Сб, 18.11.2017, 14:02
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 9 з 287«127891011286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 121
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (pasichov)
ПОРІВНЯННЯ "інтелектуальної" складової нашого та цього стандартів?

я не знаю що порівнювати :) їхній 1 документ curriculum це комплекс двох-трьох десятків наших програм (тих, що з грифом). кожна з них пропонує різний рівень глибини. порівнювати з держ.стандартом, де інформатика включена в технології, і описана загальними фразами - теж не варіант. знову ж зараз у нас різні програми з дещо відмінними підходами - 11-річна це одне, 12-річна - інше.

якщо брати по максимуму, то думаю, що програми рівня 3-4 у них та програма поглибленого вивчення інформатики у нас (8-12 клас) мали б співвідноситись за суттю. думаю, наша насиченіша теорією і має більше годин, мабуть можна сказати, що насичена інтелектуально (бо вимагає математичної бази, у них чуть простіше).
погуглила, виявляється курс АВ (типу найскладніший) взагалі ніхто не обирає, його відмінили в 2008. виходячи з цього, наше пропоноване поглиблене вивчення глибше. ще цікаво, в 1984-1999 був Паскаль, 1999-2003 С++, зараз Джава.

якщо брати серединку і нижче, то плюс-мінус одне й те ж (курс інформатики = широка практика застосування програм + основи програмування).
відмінністю є "стартовий пункт" вивчення прикладних програм: у нас по суті з нуля, у них - вважається, що кожен вже володіє певними навиками роботи з комп*ютером і основними програмами. очевидно це залежить від технологічної насиченості у суспільстві загалом.

якщо брати інтеграцію предметів (інформатику з іншими предметами і інформатику як програмування з інформатикою як технологією), то у них краще ситуація. у нас це чомусь глибоко протиставляється.

pet Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 122
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (filnick)
Згадав давній анекдот.

+1 підтримую B)
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 123
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Newbie)
якщо брати інтеграцію предметів (інформатику з іншими предметами і інформатику як програмування з інформатикою як технологією), то у них краще ситуація. у нас це чомусь глибоко протиставляється.

По суті потрібно не інтегровувати програмування з технологією, а строго розділити у різні предмети. Адже між ними не більше спільного, ніж між математикою та трудовим навчанням. ;)
Програмування - це точна наука, а технології - не більше чим здобуття навичок володіння комп'ютером. Як таке можна поєднувати у одному предметі?
Між ними стоять зовсім різні цілі та завдання.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 124
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 125
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 126
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Bandalak, я пам*ятаю нашу дискусію з цього приводу :)
проектування баз даних - це технологія, чи точна наука? а тестування ПЗ - технологічний навик, чи програмістський? а веб-дизайн? а скрипти? надто багато галузей можна лише з натяжкою відносити до однієї чи іншої категорії - то ж навіщо штучний розподіл? да, я розумію, що алгоритми сортування і, наприклад, інструменти Фотошопу - це різні категорії знань і вмінь. але це тільки різні грані одного предмету, на мою думку

п.с. так не хочеться сперечатись :)

alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 127
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Newbie)
п.с. так не хочеться сперечатись

Але Ви все таки намагаєтесь відстоювати свою точку зору.
До речі. Думаю,що ніхто не заперечує, що профіль типу "Основи алгоритмізації" має право на існування.
Підскажіть чи є крім програми Караванової Т.П. ще програма з такого профілю.
Буду вдячний.
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:39 | Повідомлення № 128
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (alex)
Але Ви все таки намагаєтесь відстоювати свою точку зору

пояснити, не відстояти :)

Quote (alex)
Підскажіть чи є крім програми Караванової Т.П. ще програма з такого профілю

власне та програма не для профілю, а для поглибленого вивчення (якщо формально підходити). аналогічних інших не знаю.
а саме профіль "інформаційно-технологічний" пропонується дещо інакше: академічний рівень + курси за вибором (там широкий спектр від графіки і інтернету до програмування).
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 129
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Newbie, коли я підняв тему "нашого" та "їхнього" стандартів, то, відверто кажучи, добре знаючи зміст і "того" і "того", сподівався почути або підтверждення, або спростування власного відчуття: "їх" стсндарт краще розвиває учня ніж "наш". І це не "приклонение перед западом", а усвідомлене відчуття!
В мене на очах за 25 років існування вітчизняна інформатика з предмета інтелектуально насиченого, розвиваючого, свого роду "корони" базової математичної освіти учня перетворилася в набір інструкцій по "юзанью" продуктів Microsoft.
Ідеологи цих змін (нещодавно чув із їх ніжних уст особисто) пояснюють це зміною суспільного замовлення, тобто замовлення на "юзерів" в суспільстві є, а на "програмістів" немає. Ніяк не второпаю, чому вони не розуміють - школа не готує програмістів чи "юзерів", вона готує людину до життя! А в житті людина повитнна мати не лише міфічні "компетенції", тобто бути вправним ремісником в своїй сфері, а, в першу чергу людина повинна вміти МИСЛИТИ!!!!
І не суспільство формує завдання для своєї освіти, а, навпаки, ОСВІТА ФОРМУЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!!!!
Ось ми й матимемо суспільство напівдебілів, що вміють вправно набирати текст (ЧУЖИЙ!) у Ворді...


