Ср, 26.06.2019, 01:48
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, volevikt, gromko  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 68
Нагороди: 2
Рейтинг: 25


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
pet Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 121
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (filnick)
Згадав давній анекдот.

+1 підтримую B)
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 122
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Quote (Newbie)
якщо брати інтеграцію предметів (інформатику з іншими предметами і інформатику як програмування з інформатикою як технологією), то у них краще ситуація. у нас це чомусь глибоко протиставляється.

По суті потрібно не інтегровувати програмування з технологією, а строго розділити у різні предмети. Адже між ними не більше спільного, ніж між математикою та трудовим навчанням. ;)
Програмування - це точна наука, а технології - не більше чим здобуття навичок володіння комп'ютером. Як таке можна поєднувати у одному предметі?
Між ними стоять зовсім різні цілі та завдання.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 123
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4124
Нагороди: 38
Рейтинг: 371
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 124
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4124
Нагороди: 38
Рейтинг: 371
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 125
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Bandalak, я пам*ятаю нашу дискусію з цього приводу :)
проектування баз даних - це технологія, чи точна наука? а тестування ПЗ - технологічний навик, чи програмістський? а веб-дизайн? а скрипти? надто багато галузей можна лише з натяжкою відносити до однієї чи іншої категорії - то ж навіщо штучний розподіл? да, я розумію, що алгоритми сортування і, наприклад, інструменти Фотошопу - це різні категорії знань і вмінь. але це тільки різні грані одного предмету, на мою думку

п.с. так не хочеться сперечатись :)

alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 126
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Newbie)
п.с. так не хочеться сперечатись

Але Ви все таки намагаєтесь відстоювати свою точку зору.
До речі. Думаю,що ніхто не заперечує, що профіль типу "Основи алгоритмізації" має право на існування.
Підскажіть чи є крім програми Караванової Т.П. ще програма з такого профілю.
Буду вдячний.
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 127
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (alex)
Але Ви все таки намагаєтесь відстоювати свою точку зору

пояснити, не відстояти :)

Quote (alex)
Підскажіть чи є крім програми Караванової Т.П. ще програма з такого профілю

власне та програма не для профілю, а для поглибленого вивчення (якщо формально підходити). аналогічних інших не знаю.
а саме профіль "інформаційно-технологічний" пропонується дещо інакше: академічний рівень + курси за вибором (там широкий спектр від графіки і інтернету до програмування).
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 128
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Newbie, коли я підняв тему "нашого" та "їхнього" стандартів, то, відверто кажучи, добре знаючи зміст і "того" і "того", сподівався почути або підтверждення, або спростування власного відчуття: "їх" стсндарт краще розвиває учня ніж "наш". І це не "приклонение перед западом", а усвідомлене відчуття!
В мене на очах за 25 років існування вітчизняна інформатика з предмета інтелектуально насиченого, розвиваючого, свого роду "корони" базової математичної освіти учня перетворилася в набір інструкцій по "юзанью" продуктів Microsoft.
Ідеологи цих змін (нещодавно чув із їх ніжних уст особисто) пояснюють це зміною суспільного замовлення, тобто замовлення на "юзерів" в суспільстві є, а на "програмістів" немає. Ніяк не второпаю, чому вони не розуміють - школа не готує програмістів чи "юзерів", вона готує людину до життя! А в житті людина повитнна мати не лише міфічні "компетенції", тобто бути вправним ремісником в своїй сфері, а, в першу чергу людина повинна вміти МИСЛИТИ!!!!
І не суспільство формує завдання для своєї освіти, а, навпаки, ОСВІТА ФОРМУЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!!!!
Ось ми й матимемо суспільство напівдебілів, що вміють вправно набирати текст (ЧУЖИЙ!) у Ворді...


Відредаговано: pasichov - Чт, 01.04.2010, 16:40
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 129
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Quote (Newbie)
проектування баз даних - це технологія

Існує термін "Програмування Баз даних", але він не відноситься до шкільного вивчення Ассеss аж ніяк. Найбільшим програмістським шедевром, що можна застосувати у шкільному Ассеss та Excell це уміння порівняти дві величини за допомогою логічних функцій. У програмістів це як 2х2, а в наших учнів викликає неабияке помутніння мозку, так і не навченого за 11 років у школі думати логічно, або хоч-би як думати...
Quote (Newbie)
а тестування ПЗ - технологічний навик, чи програмістський

Я мабуть чогось ще не розумію, але на мою думку, тестування Програмних Засобів має таке ж відношення до програмування, як водіння автомобіля до принципів роботи двигуна внутрішнього згорання.
Quote (Newbie)
а веб-дизайн? а скрипти?

Ну дійсно вебдизайн у вигляді НТМL можна з великою натяжкою віднести до програмування. У шкільному курсі аж 3 уроки йде на вебдизайн. Серйозно його можна вивчати тільки на спецкурсах, чим я і займаюся з 10-11 класом.
Скрипти - це вже дійсно "Веб-програмування", шкода що у школі це не вивчають.
Quote (Newbie)
надто багато галузей можна лише з натяжкою відносити до однієї чи іншої категорії

Я так не вважаю. Натомісь бачу чітку лінію розмежування між цими зовсім різними галузями.
Quote (Newbie)
але це тільки різні грані одного предмету

Та всі шкільні предмети тільки грані однієї науки, філософії. ;)
Quote (Newbie)
п.с. так не хочеться сперечатись

Пані, Оксано я теж по житті людина котра не любить сперечатися, але тільки в суперечках породжується істина!!!
Я повністю розумію Вашу думку, поважаю прагнення до цілісності інформатики у сучасному вигляді. Але переконаний, що рано чи пізно і Ви зрозумієте логіку моїх думок.
Quote (pasichov)
В мене на очах за 25 років існування вітчизняна інформатика з предмета інтелектуально насиченого, розвиваючого, свого роду "корони" базової математичної освіти учня перетворилася в набір інструкцій по "юзанью" продуктів Microsoft.

