Сб, 18.11.2017, 08:13
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 8 з 287«12678910286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:36 | Повідомлення № 106
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Andrey123q, "знов за рибу грощі"
Уже сколько раз объяснили - темы переходят не в обсуждение проблем, а в нечто более низкое. Часть вызывает бурю в море, и мы вынуждены закрывать тему.
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:36 | Повідомлення № 107
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Ogorodets, только тоже об этом хотела написать :) Опередили.
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 04.11.2017, 00:36 | Повідомлення № 108
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Ітак, все по порядку. На мою думку:
1. Падіння активності форуму пов’язане насамперед з великою зайнятістю адміністрації форуму (адміністраторів, модераторів). Говорю перш за все за себе: я змушений заробляти гроші різними законними методами, приходиться трудитись 14 годин на добу, хочеться кращого життя, а на зарплату 1200 грн. – 20 годин інформатики, (до підвищення була 1000 грн.) далеко не розбіжишся. Я не скаржуся, не плачуся в платочок, але якщо в зв’язку з нестачею коштів отримую голу ставку, то ЗМУШЕНИЙ шукати інших способів заробітку, використовуючи знання ІТ. Раніше мав більше часу, старався приділяти достатню увагу і вдосконаленню дизайну, і створенню нових тем і т.д. Гадаю, що не тільки я змушений вдаватися до підробітків, щоб не жебракувати, а й щонайменше кожен другий вчитель інформатики. Подібна ситуація в багатьох інших адмінів та модерів.
2. Робота на форумі не оплачується, є добровільною, тому величезне спасибі всім, хто допомагає розвивати ресур, пише по темі, без про вокативних повідомлень і підняття «гарячих» тем. Гарячими вважаються такі, що закінчуються ледве не бійками.
3. Особисто до пана Пасіхова: зрозумійте, Юрію Яковичу, ми поважаємо Вас, Петра Івановича (dpi) і інших дійсно досвідчених учасників форуму. І всі ви багато зробили для розвитку форуму, але не підтримуємо тем про політику, віру, мови тощо, оскільки досвід цього форуму показує, що до добра такі обговорення не доводять, лише до розпалення ворожнечі, що переростає в особисті образи одне одного.

Quote (pasichov)
Основа неприйняття - НАХАБНО-ПОВЧАЛЬНИЙ тон модераторів, ПРАВДА - НЕ ВСІХ.

А чому б Вам не обговорити це питання зі мною? Бо я не дуже розумію, хто з модераторів насмілюється Вас вчити і хамити? Інша справа, що той же НІКОЛЯ суворо присікає порушення правил і то зазвичай, коли користувач не реагує на зауваження, ображає інших, намагається багато разів зареєструватись і т.д.
Відповідати на це питання потрібно в ОП, з конкретними цитатами, будуть прийняті міри.
Вчора я попросив Вас не писати публічно на форумі, якщо подібні випадки матимуть місце. Ви й послухали. І просив раніше. Навіщо тоді адміністратор взагалі? Навіщо в школі директор? Щоб давати накази, які ніхто не виконує?
Quote (pasichov)
Це нагадує сталінські "трійки". Вони теж "судили" без розголосу, виносили "вердикти" в 1937 році. Коли сусід писав на сусіда. на жаль, ми є (і я, і Ви..(я не ображаю Вас, бо й сам з того ж тіста )) нащадками тих, хто вижив, отже писали не на нього, а ось він сам - ...вельми можливо... Гени спрацьовують, нічого не поробиш. Вміємо згинатися під чужими "вердиктами" і мріємо виносити власні...

Quote (pasichov)
2. Всі подібні дії повинні вестися не через ОП, а публічно, це й сприятиме дотриманню правил - всі знатимуть, ЗА ЩО САМЕ КАРАЮТЬ. - бажано - з аргументами та цитатами.

