Сб, 18.11.2017, 02:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ІКТ та міжпредменті зв'язки (запрошення до співпраці)
ІКТ та міжпредменті зв'язки
ISV Дата: Ср, 29.04.2009, 16:00 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Колеги! Запрошую до спільної роботи над Інтернет-проектом "Слухаючи картини Кандінського"
фізика - хвилі, звук, світло, колір
біологія - сприймання звуку і кольору різними тваринами
анатомія - діапазон слуху та зору людини
музика - абстрактна музика
живопис - абстрактний живопис, теорія кольору і звуку Кандінського
німецька мова - Кандінський в Німеччині
.... Ваші пропозиції
хотілося б знайти бажаючих працювати в групі в Web 2.0 (ще не пробувала навіть ;))
Відписуйтесь в темі, можливо, будуть ще якісь ідеї.... А можна - просто конкурс між школами організувати...
Плани готові, стартуємо, як тільки знайдемо партнерів для проекту


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
ISV Дата: Пн, 11.05.2009, 15:39 | Повідомлення № 16
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (NatVovk)
Отже, кожний має займатися лише тою справою, яку він знає досконально.

категорично з Вами не згодна! Найвизначніші відкриття в тій чи іншій галузі наукового пізнання робляться, як правило, тими, хто не є "асом" в цій галузі і переважно - на межі певних наук. Нефахівці мають незашорений погляд на справи, не бачуть перешкод, які є очевидними для професіонала, а коли стикаються з ними - просто шукають нетрівіальний вихід (бо тривіальних не знають). А цей проект - ЛИШЕ НАВЧАЛЬНИЙ. Не треба так радикально наполягати на його науковості та складності. І психологія в даному випадку ні до чого - ми говоримо про фізичну природу світла, а не психологічні асоціації (спокій - зелений - мама - спокій). І потім - діти в школі психологію не вивчають... А стосовно мого рівня професіоналізму - вибачте, але я Вас не уповноважувала на такі дослідження. ДЛя цього у мене є атестаційна комісія в школі і інші експерти, думка яких для мене справді важлива.

Quote (NatVovk)
Але вчитель нім.мови не може проводити такий експеримент. Це не так безпечно, як вам здається на перший погляд.
здається. навчальні дослідницькі проекти не потрібно проводити через Раду координації наукових досліджень :Q а небезпека.... "Танки грязи не боятся!"
Чи хтось планує на мене замах???? <_<
Я Вам таємницю відкрию - у мене 2 курси фізмату ... А ще музична освіта, плюс купа різних комп"ютерних курсів... в 1996 році я була єдиним вчителем у навчальному закладі хто вмів працювати з нормальним компом (в закладі такі 5-дюймові дискетки використовували - просто музейна цінність....Але то - дрібниці, чи не так? Адже вчителі німецької такі обмежені.... :$
Але я на Вас не ображаюсь - Ви ж просто мене не знаєте, а я просто не розумію СПРАВЖНІХ причин такої агресивності.... От така я кумедна.... :)


Відредаговано: ISV - Пн, 11.05.2009, 20:00
PanPete Дата: Пн, 11.05.2009, 16:04 | Повідомлення № 17
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Проект цікавий, його багатогранність приваблює. Маю немалий досвід експерементів по створенню світло та кольородинамічних пристроїв (радіоаматорство), але відлякує німецка, та й англійська, якщо впрягтися в проект не самостійно, а на рівні творчої групи учнів.
ISV Дата: Пн, 11.05.2009, 19:19 | Повідомлення № 18
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Супер ідея! Я в цьому ракурсі проект навіть не планувала. Отже, пишіть менs на мейл, обговоримо. Вже є кілька навчальних закладів, що зацікавлені в співпраці. А іноземна - так ви звіт підготуєте про проведені екперименти, а статтю за результатами іноземною напише міжшкільна творча група. Такий варіант Вас влаштує? Чекаю листа ivasch@gmail.com
СПодіваюсь на Вашу участь!
NatVovk Дата: Пн, 11.05.2009, 19:57 | Повідомлення № 19
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Шановна ISV
Коли я пишу про те, що справою маютьзайматися фахівці, то маю на увазі, що діяльність вчителя така ж делікатна як і діяльність лікаря. Лікарі мають девіз «не нашкодь!», так от, вчителі, які мають справу з дітьми також повинні додержуватися такого ж девізу, й повинні ставити його вище всіх інших приоритетів у професійній діяльності. Ви й досі не сформулювали задачу (тобто не відповіли на питання «Що? Для чого? Для кого?»), а вже розпочинаєте виконувати розв’язання задачі (тобто формулюєте питання «Хто? Як? Коли?»).
Маю родичів-психологів (до яких люди записуються на прийом за кілька місяців наперед), які постійно розповідають мені про тенденції стану здоров’я молоді, так от у нас погіршується не тільки екологія, яка впливає на стан фізичного здоров’я молоді, погіршується й психічне здоров’я молоді (через агресивність інформаційних каналів), але нажаль, цьому зокрема сприяють й вчителі. Так от саме тому я завджи буду проти комп’ютерів у початковій школі (у будь-якому вигляді), а також проти непродуманих дій вчителів з так званими проектами. Як що знову це схоже на агресивність, то мабуть тому, що сказано прямо без зайвої дипломатії (яку не поняли).
Отже, вчителі для учнів, а не навпаки.
Отже, продумайте відповіли на питання «Що? Для чого? Для кого?». Чим це корисно для учнів (а не для вчителя). Чому саме виникла така ідея? Яку проблему буде вирішено? Сформулюйте це будь-ласка.
ISV Дата: Вт, 12.05.2009, 10:32 | Повідомлення № 20
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Спробую пояснити ще раз. Ініціатива проведення такого дослідження належить моїм учням. На уроці іноземної мови ми вивчаємо тему "Мистецтво" - вивчаємо біографії різних відомих художників, вчмось описувати картини. Спочатку ми використовуємо запропоновані в підручниках тексти, відповідний вокабуляр. Потім переходимо до теми "Мій улюблений художник" або "Моя улюблена картина". Питання розуміння сучасного мистецтва присутнє при вивченні цієї теми, адже лише живописом вона не обмежується - там є ще кіно, музика тощо. Асбтрактний живопис є частиною нашої культури, подобається нам це, чи ні. Але яке підгрунтя має таке мистецтво? Чи мають сенс всі ці крапочки-рисочки-плямки? В.Кандінський, один з представників абстрактного живопису в найбльш загальному його вигляді, створив "Теорію кольору", згідно з якою звучанню кожного музичного інструменту симфонічного оркестру відповідає певний колір. Крім того, певні значення приписувались і формі картини, напрямку ліній тощо. Він стверджував, що на його картинах зображено музичні твори.
ЩО? Наявністть зв"язку між кольором та звуком, можливість вираження одного через інше.
Для чого? Довести або відкинути теорію В.Кандінського
Для кого? Для формування свідомого ставлення до витворів мистецтва, розуміння їх змісту та значення, формування цілісної картини світу.

