Пт, 24.11.2017, 09:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ІКТ та міжпредменті зв'язки (запрошення до співпраці)
ІКТ та міжпредменті зв'язки
ISV Дата: Ср, 29.04.2009, 16:00 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Колеги! Запрошую до спільної роботи над Інтернет-проектом "Слухаючи картини Кандінського"
фізика - хвилі, звук, світло, колір
біологія - сприймання звуку і кольору різними тваринами
анатомія - діапазон слуху та зору людини
музика - абстрактна музика
живопис - абстрактний живопис, теорія кольору і звуку Кандінського
німецька мова - Кандінський в Німеччині
.... Ваші пропозиції
хотілося б знайти бажаючих працювати в групі в Web 2.0 (ще не пробувала навіть ;))
Відписуйтесь в темі, можливо, будуть ще якісь ідеї.... А можна - просто конкурс між школами організувати...
Плани готові, стартуємо, як тільки знайдемо партнерів для проекту


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
NatVovk Дата: Ср, 29.04.2009, 22:53 | Повідомлення № 2
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Коли мені доводилося писати або отримувати ТЗ на якійсь НИР або ОКР, то завжди там був пункт «цель разработки», який можна охарактеризувати такими простими словами «А для кого (для чого) це потрібно? Хто цим буде користуватися? Поки що це не описано. А призивати до абстрактної мети недоречно, бо не буде відгуку. Обгрунтуйте мету, доцільність (економічну, соціальну, фінансову), умови, очікуваний результат, часові терміни та інше
ISV Дата: Вт, 05.05.2009, 11:02 | Повідомлення № 3
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (NatVovk)
Обгрунтуйте мету, доцільність (економічну, соціальну, фінансову), умови, очікуваний результат, часові терміни та інше

Упс, а яка може бути фінансова мета даному випадку? Основна мета - визначити, чи [[/u]b]хтось [/b]може почути колір або побачити звук?[u] Якщо так, то як органи зору (слуху) повинні відрізнятись від людських? ЯКби людина могла чути колір/бачити звук, як би вона виглядала? По можливості - намалювати мелодію або озвучити картину. Це вже творче завдання, а тут економічні розрахунки взагалі неможливі...
На мою думку, не все може мати економічну цінність, є ще й інші... ;) А стосовно передбачуваних результатів - давайте спробуємо доопрацювати плани під Ваші ідеї, адже вже по Вашому повідомленню можна зрозуміти, що у Вас зовсім інше бачення проекту як такого.