Ви винесли пропозицію, ми її не підтримали. Ми не зобов’язані підтримувати все, що пропонують користувачі, в тому числі Ви. А от ви мене не послухали зовсім, а це нагадує поведінку нинішніх учнів. Ви хочете, щоб Ваші слова сприймали як істину в останній інстанції і коли цього не відбувається слідує бурхлива реакція від Вас, ДПІ, Алекса. Якщо проаналізувати все від початку до кінця, то яким має бути форум нас постійно вчать вищеназвані користувачі. Наш форум такий, яким ми його бачимо, він має море недостаків, а ще більше – позитиву.
Quote (pasichov)
І хоча адміністрація форуму заборонила обговорвати її дії

та все ж... Ми учневі забороняємо розмовляти під час уроку – він не слухається. Нам дуже приємно. Можливо це не задіює Вашу нервову систему, а мене це добиває.
Ми заборонили обговорювати дії, що стосуються подальшого курсу форуму або коментувати зауваження, які отримують учасники. Повторюю вкотре: адміністрація безпосередньо керує форумом і має повне право приймати конструктивні рішення без згоди інших учасників, наказувати учасників вразі порушення правил тощо. Якщо ми прийняли рішення не говорити про політику, віру…, то це рішення повинні поважати учасники і писати в відповідних розділах по фахових питаннях, без зайвих протестів і бурхливих реакцій. Тим більше, що воно аргументоване.
Quote (pasichov)
1. Була тема, даруйте, БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ НА ТЕМАТИКУ!. Були якісь повідомлення, різних авторів. Писав, хто як умів. Хтось, МОЖЛИВО (хоча я не помітив) порушував правила, а хтось ні. В мене особисто було кілька повідомлень, ЩО ЖОДНИМ ЧИНОМ ПРАВИЛ НЕ ПОПРУШУВАЛИ, навідь в дещо вільній та авторитарній трактовці адміністрації. Тему зняли. Всю. Разом з тими повідомленнями, ЩО НІЧОГО НЕ ПОРУШУВАЛИ. "Кабы чего не вышло".

Ми тему зняли, але не видалили, а тимчасово приховали, щоб профільтрувати повідомлення і залишити ті, які не порушували правил. Точніше: розкидати їх по відповідних темах. Я не думав, що при цьому потрібно радитись з користувачами і писати усні (письмові) звіти. Я не розумію, чому ці гострі дискусії ні про що вже вкотре спалахують. Я втомився від цього всього. Скільки часу потрібно тратити на написання цього повідомлення і подібних. Скільки ми будемо ходити по кругу? Ми це все проходили н-разів і здобули навички.
Quote (pasichov)
Але зараз, ІМХО, ідея ПЕРЕРОСЛА своїх авторів. Позиція, яку вони займають, СТРИМУЄ РОЗВИТОК РЕСУРСУ.

Безпосередніми авторами ресурсу є я і Микола Іванович. То яку ми позицію займаємо? Я ніяк не можу зрозуміти, що від нас вимагається. Стримує розвиток ресурсу моя недостатня увага приділенню питанням модернізації дизайну, створенню структури форуму, створення нових тем і т.д. Я замітив, що як тільки хтось створює актуальну тему і намагається її підтримувати, залучаються й інші учасники і робота кипить. Тільки підкинув кілька задач з програмування, дискусія пішла, ото по темі. То дійсно по фаху. А про політику говорити – море відповідних тематичних форумів.
Quote (pasichov)
Я знайомий з ВЕЛИЧЕЗНОЮ кількістю яскравих особистостей, учителів інформатики в Україні. Так ось. Левова частка з них про форум знають, тут зареєстровані, але пишуть вкрай рідко, а частіше не пишуть ВЗАГАЛІ, та й читають лише знечів'я. Мало того, мав зауваження типу "Що ти там розпинаєшся? Невже не розумієш...?"(далі утримуюсь, бо буде образливо та неетично).

