Пн, 23.10.2017, 10:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 6«123456»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Сучасна освіта та новітні інформаційні технології (ваші думки, пропозиції, перспективи розвитку)
Сучасна освіта та новітні інформаційні технології
Чи йде наша освіта вногу з сучасними інформаційними технологіями?
1.Так[ 4 ][13.33%]
2.Ні[ 26 ][86.67%]
Усього відповідей: 30
Andrey123q Дата: Ср, 24.03.2010, 21:18 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Що ви скажите щодо цього питання?
Перший камінь від мене :) Як на мене ми не просто йдемо не в ногу, але й дуже відстаємо. Намагаємось відповідати, але значного прогресу не має, той же Linux та ВПЗ. Інформаційні технології поза інформатикою застосовуються вкрай рідко та не систематично. Можилво питання трохи некоректне, але певний застій в освіті мені здається є в цьому аспекті


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 03:19
mouse Дата: Пт, 15.07.2011, 13:46 | Повідомлення № 16
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Ну не знаю, у містах інте є. В кожній школі. А от по селах, звичайно, що дані не відповідають дійсності. Але найлегший вихід це антени вайфай. Або копати землю.
novachok Дата: Сб, 16.07.2011, 10:13 | Повідомлення № 17
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
"Сучасні освітні технології" в сучасній українській освіті стали паліативом педагогічної методики - всі чомусь вважають, що зі збільшенням кількості комп’ютерів у школі, наданням навчальним закладам високошвидкісного доступу в Інтернет, розширенням спектру педагогічних програмних засобів, автоматично зросте якість знань учнів (або як тепер модно говорити - навчальні компетенції). На жаль, це не так - наша освіта деградує і цей прецес розпочався не сьогодні і не вчора. Перегляньте будь-ласка рейтинги абітурієнтів на vstup.info - набір на педагогічні спеціальності здійснюється з балами на рівні 140-150 (тобто 7-8), "позаконкурсники" йдуть з балами на рівні 124-130 - через 5 років вони будуть навчати наших дітей, і яке буде це навчання? В дев’яностих держава зробила все щоб нівелювати значення вчительської професії - це стосується як заробітної плати, так і забезпечення навчального процесу. Дійшло до того, що батьки говорять дітям - "Вчись, а то в пед підеш".
Крім того поява ІКТ в освіті зробила можливою "віртуалізацію" освіти - учні починають отримувати "начебто" знання - замість вивчення літературних творів переглядають відповідні фільми, історію вивчають за допомогою аудіокурсу на мобільнику, фізика та хімія - у "віртуальній лабораторії", географія та біологія - через фільми каналу Діскавері. Одиниці які все це осилюють власною працею отримали зневажливе прозвище "ботанів" (навіть президент Росії так говорить).
mouse Дата: Сб, 16.07.2011, 13:45 | Повідомлення № 18
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
novachok, НЕ ЗГОДЕН З ВАМИ!
Зайдіть ось сюда Вінницький держ. пед. університет, фізика, держ. замовлення 12 чоловік.
Як раз і не погані бали. Тому не варто змішувати все в одну кастрюлю.

Додано (16.07.2011, 12:45)
---------------------------------------------
Ще додам.
На математику держ замовлення 40. Ось вам бали цієї людини, яка там має 40-й номер!!!
167 (укр. мова), 180 (математика), 174.5 (фізика або іноземна. мова)

І що? Це позор? Мені здається - це нормально.

novachok Дата: Сб, 16.07.2011, 17:01 | Повідомлення № 19
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Варто порадіти за Вінницький педунівер, але тільки ОДИН абітурієнт подав оригінали документів, тобто не факт, що абітурієнти поступлять саме сюди. А на другому місці таблиці бали - 161.5, 153, 147! У мій час важко було поступити в пед з балом нижче 4 (8 по сучасному, або 160)
GarryPotter Дата: Сб, 16.07.2011, 21:54 | Повідомлення № 20
Прописаний назавжди
Повідомлень: 357
Нагороди: 2
Рейтинг: 20
Школи навчатимуть у 3D

Найновіше обладнання, що дозволяє проводити уроки у тривимірному форматі, отримають 70 шкіл Підмосков’я, пишуть російські ЗМІ.
Обладнання отримають школи-переможці конкурсу «Інноваційні школи Підмосков’я».
Завдяки новому обладнанню, учні, приміром, на уроках хімії зможуть бачити рух молекул і атомів під час реакції, на уроках географії – роздивитися джунглі Амазонки.

