Сб, 19.09.2020, 09:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, volevikt, gromko  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Паління (Ще не бачив жодного вчителя інформатики який би не палив.)
Паління
Якщо ви вчитель інформатики, то чи палите Ви?
1.Так, максимум пачку в день[ 10 ][13.70%]
2.Так, палю багато[ 8 ][10.96%]
3.Так, бавлюся[ 7 ][9.59%]
4.Ні[ 38 ][52.05%]
5.Ні, не палю. Я не вчитель, я вчителька:)[ 10 ][13.70%]
Усього відповідей: 73
false Дата: Пн, 26.01.2009, 14:24 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Зверніть Увагу!!!
salal Дата: Нд, 24.01.2010, 20:25 | Повідомлення № 61
Прописаний назавжди
Нагороди: 2
Рейтинг: 18
Цікаво, що шкідливіше: регулярне паління, чи регулярне вживання кави?
grebenchukov Дата: Нд, 24.01.2010, 20:48 | Повідомлення № 62
Прописаний назавжди
Рейтинг: 34
Quote (salal)

Добре, що регулярний секс не шкідливий ;)
salal Дата: Пн, 25.01.2010, 07:37 | Повідомлення № 63
Прописаний назавжди
Рейтинг: 18
Quote (grebenchukov)
Добре, що регулярний секс не шкідливий ;)

Я розумію Ваш гумор, але питання я поставив серйозно.
Справа в тому, що і цигарки і кава містять слабкі наркотичні речовини, які при вживанні тонізують організм. Цим і викликана залежність від них людей, які їх регулярно вживають.
Ось тільки паління ми возвели в ранг шкідливої та недостойної для вихованої людини звички, а вживання кави - ні. Хоча на організм вона впливає досить шкідливо.
Шкідливість паління - це багато в чому соціальне питання. Вживання сучасної вуличної їжі (біляші, чебуреки, пончики тощо) та навіть їжі із певних продуктів із супермаркетів набагато більш небезпечне аніж паління.