Сб, 23.09.2017, 15:57
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 6 з 8«1245678»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу (Формат обговорення вільний)
ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу
НІКОЛЯ Дата: Вт, 21.07.2009, 09:42 | Повідомлення № 1
Знавець вірусів
Повідомлень: 2877
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
У запропонованій темі хочу обговорити, для чого було впроваджено ЗНО, як воно себе виправдовує; приносить воно для молодого покоління користь, чи це - знову чергова фікція влади для показухи європейської інтеграції, а насправді ніякого результату не дає.
На мою думку, завдяки тестуванню справді можна подолати корупцію при вступі до вузів, але попри те тут є і свої нюанси. Якщо суспільство звикло давати хабарі за вступ до вузу, а чиновники звикли їх брати, то розвиток корупції можливий і тут. Багато людей і справді вірять словам працівників міністерства освіти, ЗМІ про те що ЗНО універсальний засіб подолання корупції, і коли я їм кажу, що може з'явитися спосіб незаконного отримання сертифіката ЗНО, вони кажуть, - кому будеш давати хабарі. Але за цими тестами стоять ті ж самі люди, які теж хочуть щось заробити. Навіть якщо оцінювати тести буде саме міністерство освіти хабарі туди можуть доходити від випускників через посередників, якими можуть бути директори шкіл, завучі, вчителі, працівники міських, районних відділів народної освіти, декани або інші працівники. Ці посередники отримують хабар від випускників та передають гроші людям, які відповідальні за видачу сертифікатів ЗНО. А чи не дойде до того, що деякі учні взагалі не будуть іти писати тестування, а отримають сертифікат.
Можливо хтось знає конкретні випадки проявів корупції при ЗНО. Прошу виловити свої думки з цього приводу.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 00:19 | Повідомлення № 76
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (alex)
Нас всех учили по немногу, чему-нибудь и как нибудь

Вас может быть учили чему-нибудь, а меня всему. И не как-нибудь, а на совесть. А я не ко всему в школе относился добросовестно, и в результате чувствую пробелы в своей образованности. А средний балл аттестата был неплохой, по предметам, где я не хотел учиться, учителя ставили хорошие оценки из разных соображений.
Осознавая необъективность оценок в аттестатах, я считаю, что вместо того чтобы учитывать средний балл аттестата, лучше бы проверить, что из того, что перечислено в аттестате реально знает выпускник.


Відредаговано: serbor - Ср, 30.06.2010, 15:43
Oxana_cher Дата: Ср, 30.06.2010, 02:33 | Повідомлення № 77
Місцева кадра
Повідомлень: 390
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Quote (serbor)
вместо того чтобы учитывать средний балл аттестата, лучше бы проверить, что из того, что перечислено в аттестате реально знает выпускник

Как раз ЗНО это и проверяет!
serbor, Вы предлагаете зделать обезательным для всех ЗНО по всем предметам, перечисленым в атестате?
Ktara Дата: Ср, 30.06.2010, 09:54 | Повідомлення № 78
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3889
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Тестирование в Европе проверяет готовность получать новые знания, а не знание материала всех школьных предметов. Если мне при поступлении не нужна биология (к примеру) и в ВУЗе это предмет не изучается - зачем по нему проходить тестирование? Если включить в тестирование все предметы школьного цикла (да еще к примеру с 1-го класса - а что тут такого? тестировать, так тестировать), то представляете кол-во вопросов на этом тестировании? А как же требования ко времени тестирования и т.д.?
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 12:20 | Повідомлення № 79
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (Oxana_cher)
Вы предлагаете зделать обезательным для всех ЗНО по всем предметам, перечисленым в атестате?

Нет, сделать два-три теста, но не по предметам, а комплексные, учитывающие межпредметные связи и оценивающие общую образованность выпускника.

Додано (30.06.2010, 11:20)
---------------------------------------------

Quote (Ktara)
да еще к примеру с 1-го класса - а что тут такого? тестировать, так тестировать

Ну не буквально, а где-то так. Количество заданий должно быть не малым.


Відредаговано: serbor - Ср, 30.06.2010, 15:48
alex Дата: Ср, 30.06.2010, 12:59 | Повідомлення № 80
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (serbor)
Вас может быть учили чему-нибудь, а меня всему.

И Вы можете професионально заниматься любым видом деятельноти.
А по поводу моего образования, я считаю что курс истории партии,
научного коммунизма и т.д. был очень даже необходим для високвалифицированного
преподавания физики и математики.
Та ж сама картина маслом вимальовується і зараз. Яких тільки предметів немає в школі.
Мої учні, які мають відмінні знання з інформатики чомусь не мають таких гарних знаннь з мови.
І напевно 8+12 не дорівнює 10+10 з точки зору перспективи підготовки спеціаліста в області інформатики.
PS. Всі питання по моїй освіті прошу через ОП. Атомої відповіді можуть не сподобатись модераторам. ;)
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 14:25 | Повідомлення № 81
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (alex)
И Вы можете професионально заниматься любым видом деятельноти

А школа дает не профессиональное, а общее образование. И оно обязательно для всех. И чем можно оправдать учет среднего балла аттестата при поступлении? Это оценка общей образованности. Но оценки в аттестате не объективны. Теперь это будет самая подверженная коррупции составляющая "очков" при поступлении в вуз. Единственно объективной оценкой может быть только тестирование.

