Нд, 25.02.2018, 19:55
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 37 з 48«1235363738394748»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Зовнішнє незалежне оцінювання
Зовнішнє незалежне оцінювання
Alex-millitary Дата: Пн, 29.10.2007, 14:28 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
З 1 листопада цього року буде проводитись реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2008.
Прошу поділитися інформацією про те, хто у Вас в школі реєструє учасників і яку отримує за це винагороду?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 14.06.2008, 05:40
ihor_hontar Дата: Сб, 04.07.2009, 15:17 | Повідомлення № 541
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (PanPete)
в дитини чудова память, хорошо розвинута логіка, здобував призові місця на районних математичеих олімпіадах. За результатами ЗНО по математиці отримав 3.

В такому випадку, конче, потрібно було давати на апеляцію. Це могла бути і технгічна помилка.
alex Дата: Нд, 05.07.2009, 17:52 | Повідомлення № 542
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (dpi)
Пусть проверит чистовик. Не исключено, что его работа поможет поступить кому то другому, а у него оценка того парня.

Підтримую. Думаю що так воно і є.
gry Дата: Нд, 05.07.2009, 22:21 | Повідомлення № 543
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1076
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Quote (ihor_hontar)
потрібно було давати на апеляцію.

А чи є час, можливості, (гроші у батьків) на оцю , так звану, апеляцію????
Апелюють не інопленетяни, а все ж ті ЛЮДИ!!!
swetikccc Дата: Нд, 05.07.2009, 23:02 | Повідомлення № 544
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4023
Нагороди: 30
Рейтинг: 386
Quote (gry)
А чи є час, можливості, (гроші у батьків) на оцю , так звану, апеляцію????
Апелюють не інопленетяни, а все ж ті ЛЮДИ!!!

Апелювати потрібно привчати.
На 100 процентів переконаний що в ліцеї пана pasichova діти привчені апелювати.
ihor_hontar Дата: Пн, 06.07.2009, 12:36 | Повідомлення № 545
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (gry)
Апелюють не інопленетяни, а все ж ті ЛЮДИ!!!

А людям також властиво помилятися. Є можливість переплутати бланки. А можливо і технічно помилковий процес.
А апеляції не потрібно боятись. Якщо ця дитина розумна, займала призові місця на конкурсах та олімпіадах, то вона 100% не могла написати на 3 бали. Допускаю відхилення в дітей при здачі ЗНО на 2-3 бали, але не настільки.


Відредаговано: ihor_hontar - Пн, 06.07.2009, 12:36
pasichov Дата: Пн, 06.07.2009, 13:19 | Повідомлення № 546
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (PanPete)
Чи в праві випадкова невдача настільки занизити результуючу оцінку, на яку потрачено дитиною стільки сил на протязі 11 років?

Свого часу для медалістів був один профілюючий екзамен - склав на "5" і ти студент. В 2002 р. в одному з наших ВУЗів 43 (!) медалісти отримали "2" на такому ПИСЬМОВОМУ екзамені, а отже втратили право на вступ взагалі... Я був в складі апеляційної комісії, бачив ці роботи (то був комбінований екзамен математика-фізика). І всі вони вважали свою невдачу випадковою.
NataliyG Дата: Чт, 09.07.2009, 15:12 | Повідомлення № 547
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
Quote (awpriss17)
випускник з сільської місцевості закінчив школу з медаллю, а знання на рівні "трійочника".

Так не варто вже про сілького учня. В моїй сільській школі наприклад учні написали ЗНо майже аналогічно до річних оцінок. Є 10, 11, 9... з математики.
І взагалі я не вважаю що якшо вчився в міській школі то більше знає. Є різні учні. Одні вчаться в сільській школі і нші і в спеціалізованому ліцеї халявлять. От я з сільської школи. вчилася в Львівському універі Франка з учнями з фіз-мат ліцею львівського. Не можу сказати шо дуже від них відставала в знанях.
pasichov Дата: Чт, 09.07.2009, 17:52 | Повідомлення № 548
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Апелювати потрібно привчати.
На 100 процентів переконаний що в ліцеї пана pasichova діти привчені апелювати

Ті, хто має олімпіадний досвід - привчені, але це 10-15% від загалу. Подавалась цього року одна апеляція по ЗНО - без наслідків. Не занаю суті, знаю ученицю, думаю - суцільні амбіції (це якраз ота "злетівша" медалістка, дочка коллеги з моєї кафедри.

