Сб, 23.09.2017, 13:54
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 212»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Кому вона потрібна, ця інформатика... (Як загітувати дітей і батків?)
Кому вона потрібна, ця інформатика...
LVV Дата: Пн, 15.03.2010, 07:52 | Повідомлення № 1
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Шановні колеги, допоможіть.
Здається, і сам міг би впоратись з цією проблемою, але цікаві і ваші думки, і ваші пропозиії.
Хочу загітувати батьків і дітей семикласників до створення на слідуючий рік класу з поглибленим вивченням інформатики. І з 8 по 12 клас навчати здібних дітей за програмами поглибленого курсу. (3 години на тиждень і більше).
Які аргументи і доводи ви б запропонували для такої агітації?

Не хочеться відбирати учнів-любителів погратись з ПК. Не хочеться створювати спецклас з інформатики на кшталт спецкласу з трудового навчання (технологічний профіль), куди попадуть ті, кого не відібрали в спецкласи з фізики чи математики...
Де і кому потрібні знання основ програмування?
Як змінити думку, що вивчення програмування потрібне лише 1-2 із 100, що інформатика не дуже важливий предмет, щоб його вивчати поглиблено.

Можу, зрозуміло, провести екскурсії дітей і батьків у світ компьютерних технологій і так "замилити" ім очі, що вивчення інформатики здаватиметься їм райською насолодою. Але ж як тоді п'ять років дивитись в очі таким дітям і вимагати від них кропіткої праці під час вивчення основ алгоритмізації і програмування, під час напруженного рішення завдань з програмування?

Поки що в нашій школі про інформатику згадують лише коли потрібна участь у конкурсах і олімпіадах, або при створенні учительських презентацій, відеозвітів, друкованих розробок...
На вивчення інформатики в основному відводиться лише 1 година на тиждень, та і то в позаурочний час (майже друга зміна) бо розділений на групи клас практично неможливо включити в розклад занять, де діти зайсаються цілим класом. А такий "розклад" занять і дітей наводить на думку, що інформатика - це щось не дуже серйозне і не дуже потрібне. От і виникає питання... чи потрібне поглиблене вивчення інформатики іще комусь окрім самого учителя інформатики... Адже ні в ЗНО, ні в обов'язкових екзаменах інформатики немає...

З вдячністю чекаю Вашої аргументації "за".


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Нд, 20.01.2013, 03:22
dpi Дата: Пн, 15.03.2010, 17:42 | Повідомлення № 2
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Из практики. 8-9,12 класс программа просто прелесть, 10-11, если потянете вы - не потянут дети. И мотивацию в этих классах найти трудно. + экзамен, наверняка, будет обязателен. Возьмите 7-9 классы Основы информатики Володина, вам же легче будет, + факультатив часик.
LVV Дата: Пн, 15.03.2010, 20:38 | Повідомлення № 3
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (dpi)
вам же легче будет

:) Спасибо за заботу :)
Хотелось бы убедить детей и родителей в необходимости углублённого изучения информатики, основ программирования...

И вообще... Один час в неделю - это слишком мало, чтобы чему-то научить.

Дело не в нагрузке и зарплате. Лучше четыре часа в одном классе преподавать, чем по одному часу в четырёх классах. И "лучше" не в смысле - "легче", а в смысле результативности.
Час в неделю - похоже на ничего не значащий ознакомительный курс, чего не скажешь, просматривая олимпиадные задания по информатике. Но тогда какой смысл такое ознакомление растягивать на четыре года с 9-го по 12 клаксс, когда можно за год по 4 часа в неделю дать тот же обьём знаний и гораздо качественнее. Понимаю - есть и другие предметы... И каждый преподаватель-предметник "тянет одеяло на себя". Вот только не хочется приравнивать информатику к урокм пения или рисования, где принцип такой - "не дано человеку петь или писать картины, ну и Бог с ним". Незнание информатики сравни невежеству. Если раньше на молнию крестились малограмотные старушки, то теперь "сверхестественные" возможности компьютера шокируют безграмотных в информационном отношении людей. На к ого расчитана, к примеру, интернет-реклама "хочешь увидеть своих друзей обнаженными, скачай программу для своей мобилки и видеокамера станет рентгеновской"? Вот на тех, кто час в неделю (и меньше) изучает информатику и расчитана... :(

Ktara Дата: Пн, 15.03.2010, 20:44 | Повідомлення № 4
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
LVV, даже и не знаю что посоветовать
Каждый год сталкиваюсь с тем, что дети приходят с выражением написанным крупными буквами на лице "Мы и так все знаем и умеем"
Потом выясняется что и то не знаем, и то не умеем :)
Может на практике показать что они смогут делать? ну или дать им попробовать решить какие-то интересные и нестандартные задачки из информатики.
dpi Дата: Пн, 15.03.2010, 22:45 | Повідомлення № 5
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (LVV)
И вообще... Один час в неделю - это слишком мало, чтобы чему-то научить.