Я не бачу небезпеки "ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ" - старшокласники мають знання з усіх цих тем, але вони у них не сформовані у цілісну картину світу, готерогенні, фрагментарні. А про розуміння мистецтва переважно взагалі годі говорити. Тому я особисто бачу сенс для учнів, а не для вчителя. Вчителю, крім головного болю, проекти не дають нічого. Крім того, проектна робота в такому вигляді має передбачає формування груп ПО ІНТЕРЕСАМ, а не примусову участь класу (паралелі).
Стосовно використання ПК в молодшій школі - не знаю, тут я не фахівець.Але і тут, на маю думку, зводити все лише до дій вчителя - примітивно. Телевізор куди більш агресивна річ, начиненп негативом по саму зв"язку, особливо - дійсно агресивною рекламою.

Ну а за Вашу відповідь дякую - теперь мені простіше Вас зрозуміти. Якщо Ви принципово проти проектів як таких - я Вас переконувати не буду. Сенсу в цьому не бачу - навіщо ламати світогляд один одного. Життя прекрасне у всіх його проявах, а якщо всі будуть думати однаково - то прогрес зупиниться. Але тоді я просто не бачу сенсу в дискусії - Ви ж просто "проти"...

Додано (12.05.2009, 10:32)
---------------------------------------------
Лучше зажечь одну маленькую свечу, чем проклинать темноту.

Все комментарии (а также возражения ;)) принимает старина Конфуций. Это его фраза :).

NatVovk Дата: Вт, 12.05.2009, 11:15 | Повідомлення № 21
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Quote (ISV)
Якщо Ви принципово проти проектів як таких - я Вас переконувати не буду.

Шановна ISV
А разве в природе звук и цвет коррелируют? Что-то не припомню примеров.
К счастью, я не против проектов в школе. Тут меня смущает другое: почему выбран именно этот художник для исследования? Вспомните обстановку в которой он жил, а также причины его переезда во Францию. Его окружение. Иногда фантазия некоторых художников подогревалась, например, абсентом. Так что детям это тоже рассказывать?
Возмите, например, тему «Леонардо Да Винчи + Рафаэль + Микеланджело». Они ведь жили в очень интересную эпоху, даже были знакомы друг с другом. А их шедевры еще никто не превзошел (тут и история юго-западной Европы, и философия, и физика, и химия, и архитеркура, и скульптура, и, конечно же, живопись. А также литература Ирвинга Стоуна). И никаких психологов для толкования произведений не надо.
Вы же сами процитировали: «Лучше зажечь одну маленькую свечу, чем проклинать темноту.» Вот тут я с Вами дружу.
ISV Дата: Вт, 12.05.2009, 13:29 | Повідомлення № 22
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (NatVovk)
Асбтрактний живопис є частиною нашої культури, подобається нам це, чи ні. Але яке підгрунтя має таке мистецтво? Чи мають сенс всі ці крапочки-рисочки-плямки? В.Кандінський, один з представників абстрактного живопису в найбльш загальному його вигляді, створив "Теорію кольору", згідно з якою звучанню кожного музичного інструменту симфонічного оркестру відповідає певний колір. Крім того, певні значення приписувались і формі картини, напрямку ліній тощо. Він стверджував, що на його картинах зображено музичні твори.

