Сб, 19.10.2019, 17:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, volevikt, gromko  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 76
Нагороди: 2
Рейтинг: 25


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
offside Дата: Сб, 04.11.2017, 11:41 | Повідомлення № 4081
Тут живе...
Повідомлень: 137
Нагороди: 1
Рейтинг: 9
Цитата Ktara ()
все что я сказала запимаентся секунд на 15, потом весь урок одна и та же фраза "а что делать?" и напечсанная практическая работа не помогает, даже если ткнуть пальчиком в нужный пункт - пункт будет прочтен, скажут что все поняли и секунд через 10 прозвучит фраза "Так Вы так и не сказали мне а что делать"
А я думав що так тільки в мене на уроках. Читати завдання не вміють.
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 11:41 | Повідомлення № 4082
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата offside ()
А я думав що так тільки в мене на уроках. Читати завдання не вміють.
 І у мене так  У всіх  мабуть так... Мовчимо далі... 8 Клас , програмування, Лазарус (дай Бог йому здоров'я) - 2 уроки і все... "Для чого воно мені, і т.п.". Прийшли до 9 класу ... Жах бере коли я їм масиви намагатимуся навчити
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 11:41 | Повідомлення № 4083
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4309
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата gry ()
І у мене так У всіх мабуть так...

Не шукайте причини саме в програмуванні. На уроці фізики в 11 класі не можу добитися адекватної реакції на прямокутний трикутник (синус-косинус, теорема Піфагора). Схоже, що це покоління уникає інтелектуальних зусиль. Такі зусилля вимагають зосередженості і часу, а поруч - дуже багато цікавих речей, які відволікають.
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 11:41 | Повідомлення № 4084
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата Пилипчук_О_П ()
це покоління уникає інтелектуальних зусиль.
Точно. У мене ще й Астрономія є... Взагалі -мрак. Може я такий ??? Начеб-то років 15 назад ще очі світлі бачив, зараз ---- МРАК... Мабуть я ...
LVV Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4085
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Інформація і знання перестали бути цінністю в очах дітей. "Усе" можна знайти в Інтернеті... Навіщо вчити...
В мене 9-класники не можуть знайти об'єм куба. Питаю: "а як же ви програму написали, якщо самі не знаєте як той об'єм знаходиться"? Відповідь: "в Інтернеті формулу знайшли".
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4086
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1137
Нагороди: 4
Рейтинг: 128
Цитата LVV ()
"в Інтернеті формулу знайшли".
Що далі ???
Пилипчук_О_П Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4087
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4309
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Математик Арнольд ділиться спогадом: "Студент четвертого курса одного из лучших парижских университетов спросил меня на письменном экзамене по теории динамических систем: «4/7 больше или меньше единицы?»".
skif Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4088
Прописаний назавжди
Повідомлень: 445
Нагороди: 3
Рейтинг: 64
Цитата Ktara ()
Так Вы так и не сказали мне а что делать"
то саме 
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4089
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата mul44 ()
Надо Малайзию брать в пример ;) причем показательно), а то я вот в 4 классе никак не могу человек 5 заставить прочитать на экране надписи типа "файл", "вставлення", ну сложные слова, неимоверно.
Цитата Ktara ()
вот у меня в 6-м - все что я сказала запоминается секунд на 15, потом весь урок одна и та же фраза "а что делать?" и напечатанная практическая работа не помогает, даже если ткнуть пальчиком в нужный пункт - пункт будет прочтен, скажут что все поняли и секунд через 10 прозвучит фраза "Так Вы так и не сказали мне а что делать"
Цитата offside ()
А я думав що так тільки в мене на уроках. Читати завдання не вміють.
Далі буде тільки гірше - у всьому винне інформаційне перевантаження (не тільки на уроках). Дорослим легше блокувати той інформаційний шум, який нас оточує, а діти, як та губка, все поглинають в себе. Телебачення, радіо, Інтернет, телефони - терабіти інформації завантажують сенсорну систему дітей, і вони не витримують - якщо раніше (20-30 років назад) діти прагнули знань хоча й різній мірі, то тепер рівень інформаційного шуму настільки високий, що ми з і своїми синусами-косинусами та приймочками-маточками просто не в силі пробитися.
Цитата gry ()
8 Клас , програмування, Лазарус (дай Бог йому здоров'я) - 2 уроки і все... "Для чого воно мені, і т.п.". Прийшли до 9 класу ... Жах бере коли я їм масиви намагатимуся навчити
Будь-яка дія повинна бути вмотивована - нащо їм Лазарус з масивами? Оскільки це не вкладається в систему їх життєвих цінностей, то вчити вони нічого не будуть.