Додано (30.06.2010, 13:25)
---------------------------------------------
Я возмущен, я против учета среднего балла аттестата при поступлении в вуз!

vinohodov Дата: Ср, 30.06.2010, 14:37 | Повідомлення № 82
Прописаний назавжди
Повідомлень: 324
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Quote (Ktara)
Очень многие выбирают себе специальность в ВУЗе "Информатика", логично бы было и ЗНО для них сделать по информатике. так что думаю если бы оно было в перечне - то лишним бы не было.

Когда наше уважаемое министерство определится с единым языком программирования, офисным пакетом, графическим редактором и т.п. тогда может быть, а в данный момент это был бы тихий ужас. Как пример вспомните нынешнюю дпа с информатики. Но, опять же, назначить в обязательном порядке изучение продуктов Майкрософт, никто на себя смелость не возьмет (надеюсь объяснять, почему, не нужно). Поэтому, я думаю, бардак со школьной информатикой будет еще продолжаться долго. Вот жизненный пример: Приходят в школу учебники для 9го класса, дорогие, с цветными иллюстрациями, напечатанные на дорогой бумаге, и описывается в них ос Windows, текстовый редактор Word и так далее, и никто не поинтересовался а какое ПО установлено в школе? А если нет денег у школы, гороо, городского совета на продукты фирмы Майкрософт? А если уже пару школ в городе потрясли сотрудники милиции? И директор школы дал указание учителю информатики установить Линукс, опенофис, и т.п.? И зачем тогда государство тратило деньги на эти учебники?
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 30.06.2010, 15:07 | Повідомлення № 83
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
vinohodov, 100%. Не понимаю, зачем описывать в учебнике на несколько страниц антивирус Касперского или Nero или Фотошоп целых 50 страниц, 10 из них интерфейс :) Где ж у бедной школы 800 у.е. на покупку хотя бы одной лицензии. А интерфейс в том же Gimp да и принцып работы кардинально отличается. Вот и получается, что это 50 страниц напечатанных даром, я их даже не задаю ученикам. Зато скажем про фрактальную графику написано 1 предложение. И такие учебники с успехом занимают призовые места на министерских конкурсах.
serbor, согласен с Вами по поводу того, что школа ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ, а нынешняя ситуация с ЗНО позволяет ученикам учить всего несколько предметов, а на остальные практически забыть и при этом умудриться вытянуть нормальные оценки в аттестат. Считаю, что вполне можно сделать такие комплексные тесты, учитывающие общую образованность ученика, но опять же в нашей стране это из области фантастики.
alex Дата: Ср, 30.06.2010, 15:21 | Повідомлення № 84
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (serbor)
И чем можно оправдать учет среднего балла аттестата при поступлении?

Бажанням повернути корупційні схеми при вступі.
Quote (serbor)
Я возмущен, я против учета среднего балла аттестата при поступлении в вуз!

В цьому я Вас підтримую обома руками, але "якщо вночі горять зірки, то хтось їх запалює, а якщо хтось їх запалює , то це комусь вигідно"
Quote (vinohodov)
Когда наше уважаемое министерство определится с единым языком программирования, офисным пакетом, графическим редактором и т.п. тогда может быть, а в данный момент это был бы тихий ужас. Как пример вспомните нынешнюю дпа с информатики.

Так інформатики там було процентів 10%. А все інше знання іКТ а якщо точніше то Microsoft Officce.
А я наскільки розумію, мова йде проЗНО з інформатки , а не з ІКТ.
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 15:37 | Повідомлення № 85
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (alex)
мова йде проЗНО з інформатки , а не з ІКТ

Только теоретические принципы информатики должны войти в тесты ЗНО.
vitert Дата: Ср, 30.06.2010, 16:11 | Повідомлення № 86
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (serbor)
И чем можно оправдать учет среднего балла аттестата при поступлении? Это оценка общей образованности. Но оценки в аттестате не объективны. Теперь это будет самая подверженная коррупции составляющая "очков" при поступлении в вуз. Единственно объективной оценкой может быть только тестирование.

