Вт, 13.11.2018, 05:25
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Зовнішнє незалежне оцінювання
Зовнішнє незалежне оцінювання
Alex-millitary Дата: Пн, 29.10.2007, 14:28 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 23
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
З 1 листопада цього року буде проводитись реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2008.
Прошу поділитися інформацією про те, хто у Вас в школі реєструє учасників і яку отримує за це винагороду?


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: WWW - Сб, 14.06.2008, 05:40
alex Дата: Чт, 11.06.2009, 17:52 | Повідомлення № 451
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
Я сам знаю добру сотню таких випадків, коли студеннти 1-го курсу матфаку та фізфаку масово здавали ЗНО за своїх молодших друзів!!!

Ну якщо студенти 1-го курсу матфаку та фізфаку масово , після не тривалого заняття в Вузі можуть здавати на 190-200 балів ЗНО то ще не вмерла Україна. Більшість із них прийдуть в школу. Які ж то будуть викоосвідчені вчителі. ;)
А з другої сторони, проявіть громадянську свідомість і допоможіть в боротьбі з корупцією. Чи слабо.
Світле майбутнє не принесуть на блюдечку.
Наприклад у нас я не бачив ні одного порушення з документами. А те що багато , хто підробив паспорти не вірю.
З довідками з школи було всього чи то 3 чи то 5 учасників.
Хотів би узнати пропозиції учасників форуму , як би вони організували перевірку знаннь, щоб вона була об'єктивна?
Питання задаю цілком серйозно.
ihor_hontar Дата: Чт, 11.06.2009, 17:56 | Повідомлення № 452
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (ihor_hontar)
що обдурити нову систему оцінки знань неможливо: списати не дадуть громадські спостерігачі, на дахах шкіл стоятимуть "глушилки" для мобільного зв'язку, а процедуру складання тестів записуватимуть на відео.

Quote (Bandalak)
знаю добру сотню таких випадків, коли студеннти 1-го курсу матфаку та фізфаку масово здавали ЗНО за своїх молодших друзів!!!

Ось тут, кажуть обдурити неможливо, то ми, українці, зробимо навпаки.
Bandalak Дата: Пт, 12.06.2009, 01:01 | Повідомлення № 453
Лідер форуму
Повідомлень: 6012
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
Quote (alex)
після не тривалого заняття в Вузі можуть здавати на 190-200 балів ЗНО

Та для більшості випускників достатньо заробити і 128 балів. Своїми силами вони більше 102 і так не зароблять!!! ;)

Quote (alex)
Хотів би узнати пропозиції учасників форуму , як би вони організували перевірку знаннь, щоб вона була об'єктивна?

1. Не жаліти кошти на спецтехніку (камери спостереження, глушилки мобілок, детектори паспортів і т.д.).
2. Зробити загальнодоступною інформацію про набрані бали усіх випускників.
3. Зменшити квоту на комерційні групи для вузів на половину.
4. При однакових балах враховувати середній бал атестату, а не проводити співбесіду.
5. Обмежити кількість ВУЗів, у які можна одночасно подати абітурієнтам документи до двох.
6. Встановити кримінальну відповідальність за будь-яку корупцію у цій галузі!
7. Проводити навчання інструкторів та перевіряючих документи на ЗНО.
8. Створити загальнодержавний рейтинг найкорупційніших ВУЗів. У лідерів відбирати ліцензію, або понижувати акредитацію!!!
pasichov Дата: Пт, 12.06.2009, 08:29 | Повідомлення № 454
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
4. При однакових балах враховувати середній бал атестату, а не проводити співбесіду.
5. Обмежити кількість ВУЗів, у які можна одночасно подати абітурієнтам документи до двох.

З усім погоджуюсь, крім цих двох пунктів.

Середній бал атестата створить умови для повернення (а він і зникнути ще не встиг) тиску на учителя.
Обмеження створять умови для подальшого виживання "примітивних" ВУЗ ів. А так, коли документи подаються в багато ВУЗів, кращі абітурієнти залишатимуться в кращих, що приведе з часом до деградації "примітивних", і як наслідок - закриття.

Bandalak Дата: Пт, 12.06.2009, 09:03 | Повідомлення № 455
Лідер форуму
Повідомлень: 6012
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
Quote (pasichov)
Середній бал атестата створить умови для повернення (а він і зникнути ще не встиг) тиску на учителя.

Не погоджуюся. Адже співбесіда у ВУЗі - це продовження ери корупції. А тиску сильного на вчителя не повинно бути, бо атестат допомагатиме лише в 1 із 100 випадків!

Quote (pasichov)
Обмеження створять умови для подальшого виживання "примітивних" ВУЗ ів.

З цим погоджуюся! Але мені не зрозуміла "карточна гра", коли одні забирають документи на користь іншого ВУЗу, а інші які до тепер не дотягували до прохідного балу вже дотягують, але про це дізнаються пізно і теж забирають документи і так по кругу, кому повезе - той і виграв!!!
alex Дата: Пт, 12.06.2009, 09:12 | Повідомлення № 456
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Bandalak)
А тиску сильного на вчителя не повинно бути, бо атестат допомагатиме лише в 1 із 100 випадків!