Відредаговано: ISV - Вт, 05.05.2009, 11:10
NatVovk Дата: Вт, 05.05.2009, 21:39 | Повідомлення № 4
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Шановна ISV.
Якщо Ви позиціонуєте себе як науковця, то напевно ви вичали курс «Основи наукових досліджень», а тому будь-ласка опишіть грамотно постановку задачі (що саме Ви хочете вирішити для кого і для чого), тоді ми вже будемо думати як це зробити (і чому цікаво (або не цікаво) цим займатися).
У світі ще не вигадали такої задачі, яка б не мала економічної, фінансової або соціальної доцільності. Просто в деяких задачах це простежується дуже прозоро (під час купівлі-продажу на базарі), а в деяких задачах це має кілька рівнів опосередкрваності (невже Ви й маркетинг не вивчали?).
Отже, поясніть нам саму задачу та її мету.
Ktara Дата: Вт, 05.05.2009, 21:42 | Повідомлення № 5
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 290
Поддерживаю. Так как сама являюсь автором нескольких грантовых проектов. Пока проект абсолютно необоснован. Для чего? Для кого? Непонятно. так же как и не определена квалификация тех, кто в этом может помочь :)
Dron Дата: Ср, 06.05.2009, 08:21 | Повідомлення № 6
Я тут недавно...
Повідомлень: 27
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Я вважаю, що це соціальний проект для творчих дітей, головна мета якого - розвиток їхньої творчості, спонукання до більш детального вивчення шкільних предметів, який дозволить внести в одну площину мистество та точні науки. Оскільки проект виконується німецькою мовою, то напевне він є міжнародним, тобто дозволить дітям з різних стран поспілкуватися при вивченні однієї, цікавої теми. А для виконання проекту знадобиться справді творча команда ентузіастів і без підтримки вчителя фізики, музики, ін. мови та інформатики не обійтись. На жаль у нас в школі вивчають тільки одну ін. мова (англійську), а так би радо прийняли участь (якщо є проекти англійською, повідомте).
ISV Дата: Ср, 06.05.2009, 12:42 | Повідомлення № 7
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Ну, в принципі це другий модуль Міжнародного мовного проекту "Наш дім - весь світ" автором якого я є. Однак зіткнулись з проблемами неготовності наших іноземних партнерів працювати з ПК на необхідному рівні (наприклад, створити сайт власного дослідження). Дехто (колеги з Туреччини) не змогли навіть презентацію підготувати. Німці на контакти йдуть неохоче, а безкоштовною роботою займатись можуть лише фанати.... А нас мало... ;) Давайте розширимо цільову аудиторію - та й зробимо проект англо-німецьким! Створюйте команду, готуйте презентацію про себе (фото, інфа, мейл кожного учасника), пишіть лист англійською - чекаю! Наші вчителі англійської погодились на участь, так що наші матеріали просто будуть двомовними - діти вивчають дві іноземні мови. Чекаю! А плани - то пусте, переробимо під ваші пропозиції. А у Web 2.0 не бажаєте попрацювати? Пишіть, радо вислухаю Ваш іпропозиції!

Додано (06.05.2009, 12:42)
---------------------------------------------

Quote (NatVovk)
Шановна ISV.
Якщо Ви позиціонуєте себе як науковця, то напевно ви вичали курс «Основи наукових досліджень», а тому будь-ласка опишіть грамотно постановку задачі (що саме Ви хочете вирішити для кого і для чого), тоді ми вже будемо думати як це зробити (і чому цікаво (або не цікаво) цим займатися).
У світі ще не вигадали такої задачі, яка б не мала економічної, фінансової або соціальної доцільності. Просто в деяких задачах це простежується дуже прозоро (під час купівлі-продажу на базарі), а в деяких задачах це має кілька рівнів опосередкрваності (невже Ви й маркетинг не вивчали?).
Отже, поясніть нам саму задачу та її мету.

Та не вивчала я маркетинг! Як і багато інших людей в цьому світі. І не вважаю це особистим недоліком чи вадою розвитку.
Стосовно "позиціонування" - спеціальність 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти, за якою підготовлено мою дисертацію - також не має жодного відношення до мого основного фаху, за яким я себе і "позиціоную" в цьому житті - вчитель німецької мови.
Інформатика як така розглядається мною особисто передусім як знаряддя праці, яке допоможе зробити вивчення теми "Мистецтво" цікавим і інформаційно насиченим. РОзглядається ця тема в підручниках іноземної мови на прикладі попсових груп (англ. мова) або невідомих сучасній молоді німецьких хідожників. В.Кандінський (народився в МОскві, жив і працював в ФРН, помер у Франції) - художник, який створив теорію співвідношення світла та кольору. Згідно з його теорією, кожному кольору відповідає звік певного музичного інтсрумента. Він "малював" музичні твори. В музиці його послідовником був Скрябін - він написав твір "Прометей" та першу партитуру для світло-кольорового супроводу. До речі, в рядінські часи навіть мультик зняли на цю музику. Твори Кандінського та його послідовників зберігаються у багатьох музеях світу. В Мюнхені є музей, заснований Ізабеллою Мюнтер - послідовницею і коханкою В.Кандінського. В світі є багато його послідовників. Ну, врешті, можна і погуглити... :)
Теми, "озвучені" мною в першому пості - це можливі напрямки інтегрованих досліджень, спільного проекту. ЦЕ - ПРОПОЗИЦІЇ. Я не фізик, не біолог, школа у нас маленька, а форум - великий, і основна мета моя - знайти людину, якій це буде цікаво, яка побачить свою нішу в цьому проекті. ГРАНТИ готуються інакше, аце - не грантовий проект, а спроба з"ясувати, чи є щось спільне між мистецтвом і наукою... ;)

