 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Кому вона потрібна, ця інформатика...
| |
LVV |
Дата: Пн, 15.03.2010, 06:52 | Повідомлення № 1 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 440
| Шановні колеги, допоможіть. Здається, і сам міг би впоратись з цією проблемою, але цікаві і ваші думки, і ваші пропозиії. Хочу загітувати батьків і дітей семикласників до створення на слідуючий рік класу з поглибленим вивченням інформатики. І з 8 по 12 клас навчати здібних дітей за програмами поглибленого курсу. (3 години на тиждень і більше). Які аргументи і доводи ви б запропонували для такої агітації?
Не хочеться відбирати учнів-любителів погратись з ПК. Не хочеться створювати спецклас з інформатики на кшталт спецкласу з трудового навчання (технологічний профіль), куди попадуть ті, кого не відібрали в спецкласи з фізики чи математики... Де і кому потрібні знання основ програмування? Як змінити думку, що вивчення програмування потрібне лише 1-2 із 100, що інформатика не дуже важливий предмет, щоб його вивчати поглиблено.
Можу, зрозуміло, провести екскурсії дітей і батьків у світ компьютерних технологій і так "замилити" ім очі, що вивчення інформатики здаватиметься їм райською насолодою. Але ж як тоді п'ять років дивитись в очі таким дітям і вимагати від них кропіткої праці під час вивчення основ алгоритмізації і програмування, під час напруженного рішення завдань з програмування?
Поки що в нашій школі про інформатику згадують лише коли потрібна участь у конкурсах і олімпіадах, або при створенні учительських презентацій, відеозвітів, друкованих розробок... На вивчення інформатики в основному відводиться лише 1 година на тиждень, та і то в позаурочний час (майже друга зміна) бо розділений на групи клас практично неможливо включити в розклад занять, де діти зайсаються цілим класом. А такий "розклад" занять і дітей наводить на думку, що інформатика - це щось не дуже серйозне і не дуже потрібне. От і виникає питання... чи потрібне поглиблене вивчення інформатики іще комусь окрім самого учителя інформатики... Адже ні в ЗНО, ні в обов'язкових екзаменах інформатики немає...
З вдячністю чекаю Вашої аргументації "за".
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 02:22 |
|
| |
Newbie |
Дата: Пн, 29.11.2010, 11:19 | Повідомлення № 16 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| З журналу CSTA Voice поради щодо "реклами" інформатики у школі: 1) Відео про професії в інформатиці http://csta.acm.org/Communications/sub/Videos.html 2) Конкурс на кращий плакат/відео/рекламу/твір про інформатику 3) Інформація про комп'ютерні факультети та спеціальності 4) Учнівські проекти Alice або Scratch 5) Запросити фахівця-практика 6) Учнівський веб-сайт про інформатику 7) Співпраця з вчителями інших предметів 8) Фільми (художні) пов'язані з інформатикою 9) Обговорення поточних новинок інформатики 10) Секція про інформатику у шкільній газеті там вказано ще кілька, але ці абсолютно придатні для наших умов (суть - залучити самих учнів до визначення того, що цікаво)Додано (29.11.2010, 11:19) --------------------------------------------- З того ж журналу дані по США (а ринок ІТ глобальний). Серед професій технологічних, інженерних та математичних наук більшість нових робочих місць до 2018 року будуть в галузі комп'ютингу. 30000 нових робочих місць програмних інженерів; 25000 нових робочих місць у галузі комп.мереж; 10000 для системних аналітиків і 7000 - підтримуючого персоналу. Жодна інша професія цієї галузі наук не матиме такого зростання робочих місць. Програмна інженерія: створення, тестування та підтримка програмного забезпечення. Мережеві фахівці: створення, конфігурація, адміністрування комп.мереж. Системні аналітики: вивчення інформаційних потоків підприємства, пошук можливостей ІТ, які можна використати для оптимізації ефективності роботи організації. Підтримуючий персонал: інсталяція та конфігурація апаратного та програмного забезпечення, вирішення технічних питань, загальна допомога працівникам у використанні ІТ. Хто читає англійською, можна собі детальніше подивитись http://csta.acm.org/Communi....010.pdf
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2023.  |