Ось тому і обрали.... Рафаєль - чудово, всі знають, всім подобається, всі визнають. Абстрактний живопис - це НЕзрозуміло, спірно, і - тут я з Вами згодна - звук і колір - як вони корелюють між собою??? Не зрозуміло. А раз не зрозуміло - потребує дослідження. ІМХО
Стосовно да Вінчі - ми урок-квест робили, з використанням Вікіпедії (німецькі сторінки), інтерактивних кросвордів, аудіозавдань, тощо. Цікавий урок, до речі, вийшов, хоча часу - 45 хвилин - декому не вистачило. І, якщо чесно, підготвк займає надто багато часу...
Знаєте, основа при вивченні іноземних мов- бесіда, дискусія. В якості основи для дискусії виступає текст, який містить судження (одне або кілька), які потім і обговорюються. Ми за основу взяли текст про те, що ж таке сучасне ( в тому числі абстрактне) мистецтво і як його правильно зрозуміти. Звідси і виникли ці питання (у дітей, до речі).
А стосовно того, що розповідати дітям, а що - ні, я вважаю, що інформація про абсент скоріше для нас с вами - нова і шокуюча, тим більше, що життя і творчість Ван Гога, який справді від цього постраждав, діти також вивчають....Дітям потрібно говорити про все, інша справа - як і з якою метою, якими словами і на чому акцентувати увагу... Тим більше - тут учні 9-10 класів, програма з етики, ОБЖД та інших предметів про наркотики, алкоголь, аморальну поведінку та можливі наслідки вже пройдена... Вони вже і про статеві стосунки знають набагато більше, ніж я у їхньому віці...

Додано (12.05.2009, 12:31)
---------------------------------------------

Quote (NatVovk)
Вы же сами процитировали: «Лучше зажечь одну маленькую свечу, чем проклинать темноту.» Вот тут я с Вами дружу.

Я взагалі виступаю лише за дружні стосунки. Але.... Ви, судячи з усього, маєте неабияку професійну підготовку, тому -впевнена - знаєте, що таке "ситуація успіху". Так от, її потребують не лише діти. Повірте мені, педагогам вона потрібна не менше. Я саме свічку і намагаюсь запалити, а Вам - то коробочка з сірниками не того кольору, то свічка - не гламурна. :)
Я, звичайно, перебільшую, але з будь якого конфлікту краще виходити через його гумористичне сприйняття. МИР?
ЗІ.
я бачу ще один аспект проекту - саме для психологів - кожна людина сприймає інформацію по-різному. Хтось - краще на слух, у когось - і таких більшість - через зір. Ось вам і психологічна основа в цьому проекті. Тільки не бийте боляче!!!!!!!!! :Q

Додано (12.05.2009, 13:29)
---------------------------------------------
http://nnm.ru/blogs....cut
Кумедно, але, судячи з усього, почався "приток інформації"

Відредаговано: ISV - Вт, 12.05.2009, 14:29
Вчитель Дата: Пт, 02.10.2009, 22:29 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (ISV)
Я Вам таємницю відкрию - у мене 2 курси фізмату ... А ще музична освіта, плюс купа різних комп"ютерних курсів...

А все ж таки - сіяти розумне, добре і вічне треба ПРОФЕСІЙНО. У мене теж музична освіта, диплом психолога, і канд. ступінь фіз.-мат. (ще й англійска та ідіш трохи), але я ніколи не взявся б виконувати роль старшини, який переплюнув Ейнштейна, коли поєднав у наказі простір і час...
Треба зважити все, зокрема - можливі негативні наслідки. Кандінський (нехай навіть Гойя) - не такий вже й привід великий. Проект цікавий, але шкода від нього може бути теж чимала, оскільки позаматеріальні зв"язки між реальними явищами можуть бути некритично сприйняті дітьми і взяті за основу світогляду. Нехай принц Чарльз примушує помідори слухати музику ... йому вже можна. Дочка моєї знайомої колись плакала гіркими сльозами від ОДНОГО "опрометчивого" речення в підручнику ботаніки: "...пилок, що кидається в очі..." - рівень сприйняття у дітей до 14...18 років не вельми абстрактний, слово для них більш матеріальне, ніж для дорослих. Ви повинні пам"ятати, як АКУРАТНО нас навчали слухати класичну музику "а що нагадує ця мелодія, фрагмент", "чому у цій частині твору звучит барабан (струнні, труба...)"... Дєдушка Скрябін з його Прометеєм - не таке вже й просте явище, непростим є і Спейс. Суб"єктивне і об"єктивне іноді конфліктують, надто тоді, коли суб"єктивне начебто підтверджується щоденним досвідом. Наприклад "теплі" кольори мають тіла з меншою температурою. А так - УСПІХІВ і щастя
З повагою, Вчитель

P.S. Якщо я Вам можу на щось придатись - до Ваших послуг (два дні думав!).

Відредаговано: Вчитель - Сб, 03.10.2009, 14:33
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ІКТ та міжпредменті зв'язки (запрошення до співпраці)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.