Відредаговано: ISV - Ср, 06.05.2009, 13:34
Newbie Дата: Ср, 06.05.2009, 12:51 | Повідомлення № 8
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
чому всі подумали, що то грантовий проект, наукове дослідження? це звичайний учнівський проект, до котрого потрібна лише ідея і реалізатори :) а не проектна пропозиція, маркетингові дослідження і т.д.
ISV, я вас чудово розумію :) але мені здається, що закроєно надто багато - тут треба співпрацю стількох предметників, що просто не знаю чи це вдасться зреалізувати. я б вам порадила (як людині, яка очевидно виношувала ту ідею довше за всіх тут присутніх), і з точки зору подальшої співпраці із менш технологічно підкованими партнерами, створити сайтик, нехай і в 2.0 (чомусь його вважають проектною панацеєю), з темами, які можуть досліджувати учні. наприклад: хто такий кандінський, викласти твори (тільки попрошу - не кидайте помідорами щодо авторських прав), які можна послухати, і потім написати свою думку про їхній колір і т.д. тобто пропозицію щодо діяльності/досягнень сформувати конкретно - тоді відгук буде конкретний. зараз незрозуміло за що хапатись, якби хтось надумав приєднатись
ISV Дата: Ср, 06.05.2009, 13:31 | Повідомлення № 9
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Та про авторські права я якось я не згадала... :) А що стосовно того, що ви пропонуєте - це ми робили вже. Навіть малювали засобами Paint в стилі Кандінського. ПРосто мої учні побачили саме такі напрямки дослідження і ставили ( і мені, і собі) такі запитання. Крім того, коли це на уроці - один ефект, та й час - обмежений, а коли це - змагання між командами, позанавчальний дослідницький проект - інший. Відібрати грамотно напрямки досліджень я не можу - ну, не біолог я, і не фізик!!!! Але якби зібралась команда вчителів-предметників для спільної роботи, можна було б запустити цей проект. Оскільки вчителі інформатики тут - найважливіша ланка - виклала ці ідеї на форумі інформатиків. Тому тим, хто бачить себе в цьому проекті - пишіть в особисті повідомлення. Плани вишлю, з задоволенням зміню їх у відповідності до ваших пропозицій і ідей. Аби дітям цікаво було!
Newbie Дата: Ср, 06.05.2009, 14:19 | Повідомлення № 10
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (ISV)
Оскільки вчителі інформатики тут - найважливіша ланка - виклала ці ідеї на форумі інформатиків.

інформатики тут поряд не стояло, чесно :) в учнівських проектах інформатика (так само, як і в даному випадку іноземна мова) - винятково допоміжний елемент.
хоча теоретично, інформатика поряд стояла, якщо розглядати це як повідомлення, закодовані у різних системах, які несуть однаковий зміст...

якщо задумувати реальну роботу над цими темами, то це проект як мінімум на півроку-рік. треба визначати які класи в ньому можуть брати участь (з точки зору власне інших предметів - вони мають володіти певними знаннями про ті ж хвилі чи анатомію людини), або комбінувати учасників різновікових. спробуйте звернутись в Айорн, здається це тут