Якщо Ви розумна людина, а це без сумніву істина, то не будете брати до уваги подібного роду зауваження від людей, які вважають, що наш форум не достойний їхньої уваги. Наш форум – для звичайних вчителів інформатики, яким не байдужа її доля в Україні, яким не байдуже майбутнє дітей; вчителів, які прагнуть змін на краще і роблять все для цього можливе. І головне – НЕ ЗАЗНАЛИСЯ. Те, що Ви зробили значний внесок у розвиток форуму і продовжуєте робити говорить, що Ви такий, тільки, будь-ласка, не пишіть повчальні повідомлення щодо того як має бути на нашому ресурсі. Дозвольте нам приймати такі рішення самостійно, без публічного розголосу. Ми не втручаємось в адміністративну роботу Вашого ресурсу. Я вважаю, що я як засновник форуму маю безпосереднє право приймати будь які рішення щодо курсу розвитку форуму без попередньої згоди інших учасників.
Quote (pasichov)
2. Серед активних учасників є кілька досвідчених і авторитетних учителів. Всі вони (так чи інакще) знаходяться в стані перманентного конфлікту з адміністрацією.

Не всі, а одиниці. Ми ніколи не конфліктували з Миколою Аркадійовичем, з Євгеном Анатолійовичем, Ігорем Гонтаром, Оксаною Пасічник, Олегом Ніконовим, Ярославом Миколайовичом… Цей список ще довго можна продовжувати, але час… Тому що ці люди обговорюють фахові питання, не втручаючись в роботу адміністрації. Невже школою керують всі вчителі?
Наш ресурс для всіх вчителів інформатики, але не всі вчителі інформатики повинні ним керувати. Постійні втручання в роботу адміністрації, бурхливі реагування на її рішення по-іншому не назвеш.

P.S. Бесідка кілька днів буде закрита, повідомлення в службовий розділ не переміщатимуться. Це зроблено для того, щоб кожен (в тому числі ми) поміркували над своїми діями і разом дійшли консенсусу.
P.P.S. Ми маємо право приймати подібні рішення. Вкінець кінців – подивіться на будь-який цивілізований форум. Адміністратори і модератори підтримують порядок і ніхто не сміє диктувати їм дії чи обговорювати їхні рішення. Пропозиції – будь-ласка. Але приймати їх чи ні, то вже вибачте, справа адміністрації і тільки. А у нас як тільки не прийняли – то війна. Ми поважаємо всіх учасників форуму, бо являємось такими ж діючими вчителями, як вони. Ми строго виступаємо проти будь-яких проявів неадекватності поведінки чи порушень правил. Ви, Юрію Яковичу, останніми своїми постами сильно порушили правила форуму, але нехай це буде для Вас усним попередженням, хорошій людині завжди можна піти на зустріч.
Удачі!

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:36 | Повідомлення № 109
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Тему наче відкрили. Ось і добре. Мене дуже цікавить питання: хто знайомий з американським стандартом освіти в галузі інформатики (т.з. "К12") і чи займався хтось порівняннм цього стандарту з нашим стандартом? Які у кого враження від такого порівняння?
(один із міфів, який у нас побутує - це низький рівень середньої освіти в американських public school)
ppima Дата: Сб, 04.11.2017, 00:36 | Повідомлення № 110
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
А зарплата у них не міфічна! Дивіться додаток виплати зарплат у 2009-2010 році, штат Carolina
Прикріплення: 2009-10schedule.pdf(150Kb)
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 111
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (ppima)
А зарплата у них не міфічна!

Звичайно, вища нашої. Але в порівнянні з заробітньою платою в інших галузях ТАМ має таку ж відносну величину, як і в нас. $120 за навчальну годину в тиждень, а годин таких більше 10-12 учитель не може назбирати - учні обирають предмети і учителя. Звичайно, залежить від штату, кваліфікації учителя та ДУМКИ БАТЬКІВ (!) (Якщо має PhD, то вища, але це рідкість). Але в будь-якому випадку по їх мірках та рівню витрат це не великі гроші, приблизно 1/2 від середньої оплати праці на виробництві, тобто, як у нас.