Відредаговано: pasichov - Чт, 01.04.2010, 16:40
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 130
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Newbie)
проектування баз даних - це технологія

Існує термін "Програмування Баз даних", але він не відноситься до шкільного вивчення Ассеss аж ніяк. Найбільшим програмістським шедевром, що можна застосувати у шкільному Ассеss та Excell це уміння порівняти дві величини за допомогою логічних функцій. У програмістів це як 2х2, а в наших учнів викликає неабияке помутніння мозку, так і не навченого за 11 років у школі думати логічно, або хоч-би як думати...
Quote (Newbie)
а тестування ПЗ - технологічний навик, чи програмістський

Я мабуть чогось ще не розумію, але на мою думку, тестування Програмних Засобів має таке ж відношення до програмування, як водіння автомобіля до принципів роботи двигуна внутрішнього згорання.
Quote (Newbie)
а веб-дизайн? а скрипти?

Ну дійсно вебдизайн у вигляді НТМL можна з великою натяжкою віднести до програмування. У шкільному курсі аж 3 уроки йде на вебдизайн. Серйозно його можна вивчати тільки на спецкурсах, чим я і займаюся з 10-11 класом.
Скрипти - це вже дійсно "Веб-програмування", шкода що у школі це не вивчають.
Quote (Newbie)
надто багато галузей можна лише з натяжкою відносити до однієї чи іншої категорії

Я так не вважаю. Натомісь бачу чітку лінію розмежування між цими зовсім різними галузями.
Quote (Newbie)
але це тільки різні грані одного предмету

Та всі шкільні предмети тільки грані однієї науки, філософії. ;)
Quote (Newbie)
п.с. так не хочеться сперечатись

Пані, Оксано я теж по житті людина котра не любить сперечатися, але тільки в суперечках породжується істина!!!
Я повністю розумію Вашу думку, поважаю прагнення до цілісності інформатики у сучасному вигляді. Але переконаний, що рано чи пізно і Ви зрозумієте логіку моїх думок.
Quote (pasichov)
В мене на очах за 25 років існування вітчизняна інформатика з предмета інтелектуально насиченого, розвиваючого, свого роду "корони" базової математичної освіти учня перетворилася в набір інструкцій по "юзанью" продуктів Microsoft.

На 75% правильно!!! Але цей "набір інструкцій" теж потрібно вивчати у школі, правда не з 9 класу, а хоча би з 5-го і не на уроках інформатики, а на уроках "Комп'ютерної граотності", або якщо цей термін комусь не подобається, то на укоках "Користувача ПК". А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!! ^_^
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 131
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Незалежне тестування, чи розумніші ми за школярів?

Проверь, умнее ли ты школьника от "Комсомольской Правды в Украине"
Нажать тут

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 132
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Bandalak)
На 75% правильно!!! Але цей "набір інструкцій" теж потрібно вивчати у школі, правда не з 9 класу, а хоча би з 5-го і не на уроках інформатики, а на уроках "Комп'ютерної граотності", або якщо цей термін комусь не подобається, то на укоках "Користувача ПК". А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!!

На 100% правильно! Бо саме таку позицію я і відстоюю, і вже багато років! З нею я виступив на круглому столі, мене багато хто підтримав!!!!
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 133
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
STOP
Нагадайте визначення інформатики.))))

Quote (Bandalak)
Існує термін "Програмування Баз даних", але він не відноситься до шкільного вивчення Ассеss аж ніяк. Найбільшим програмістським шедевром, що можна застосувати у шкільному Ассеss та Excell це уміння порівняти дві величини за допомогою логічних функцій.

Вчитайтеся що Ви надрукували.
Quote (pasichov)
ОСВІТА ФОРМУЄ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА!!!!
Ось ми й матимемо суспільство напівдебілів, що вміють вправно набирати текст (ЧУЖИЙ!) у Ворді...

Та ніколи такого не було і мабуть не буде, все якраз навпаки.
І поділ суспільста по умінню програмувати, це вже занадто пане Пасіхов.
Quote (Bandalak)
А інформатика повинна бути як колись "короною" точних наук!!!

Роль інформатики якраз в обслугоговуванні, і корону перебирати на себе непотрібно.

Додано (02.04.2010, 09:32)
---------------------------------------------

Quote (Bandalak)
Ну дійсно вебдизайн у вигляді НТМL можна з великою натяжкою віднести до програмування.

Правильно Excell ніщо, а от тикання тегів то да....)))
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:40 | Повідомлення № 134
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (swetikccc)
Правильно Excell ніщо, а от тикання

Ну може я трохи переборщив з Ексцельом, але те що вивчається по ньму у школі - дійсно майже ніщо. Звичайно у цьому додатку є багато чого цікавого, але у школі це вивчається тільки поверхнево. Створити таблицю, порахувати суму, пару формул і діаграму намалювати. От і все що у школі вчать. Цьому будь-який учень і сам може навчитися, головне бажання. Нормально вивчити Ексцель можна тільки спецкурсом!
Quote (swetikccc)
а от тикання тегів то да

Тикання тегів є передумовою вступу до веб-програмування. Без тегів вивчення будь-яких скриптоподібних мов не можливо.
Quote (swetikccc)
Вчитайтеся що Ви надрукували.

Помойому все правильно!
alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 135
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (swetikccc)
І поділ суспільста по умінню програмувати, це вже занадто пане Пасіхов.

Ну Ви підміняєте поняття. Мова в пості йшла про вміння мислити.
Quote (pasichov)
А в житті людина повитнна мати не лише міфічні "компетенції", тобто бути вправним ремісником в своїй сфері, а, в першу чергу людина повинна вміти МИСЛИТИ!!!!

В загальному випадку програмування в чистому виді це теж технологія. Програма пишеться по алгоритму.
А формування навиків алгоритмічного мислення це є навчання учня мислити.

PS.
Хотів би почути думку колег по питанню
а) що таке розум?
б) розум це від бога, чи розум "справа наживна?
Думаю, що відповівши на ці два питання ми зможемо відповісти на питання чому
і як ми повинні вчити на уроках математики

Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 9 з 287«127891011286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.