Ср, 26.09.2018, 09:40
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, volevikt, gromko  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 01:18 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 47
Нагороди: 1
Рейтинг: 15


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Пилипчук_О_П Дата: Пт, 05.01.2018, 17:29 | Повідомлення № 4411
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4222
Нагороди: 38
Рейтинг: 377
Цитата gromko ()
Впровадження фінської системи освіти неможливе в Україні через відсутність кваліфікованих вчителів? Чи через відсутність потреби у освічених людях?

Неможливе тому, що фіни її не впроваджували, а до неї прийшли. Так само й ми маємо прийти до своєї системи.
http://inosmi.ru/social/20171119/240781312.html
swetikccc Дата: Пт, 05.01.2018, 23:10 | Повідомлення № 4412
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4114
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата gromko ()
Впровадження фінської системи освіти неможливе в Україні через відсутність кваліфікованих вчителів? Чи через відсутність потреби у освічених людях?


Cуспільна мораль і бідність.

Цитата Пилипчук_О_П ()
http://inosmi.ru/social/20171119/240781312.html

Чудово все пояснює
Вся фінська модель це виховання середнячків, а тепер і наслідки - пішло розшарування, ну неможливо тормозити розвиток розумних дітей підганяючи всіх до сірості. Я на власному прикладі знаю яке значення при освіті має оточення.
Тому країни , що зафарбовані зеленим та темно-зеленим і продукують найбільше інтелектуального продукту.
Там іде розшарування по знанням.
mul44 Дата: Сб, 06.01.2018, 01:37 | Повідомлення № 4413
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1065
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Я конечно дико извиняюсь, но зачем же тогда пане министр "трын**т" что там надо "смотреть в сторону Финляндии"? У нас и так есть "розшарування", или ей мало? А повышение зарплаты на 500 грн это разве 25%? (ну так почти в тему написал)
ALEKS Дата: Сб, 06.01.2018, 11:25 | Повідомлення № 4414
Прописаний назавжди
Повідомлень: 413
Нагороди: 5
Рейтинг: 69
Цитата swetikccc ()
Висновок - впровадження фінської освіти неможливе в Україні.
Перевіряючі органи самі себе не закриють!
Як вони заявили:"Ми були, є і будемо! І не сподівайтесь!!!"

За новим законом керівництво повинно займатися організацією і забезпеченням освітнього процесу. Але ж роздати вказівки, перевірити і покарати винних - значно легше.
gromko Дата: Сб, 06.01.2018, 11:41 | Повідомлення № 4415
Лінуксоїд
Повідомлень: 3188
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата Пилипчук_О_П ()
http://inosmi.ru/social/20171119/240781312.html
Про "жовту пресу" знаєте?
Експерти говорять про те, що висхідний тренд в освіті змінився на низхідний і що треба змінити.
ИноСМИ.ру - російський сайт, який передруковує для росіян матеріали про "западный образ жизни".
У будь-якій сучасній країні освіта має доста проблем, адже їй, освіті, необхідно наздоганяти суспільство, яке дуже швидко змінюється.

Цитата swetikccc ()
Cуспільна мораль і бідність.
Бідність - наслідок виховання, тобто "суспільної моралі". Школа не вчить, як стати успішним, сучасна школа вчить, як бути слухняним виконавцем, і найбільший приклад у цьому дітям подають саме вчителі, поруч з якими учні проводять 1/3 свого життя до 17 років.

Цитата mul44 ()
Чудово все пояснюєВся фінська модель це виховання середнячків, а тепер і наслідки - пішло розшарування, ну неможливо тормозити розвиток розумних дітей підганяючи всіх до сірості. Я на власному прикладі знаю яке значення при освіті має оточення.
Розшарування та диференціація в освіті були і будуть завжди.
"Фінська модель" - не "виховання середнячків", а "посів насіння у добре підготовлений ґрунт і ретельна обробка сходів" - дають можливість навчатися кожному.

Цитата swetikccc ()
Тому країни , що зафарбовані зеленим та темно-зеленим і продукують найбільше інтелектуального продукту.Там іде розшарування по знанням.
Це погано?