Але мова йшла про РЕКОМЕНДОВАНИЙ В США федеральний стандарт освіти в галузі інформатики, а не оплати праці. (правда, він не обов"язковий, штат сам собі обирає, чому і як вчити).

swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 112
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Просто для роздумів

http://www.zarplata.ru/n-id-11064.html
http://upr.1september.ru/view_article.php?ID=200801302
http://www.rambler.ru/money/?id=12888

Відредаговано: swetikccc - Ср, 31.03.2010, 09:16
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 113
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (ppima)
2009-10schedule.pdf

Шановні колеги! Всі прикріплення тільки в архівах! Читайте, будь-ласка, правила!
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 114
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (pasichov)
Мене дуже цікавить питання: хто знайомий з американським стандартом освіти в галузі інформатики (т.з. "К12") і чи займався хтось порівняннм цього стандарту з нашим стандартом? Які у кого враження від такого порівняння?
(один із міфів, який у нас побутує - це низький рівень середньої освіти в американських public school)

K12 має A Model Curriculum for K–12 Computer Science. це курси за вибором (хоча в передмові дуже гарно описано чому варто їх перенести в обов*язкову частину). там виділяється чотири рівні: до 8 класу (основи інформатики = Foundations of Computer Science), 9 чи 10 класи (інформатика у сучасному світі = Computer Science In the Modern World), 10 чи 11 класи (інформатика як аналіз та дизайн (у значенні творення) = Computer Science as Analysis and Design) і 11 чи 12 класи (окремі теми інформатики = Topics in Computer Science).

повністю не перекладатиму, тільки основне:
Рівень I - для учнів середніх класів базові понятя інформатики, поєднуючи базові навики володіння технологіями з простими поняттями алгоритмічного мислення. Найкраще додавати окремі модулі до вже існуючих курсів математики, природничих та соціальних наук. Пропонується звернути увагу на Лого.

Рівень ІІ - треба набути цілісного та широкого розуміння принципів, методологій та прикладних програм. Однорічний курс для всіх учнів, незалежно від їх спрямування - робочого ( тобто після школи - на роботу) чи академічного (після школи - коледж - університет). Для більшості учнів на цьому завершиться будь-яка робота з інформатикою.

Дли вивчення (за вибором) Рівня ІІІ необхідно мати певний рівень математики чи природничих наук. Це фактично продовження рівня ІІ, з особливим наголосом на наукових та інженерних аспектах інформатики - математичні принципи, алгоритми, програмування, програмне та апаратне забезпечення, мережі, соціальні аспекти інформатики. Ті, хто вибирає цей курс, можуть розглядати інформатику як майбутню професію.

Рівень IV (за вибором) дозволяє вивчити одну з областей інформатики. Це може бути як курс з програмування і структур даних, так і проектно-базований курс розробки мультимедіа або курс вивчення ПЗ певного виробника, що дає в результаті певний професійний сертифікат. Курси цього рівня вимагають попереднього рівня ІІ, і деякі - рівня ІІІ.

Зауважу ще, що Рівень ІІІ у загальній схемі курсів позначено як такий, що можна обійти - тобто він пропонується лише для, умовно кажучи, програмістів.

Рівні не відповідають конкретним класам - їх можна вивчати за бажанням у різних. Є рекомендоване покласне розбиття від 2 класу, без вивчення конкретного ПЗ, але з ухилом на практичне застосування комп.техніки та технологій. Наприклад, як шукати ресурси, як збирати інформацію, ефективно використовувати телекомунікації, відповідальне використання інформації...

Починаючи десь з 6 класу (умовно) пропонується вивчення ПЗ конкретного призначення (побудова графіків, робробка веб-сторінок і т.д. - знову ж виходячи з практичної орієнтованості).

На другому рівні вводиться програмування, але я б сказала досить "легке": галуження, повтори, без глибин типу масивів, графів і т.п. Більше увага такому прикладному аспекту. Крім того на цьому рівні розглядаються мережі - від організації локальних і Інтернету до веб-дизайну.

Третій рівень: в програмуванні: функції, параметри, рекурсії, об*єкти та класи тощо; крім того увага на принципи розробки ПЗ: робота в групах, життєвий цикл розробки ПЗ; соціальні аспекти програмування , його вплив і т.д.
математика: множини, логічні функції. також продовження веб-дизайну: інтерактивні веб-сторінки. основи апаратного забезпечення.

Рівень 4 пропонується тим, хто планує кар*єру в галузі інформатики чи бізнесу. Дворівневий курс програмування (А і АВ, АВ - поглиблений) вимагає пройденого рівня 3. І там одразу зауважено, що мол цей курс вимагає серйозної підготовки вчителя, і далеко не кожна школа його може пропонувати.