На 75% правильно!!! Але цей "набір інструкцій" теж потрібно вивчати у школі, правда не з 9 класу, а хоча би з 5-го і не на уроках інформатики, а на уроках "Комп'ютерної граотності", або якщо цей термін комусь не подобається, то на укоках "Користувача ПК". А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!! ^_^
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 130
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4124
Нагороди: 38
Рейтинг: 371
Незалежне тестування, чи розумніші ми за школярів?

Проверь, умнее ли ты школьника от "Комсомольской Правды в Украине"
Нажать тут

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 131
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
На 75% правильно!!! Але цей "набір інструкцій" теж потрібно вивчати у школі, правда не з 9 класу, а хоча би з 5-го і не на уроках інформатики, а на уроках "Комп'ютерної граотності", або якщо цей термін комусь не подобається, то на укоках "Користувача ПК". А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!!

На 100% правильно! Бо саме таку позицію я і відстоюю, і вже багато років! З нею я виступив на круглому столі, мене багато хто підтримав!!!!
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 132
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4158
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
STOP
Нагадайте визначення інформатики.))))

Quote (Bandalak)
Існує термін "Програмування Баз даних", але він не відноситься до шкільного вивчення Ассеss аж ніяк. Найбільшим програмістським шедевром, що можна застосувати у шкільному Ассеss та Excell це уміння порівняти дві величини за допомогою логічних функцій.

Вчитайтеся що Ви надрукували.
Quote (pasichov)
ОСВІТА ФОРМУЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!!!!
Ось ми й матимемо суспільство напівдебілів, що вміють вправно набирати текст (ЧУЖИЙ!) у Ворді...

Та ніколи такого не було і мабуть не буде, все якраз навпаки.
І поділ суспільста по умінню програмувати, це вже занадто пане Пасіхов.
Quote (Bandalak)
А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!!

Роль інформатики якраз в обслугоговуванні, і корону перебирати на себе непотрібно.

Додано (02.04.2010, 09:32)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
Ну дійсно вебдизайн у вигляді НТМL можна з великою натяжкою віднести до програмування.

Правильно Excell ніщо, а от тикання тегів то да....)))
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 133
Лідер форуму
Повідомлень: 6184
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
Quote (swetikccc)
Правильно Excell ніщо, а от тикання

Ну може я трохи переборщив з Ексцельом, але те що вивчається по ньму у школі - дійсно майже ніщо. Звичайно у цьому додатку є багато чого цікавого, але у школі це вивчається тільки поверхнево. Створити таблицю, порахувати суму, пару формул і діаграму намалювати. От і все що у школі вчать. Цьому будь-який учень і сам може навчитися, головне бажання. Нормально вивчити Ексцель можна тільки спецкурсом!
Quote (swetikccc)
а от тикання тегів то да

Тикання тегів є передумовою вступу до веб-програмування. Без тегів вивчення будь-яких скриптоподібних мов не можливо.
Quote (swetikccc)
Вчитайтеся що Ви надрукували.

Помойому все правильно!
alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 134
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
І поділ суспільста по умінню програмувати, це вже занадто пане Пасіхов.

Ну Ви підміняєте поняття. Мова в пості йшла про вміння мислити.
Quote (pasichov)
А в житті людина повитнна мати не лише міфічні "компетенції", тобто бути вправним ремісником в своїй сфері, а, в першу чергу людина повинна вміти МИСЛИТИ!!!!

В загальному випадку програмування в чистому виді це теж технологія. Програма пишеться по алгоритму.
А формування навиків алгоритмічного мислення це є навчання учня мислити.

PS.
Хотів би почути думку колег по питанню
а) що таке розум?
б) розум це від бога, чи розум "справа наживна?
Думаю, що відповівши на ці два питання ми зможемо відповісти на питання чому
і як ми повинні вчити на уроках математики

Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 135
Хелпер
Повідомлень: 1414
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
подивіться уважно на програми - ну немає там вивчення Word, Excel чи Pascal (я про програми для 10-11 та 9-12 класів. у багатьох інших, тих, що пропонуються як варіантивна складова - є прив*язка до конкретних ПЗ, чим вони мені й не подобаються). і вимоги до учнів теж переважно прописані не в ракурсі володіння певним конкретним ПЗ, а у певних знаннях, вміннях застосувати ПЗ до вирішення задач.

якщо тему "Основи роботи з текстовою інформацією" розуміти як "Робота у Word" - то таки так, примітивненько виходить.
а якщо розглядати цю тему як створення документів різних типів, для різних подій та аудиторій, із застосуванням комп*ютерних програм (передусім, досить логічно - Word), то виглядає дещо інакше.
при цьому варто пам*ятати, що загальний рівень проникнення технологій в нашому суспільстві ще не дозволяє відмінити навчання базовим навикам роботи з ПЗ. (і я це говорю, маючи 5й клас, в якому 34 з 36 учнів мають вдома комп*ютери. розумію, що така ситуація не відповідає "середній по лікарні")

питання "інтелектуальності" не в програмі, а в її реалізації, в методиці. бо назви-то універсальні у всьому світі. а вот спосіб викладання одного й того ж - різний

Quote (alex)
В загальному випадку програмування в чистому виді це теж технологія

так, тому і ділити чисто за формальною ознакою: програмування/технології не виходить. можна через технології навчати думати, а можна у програмуванні навчати лише відтворювати матеріал

а посада "тестувальник ПЗ", між іншим, на софтверній фірмі звучить як "інженер-програміст 3го розряду" :)

Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.