Нд, 22.09.2019, 01:32
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Профільне навчання
Профільне навчання
mouse Дата: Пн, 19.11.2007, 22:07 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Які навчальні програми вибрати для забезпечення профільного навчання? Обгрунтування вибору. Перспектива.

[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
mouse Дата: Пт, 08.05.2009, 17:45 | Повідомлення № 46
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Профільне навчання в такому вигляді як є - це не профілізація, а профінація.
Якщо взяти середньо статистичну школу - то профіль і читати не буде кому! А ті хто є, мають проходити спецпідготовку. І діти не отримають необхідного рівня знань з профілю.
Newbie Дата: Пт, 08.05.2009, 19:35 | Повідомлення № 47
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
Взагалі профілізація починається не з 8, а 10 класу.

а як же програма, затверджена МОН (8-12 клас)?
mouse Дата: Пт, 08.05.2009, 19:46 | Повідомлення № 48
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Newbie)
а як же програма, затверджена МОН (8-12 клас)?

Тобто інформатика обовязкова з 8 класу??? %)
Newbie Дата: Пт, 08.05.2009, 20:29 | Повідомлення № 49
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (mouse)
Тобто інформатика обовязкова з 8 класу??? %)

звісно ж не обов*язкова, але запропонована як саме профільне навчання

іншої програми для профільного вивчення інформатики нема, принаймні наразі, хіба не так?

filnick Дата: Пт, 08.05.2009, 20:32 | Повідомлення № 50
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
а як же програма, затверджена МОН (8-12 клас)?

Шановна, Newbie, більшість програм, які затверджені МОНУ носять переважно декларативний характер (наміри про бажання). Читаємо нормативні документи. 10-12 - профільна старша школа, 8-9 клас - допрофільна підготовка. Проект про профільну освіту з'явився ще 2003 року. Не відбулося до 2008 року жодних офіційних рішень, але у 22 з 25 управлінь освіти України вже "погнали" профілізацію, як панацею. У 2008 році затвердили офіційно програми профільного навчання. Але, як завжди, у нас є але... За останніх 5-6 років (можливо й більше) ми фактично поховали систему профтехосвіти. Профілізація, я так розумію, мала замінити цю систему. Хоч вона фактично ще не стартувала (поки учні за 12 річною системою профільної освіти ще навчаються у 8-му класі), але вже чи не у всіх школах оголошено про введення тих чи інших профілів. Не говоритиму за всі школи, але в сільській місцевості - це 95% - фількіна грамота. Наведу доказову базу. В моїй школі (чи не єдиній у районі , в якій один -єдиний універсальний профіль) результати останніх двох ЗНО з математики в середньому на 20-30% вищі, ніж у учнів, що навчалися у т.з. профільних маткласах, з укр.мови та літератури, історії - не нижчий, ніж у гуманітарних профільних класах. Виникає питання - для чого ламати? Щоб бадьоро доповісти про виконання. Це вже проходили і не один раз.
Newbie Дата: Пт, 08.05.2009, 23:09 | Повідомлення № 51
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
ще такий момент - сьогодні говорила із завучем по іноземних мовах, то вона зауважила, що всі переможці олімпіад з іноземної мови за багато останніх років - це учні математичних класів. якщо порівняти - у них 2год/тиждень, в гуманітарному - 6 годин, а результати все-рівно гірші (вчителі і підручники однакові). тут теж виходить профілізація (збільшення годин) не покращує рівень знань. зато потім як ті гуманітарні приходять на інформатику в 10 класі, то просто "ховайсь" :(
gry Дата: Сб, 09.05.2009, 06:53 | Повідомлення № 52
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1133
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Quote (filnick)
Не говоритиму за всі школи, але в сільській місцевості - це 95% - фількіна грамота.

Повністю згоден. Про яку профілізацію, профільні класи може йти мова, якщо в нашій школі немає жодної паралелі щоб якось сформувати профільний клас, декілька останніх років середня наповнюваність 8-11 класів 14-16 учнів для 80% яких профіль , як то кажуть, "до лампочки".
Quote (filnick)
В моїй школі (чи не єдиній у районі , в якій один -єдиний універсальний профіль)

