Ср, 20.09.2017, 06:56
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 5«12345»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Паління (Ще не бачив жодного вчителя інформатики який би не палив.)
Паління
Якщо ви вчитель інформатики, то чи палите Ви?
1.Так, максимум пачку в день[ 10 ][14.93%]
2.Так, палю багато[ 7 ][10.45%]
3.Так, бавлюся[ 7 ][10.45%]
4.Ні[ 33 ][49.25%]
5.Ні, не палю. Я не вчитель, я вчителька:)[ 10 ][14.93%]
Усього відповідей: 67
false Дата: Пн, 26.01.2009, 15:24 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Зверніть Увагу!!!
uchilka Дата: Ср, 28.01.2009, 16:44 | Повідомлення № 16
Новий користувач
звісно вибрала 5", в мене в сім'ї ніхто не палить, навіть вся чоловіча половина(а їх багато). Як же ще дітям довести, що цього робити не треба(принаймні не обов'язково). А в школі діти навіть при вчителях іноді не соромляться похизуватися "крутою" пачкою цигарок. Мені здається, що це неприйнятно :* .
хто хоче кинути палити, той, мені здається, знайде в собі сили.
НІКОЛЯ Дата: Пн, 02.03.2009, 23:59 | Повідомлення № 17
Знавець вірусів
Нагороди: 17
Рейтинг: 197
Палю ніде правди діти але бачу що скоро прийдктся кидати . Правду хтось сказав "з роками приходить мудрість" .
Spirit Дата: Вт, 03.03.2009, 00:14 | Повідомлення № 18
Сис.адмін
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
А мене на діловій українській мові у ВНЗ вчили, що ПАЛІННЯ - це коли палять сірники, чи сміття, а якщо про сигарети, то українською правильно КУРІННЯ!

:)

Bandalak Дата: Вт, 03.03.2009, 01:51 | Повідомлення № 19
Лідер форуму
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Quote (ihor_hontar)
то що вчителі не люди

Якщо Ви курите, то поясніть нам, яка від цьго користь?