 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Різнорівнева диференціація
| |
NataliyG |
Дата: Нд, 16.03.2008, 12:00 | Повідомлення № 1 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| Шановні колеги. Маю виступити на районному засіданні по темі:"Шляхи підвищення ефективності навчально-виховного процесу з інформатики в умовах різнорівневої диференціації." Висловіть будь ласка свою думку. Буду дуже вдячна.
Хочу добавити. Можливо моя тема виявилася для вас не достатньо цікавою. Тому спробую її розвинути. Диференціація може бути безпосередньо на уроці і взагальному в школі. Тобто коли диференціюють учнів перед тим як взяти їх в певний профільний клас. Але як показує практика і в профільному класі потрібно диференціювати учнів по знаннях. Певним учням давати якісь важчі задачі. Певним простіші. [admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: WWW - Пт, 06.06.2008, 01:25 |
|
| |
filnick |
Дата: Ср, 03.12.2008, 20:25 | Повідомлення № 31 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (PanPete) В освіті цими технологами і є вчителі Ось проти цього я й виступаю.
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Пн, 09.11.2009, 20:31 | Повідомлення № 32 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (NataliyG) різнорівневої диференціації Не завважайте мене бурчуном, бо вже сам себе за руки іноді хапаю, але є"рівнева диференціація", тобто організація такого навчально-виховного процесу, у якому учні з різними рівнями здатності до засвоєння навчального матеріалу, отримують навчальні завдання відповідного, посильного для них рівня. ЦЕ не нове, просто виконуються принципи ДИДАКТИКИ, зокрема принцип доступності і принцип включення у навчальну діяльність ВСІХ (всіх - ключове слово!) суб"єктів навчання. А рівнева диференціація - шлях до формування індивідуальної траєкторії навчання, з одного боку, і до поняття "осляча лава", тобто жорсткого розмежування учнів на "хороших", адвансерів і "дурнів", "тупоголових". Дуже акуратно треба... Щодо "різнорівневої" - я, як і більшість з тих, хто має хоч якусь математичну освіту, знаю, що воно за звір - факторний аналіз, дочці пояснив це за 20 хв. А от що таке "многофакторный" - убийте, не розумію. Як не розумію "різнорівнева диференціація". Слово "рівень" передбачає наявність кількох груп і правил віднесення до групи, причому ці правила мають передбачати ієрархію значень рівнів... А взагалі - можна миритись. Просто розуміти "малых сих, ибо не ведают, что творят...". А казати про те, як, пропонуючи "слабкому" учневі посильну навчальну задачу, а потім - стимулювавши його за успіх, отримати від нього емоційний позитив, обмінятись цією позитивною хвилею з ним і ... запропонувати йому задачу складнішу - от і диференційований підхід, от і індивідуальна траекторія. И Д. Карнеги нервно курит на свжем воздухе...
|
|
| |
mouse |
Дата: Ср, 11.11.2009, 00:04 | Повідомлення № 33 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Quote (Вчитель) одо "різнорівневої" - я, як і більшість з тих, хто має хоч якусь математичну освіту, знаю, що воно за звір - факторний аналіз, дочці пояснив це за 20 хв. А можна і нам те саме, доступно, за 20 хвилин?
|
|
| |
Вчитель |
Дата: Пт, 20.11.2009, 15:13 | Повідомлення № 34 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (mouse) А можна і нам те саме, доступно, за 20 хвилин? Мав на увазі тих, хто пише "багатофакторний аналіз", "різнорівнева диференціація"... Отже - принципи дидактикиДодано (20.11.2009, 15:13) --------------------------------------------- На них треба спиратись завжди. І пам"ятати, що з часів Христа людина психофізіологічно змінилась не настільки, щоб можна було в дидактиці віднайти щось принципово нове. Просто виникають нові можливості поданнянавчального матеріалу, управління навчальним процесом - їх треба акуратно використовувати. Варіанти рівневої диференціації - картки із завданнями різного рівня, адаптивні ЕЗНП тощо.
Відредаговано: Вчитель - Чт, 12.11.2009, 22:17 |
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |