Вт, 24.10.2017, 01:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Кому вона потрібна, ця інформатика... (Як загітувати дітей і батків?)
Кому вона потрібна, ця інформатика...
LVV Дата: Пн, 15.03.2010, 07:52 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 420
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Шановні колеги, допоможіть.
Здається, і сам міг би впоратись з цією проблемою, але цікаві і ваші думки, і ваші пропозиії.
Хочу загітувати батьків і дітей семикласників до створення на слідуючий рік класу з поглибленим вивченням інформатики. І з 8 по 12 клас навчати здібних дітей за програмами поглибленого курсу. (3 години на тиждень і більше).
Які аргументи і доводи ви б запропонували для такої агітації?

Не хочеться відбирати учнів-любителів погратись з ПК. Не хочеться створювати спецклас з інформатики на кшталт спецкласу з трудового навчання (технологічний профіль), куди попадуть ті, кого не відібрали в спецкласи з фізики чи математики...
Де і кому потрібні знання основ програмування?
Як змінити думку, що вивчення програмування потрібне лише 1-2 із 100, що інформатика не дуже важливий предмет, щоб його вивчати поглиблено.

Можу, зрозуміло, провести екскурсії дітей і батьків у світ компьютерних технологій і так "замилити" ім очі, що вивчення інформатики здаватиметься їм райською насолодою. Але ж як тоді п'ять років дивитись в очі таким дітям і вимагати від них кропіткої праці під час вивчення основ алгоритмізації і програмування, під час напруженного рішення завдань з програмування?

Поки що в нашій школі про інформатику згадують лише коли потрібна участь у конкурсах і олімпіадах, або при створенні учительських презентацій, відеозвітів, друкованих розробок...
На вивчення інформатики в основному відводиться лише 1 година на тиждень, та і то в позаурочний час (майже друга зміна) бо розділений на групи клас практично неможливо включити в розклад занять, де діти зайсаються цілим класом. А такий "розклад" занять і дітей наводить на думку, що інформатика - це щось не дуже серйозне і не дуже потрібне. От і виникає питання... чи потрібне поглиблене вивчення інформатики іще комусь окрім самого учителя інформатики... Адже ні в ЗНО, ні в обов'язкових екзаменах інформатики немає...

З вдячністю чекаю Вашої аргументації "за".


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 03:22
Newbie Дата: Пн, 29.11.2010, 12:19 | Повідомлення № 16
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
З журналу CSTA Voice поради щодо "реклами" інформатики у школі:
1) Відео про професії в інформатиці http://csta.acm.org/Communications/sub/Videos.html
2) Конкурс на кращий плакат/відео/рекламу/твір про інформатику
3) Інформація про комп'ютерні факультети та спеціальності
4) Учнівські проекти Alice або Scratch
5) Запросити фахівця-практика
6) Учнівський веб-сайт про інформатику
7) Співпраця з вчителями інших предметів
8) Фільми (художні) пов'язані з інформатикою
9) Обговорення поточних новинок інформатики
10) Секція про інформатику у шкільній газеті
там вказано ще кілька, але ці абсолютно придатні для наших умов (суть - залучити самих учнів до визначення того, що цікаво)

Додано (29.11.2010, 11:19)
---------------------------------------------
З того ж журналу дані по США (а ринок ІТ глобальний). Серед професій технологічних, інженерних та математичних наук більшість нових робочих місць до 2018 року будуть в галузі комп'ютингу. 30000 нових робочих місць програмних інженерів; 25000 нових робочих місць у галузі комп.мереж; 10000 для системних аналітиків і 7000 - підтримуючого персоналу.
Жодна інша професія цієї галузі наук не матиме такого зростання робочих місць.

Програмна інженерія: створення, тестування та підтримка програмного забезпечення.
Мережеві фахівці: створення, конфігурація, адміністрування комп.мереж.
Системні аналітики: вивчення інформаційних потоків підприємства, пошук можливостей ІТ, які можна використати для оптимізації ефективності роботи організації.
Підтримуючий персонал: інсталяція та конфігурація апаратного та програмного забезпечення, вирішення технічних питань, загальна допомога працівникам у використанні ІТ.

Хто читає англійською, можна собі детальніше подивитись http://csta.acm.org/Communi....010.pdf

Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Кому вона потрібна, ця інформатика... (Як загітувати дітей і батків?)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.