Нд, 22.10.2017, 05:50
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Паління (Ще не бачив жодного вчителя інформатики який би не палив.)
Паління
Якщо ви вчитель інформатики, то чи палите Ви?
1.Так, максимум пачку в день[ 10 ][14.93%]
2.Так, палю багато[ 7 ][10.45%]
3.Так, бавлюся[ 7 ][10.45%]
4.Ні[ 33 ][49.25%]
5.Ні, не палю. Я не вчитель, я вчителька:)[ 10 ][14.93%]
Усього відповідей: 67
false Дата: Пн, 26.01.2009, 15:24 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Зверніть Увагу!!!
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 11.03.2009, 01:53 | Повідомлення № 31
Ветеран спілкування
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (fizikas)
Щодо шкідливості чи не шкідливості тієї чи іншої речі, то питання глибоко філософське. Все залежить від дози.

З цим реченням я не погоджуюсь. Нешкідлива доза - такого поняття не існує. Будь-яка доза шкідлива. Адже це яд! Інша справа як на організм вплине 30 грам горілки і 300. Ну і періодичність вживання. Я зараз дотримуюсь такого твердження, що краще не пити і не курити взагалі, навіть по празникам, корпоративам і т.д. Дураком ніхто не назве. Але це моя особиста думка. Кожен будує свою долю сам.
timakkord Дата: Ср, 11.03.2009, 03:07 | Повідомлення № 32
Часто заходить...
Нагороди: 2
Рейтинг: 14
Quote (GаrDArik)
Секс - це природньо, а паління - ні!

Quote (mudrak)
Курив 4 роки, потім без проблем кинув. не курю 2 роки. іноді тяне.

Народна мудрість: Якщо кинув пити - почнеш <_< , кинув курити - почнеш <_< , покинув займатись сексом :v - НЕ ПОЧНЕШ :* !!!!!!!!!!!!