Цитата Пилипчук_О_П ()
На уроці фізики в 11 класі не можу добитися адекватної реакції на прямокутний трикутник (синус-косинус, теорема Піфагора). Схоже, що це покоління уникає інтелектуальних зусиль. Такі зусилля вимагають зосередженості і часу, а поруч - дуже багато цікавих речей, які відволікають.
Покоління не уникає інтелектуальних зусиль, воно просто витрачає їх деінде, поза уроками.
Цитата LVV ()
Інформація і знання перестали бути цінністю в очах дітей. "Усе" можна знайти в Інтернеті... Навіщо вчити...
Поступово ми приходимо до думки, що не так ми навчаємо. Для нас носієм знань був вчитель/викладач, дещо можна було почерпнути з книг. Зараз інші часи і формальні знання не варті нічого, головним є вміння ефективно використати інформацію.

Цитата LVV ()
В мене 9-класники не можуть знайти об'єм куба. Питаю: "а як же ви програму написали, якщо самі не знаєте як той об'єм знаходиться"?
Чому на уроці інформатики учні повинні розв'язувати суто математичні задачі?

Цитата Пилипчук_О_П ()
Математик Арнольд ділиться спогадом: "Студент четвертого курса одного из лучших парижских университетов спросил меня на письменном экзамене по теории динамических систем: «4/7 больше или меньше единицы?»".
Соромно признатись, але таблицю множення на 7 вивчив напам'ять лише в 10 класі (алгебра була на "відмінно")


Відредаговано: gromko - Нд, 01.10.2017, 22:42
fox11 Дата: Сб, 04.11.2017, 11:42 | Повідомлення № 4090
Прописаний назавжди
Повідомлень: 341
Нагороди: 4
Рейтинг: 81
Подскажите, обслуживаю и преподаю в двух полноценных кабинета информатики в разных зданиях (начальная школа и гимназия), платят за один. Может за два потребовать?
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 11:43 | Повідомлення № 4091
Лідер форуму
Повідомлень: 6242
Нагороди: 44
Рейтинг: 285
У нас вже давно не платять ні за кабінети, ні за обслуговування компів.
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 11:43 | Повідомлення № 4092
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
Нагороди: 33
Рейтинг: 406
Цитата fox11 ()
Подскажите, обслуживаю и преподаю в двух полноценных кабинета информатики в разных зданиях (начальная школа и гимназия), платят за один. Может за два потребовать?
Будут платить за один. Если бы Вы преподавали в разных школах - платили бы за два.
mudrak Дата: Сб, 04.11.2017, 11:43 | Повідомлення № 4093
Наполегливий учасник
Повідомлень: 826
Нагороди: 4
Рейтинг: 73
Цитата Пилипчук_О_П ()
це покоління уникає інтелектуальних зусиль
Таки да! На уроках англійської оте "що робити?" я вже звик чути, аж тут інформатика, завдання на рідній мові. Дивляться на монітор - "Що робити?" - " То ж написано! Читайте і робіть як сказано." Прочитали - сидять. "Що неясно?" " Неясно що робити."... Відчуваю що вже й сам "не знаю що робити"
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 11:43 | Повідомлення № 4094
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4151
Нагороди: 38
Рейтинг: 371
Цитата fox11 ()
Подскажите, обслуживаю и преподаю в двух полноценных кабинета информатики в разных зданиях (начальная школа и гимназия), платят за один. Может за два потребовать?
нет :)
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 11:43 | Повідомлення № 4095
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4151
Нагороди: 38
Рейтинг: 371
Цитата mudrak ()
Таки да! На уроках англійської оте "що робити?" я вже звик чути, аж тут інформатика, завдання на рідній мові. Дивляться на монітор - "Що робити?" - " То ж написано! Читайте і робіть як сказано." Прочитали - сидять. "Що неясно?" " Неясно що робити."... Відчуваю що вже й сам "не знаю що робити"
Почитала, успокоилась. Я не одна :)
А то уже начала в себе сомневаться
думала может я уже на китайском пишу те практические
6-й класс. Зная как боролась в 5-м чтоб научить сохранять документы, решила объяснить еще раз. Прошу - записываем. Слышу в отчет "мы ж не дураки, и так все понятно"
проходит неделя. практическая работа, файл которой надо сохранить на компьютере
куча слез, потому что .................... файл пропал. Его нет в папочке.
Пошли искать, ну думала, может не туда сохранили. Не нашла
оказалось все гораздо проще, на вопрос - надо ли сохранить изменение в файле, нажали слово "Нет"
Спрашиваю, я а зачем нажали, получаю ответ "А что надо было читать что там написано?"
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.