Не повинно і бути корупціїї, але вона є. Наперед Батьки не знають потрібен буде середній бал атестату, чи ні. А для перестраховки нагнуть вчителя.
Якщо подивитись по сільських школах, то в учнів середній бал з інформатики, вищий ніж в учнів нашої школи, а от знання ще треба подивитись.

Quote (Bandalak)
кому повезе - той і виграв!!!

На превеликий жаль, а може на щастя людина повинна мати і удачу. Це вже від учителів не залежить.
Інколи потрібно в потрібний час бути в потрібному місці. Строгої математичної моделі для реального життя побудувати не можливо.
salal Дата: Пт, 12.06.2009, 16:55 | Повідомлення № 457
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (Bandalak)
4. При однакових балах враховувати середній бал атестату, а не проводити співбесіду.

Quote (pasichov)
Середній бал атестата створить умови для повернення (а він і зникнути ще не встиг) тиску на учителя.

А може краще ввести ще один іспит ЗНО на загальну ерудицію, який мавби враховуватися у спірних питаннях?

Відредаговано: salal - Пт, 12.06.2009, 16:55
mouse Дата: Пт, 12.06.2009, 17:06 | Повідомлення № 458
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (salal)
А може краще ввести ще один іспит ЗНО на загальну ерудицію, який мавби враховуватися у спірних питаннях?

Ага. А коли зустрінуться учні з однаковими балами по предметах і однаковою "ерудицією"? Відсоток малий, але він є. Що тоді?
:?
Bandalak Дата: Пт, 12.06.2009, 17:09 | Повідомлення № 459
Лідер форуму
Повідомлень: 6012
Нагороди: 43
Рейтинг: 276
Quote (salal)
А може краще ввести ще один іспит ЗНО на загальну ерудицію, який мавби враховуватися у спірних питаннях?

Доречно і градацію балів би на такий іспит зробити від 0 до 1000, щоб спірників поменшало!!!
salal Дата: Пт, 12.06.2009, 17:30 | Повідомлення № 460
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (mouse)
Ага. А коли зустрінуться учні з однаковими балами по предметах і однаковою "ерудицією"? Відсоток малий, але він є. Що тоді?

А середній бал атестату не може бути однаковим? Вихід можна знайти.

Quote (Bandalak)
і градацію балів би на такий іспит зробити від 0 до 1000, щоб спірників поменшало!!!



Quote (Bandalak)
1. Не жаліти кошти на спецтехніку (камери спостереження, глушилки мобілок, детектори паспортів і т.д.).
...
8. Створити загальнодержавний рейтинг найкорупційніших ВУЗів. У лідерів відбирати ліцензію, або понижувати акредитацію!!!

Я б додав ще:
9. Створити умови, в яких працівникам вузів було б невигідно брати хабарі. Перш за все встановити достойну заробітну плату. Тоді б потенційний хабарник перш ніж взяти хабаря, подумав би, чи варто втрачати таку постійну статтю доходу. (Взагалі, держава веде досить неефективну кадрову політику. Це часто створює сприятливі умови росту хабарництва).
10. Формувати умови розвитку ідеології і культури безперервної освіти в рамках загальної культури. Саме культурний рівень людини впливає на її ставлення до злочинів (як крупних, так і дрібних) та їх скоєння. А також сприяє становленню самоповаги, честі та гідності особистості.

Взагалі, ми звикли вирішувати проблемні організаційні питання шляхом покарання, а мабуть краще це робити спочатку шляхом створення сприятливих умов для їх розв'язання, а вже потім передбачати покарання в разі порушень "правил гри".
Справа в тому, що для покарання потрібні контролюючі органи. А вони, як правило, не ліквідують корупцію, а, навпаки, посилюють її, бо воліють "увійти в долю".

Відредаговано: salal - Пт, 12.06.2009, 18:09
filnick Дата: Пт, 12.06.2009, 18:15 | Повідомлення № 461
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (salal)
Формувати умови розвитку ідеології і культури безперервної освіти в рамках загальної культури.

А не загнули ми з безперервною освітою? Принцип: вік живи - вік учись, можливо є фундаментольною формулою розвитку та прогресу. Але з моєї точки зору, він вигідний лише для власть імущих. В умовах тотального безробіття - це один із способів відвернути увагу людей від причин (проблем) їх соціального становища. Ось і кинули їм цукерку у вигляді 2-х, 3-х вищих освіт. З мого погляду варіант надзвичайно простий - у людини або є освіта, або її немає. І жодна кількість дипломів цього не змінить.


Відредаговано: filnick - Пт, 12.06.2009, 18:16
salal Дата: Пт, 12.06.2009, 18:44 | Повідомлення № 462
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (filnick)
у людини або є освіта, або її немає. І жодна кількість дипломів цього не змінить.