Цитата mul44 ()
Я конечно дико извиняюсь, но зачем же тогда пане министр "трын**т" что там надо "смотреть в сторону Финляндии"? У нас и так есть "розшарування", или ей мало? А повышение зарплаты на 500 грн это разве 25%? (ну так почти в тему написал)
Зачем работать учителем, если "нищенская" зарплата? Рыба ищет, где глубже, а человек - где лучше, есть тысячи мест с хорошей зарплатой, но и вкалывать там надо поболее, чем в школе.
mul44 Дата: Сб, 06.01.2018, 11:48 | Повідомлення № 4416
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1065
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Цитата gromko ()
Зачем работать учителем, если "нищенская" зарплата? Рыба ищет, где глубже, а человек - где лучше, есть тысячи мест с хорошей зарплатой, но и вкалывать там надо поболее, чем в школе.
Учитель вообще ничем не занят, тупое быдло которое просто так получает зарплату, вот так вы хотели сказать, и требовать большую зарплату это "фу-фу-фу", сидеть на попе ровно обязан учитель, потому что есть другие профессии, где платят больше? Ооок. Я вас понял. Можете ничего не писать.
DPV Дата: Сб, 06.01.2018, 12:12 | Повідомлення № 4417
Прописаний назавжди
Повідомлень: 473
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата gromko ()
Бідність - наслідок виховання, тобто "суспільної моралі". Школа не вчить, як стати успішним, сучасна школа вчить, як бути слухняним виконавцем, і найбільший приклад у цьому дітям подають саме вчителі, поруч з якими учні проводять 1/3 свого життя до 17 років.

Як точно підмічено - "проводять" - не навчаються, а саме проводять. Реаліі життя такі - який сенс навчатися? 70% батьків (у нас сільська місцевість) - не працють, точніше працюють на городі, або їдуть працювати за кордон, за три місяці зароблять більше річної зарплати вчителя.

Цитата gromko ()
Зачем работать учителем, если "нищенская" зарплата? Рыба ищет, где глубже, а человек - где лучше, есть тысячи мест с хорошей зарплатой, но и вкалывать там надо поболее, чем в школе.

Ще років 10 і в школах з кадрами буде проблема. У нас молоді спеціалісти, ті що прийшли, так і вирішили - краще працювати в  іншому місці, залишились тільки місцеві.
gromko Дата: Сб, 06.01.2018, 12:23 | Повідомлення № 4418
Лінуксоїд
Повідомлень: 3188
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата DPV ()
Реаліі життя такі - який сенс навчатися? 70% батьків (у нас сільська місцевість) - не працють, точніше працюють на городі, або їдуть працювати за кордон
У нас(сільська місцевість) - 70% самозайнятих, працюють "на землі", 15% - у великих с/г підприємствах та агрохолдингу, 10% - бюджетники, 5% - не роблять нічого.

Цитата DPV ()
їдуть працювати за кордон, за три місяці зароблять більше річної зарплати вчителя.
Чому ж вчителі не їдуть працювати за кордон? 

Цитата DPV ()
Ще років 10 і в школах з кадрами буде проблема. У нас молоді спеціалісти, ті що прийшли, так і вирішили - краще працювати в іншому місці, залишились тільки місцеві.
З "кадрами" проблема вже зараз - ще декілька роківв тому, я писав, що якщо педагогічні ВУЗи будуть набирати "студентів" з 135-145 балами ЗНО, то освіті буде "кирдик". Перші такі"вчителі" вже прийшли до шкіл - їх рівень підготовки відповідає рівню учня 9-ого класу(добре, що пока у нас таких ще немає)
DPV Дата: Сб, 06.01.2018, 12:45 | Повідомлення № 4419
Прописаний назавжди
Повідомлень: 473
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата gromko ()
З "кадрами" проблема вже зараз - ще декілька роківв тому, я писав, що якщо педагогічні ВУЗи будуть набирати "студентів" з 135-145 балами ЗНО, то освіті буде "кирдик". Перші такі"вчителі" вже прийшли до шкіл - їх рівень підготовки відповідає рівню учня 9-ого класу(добре, що пока у нас таких ще немає)

Про яку "НУШ" можна говорити, і про які реформи, коли спеціалісти підуть, а нові кадри - точно "кадри" - які нічого не можуть і знань не мають, саме головне вони не мають власного погляду, школа, робота з учнями для них - це шок(виключення молодша школа). Всі реформи в освіті - просто для розмов.