Вартість кожного освітнього комплексу складає до мільйона рублів.
Нагадаємо, у Мінську започатковано 3D уроки для старшокласників.
Джерело: ІА «Світ освіт»
novachok Дата: Нд, 17.07.2011, 12:00 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 247
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Нова інновація в освіті – електронна документація
Деякі загальноосвітні навчальні заклади вже восени планують впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології в навчальний процес
Так, в Дніпропетровській області з жовтня 2011 року кожна школа отримає можливість працювати з електронним журналом та щоденником використовуючи власні інтернет-сайти, розроблені в інформаційно-освітній мережі "Мої знання".
Про це заявила заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Марія Пустова на нараді з питань підготовки до нового 2011-2012 навчального року.
Метою регіональної ініціативи є створення єдиного інформаційного освітнього простору в рамках проекту "Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти".
Мережа "Мої знання" являє собою безкоштовну інтерактивну інформаційно-аналітичну систему, що складається з кількох окремих розділів: електронний "журнал вчителя", "розклад уроків та домашні завдання" та "електронний щоденник".
"Журнал вчителя" є аналогом звичного паперового журналу. Розділ "Зміст уроків та домашні завдання" журналу дає можливість вказувати тему уроку та домашні завдання для учнів. Введені домашні завдання одразу ж з'являться у щоденниках учнів.
Відповідно, "Електронний щоденник" - це уроки, домашні завдання та оцінки у звичному для учнів вигляді, що можна переглядати в Інтернеті.
Батьки, в свою чергу, матимуть достовірне джерело інформації щодо успішності отримання освіти своєю дитиною. У щоденнику батьки можуть побачити, які уроки пропущені, які зауваження та побажання записав учитель.
"Доступ в систему, – розповідає Марія Пустова, – буде здійснюватися тільки за спеціальним кодом, отриманим в освітньому закладі. Тому батьки можуть бачити інформацію про успішність тільки власної дитини! Окрім того, батьки матимуть можливість обрати додатковий спосіб отримання інформації, за допомогою СМС-повідомлення на мобільний телефон".

Над аналогічною системою працюють і в Криму. На базі єдиного освітнього Інтернет-порталу створюють реєстр шкіл, систему електронних щоденників учнів, класного журналу з оцінками, розкладу уроків і звітності.
"До створення єдиної бази даних кожен вчитель заповнював безліч різних звітів. Сьогодні всі звіти можна заповнювати в єдиному інформаційному вікні, вони автоматично зводяться разом і відразу ж пересилаються в органи управління освітою. Таким чином, мова йде не просто про якусь базу даних, це інструмент для наших педагогів, який серйозно полегшує роботу вчителя", - зазначила міністр освіти і науки, молоді та спорту автономії Віталіна Дзоз.

Як повідомлялося раніше, в країні впроваджується національний проект "Відкритий світ", згідно з яким до 2015 року учні 5-9 класів мають перейти на безпідручниковий спосіб навчання. Підручники будуть замінені на персональні комп’ютери, планшетні та мобільні ПК.
Згідно з планом проведення національного проекту, 1 жовтня 2011 року має стартувати пілотний проект навчання у форматі 1 учень-1 комп’ютер.
У міністерстві освіти також планують забезпечувати школи швидкісним Інтернетом, з цією метою на початку липня було підписано меморандум про співпрацю між МОНмолодьспорт та оператором "Київстар".

За матеріалами: Освіта.ua
mouse Дата: Пт, 22.07.2011, 11:05 | Повідомлення № 22
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Якщо ця "Эл. документация" замінить левову частку паперовою роботи - це стрибок у майбутнє. Але гадаю, що це буде дубляж, подвійна робота.
vinohodov Дата: Пт, 22.07.2011, 11:53 | Повідомлення № 23
Прописаний назавжди
Повідомлень: 324
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Кто его знает, как оно будет :) Вот я сижу в школе заполняю базу данных. Лично мое мнение, давно надо было сделать нечто подобное, и развивать потихонечку.

Відредаговано: vinohodov - Пт, 22.07.2011, 11:54
mouse Дата: Вт, 26.07.2011, 16:43 | Повідомлення № 24
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
vinohodov, платят за это? Или как обычно?
vinohodov Дата: Ср, 27.07.2011, 09:38 | Повідомлення № 25
Прописаний назавжди
Повідомлень: 324
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Quote (mouse)
vinohodov, платят за это? Или как обычно?

Директор премию выписала.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 27.07.2011, 11:35 | Повідомлення № 26
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Добре хоч так. :) Хоча, всі розуміють, що робота систематична, а премія одноразова...
Ktara Дата: Ср, 27.07.2011, 11:46 | Повідомлення № 27
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Пилипчук_О_П, ну почему, премия может быть тоже многоразовой.
НІКОЛЯ Дата: Ср, 27.07.2011, 12:00 | Повідомлення № 28
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Хто цікавится нейронними мережами? Можу поділитись інфою та досвідом в даній галузі.
Пилипчук_О_П Дата: Ср, 27.07.2011, 12:12 | Повідомлення № 29
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Не знаю, може й цікавлюсь. B) А з чим їх їдять? Можна в двох абзацах пояснити? Гуглити поки що не пробую.
НІКОЛЯ Дата: Ср, 27.07.2011, 13:26 | Повідомлення № 30
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 201
Quote (Пилипчук_О_П)
Можна в двох абзацах пояснити?

В 2 неможна ;)

http://www.orc.ru/~stasson/neurox.html
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Сучасна освіта та новітні інформаційні технології (ваші думки, пропозиції, перспективи розвитку)
Сторінка 2 з 6«123456»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.