Сб, 23.09.2017, 14:02
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 7 з 8«125678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу (Формат обговорення вільний)
ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу
НІКОЛЯ Дата: Вт, 21.07.2009, 09:42 | Повідомлення № 1
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
У запропонованій темі хочу обговорити, для чого було впроваджено ЗНО, як воно себе виправдовує; приносить воно для молодого покоління користь, чи це - знову чергова фікція влади для показухи європейської інтеграції, а насправді ніякого результату не дає.
На мою думку, завдяки тестуванню справді можна подолати корупцію при вступі до вузів, але попри те тут є і свої нюанси. Якщо суспільство звикло давати хабарі за вступ до вузу, а чиновники звикли їх брати, то розвиток корупції можливий і тут. Багато людей і справді вірять словам працівників міністерства освіти, ЗМІ про те що ЗНО універсальний засіб подолання корупції, і коли я їм кажу, що може з'явитися спосіб незаконного отримання сертифіката ЗНО, вони кажуть, - кому будеш давати хабарі. Але за цими тестами стоять ті ж самі люди, які теж хочуть щось заробити. Навіть якщо оцінювати тести буде саме міністерство освіти хабарі туди можуть доходити від випускників через посередників, якими можуть бути директори шкіл, завучі, вчителі, працівники міських, районних відділів народної освіти, декани або інші працівники. Ці посередники отримують хабар від випускників та передають гроші людям, які відповідальні за видачу сертифікатів ЗНО. А чи не дойде до того, що деякі учні взагалі не будуть іти писати тестування, а отримають сертифікат.
Можливо хтось знає конкретні випадки проявів корупції при ЗНО. Прошу виловити свої думки з цього приводу.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
alex Дата: Ср, 30.06.2010, 17:45 | Повідомлення № 91
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (vinohodov)
Беру програму, на обкладинці написано "Програми для знз ІНФОРМАТИКА" І там немає поділу на ікт та інформатику. В школі я викладаю предмет Інформатика, як і більшість із нас, на підручниках написано Інформатика.

НЕ завжди потрібно вірити тому що написано. Коли на заборі написано ...
то це не означає що напис співпадає з об'єктом.
Quote (vinohodov)
Так що боронь Боже нас від ЗНО з цього предмету, тому що наліплять там і ворду, і віндоусу і всього іншого.

Зрозуміло, що його не треба. ПРийого відсутності, можна і оцінки ставити по заявках
радіослухачів. А хто докаже і як що вони завищені.
А так всім добре. І вчителю і батькам і директору. Одна біда. Учні знаннь не моють по
предмету.
vitert Дата: Ср, 30.06.2010, 18:10 | Повідомлення № 92
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (serbor)
Но, я думаю, только итоговое тестирование, его анализ и конкретные меры (поощрения и наказания) могут убедить школы, их директоров и учителей быть объективными.

Так, я ж про це і писав, що це потрібно в першу чергу зробити.
Quote (serbor)
Директор и сейчас у нас работает с учителями. У кого-то просит, кому-то приказывает, от кого-то требует хороших или отличных оценок для конкретных учеников. И аргументирует, что если мы учим лучше, чем в соседней школе, то и оценки у нас должны быть выше. А в соседней школе без напряжения ученики получают оценки высокого уровня. Наши ставят еще выше. И потом получается по 10-15 медалистов на выпуск.

Конкуренцыя - лучший двигатель прогресса. В нас такого немає, хоча необ'єктивність звичайно присутня, оцінки дещо завищені, але ніхто не вказує кому яку оцінку ставити, в мене вони зазвичай одні з найнижчих і ніяких претензій немає, з вашим директором потрібно працювати в першу чергу, чи ставити іншого.
Quote (serbor)
Количество заданий должно быть не малым.

Якраз той випадок коли головне не кількість а якість. Збільшення кількості завдань відбувається за рахунок викидання тестів відкритого типу з короткою та повною відповіддю на які потрбіно більше часу ніж на тести закритого типу. Що і спостерігається в ЗНО.
Ktara Дата: Ср, 30.06.2010, 19:26 | Повідомлення № 93
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (vitert)
Якраз той випадок коли головне не кількість а якість. Збільшення кількості завдань відбувається за рахунок викидання тестів відкритого типу з короткою та повною відповіддю на які потрбіно більше часу ніж на тести закритого типу. Що і спостерігається в ЗНО.