ISV Дата: Ср, 06.05.2009, 15:19 | Повідомлення № 11
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Ну, тут я не зовсім згодна - підготовка презентацій, можливо - презентації результатів дослідження за допомогою засобів Flesh, створення власного веб-сайту з результатами роботи групи - тут же не кожен предметник зможе допомогти дітям. Та й просто - виділити дітям час для роботи в мережі, навчити працювати з пошуковими машинами і т.д. А може навіть створити програмку, за допомогою якої можна буде "озвучити" картину або порівняти діапазони "звучання" картини з діапазоном певного музичного твору... От вам і завдання для програмістів! Порівнюємо фрагменти музичного твору і створюємо рекомендації для оркестру - в якій послідовності виводити на екран полотна Кандінського, щоб ефект від їх сприйняття з музичним супроводом був максимальним !
Ktara Дата: Ср, 06.05.2009, 15:48 | Повідомлення № 12
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 290
Quote (Newbie)
але мені здається, що закроєно надто багато

От саме цьому він тягне на грантовий, соціальний та безліч інших проектів. Для звичайного учнівського- занадто всього накручено. Тому його потрібно або спростити. ось непогана пропозиція
Quote (Newbie)
я б вам порадила (як людині, яка очевидно виношувала ту ідею довше за всіх тут присутніх), і з точки зору подальшої співпраці із менш технологічно підкованими партнерами, створити сайтик, нехай і в 2.0 (чомусь його вважають проектною панацеєю), з темами, які можуть досліджувати учні.

І дійсно від інформатики - реалізація готового матеріала засобами ІКТ :)
ISV Дата: Чт, 07.05.2009, 12:07 | Повідомлення № 13
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 4
Quote (Ktara)
От саме цьому він тягне на грантовий, соціальний та безліч інших проектів. Для звичайного учнівського- занадто всього накручено.

Чесслово, це не я - Кандінський!! :Q Ну така вже людина була.... А стосовно "грантового" - у мене немає мети отримати грант під це дослідження!!!!! Соціальний - так, можливо, але це, на мою думку, просто можливість помирити фізиків та ліриків - "виміряти гармонію". Є основа - теорія Кандінського, звідси витікає таблиця співвідношень кольору та звуку, з якої можна зробити таблицю співвідношень діапазонів відповідних хвиль (хвильова природа світла та звука), потім - створити програму "Цифрова палітра", наприклад, яка дозволить генерувати палітру під конкретний музичний твір. Як вам така ідея? А потім - можна навчати дітей малювати музичні твори в стилі Кандінського, навіть конкурс можна організувати (Paint. урок інформатики).

Додано (07.05.2009, 12:07)
---------------------------------------------
Опис проекту
Назва проекту: Слухаючи картини В. Кандінського…
Основні питання:
Ключове питання: Чи можна побачити невидиме?
Тематичні питання: Як зробити видимим звук?
Якого кольору мамин голос?
Хто почує «Концерт» В. Кандінського?
Змістові питання: Що спільного між звуком і кольором?
Як охарактеризувати хвильову природу світла і кольору?
Який дослід дозволяє «побачити» звук?
Які співвідношення між звуком та кольором визначені В.Кандінським?
Звучання яких музичних інструментів зображено на картині В.Кандінського «Концерт»?
З яким музичним інструментом порівнюють звучання людського голосу?
Яким кольором звучить мамин голос?
Які діапазони сприймають органи слуху та зору людини та відомих тобі тварин?
Як відмінності сприйняття відбиваються на будові органів слуху/зору?
Як повинні виглядати ці органи, щоб сприймати звук як колір і навпаки?