Додано (06.01.2018, 11:45)
---------------------------------------------

Цитата gromko ()
Чому ж вчителі не їдуть працювати за кордон?
 
У нас такі є. До школи вже не повернуться.


Відредаговано: DPV - Сб, 06.01.2018, 12:42
mul44 Дата: Сб, 06.01.2018, 12:48 | Повідомлення № 4420
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1065
Нагороди: 4
Рейтинг: 48
Цитата gromko ()
Зачем работать учителем, если "нищенская" зарплата?
Мені просто цікаво - як ви збираєтесь "затягти" до школи хороших спеціалістів?
Чи ви з "этих" - "нам партия строить и жить помогает, профессия учителя это престижно, в школу не за деньгами надо идти, учитель это призвание?" - чесно кажучи я чомусь грішним ділом думав, що ви адекватно будете мислити, а ви прям як мій директор... совок у нього в голові.


Відредаговано: mul44 - Сб, 06.01.2018, 12:49
gromko Дата: Сб, 06.01.2018, 12:54 | Повідомлення № 4421
Лінуксоїд
Повідомлень: 3188
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата DPV ()
Чому ж вчителі не їдуть працювати за кордон?
У нас такі є. До школи вже не повернуться.
В більшості випадків за кордон їдуть не заробляти, а втекти від проблем вдома - за останні 10-15 років я майже не бачив випадків, коли там заробили, а тут вклали гроші, люди їдуть туди і там живуть.

Цитата DPV ()
Про яку "НУШ" можна говорити, і про які реформи, коли спеціалісти підуть, а нові кадри - точно "кадри" - які нічого не можуть і знань не мають, саме головне вони не мають власного погляду
Та ніде правди діти - такими зробили їх ми, адже саме ми їм привили modus vivendi  - робити вигляд, що працюєш.

Цитата DPV ()
Всі реформи в освіті - просто для розмов.
Реформи не "йдуть" через спротив вчительської маси, адже вчителям вони не треба - найважче змінити себе і своє відношення до роботи.
DPV Дата: Сб, 06.01.2018, 13:31 | Повідомлення № 4422
Прописаний назавжди
Повідомлень: 473
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Як мені не хочеться сперечатися.

Цитата gromko ()
В більшості випадків за кордон їдуть не заробляти, а втекти від проблем вдома - за останні 10-15 років я майже не бачив випадків, коли там заробили, а тут вклали гроші, люди їдуть туди і там живуть.

Так хіба робота повинна складатися із одних проблем, які потрібно долати, і зарплата за неї не дає можливості забезпечити життя, не існування, а нормальне життя, і робота складаєть із пристосувань до постійних, вибачте за слова "тупих" змін і нововведень, кожного року. Ті хто повернулися з Польщі, розповідали, що заробіток за три, чотири дні - це харчі на місяць, ще три дні це житло, а все інше бонус. 9,5-13 злотих година - працювали 8-10-12. годин. Всі, що повернулися - знову будуть їхати.

Цитата gromko ()
Та ніде правди діти - такими зробили їх ми, адже саме ми їм привили modus vivendi  - робити вигляд, що працюєш.

З одного боку можна дуже просто сказати - Як платять - так і будемо працювати.
А з іншого - це не вчителі винні, а система оцінювання. Славнозвісні критеріїї оцінювання.
Ще за радянських часів, здавши сесію один студент відповідав на запитання:" як сесія?"- "удовлетворительно - государство моими заниями удовлетворено".
За нашими критеріями хоч ти "бовдур", хоч ясна зірка навчаєшся, а в майбутньому можеш стати спеціалістом, - відповідно -"бовдуром" - і дійсно спеціалістом.
Змініть критерії - зміниться все. Не долаєш потрібний мінімум - ти зайвий. В ліцеях рівень набагато більший - "бо випруть".
Не валіть все на вчителя.