Якщо учень здає ЗНО наприлад з української та історії, то для чого йому потрібні всі інші предмети, якщо середній бал атестату не враховується, як він буде їх учити, і що на них робити, він буде лише готуватися до ЗНО, і який тоді в нього буде рівень знань і розвитку, якщо він вчитимиться здавати тести, не писати контрольні, твори, усно відповідати і т.д. для чого тоді взагалі тратити час на школу можна просто найняти репититора який його підготує здати тести з української та історії.
Це питання потрібно вирішувати по іншому нехай відділи освіти порівнюють результати ЗНО та шкільні оцінки і проводять роботу з директорами з приводу необ'єктивності, а директори на місті працюють з учителями. Також частіше проводити перевірку шкіл з різних предметів і аналізувати об'єктивність оцінювання. За кілька років це питання можна вирішити.
vinohodov Дата: Ср, 30.06.2010, 16:22 | Повідомлення № 87
Прописаний назавжди
Повідомлень: 324
Нагороди: 1
Рейтинг: 29
Quote (serbor)
Только теоретические принципы информатики должны войти в тесты ЗНО.

Ага, неужели :) Вы хоть сами в это верите? :) Такое ЗНО сделают, не дай Бог тьфу тьфу тьфу. Нет ЗНО по информатике, и не надо!

Quote (alex)
Так інформатики там було процентів 10%. А все інше знання іКТ а якщо точніше то Microsoft Officce.
А я наскільки розумію, мова йде проЗНО з інформатки , а не з ІКТ.

Беру програму, на обкладинці написано "Програми для знз ІНФОРМАТИКА" І там немає поділу на ікт та інформатику. В школі я викладаю предмет Інформатика, як і більшість із нас, на підручниках написано Інформатика. Так що боронь Боже нас від ЗНО з цього предмету, тому що наліплять там і ворду, і віндоусу і всього іншого.

Додано (30.06.2010, 15:22)
---------------------------------------------

Quote (vitert)
Якщо учень здає ЗНО наприлад з української та історії, то для чого йому потрібні всі інші предмети, якщо середній бал атестату не враховується, як він буде їх учити, і що на них робити, він буде лише готуватися до ЗНО, і який тоді в нього буде рівень знань і розвитку, якщо він вчитимиться здавати тести, не писати контрольні, твори, усно відповідати і т.д. для чого тоді взагалі тратити час на школу можна просто найняти репититора який його підготує здати тести з української та історії.

Я коли навчався в школі, ще при радянській владі, планував вступити на факультет прикладної математики, в Дніпропетровському університеті, знаючи що я повинен буду здавати математику, фізику та писати твір, я приділяв увагу тільки цим трьом предметам, на інші просто забив. Ось вам точно така ситуація. Ну і що с цього?


Відредаговано: vinohodov - Ср, 30.06.2010, 16:23
vitert Дата: Ср, 30.06.2010, 16:56 | Повідомлення № 88
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Quote (vinohodov)
Я коли навчався в школі, ще при радянській владі, планував вступити на факультет прикладної математики, в Дніпропетровському університеті, знаючи що я повинен буду здавати математику, фізику та писати твір, я приділяв увагу тільки цим трьом предметам, на інші просто забив. Ось вам точно така ситуація. Ну і що с цього?

Не варто порівнювати ту школу і сьогоднішню, і те хто і як потупав у Вузи тоді і зараз. Я сумніваюсь, що у вас би прийняли документи у Вуз якщо у Вас у атестаті 3 п'ятірки а решта 3 та 2, якщо ви дійно на решту предметів забивали.
serbor Дата: Ср, 30.06.2010, 17:16 | Повідомлення № 89
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 2
Рейтинг: 46
Quote (vitert)
а директори на місті працюють з учителями.

Директор и сейчас у нас работает с учителями. У кого-то просит, кому-то приказывает, от кого-то требует хороших или отличных оценок для конкретных учеников. И аргументирует, что если мы учим лучше, чем в соседней школе, то и оценки у нас должны быть выше. А в соседней школе без напряжения ученики получают оценки высокого уровня. Наши ставят еще выше. И потом получается по 10-15 медалистов на выпуск.

Quote (vitert)
Також частіше проводити перевірку шкіл з різних предметів

Кто и когда проверяет в школах информатику? Такой вопрос мне задаёт мой директор, использует отсутствие проверки как аргумент и просит не "выпендриваться" и ставить угодные ей оценки.

Quote (vitert)
За кілька років це питання можна вирішити

Я за объективную оценку. Но, я думаю, только итоговое тестирование, его анализ и конкретные меры (поощрения и наказания) могут убедить школы, их директоров и учителей быть объективными.
dpi Дата: Ср, 30.06.2010, 17:44 | Повідомлення № 90
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (serbor)
И аргументирует, что если мы учим лучше, чем в соседней школе, то и оценки у нас должны быть выше.

А знаешь, я с этим согласен. Зачем мне занижать оценку своему ученику, если у нас в 5-6 раз больше часов и соответственно и знаний. Мне приходится ставить 7 по нашей программе, а он всех учит в универе. Где справедливость оценки для среднего балла?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.4 Інформаційні технології у розвитку освіти та суспільства » ЗНО як засіб подолання корупції при вступі до вузу (Формат обговорення вільний)
Сторінка 6 з 8«1245678»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.