Я ніколи не ототожнював освіту із наявністю дипломів. Вчитися потрібно для збагачування власних знань, які потрібні нам для вирішення наших повсякденних проблем на роботі, в побуті, у відпочинку, для формування власного світосприйняття та власної поведінки, ставлення до оточуючого світу. А вчитися заради диплому - це викривлення задачі освіти. Розуміння цього - це теж стан культури людини і суспільства вцілому. Диплом - це посвідчення того, що людина десь навчалась. А чи начилась - це показує практика. Людина, яка має справжню освіту, а не "дипломну", завжди знайде собі роботу.

Додано (12.06.2009, 18:44)
---------------------------------------------

Quote (filnick)
у людини або є освіта, або її немає

Будь-яка людина, в будь-яких обставинах вивчає навколишній світ. Навіть та, яка ніколи не навчалась у школі. Вміння читати, писати і рахувати - це тільки частина освіти, яка вказує на володіння певними мовами. А мови бувають різні. І неграмотні в нашому розумінні люди можуть бути грамотними в іншому. Наприклад, індєйці Амазонки в нашому розумінні зовсім неграмотні, але в плані грамоти читання слідів та технології полювання в умовах їхніх лісів, вони для нас професори. Тому будь-хто має освіту. Питання лише її якості і придатності для успішного існування в певних умовах та певному суспільстві.

Відредаговано: salal - Пт, 12.06.2009, 18:58
pasichov Дата: Пт, 12.06.2009, 19:53 | Повідомлення № 463
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
Не погоджуюся. Адже співбесіда у ВУЗі - це продовження ери корупції. А тиску сильного на вчителя не повинно бути, бо атестат допомагатиме лише в 1 із 100 випадків!

Всі ці співбесіди НЕЗАКОННІ, і випливали з "проколів" правил прийому минулого року. В цьогорічних ДУЖЕ БАГАТО з колишніх "пільгових" факторів перенесено в умову "мають перевагу при рівній кількості балів..." До співбесід справа не повинна доходити, якщо громадскість "на місці". Хіба що в самих престижних ВУЗАХ щось затіють, але це теж з бажання "тримати руку на пульсі" Насправді ситуація дуже просто виглядає - з 2-х "слабачків" з сертифікатом по 185 (155, 125 -в залежності від рівня ВУЗУ) балів візьмуть того, хто більше дасть...
Я вже не раз тут писав : НЕ ДАВАЙТЕ, НЕ БУДУТЬ БРАТИ! Є ЛИШНІ ГРОШІ - НАЙДІТЬ УЧИТЕЛЯ, ЯКИЙ ДОБРЕ НАВЧИТЬ ПРИВАТНО, ЯКЩО В ШКОЛІ УЧИТЕЛЬ НЕ НАВЧИВ І ГАРНО ПРОХОДЬТЕ ЗНО. Мало грошей - шукайте ГАРНУ школу з ГАРНИМИ учителями. Між іншим, непоганий мотив для учителя бути ХОРОШИМ УЧИТЕЛЕМ, а для школи бути ГАРНОЮ школою. В нас в місті 36 шкіл. Всі розраховані на не менше як 1000 учнів. В одних зараз - ледь 300 набирається, в інших -за 2500. Правда, в умовах села важче, але там учитель знаходиться в більшому контакті з громадою, більше від неї залежить, і громада, якщо дійсно зацікавлена, може ПРИМУСИТИ учителя бути ХОРОШИМ.
Між іншим ще одна гарна тенденція - багато солідних ВУЗІВ підвищують мінімальній бал допуску до конкурсу - ось це законно!
А тиск на учителя не те що БУДЕ він просто Є , навть без середнього бала цього року. Випускний клас маю - 2 предмети :), хоча на мене не дуже натисниш - це в моєму місті знають всі..., але ТИСНУЛИ... з відомим результатом :-)

gry Дата: Сб, 13.06.2009, 04:36 | Повідомлення № 464
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1115
Нагороди: 4
Рейтинг: 120
Маленьке запитання. Як у Вас проводиться оплата інструкторів, чергових на ЗНО?
У нас, наприклад, заставили написати заяви - на ті дні коли проходило ЗНО за рахунок тарифної відпустки. Відпустка ж автоматично скоротилася на туж кількість днів, а із зарплати за травень ці дні - вирахували. А оплата через центр оцінювання (приблизно 11 грн/год за 6,5 годин)
salal Дата: Сб, 13.06.2009, 11:03 | Повідомлення № 465
Прописаний назавжди
Повідомлень: 272
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Quote (pasichov)
В нас в місті 36 шкіл. Всі розраховані на не менше як 1000 учнів. В одних зараз - ледь 300 набирається, в інших -за 2500.

Спробую вгадати: 300 - це там, де високі вимоги до навчання, а 2500 - там, де можна легко отримати хорошу оцінку. Чи не вгадав?

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Зовнішнє незалежне оцінювання
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.