Я имел ввиду не Информатику 9 класс, а Основы информатики 7-9 по 2 часа в неделю. Да еще в 5-6 классах Курс Информатики "укладачі Йосип Ривкінд, учитель-методист, завідувач кафедри інформатики ліцею № 38, Київ, Ганна Ломаковська, учитель-методист, директор СЗОШ № 79, Київ, Сергій Колесников, учитель-методист, заступник директора СЗОШ № 79, Київ". И там и там есть программирование. Плюс к этому факультатив 1 час по программированию. Вполне приличный курс получается, 5-12 класс всего 595 часов.
Newbie Дата: Чт, 18.03.2010, 18:34 | Повідомлення № 6
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
якщо мова про "всіх", то їм курсів, перелічених dpi, 5-6 клас Інформатика, 7-8 Основи інформатики, з 9-го починаючи універсальний профіль (відповідно доповнений курсами за вибором) - буде "выше крыши". просто починати варто справді не з 10 (чи 9), а з 5го. тоді тієї одної години вистарчає і на технології, і на програмування. але до олімпіад це не має ніякого стосунку. це грамотні користувачі, які мають достатнє уявлення про програмування, про різноманітні програми (а не по одному програмному засобі кожного класу), про доречність їх використання і т.д. категорично не згодна називати їх кнопконатискачами :)

а от поглиблене вивчення то справді "для фанатів", яких не так багато, але і переконувати їх не потрібно.

у мене питання, може хтось роз*яснить - як корелюється профіль інформаційно-технологічний і поглиблене вивчення предмету?

Ktara Дата: Чт, 18.03.2010, 19:17 | Повідомлення № 7
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
во втором номере журнала "Hi-Tech" в школі є стаття "Профіль школи та інформатична освіта"
larisa2007 Дата: Пт, 19.03.2010, 09:56 | Повідомлення № 8
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
У нас вопрос глобальнее: как с агитировать администрацию???
Newbie Дата: Пт, 19.03.2010, 10:23 | Повідомлення № 9
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
ринок праці - мав би агітувати батьків та учнів. причому, я вважаю, тут не лише програмуванням варто "брати", але й комп.графікою, веб-дизайном тощо.

адміністрацію - якщо вона не настільки "продвинута", що її переконувати треба, то скажіть, що ввівши профіль - призові місця на олімпіаді практично автоматично ваші (при більшій кількості годин можна краще і відібрати , і підготувати олімпіадника)

larisa2007 Дата: Пт, 19.03.2010, 10:37 | Повідомлення № 10
Часто заходить...
Повідомлень: 90
Нагороди: 0
Рейтинг: 9
Зачем им вводить мне дополнительные часы для призовых мест на олимпиадах если они есть и без них. Занимаюсь в свободное время. Бросить заниматься что бы почувствовали разницу??????? Главный приоритет это предметы которые сдаются на ЗНО!

Відредаговано: larisa2007 - Пт, 19.03.2010, 10:40
LVV Дата: Пт, 19.03.2010, 12:20 | Повідомлення № 11
Прописаний назавжди
Повідомлень: 414
Нагороди: 5
Рейтинг: 107
Quote (larisa2007)
У нас вопрос глобальнее: как с агитировать администрацию???

Quote (larisa2007)
Зачем им вводить мне дополнительные часы для призовых мест на олимпиадах

Всё верно. Но сагитируйте детей и родителей, докажите, что это важно и нужно... и, если родители напишут заявления с просьбой определить их сына или дочь в класс с углублённым изучением информатики, то администрация школы будет вынуждена открыть этот самый спецкласс...

Программа там, действительно "не для слабонервных", и касается это не только учеников и, но и преподавателей.

Newbie Дата: Пт, 19.03.2010, 13:12 | Повідомлення № 12
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
це я до того, що агітувати треба тими аргументами, які важливі для тих, кого ми хочемо переконати. адміністрацію найлегше "взяти" олімпіадами. батьків/учнів - майбутніми зарплатами.
якщо адміністрація "бачить" тільки ЗНО, значить доведеться чекати часу, коли інформатика увійде в число предметів...
але в будь-якому разі це буде зовнішня мотивація - ми вивчаємо інформатику для того, щоб:
- місця займати
- гроші заробляти
- ЗНО здавати
, замість того, щоб вивчати її, бо це цікавий предмет з великими перспективами
swetikccc Дата: Пт, 19.03.2010, 14:18 | Повідомлення № 13
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (Newbie)
адміністрацію - якщо вона не настільки "продвинута", що її переконувати треба, то скажіть, що ввівши профіль - призові місця на олімпіаді практично автоматично ваші (при більшій кількості годин можна краще і відібрати , і підготувати олімпіадника)

Адміністрацію то можливо і переконають, а от дітей.... ))))

Додано (19.03.2010, 13:18)
---------------------------------------------

Quote (Newbie)
замість того, щоб вивчати її, бо це цікавий предмет з великими перспективами

Ви докажіть спочатку мені наприклад, що це перспектива для пересічного учня, Ви аргументи а я контр, так можливо щось и вигорить.
SPL Дата: Пт, 19.03.2010, 21:08 | Повідомлення № 14
Я тут недавно...
Повідомлень: 30
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
мені здається батьківські збори, чи відкрита виховна година з батьками : використання ЕЛІТНИХ ппз, + власні напрацювання учнів в PowerPoint, Movie Maker, Gimp.

Може і "прокатить"... :$

swetikccc Дата: Пт, 19.03.2010, 22:49 | Повідомлення № 15
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3862
Нагороди: 25
Рейтинг: 346
Quote (SPL)
мені здається батьківські збори, чи відкрита виховна година з батьками : використання ЕЛІТНИХ ппз, + власні напрацювання учнів в PowerPoint, Movie Maker, Gimp.
Може і "прокатить"...

І ви думаєте прокатить ширпотреб ?
Наприклад дійсно творчі роботи(не мої, дітей) в тому ж таки шопі, я не зможу показати не зрозуміють )))))
А так знову лапша. ))))
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » Кому вона потрібна, ця інформатика... (Як загітувати дітей і батків?)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.