1. За 2-3 тижні до роботи над проектом учнів вивчають відповіний розділ у підручнику отмаують відповілні знання та навички, необхідні для розуміння опису картини та ії аналізу іноземною мовою.
2. На уроці учні беруть участь в тематичній дискусії «Абстрактне мистецтво – чи потрібне воно?»
3. Початок проекту:
1. На початку проекту:
- запропонуйте учням домалювати фрагмент картини В. Кандінського «Концерт» (бажано лівий нижній кут). В жодному разі не показуйте їм оригінал картини до закінчення! Кожен з учнів малює картину так, як він її собі уявляє та придумує назву для власного твору.
- з малюнків створюємо виставку та в центрі її розміщуємо оригінал картини.
- після обговорення результатів запропонуйте учням відгадати, як же називається оригінал та хто його створив. Всі запропоновані варіанти назви записуються на окремих папірцях та прикріплюються навколо репродукції оригіналу картини.
- після обговорення в групі прогнозованих назв та визначення найбільш вдалої з точки зору учнів, повідомте, як насправді називається картина. Попросить учнів висунути гіпотези стосовно того, чому картина називається саме так та що саме зображено на картині (люди, інструменти, зал тощо). Обговорення залиште відкритим, жодних правильних та неправильних відповідей не може бути.
- запропонуйте учнями взяти участь в проекті та визначити самостійно, що саме зображено на картинах В.Кандінського.
В процесі роботи над проектом учні ознайомлюються з життєвим та творчим шляхом В. Кандінського, особливостями філософії його творчості, спвіідношенням звуків та кольорів, значенням форми та лінії.
Діяльність учнів проходить в 5 групах:
1. «Культурологи» - здійснюють пошук інформації в Інтернеті про життя та творчість В.Кандінського, визначають на основі аналізу отриманої інформації основні філософські ідеї його творчості, теорію співвідношення звуку та кольору, складають таблицю співвідношення між кольором та звуком в творчості В.Кандінського, оформлюють веб-сайт.
2. «Митці»
а). «Музиканти» - підбираються музичний супровід до картини В.Кандінського «Концерт», створюють презентацію з його картин з відповідним музичним супроводом.
б). «Художники» - малюють ілюстрації в стилі В.Кандінського до твору «Болеро» М.Равеля та оформлюють їх у вигляді мультимедійної презентації
3. Фізики. Вивчають відмінності та спільні риси у природі світла кольору, способи візуалізації звукових хвиль та озвучення кольорів, розробляють та проводять відповідні експерименти
4. Біологи. Вивчають відмінності у сприйнятті звуку та кольору різними істотами та те, як ці особливості пов’язані з будовою відповідних органів, створюють теоретичну модель органів зору та слуху, які б могли сприймати світло і звук «навпаки».
5. «Репортери» - створюють тематичний випуск шкільної газети іноземною мовою, присвячений творчості художника, створюють репортаж з відкриття галереї, висвітлюють хід роботи над проектом. Оскільки проект має на меті поглиблення рівня володіння іноземною мовою, інформація готується рідною та іноземною мовами.

Ось так, приблизно... Але , повторюю - це ЛИШЕ пропозиція. Плани можна коригувати в різних напрямках та поглибити той аспект, який конкретна школа має можливості представити якнайкраще.

Відредаговано: ISV - Чт, 07.05.2009, 12:21
NatVovk Дата: Сб, 09.05.2009, 13:21 | Повідомлення № 14
Гол. ред. "Інформатики"
Повідомлень: 168
Нагороди: 0
Рейтинг: 10
Шановна ISV!
Нарешті Ви намагаєтеся зробити постановку задачі.
Але вчитель нім.мови не може проводити такий експеримент. Це не так безпечно, як вам здається на перший погляд.
Крім чисто фізичних діапазонів звуку і кольору, які фіксують органи людини є ще й психологічне сприйняття маминого голосу (він завджи здаватиметься дитині салатово-зеленим), тощо. Проконсультуйтеся з цього питання з досвідченим психологом.
Оскільки є діапазони звуку й кольору, які людина не сприймає (але вони все одно існують й впливають на людину), то слід вилучити з вашого проекту експериментальні частини. Адже історія знає серію таких експериментів, які проводилися в Німеччині на початку 40-років 20 ст.
Отже, кожний має займатися лише тою справою, яку він знає досконально.
filnick Дата: Сб, 09.05.2009, 14:04 | Повідомлення № 15
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (NatVovk)
Отже, кожний має займатися лише тою справою, яку він знає досконально.

Це класична цитата. Але вона вбивала занадто багато різних починань.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ІКТ та міжпредменті зв'язки (запрошення до співпраці)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.