторюсь, убийство системы образования, на мой взгляд, целиком и полностью спланированная акция в долгосрочном периоде...
В 9-ом классе в нашей школе 34 человека, в 10 собираются идти только 4... И то под вопросом... Вся причина в том, что за 3 года уже можно получить профессию, а не протирать штаны в школе...


Відредаговано: Ogorodets - Нд, 03.01.2010, 00:55
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Знову про 12 (Реформування середньої школи)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.