Відредаговано: DPV - Сб, 06.01.2018, 13:57
gromko Дата: Сб, 06.01.2018, 14:33 | Повідомлення № 4423
Лінуксоїд
Повідомлень: 3188
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата DPV ()
А з іншого - це не вчителі винні, а система оцінювання. Славнозвісні критеріїї оцінювання. що вчителям
Найголовніша проблема у тому, що вчителям платять за вичитані години, а не за кінцевий результат, який при існуючій раніше системі абсолютно нікого не цікавив.
Чому ЗНО - "зло"? Його "зло" у тому, що воно більш-менш об'єктивно показує стан освіти. І якщо я міг раніше поставити "6" учениці через те, що вона "хороша, хоча зірок з неба не знімає", але тепер вона вирішила здати ЗНО і отримала 128 балів, і мене можуть запитати - "А нащо ти подава дитині марні надії?"
Сертифікацуція вчителів - "зло"? Чому більшість вчителів впевнена, що сертифікаційні тести вони не "здадуть"?

Цитата DPV ()
За нашими критеріями хоч ти "бовдур", хоч ясна зірка навчаєшся, а в майбутньому можеш стати спеціалістом, - відповідно -"бовдуром" - і дійсно спеціалістом.
У вищій освіті вже є певний перелам - багато хто з студентів хоче стати справжнім спеціалістом ,і він ним стає, незважаючи на всі недоліки системи.

Цитата DPV ()
Змініть критерії - зміниться все. Не долаєш потрібний мінімум - ти зайвий. В ліцеях рівень набагато більший - "бо випруть".Не валіть все на вчителя.
Критерії змінюються, як і відношення вчителів до своєї роботи - на 1 вересня у нашому освітньому окрузі планується по 3 дипломованих вчителів інформатики на одне місце - за рахунок скорочення шкіл (більшість середніх стають школами ІІ ступеня, колишні дев'ятирічки - початковими).
mudrak Дата: Сб, 06.01.2018, 14:38 | Повідомлення № 4424
Наполегливий учасник
Повідомлень: 788
Нагороди: 4
Рейтинг: 68
Цитата DPV ()
робота з учнями для них - це шок(виключення молодша школа)
Ой не попадалась Вам певне "гідна" молодша школа!!! Там такий шок! Я кричав УРА на всю педраду, коли мені дали на цей рік старших! 
Цитата DPV ()
Не валіть все на вчителя.
А оце ВЕЛИКИМИ ЗОЛОТИМИ літерами над входом до кожної школи, і у вигляді татуювання кожному працівнику освіти рівня райво і вище. Але якщо в школі не "пасти" отих "нижчеплінтусних" де їх дівати?
DPV Дата: Сб, 06.01.2018, 15:55 | Повідомлення № 4425
Прописаний назавжди
Повідомлень: 473
Нагороди: 7
Рейтинг: 73
Цитата mudrak ()
Ой не попадалась Вам певне "гідна" молодша школа!!! Там такий шок! Я кричав УРА на всю педраду, коли мені дали на цей рік старших!
 
Я мав на увазі, що до молодшої школи приходять більше підготовлені вчителі, та і дітки там "слухняні" порівняно із середньою і старшою школами (у більшості там "оченята світяться" є зацікавленність). А про "дурдом" із вимогами методистів(МК), перевірками в молодшій я дуже добре знайомий(викладаю з 2-го по 11)

Цитата mudrak ()
Але якщо в школі не "пасти" отих "нижчеплінтусних" де їх дівати?

Не школа їх "пасти" повинна, хай вони реально  ідуть і пасуть. Те, що в даний час пасе їх школа - кожен з нас бачить як результат в своєму житті.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2018.