А зараз ще раз з приводу "сільські-міські". І в місті, і вселі одна й та ж ситуація. Через суспільні обставини сподвижників педагогічної праці в школах стає все менше і менше, (до речі, в селі їх більше, нікуди подітися). рівень знань учнів катастрофічно падає, учитель (не ображайтесь, але це ДУЖЕ МАСОВА професія) в своїй більшості БАЙДУЖИЙ до наслідків своєї праці. Все тримається на тупому виконанні недолугих деректив райвно, що створюють видимість бурхливої діяльності. Місто має перевагу в тому сенсі, що відсоток "сук" (случайно уцелевших кадров), що бачать сенс в освіті серед учнів трішки вищий, а серед учителів більше "заточених" на результат своєї роботи (не в відсотках, навпаки, відсоток, можливо, й менший, а в абсолютних величинах - просто більше в місті учителів.
Звичайно, не можна скидати з рахунку того, що в міської дитини більше шансів отримати якісну освіту. Батьки можуть обирати школу (читай - учителя). Тому до кращих учителів частіше потрапляють кращі учні, що, в свою чергу, робить кращим учителя.

Додано (09.07.2009, 17:52)
---------------------------------------------

Quote (NataliyG)
І взагалі я не вважаю що якшо вчився в міській школі то більше знає.

На жаль, найчастіше це так. Я вчився в сільській школі в далекі 70-роки, був кращим, але моя вчителька фізики мені казала "Що ти пристав з цією задачею! Уроки кінчилися, а в мене свині не годовані!" А в інституті... спочатку відставав сильно, і лише через рік...обігнав міських.

Відредаговано: pasichov - Чт, 09.07.2009, 17:48
filnick Дата: Чт, 09.07.2009, 18:37 | Повідомлення № 549
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Говорили про ЗНО, а повернулися до ...
Писав раніше, тому не повторююся. Ліцеї, гімназіїї, спецшколи та інші т.з. елітні навчальні заклади - це ті ж самі діти, тільки переведені із загальноосвітніх шкіл з метою створення іміджу високоякісної освіти (не важливо, за кошти батьків, спонсорів, грантів). Вважав і вважаю це звичайним абсурдом. Розумна дитина проявить себе і в звичайній школі, а, вибачте, дурень, - таким залишеться і після ліцею, і після університету. До сільських дітей відносився майже так, як автор awpriss17, але тільки до 23 років. Відколи не довелося пропрацювати в сільській школі і реально не побачити всі проблеми та труднощі цих шкіл. За більше , ніж 26 років роботи, мені не довелося мати переможців чи призерів республіканських чи міжнародних олімпіад. Це правда. Але кожного року у мене було не менше третини учнів, які підтверджували рівень шкільних знань, вступали не у найгірші ВУЗи (без сала та батьківських грошей). А серед численної кількості випускників є і викладачі ВУЗів (в т.ч. московських ім.Баумана та МГУ), київських та дніпропетровських (включно до проректорів та деканів). Є програмісти та лікарі, вчителі та інженери, агрономи та фермери, економісти та юристи... А найголовніше - нормальні люди. І були серед них і медалісти, і хорошисти, і, навіть трійочники. Але мені не соромно за жодного із них, як і не соромно їм, що вчилися у звичайній сільській школі.
gry Дата: Чт, 09.07.2009, 21:40 | Повідомлення № 550
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1076
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Шановні мої. Давайте взагалі закриємо цю дискусію "сільський-міський учень", "сільський-/ґородской/ вчитель".
Quote (awpriss17)
що МОЖЛИВОСТЕЙ для отримання кращої освіти у міських дітей більше.