вы правы. Но если брать правила тестирования то есть регламентация сколько и каких типов вопросов должно быть в тесте. ну опять я в тестологию лезу. При этом на определенное кол-во вопросов отводится определенное время. И вот когда мы начинаем увеличивать кол-во вопросов - мы не можем увеличить время (санитарно-гигиенические требования) ,Тогда мы убираем вопросы, которые требуют перечисленных vitert ответов и оставляем только те, где надо выбрать из предложенных вариантов ( т.е. методом "научного тыка") Ну и к чему тогда этот тест? Для галочки? Что типа тестирование прошло успешно (читаем - отгадали правильно).

А по поводу комплексного теста. Я была в экспериментальной группе и мы сдавали такой тест перед ГОСами - на тестирование выводились все предметы с 1-го по 5-й курс. Могу сказать - бред. Так как кол-во часов на разный предмет отводится разное - вопросы были написаны пропорционально кол-ву часов на предмет. А так как нельзя превысить время тестирования - то и получалось что не которых предметов (например профилирующих) не было вообще - ограниченное кол-во вопросов дало о себе знать. И это только за 5 лет. А что же тогда говорить об 11 летнем образовании?

serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 21:34 | Повідомлення № 94
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Ktara)
Я была в экспериментальной группе и мы сдавали такой тест перед ГОСами

А если не экспериментировать, то мы никогда не научимся. Государство должно научиться грамотному тестированию - самому объективному и точному средству измерения знаний.
Ktara Дата: Ср, 30.06.2010, 21:37 | Повідомлення № 95
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
serbor, ну вот тогда на нас эксперимент начался и на нас же он и закончился :)
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 21:53 | Повідомлення № 96
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Ktara)
на нас эксперимент начался и на нас же он и закончился

В вашем вузе он может и закончился, а вот на прошлой недели выпускники (системные программисты, бакалавры) ДонНТУ сдавали госэкзамен в виде комплексного теста. Мой бывший ученик его сдавал, получил высшую оценку (5A), и отзывался с восторгом.
Ktara Дата: Ср, 30.06.2010, 21:57 | Повідомлення № 97
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
serbor, ну может научились на наших ошибках и привели комплексное тестирование к нормальному состоянию.
Ковшун Дата: Пт, 02.07.2010, 21:23 | Повідомлення № 98
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (alex)
Одна біда. Учні знаннь не моють по предмету.

Правильно сказали!
Но на эту беду внимания никто не обращает.
gromko Дата: Вт, 06.07.2010, 13:07 | Повідомлення № 99
Лінуксоїд
Повідомлень: 2526
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
В Україні зовнішнє тестування хочуть зробити частково платним

Український центр оцінювання якості освіти готовий ініціювати введення часткової оплати проходження зовнішнього оцінювання його учасниками, заявив директор цього центру Ігор Лікарчук на прес-конференції в понеділок у Києві.

"Провівши зовнішнє оцінювання-2010, ми переконані в тому, що необхідно переходити до часткової оплати вартості проведення зовнішнього оцінювання за рахунок тих, хто бере в ньому участь", - сказав він, відзначивши: "Це наші побажання. Буде воно платним чи ні, залежить не від нас, це залежить від того, яке рішення буде прийнято урядом, а може навіть і парламентом".
При цьому він підкреслив, що про розмір оплати говорити рано.

Крім того, І.Лікарчук відзначив: "Три тести, яких досить для того, щоб стати студентом вищого навчального закладу, мають бути безкоштовними. Все, що окрім цього, я не думаю, що держава повинна тягнути на собі таку ношу".
За словами директора Українського центру оцінювання якості освіти, необхідно ввести порядок повернення витрачених коштів тими, хто реєструвався, але без поважних причин не прийшов на тестування.
У той же час, він підкреслив, що якби ця норма існувала, то в 2010 році вдалося б повернути до бюджету більше 10 млн грн.
Крім того, І.Лікарчук відзначив, що тестування 2010 року показало, що необхідне ухвалення закону про зовнішнє тестування, "який враховував би всі ті моменти, у тому числі і захист зовнішнього оцінювання від тиску, який на нього був і продовжується", додавши: "Тиск на нього (тестування) в цьому є безпрецедентним".