Інший варіант Рівня 4 - т.зв.проектні курси: публікації, презентації, мультимедіа, графіка, веб-дизайн, веб-програмування, анімації, мережні технології, програмне моделювання, об*єктно-орієнтований дизайн, ефективне використання прикладних програм.

І ще один варіант - сертифікаційні курси: комп.адміністратор, веб-дизайнер, мережний адміністратор тощо.

Критичних перекосів в сторону невідомого нам я не бачу, так само як і того, що "американці тупі". Але звісно є великий нюанс спрямованості - курси називаються "мудро", але наповнення їх досить "легке". наприклад, одне з завдань курсу інформатики - розіграти п*єсу (практика роботи в групі, взаємодії, розподілу ролей, контролю виконання тощо). ну можливо це трохи притягнутий приклад, але сподіваюсь зрозуміла суть - абсолютної практичної спрямованості курсу інформатики; для загалу - технології і їх застосування+основи алгоритмічного мислення та програмування; за бажанням - поглиблене вивчення програмування або якоїсь технології.

filnick Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 115
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Махновець_Ігор)
Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!

Три неділі не був на форумі і відразу не помітив зміни у бесідці. Перечитав все, що адміни залишили.
Те, що "відрубали" гарячі теми, можливо, й правильно і пояснення прийнятні. Хоча особисто схиляюся до того, що вчитель інформатики, як і будь-який інший не повинен бути обмежений рамками теми, особливо у флудилці. Підтримую позицію, що теми потібно не закривати, а вчитися толерантно і обгрунтовано дискутувати не тільки з однодумцями, а й з оппонентами.
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:37 | Повідомлення № 116
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Newbie, все вірно! Але як ви думаєте щодо ПОРІВНЯННЯ "інтелектуальної" складової нашого та цього стандартів?
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 117





Quote (filnick)
Хоча особисто схиляюся до того, що вчитель інформатики, як і будь-який інший не повинен бути обмежений рамками теми, особливо у флудилці.

filnick, ми нічого не маєм проти, хто про що хоче нехай спілкується. Ми лиш заборонили про політику, віросповідання, мовні питання і нічого в цьому поганого не бачу.

Quote (filnick)
Підтримую позицію, що теми потібно не закривати, а вчитися толерантно і обгрунтовано дискутувати не тільки з однодумцями, а й з оппонентами.

це для тимчасової розрядки було прикрито :) , на 2 наступний день було відкрито, хоча у всіх виникло відчуття, що й не відкривалася. декілька днів ніхто тут не писав, всі вгамувалися. тепер тема пішла далі :$
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 118
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Махновець_Ігор)
filnick, ми нічого не маєм проти, хто про що хоче нехай спілкується. Ми лиш заборонили про політику, віросповідання, мовні питання і нічого в цьому поганого не бачу.

А тепер прямо, вернулись до совка
Поки тут на форумі, але скоро мабуть і в житті
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 119
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Цитата (Махновець_Ігор )
filnick, ми нічого не маєм проти, хто про що хоче нехай спілкується. Ми лиш заборонили про політику, віросповідання, мовні питання і нічого в цьому поганого не бачу.

А тепер прямо, вернулись до совка
Поки тут на форумі, але скоро мабуть і в житті

100% підтримую.

filnick Дата: Сб, 04.11.2017, 00:38 | Повідомлення № 120
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Махновець_Ігор)
Ми лиш заборонили про політику, віросповідання, мовні питання і нічого в цьому поганого не бачу.

Згадав давній анекдот.
Їдуть чоловік з жінкою підводою на весілля в сусіднє село.
Проїхали півдороги.
Жінка каже:
- Ти ж, чоловіче, там горілки не пий! Ти ж до куми не залицяйся!. Ти ж з дівками чужими не танцюй!
Чоловік:
-Тпр-р-ру!, - зупиняє коней і починає розвертатися.
- Ти що здурів?
- А що ж тоді на весіллі робити?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 8 з 287«12678910286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.