Ситуація аналогічна. Боремося, як можемо. Вже не перший рік заставляють щось профілізувати. Ясно що для "галочки".
Newbie Дата: Сб, 09.05.2009, 10:28 | Повідомлення № 53
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Швеція, у котрій всього-то населення 9 млн, а площа досить немала, теж має села-хутори, де дітей на пальцях однієї руки порахувати можна. і все-ж профілі працюють. принцип "гроші ходять за дитиною", тобто гроші виділяються з розрахунку на кожного учня. якщо школа хоче (!!) мати учнів, то вона робить себе привабливою: вводить різні профілі, пропонує курси за вибором і т.д. якщо школа неспроможна нічого запропонувати, то в неї не буде учнів. якщо школа популярна, то відповідно і грошей отримує більше. мені здається, що власне "освітні округи" якраз для цього і створюють: кожна (плюс-мінус) школа вибирає по 1-2 профілі і стає у цих профілях асом. учні з інших шкіл йдуть на цей профіль, тобто фактично після 9 класу відбувається перерозподіл по школах (ну або з самого початку батьки притримуються певної школи, знаючи, що їм до вподоби її профіль). але при цьому є велике але - треба АКТИВНО і СВІДОМО ставитись до навчання, а не за принципом "відсидів 6 уроків і дайте мені спокій"
PanPete Дата: Сб, 09.05.2009, 11:14 | Повідомлення № 54
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Newbie, для того, щоб створити подібну сітку на рівні держави її слід не лише декларувати, але ще й вкласти значні стартові кошти в її практичну реалізацію. Будь ласка, назвіть хоч одну школу, здатну забезпечити стабільний підвіз учнів з навколишньої території радіусом 15-20 км (5-6 сіл). Без цього будь - які спроби школи "зробити себе привабливою" не мають змісту. Якщо ваша дитина буде "перекладними" добиратися до місця навчання і тратити на це 2 - 3 години - ви будете задоволені?
Newbie Дата: Сб, 09.05.2009, 11:41 | Повідомлення № 55
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
PanPete, знаю, що це зараз нездійсненно - ні коштів, ні організаційного досвіду немає. але я хочу сказати, що не можна звинувачувати профільне навчання у цих проблемах!
filnick Дата: Сб, 09.05.2009, 13:24 | Повідомлення № 56
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
не можна звинувачувати профільне навчання у цих проблемах!

Та звинувачуємо не профільне навчання (воно, як і будь-яка інша форма навчання має право на існування). Звинувачуємо ту компанійщину, яка поголовно впрягає всю систему середньої освіти на цю форму. Не звертаючи увагу ні на реалії, ні на можливості, а у більшості випадків, ні на економічно-соціальну доцільність.
Вчитель Дата: Сб, 27.03.2010, 15:37 | Повідомлення № 57
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Шановні колеги!
Дозволю собі нагадати, що інформатика, згідно чинного навчального плану, входить до інваріантної його складової з 9-го по 12 клас, 1 год. на тиждень. Профільне навчання розпочинається з 10-го класу. Це - документи МОН. Отже, все, що не входить до інваріантної складової НП - варіативна, тобто НЕ ОБОВ"ЯЗКОВА частина. ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ - З 10-го класу!!!
Ще нагадаю про спроби використовувати програми "від царя Гороха" - термін чинності грифів (і на навчальні програми в тому числі) 5 років. А тепер перегляньте свої календарні плани і подивіться, на основі яких програм вони зроблені...
А програм профільного навчання зараз наскладали - хоч греблю гати.

Додано (27.03.2010, 15:37)
---------------------------------------------
До слова: пан Табачник на загальних зборах НАПН України дуже розумно і різко говорив про те, що пишуть на форумі - і про шкільні автобуси, які є тільки на папері, і про інформатизацію, і про Буквар, який не перевидавався 9 років, і про те, що тести - не панацея. Ще сказав таке: "Міністерство не прийматиме надалі жодних рішень, не порадившись із соціальними партнерами, у т.ч. фахівцями Національної академії пед.наук" - років 6 нас запитували, ставили у всякі пози, щоб отримати якийся папір, а потім - робили по своєму... То навіщо запитували?
Якщо міністр робитиме так, як сказав (а схоже на те, що він розумний дядько і порядна людина, це кажуть люди, які його знають "в миру"), то може й доживемо до хоч якогось порядку...
Дай Боже!

Пилипчук_О_П Дата: Сб, 06.04.2013, 14:15 | Повідомлення № 58
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4308
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Переглянув нові завдання для ДПА і надумав таку думку :) : створивши умови для вивчення предметів на різних рівнях (стандарт, академічний, профільний), ми, наразі, не враховуємо цього в атестаті про середню освіту. Той, хто вивчав інформатику на рівні стандарту (3 роки по 1 год на тиждень), і той, хто мав інформаційно-технологічний профіль (1+5+5 річних годин), отримують в атестаті одну оцінку з інформатики у межах від 1 до 12 балів. Таким чином атестат, заповнений оцінками, практично не дає уявлення про те, що і як вивчав учень...
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Профільне навчання
  • Сторінка 4 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.