Можливості, принаймні зараз, практично однаковісінькі!!! Ви запитайте свого випускника (середньостатистичного) яку він останній раз прочитав книжку??? /Незалежно міський він, чи сільський/. Просто в містах - більш заможні батьки ("разгаварівающіє" російською мовою - http://informatic.org.ua/forum/45-1003-9#233115 ), вчителі, які в ВУЗі мали з основних предметів "нижче посереднього " попали "в струю" і т.д. Біда і сільських і мііських вчителів в тому, що вони (МИ З ВАМИ!!!!) виховали нечитаюче покоління.
Quote (filnick)
За більше , ніж 26 років роботи, мені не довелося мати переможців чи призерів республіканських чи міжнародних олімпіад. Це правда. Але кожного року у мене було не менше третини учнів, які підтверджували рівень шкільних знань, вступали не у найгірші ВУЗи (без сала та батьківських грошей). А серед численної кількості випускників є і викладачі ВУЗів (в т.ч. московських ім.Баумана та МГУ), київських та дніпропетровських (включно до проректорів та деканів). Є програмісти та лікарі, вчителі та інженери, агрономи та фермери, економісти та юристи... А найголовніше - нормальні люди.

А за це - я готовий поставити підпис під кожною буквою. /Маю трошки менший стаж - 24 роки/

Додано (09.07.2009, 21:40)
---------------------------------------------
Одне прикро - сільського вчителя вважають за якогось ... не того сорту. І відношення, з боку батьків, міських колег, знайомих, однокурсників - не те. За владу вже не говорю - ми 24-30 років навчали "інопланетян" - ні тобі ні землі, ні авторитету - СПАСИБІ л.д.кучмі (навмисне з маленької букви)!

gry Дата: Чт, 09.07.2009, 22:11 | Повідомлення № 551
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1076
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Quote (awpriss17)
Мова як раз саме про весь комплекс навчально-виховних проблем сучасної освіти, і ЗНО у ньому вже відіграє свою роль, хоча не зрозуміло поки що яку: поизитивну, чи негативну.

Дуже добре, що ми повернулись до ЗНО. Це ж треба так не довіряти вчителям, щоб створити отаку систему??? Так як і 20 років назад , так і зараз я відповідаю за кожну оцінку в журналі, атестаті, що й підтверджує ЗНО. Одне цікаво. В цьому році учень, який йшов на 8 (фізика) отримав ЗНО - 10. Мабуть старію... , а швидше всього просто повезло.
Quote (awpriss17)
і почали обмусолювати.

Я висловив свою думку. Ми ж з Вами , по моєму , зараз у відпустці.
argun Дата: Чт, 09.07.2009, 23:31 | Повідомлення № 552
Прописаний назавжди
Повідомлень: 480
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (awpriss17)
Доброго всім дня!
Вибачаюсь, що під новим ніком, але система не захотіла висилати старий пароль, який "як завжди" забув... :)

Пробачте, а хто Ви був у "минулиму житті"(тобто під старим ніком).
Мабуть було б логічним вірекомендуватися, щоб народ знав, з ким він має справу. :$
НІКОЛЯ Дата: Пт, 10.07.2009, 08:59 | Повідомлення № 553
Знавець вірусів
Повідомлень: 2878
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (argun)
Мабуть було б логічним вірекомендуватися, щоб народ знав, з ким він має справу.

А смисл?, argun якщо ви правильно скористаєтесь пошуковиками то знайдете всю інфу про користувача не потрібно і по ІР пробивать навідь те що, шановний awpriss17 брав участь в ввіртуальному конкурсі кажись китайському ТУТ Ну а остальне не мені вас вчити фото пробиваем на милі повну інфу теж висипа в повному обємі.
pasichov Дата: Пт, 10.07.2009, 09:57 | Повідомлення № 554
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (gry)
Це ж треба так не довіряти вчителям, щоб створити отаку систему???

На жаль, учитель - це середньостатистичне поняття, це предсавник соціому. А в хворому, корумпованому зверху до низу суспільстві (сподіваюсь, що ніхто, на жаль, не може цього заперечувати) учитель не може бути "білою вороною". Він є типовим представником цього соціуму, і навідь багато в чому його обличчям. І ще. Одна і та ж оцінка в різних учителів виставляється за РІЗНІ знання. Учитель завжди був в стані "сам п"ю, сам гуляю, сам стелюся, сам лягаю", тобто працював і сам оцінював свою працю. ЗНО якраз виправило цю ситуацію. Звичайно, ЗНО не позбавлене недоліків, але вони в цій темі чомусь не обговорюються...основна причина не сприйняття ЗНО якоюсь частиною учителів - це підсвідоме відчуття приниження, начебто учителя відсторонили від процесу "прийняття рішень" по долі учнів, і тим самим понизили його статус...
Основна ж проблема ЗНО - це нерозуміння широким учительським загалом самої СУТІ тестової методики визначення рівня знань та відсутність методик підготовки учнів до ЗНО та ПРАКТИЧНА ВІДСУТНІСТЬ в педагогічнній практиці "правильних" (валідних, надійних, коректних, етс) тестових наборів. Наприклад, при вивченні інформатики учителі почали використовувати тестові методики раніше інших, є велика кількість розробок (в тому числі і на цьому форумі), але ВОНИ НЕ ВИТРИМУЮТЬ НІЯКОЇ КРИТИКИ (хай пробачають автори, але це правда).
Учитель, на жаль, перестає вчити учнів предмету, він ПОЧИНАЄ ГОТУВАТИСЯ з ними до написання тестів. Для цього користується наявними, створює свої, але це ПРОФАНАЦІЯ ідеї, НЕПРАВИЛЬНІ тести провокують НЕПРАВИЛЬНИЙ результат освіти, тобто суттєве зниження рівня знань учнів. І це об"єктивний процес, виходячи з того шляху впровадження ЗНО, за яким пішов Вакарчук. Маючи на меті святе бажання побороти корупцію при вступі в ВНЗ (і це в великій мірі спрацювало), в жертву принесено "принцип наступності" при впровадженні, ЗНО "лягло" на непідготовлене "підгрунття".. (простіше кажучи, раніше потрібно було б провести крупномасштабні експеременти, навчити учителів працювати з використанням тестів, навчити створювати коректні тестові набори...). Але на це ПОТРІБНІ не один десяток років... Вакарчук відчуває. що в нього їх немає. Це одна з системних помилок нинішньої влади: вони (помилки) вилазить боком не лише в ЗНО, а й політичних кроках. Чим більше ми "прискорюємося" на шляху в Європу, тим далі від неї опиняємось... Кожен фізик знає. що якщо система рухається з прискоренням, то в системі виникають сили інерціїї, що руйнують систему. ( приклад - Горбачов оголосив "ускорение" - швидко "впав" СРСР...я без жалю, але факт...).
Думаю, в ЗНО будуть великі зміни. АЛЕ, НА ЖАЛЬ, ВОНИ ЛИШЕ ПОВЕРУТЬ СТАРУ СИСТЕМУ ВСТУПУ ДО ВНЗ, і знову мілкий деканчик зможе брати не мілкі гроші...
Тому, Я ЗАЛИШАЮСЯ ПАЛКИМ ПРИХИЛЬНИКОМ ЗНО В СЬОГОДНІШНЬОМУ його варіанті. А вчитель... потихенько звикне до того, що не сам собі оцінку ставить, захоче "соціального статусу" - навчиться готувати добре до тестів (не на підтвердження шкільної оцінки, а на суттєве її збільшення, свої проблеми буде вирішувати не за рахунк того, що ставить гарні оцінки, а за рахунок того, що гарно ВЧИТЬ....


Відредаговано: pasichov - Пт, 10.07.2009, 10:00
dpi Дата: Пт, 10.07.2009, 10:37 | Повідомлення № 555
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Поддерживаю двумя руками, но что делать с учителями, которые не по своей вине имеют низкий уровень (бывшие математики, нет в городе ни одного у кого можно учиться, плохая мат база, учебники, программы ... и тд)? Их что тоже фейсом в грязь вместе с лентяями и нерадивыми? Не каждый имеет возможность "сам п"ю, сам гуляю, сам стелюся, сам лягаю" - давать то, что считает правильным и все знать и уметь . Утром деньги - вечером стулья. Пусть наведут порядок с программами и учебниками (хотя бы такой как по другим дисциплинам), а затем требуют.
Ну а пока будет процветать анархия. (Только не уговаривайте, что учебники и программы уже есть ^_^ ).
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Зовнішнє незалежне оцінювання
Сторінка 37 з 48«1235363738394748»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.