У той же час, він сказав, що річний бюджет Українського центру оцінювання якості освіти в 2010р. склав 90 млн грн.

Вчитель Дата: Пн, 24.01.2011, 22:30 | Повідомлення № 100
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (pasichov)
"Зламати", звичайно, можна будь-яку систему.

Ламали і зламали... Ігоря Лікарчука зняли...


Відредаговано: Вчитель - Пн, 24.01.2011, 22:31
mouse Дата: Вт, 25.01.2011, 18:18 | Повідомлення № 101
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Вчитель, "зламали"... Ви гадаєте, що стане гірше? Я не знайомий з І.Лікарчуком, тому не можу оцінювати. Думаєте, що вся ідея перетвориться на фарс?
Вчитель Дата: Чт, 27.01.2011, 22:30 | Повідомлення № 102
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (mouse)
Думаєте, що вся ідея перетвориться на фарс?

Перетворилась сама по собі, бо участь у ЗНО і місця у рейтингу (бали!) продавали, а система цього не бачила. В одій з африканських країн робили простіше - приїздили в школу автоматники, роздавали дітям пакети (всі однакові), вчителів виганяли, замикали двері на дві години...
Збирали папірці, відвозили їх до запрошених з СРСР спеців, ті перевіряли, ставили бали і віддавали батькам дітей - це так, в ідеалі... Але завдання були з Франції - і не тести у нашому розумінні.
Що буде далі - навіть не хочу прогнозувати, єдине, про що жодним чином не жалкую - це про суттєве (на 42%) зменшення кількості бюджетних місць у вишах - тут МОН праве! У Японії на 128 (здається) млн. населення 13 універів, які готують вчителів. А в нас скільки? А толку? Зараз бідкаємось: "невистачає інженерів, програмістів низького і високого рівня" (не плутати з кваліфікаційним :-)))!) - та всі молоді, в кого є клепка, тікають за кордон, а у нас залишаються "керовники" майбутні. І йде ланцюгова реакція - погані доценти навчають поганих вчителів, які погано навчають учнів, які приходять у виш і за сало купують дипломи, стають вчителями, найгірші за знаннями йдуть у школи і т.д. Абідно, да? Виходу з цього замкненого кола я не бачу - мабуть старий уже...

Додано (27.01.2011, 21:30)
---------------------------------------------

Quote (Ktara)
Я была в экспериментальной группе и мы сдавали такой тест перед ГОСами - на тестирование выводились все предметы с 1-го по 5-й курс. Могу сказать - бред.

Согласен, можна воспринять только в контекте всеобщего антинаучного отношения к тесту как средству определения (в Вашем случае!) уровня остаточных знаний. До такого пропорционального к-ву часов к-ва заданий в тесте еще никто не додумывался (по крайней мере я не знал такого...)
Спасибо за пример для анализа на занятиях... Прекрасно, что обезличеный - не будет повода для домыслов из серии "в каком же педвузе руководство настолько ...." - вместо точек поставите свое.
Ktara Дата: Чт, 27.01.2011, 23:38 | Повідомлення № 103
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3888
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Вчитель, это был не педвуз :)
Bandalak Дата: Пн, 21.05.2012, 17:31 | Повідомлення № 104
Лідер форуму
Повідомлень: 5386
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Сьогодні перша сесія з математики.
Десь від 11-30 до 13-30 Київстар повністю ліг!
Інтернет вибивав, додзвонитися було вкрай важко. Лиш набрав номер, відразу отримував повідомлення "дзвінок завершено". І так у всіх знайомих.
МТС трішки краще, він лише приліг. Інколи лунали голосові повідомлення "перевантаження в даному напрямку".
Інших операторів не пробував, так як у нас немає покриття.

Цікаво, це мережа була природньо перевантажена кількістю дзвінків та входженням в інтернет під час ЗНО, чи мобільні оператори спеціально глючили по чіємусь замовленню, не даючи можливість дітям списувати?
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 21.05.2012, 21:24 | Повідомлення № 105
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
З Київстаром в наших краях спостерігалась така ж ситуація
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу (Формат обговорення вільний)
Сторінка 7 з 8«125678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.