Сб, 18.11.2017, 08:03
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 22 з 287«122021222324286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 01:11 | Повідомлення № 316
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (filnick)
Безумовно, що ми не можемо бути однозначні в підтриці чи не підтримці нового міністра. Особисто я повністю погоджуюсь з думкою про абсурдність існування стількох вишів у нашій країні. Згадаємо, при Союзі в Україні було всього-навсього 9 (дев'ять) класичних університетів. Але, разом з тим, я не можу погодитися з тим, як міністр відноситься до моїх співгромадян (а, отже, і до мене). Вакарчук теж розумів абсурдність існування такої кількості вишів. Він запропонував зменшувати їх кількість через ліцензування. Можливо, це корупційний шлях, але напрям був визначений вірно - не потрібно Україні стільки ВНЗ при такій кількості випускників. Але питання про підпорядкування МОНУ тих вишів, які знаходилися у іншому відомстві, або питання тотального контролю над над історичною наукою чи навіть над ідеологієї держави - це, м'яко кажучи, призведе до соціальних криз у суспільстві.

Мої міркування щодо зміни керівництва освітою в Україні.

1. Попередній міністр зробив все від нього залежне, аби заміна йому була саме ТАКА, яка є. Його екстемізм (хоч і на думку багатьох в вірному напрямку) став підгрунтям для екстемізму в іншому напрямку (не слід забувати, що на думку інших багатьох теж вірному). На це не можна не зважати. Мід іншим, жоден з міністрів до передостаннього, екстремістом не був, а справа української освіти потихеньку налаштовувалася...

2. Песонально - призначення одіозної фігури - це "одобрямс" з боку своїх (+) і протидія "не своїх". Головне - протидія ПЕРЕДБАЧУВАНА, і в самій "дешевій галузі" - в освіті. "Поки там воюватимуть з міністорм освіти- будем спокійно "лаштувати" економіку. (ще раз+) - "пара пішла в гудок" (+на думку тих, хто призначав...)
3. Прогноз - "пара вийде", економічні проблеми скоро затьмарать освітні, і все буде, як при будь-якому міністрі - адже основну лінію розвитку освіти визначає т.з. "експертне середовище" - АПН в першу чергу, а воно, за великим рахунком, не міняється. Ті ж баришні, що й раніше, будуть "класти" на стіл міністру "генеральну лінію" розвитку інформатики, наприклад...(будемо й далі викорінювати інтелектуальну складову з курсу).
4. Зміни до ЗНО потрібні, і по суті, правильні. Але слід чітко бачити негативи. Основний - ПЕРЕНЕСЕННЯ ОСНОВНОГО КОРУПЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ШКОЛУ. Ось тут учителю міністр не потрібен - ставити в атестат незаслужені оцінки чи не ставити (він вміє любого міністра надурити, як захоче). В кінцевому результаті матимемо те суспільство, яке самі створимо, своїми руками.
5. Якість шкільної та й вищої освіти можна підвищити лише одним способом - НАЯВНІСТЮ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО ВЛАСНОГО виробництва. Воно потребуватиме освічених спеціалістів, а якщо ще й гарантуватиме пристойну заробітну плату - справу зроблено. Механічне скорочення к-сті ВНЗ любим способом результату не дасть - посто вступити стане важче, зростуть суми хабарів, та й все. Грамотний власник диплома так само залишатиметься НІКОМУ НЕ ПОТРІБЕН, як і безграмотній...для чого вчитися.
При всіх запереченнях нинішня влада по своїй ВНУТРІШНІЙ СУТІ ближча до власного випробництва, ніж попередня. Ситуація різко розпочне змінюватися, якщо запрацює РЕАЛЬНА ЕКОНОМІКА- ВИРОБНИЦТВО.

6. Бажання всіх щось зробити з минулим ("відновити справедливість" чи "переписати історію") - в будь-якому варіанті ЖИТТЯ З ГОЛОВОЮ, що дивиться назад, скручуючи шию. Дивитися треба ВПЕРЕД. Історію слід знати, робити з неї висновики, АЛЕ ЖИТИ ТРЕБА НЕ МИНУЛИМ, А МАЙБУТНІМ.В цьому сенсі нинішнй міністр -зеркальне відображення минулогог, ПРОСТО ШИЯ В ІНШИЙ БІК ПОВЕРНУТА....

Звичайно, це ІМХО. Але в учителя воно мусить бути. І висловлювати його нічого боятися. Нікого не агітую. Нікого не образив. Висловив свою позицію. Сподіваюсь дізнатися про позицію інших. Лише коррекно.

Відредаговано: pasichov - Нд, 18.04.2010, 17:14
oksanka120 Дата: Сб, 04.11.2017, 01:11 | Повідомлення № 317
Неординарна вчителька
Повідомлень: 135
Нагороди: 5
Рейтинг: 29
pasichov, прочитала ваше повідомлення, оце видно, що грамотно написано, толково, аж сподобалось! бачте можна в бесідці і про політику, але як ви вказали
Quote (pasichov)
Лише коррекно.

Взагалі все правильно сказано і я з вами погоджуюсь! хотілось би ще добавити, що потрібно всі школи забезпечити нормальними кадрами, а не секретарками чи ще щось схожим, тобто розробити таку собі чітку програму забезпечення освіти професійними кадрами, це все можливо при бажанні!

pet Дата: Сб, 04.11.2017, 01:11 | Повідомлення № 318
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (oksanka120)
потрібно всі школи забезпечити нормальними кадрами, а не секретарками чи ще щось схожим, тобто розробити таку собі чітку програму забезпечення освіти професійними кадрами, це все можливо при бажанні!

а для цього повинна бути у вчителя нормальна зарплата- почитайте на форумі- у того гектар саду, той на город побіг, той відео підробляє, той компьютери ремонтує...мабуть це від хорошого життя ;)
вчитель повинен отримувати стільки, щоб ні про що крім уроків не думав- в таких умовах працював мій батько в 1983-1987рр
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 01:11 | Повідомлення № 319
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
1. Попередній міністр зробив все від нього залежне, аби заміна йому була саме ТАКА, яка є. Його екстемізм (хоч і на думку багатьох в вірному напрямку) став підгрунтям для екстемізму в іншому напрямку (не слід забувати, що на думку інших багатьох теж вірному). На це не можна не зважати. Мід іншим, жоден з міністрів до передостаннього, екстремістом не був, а справа української освіти потихеньку налаштовувалася...

В чому ж виявлявся естрім в попередника?
Те потрібно назвати зовсім іншим словом на букву Д.

Додано (18.04.2010, 18:43)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Мід іншим, жоден з міністрів до передостаннього, екстремістом не був, а справа української освіти потихеньку налаштовувалася...

Виникає питання коли ж вона розладналася?

Додано (18.04.2010, 18:47)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Основний - ПЕРЕНЕСЕННЯ ОСНОВНОГО КОРУПЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ШКОЛУ.

А ВУЗи це допустять? :)
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 01:11 | Повідомлення № 320
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (pet)
в таких умовах працював мій батько в 1983-1987рр

Ви хочете сказати що батько тоді багато грошей у школі заробляв? Якщо не секрет, то скільки?
Моя мама теж в ті часи працювала вчителькою, але грошей вистачало лише на хліб, інколи з маслом. ;)
argun Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 321
Прописаний назавжди
Повідомлень: 478
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (pet)
вчитель повинен отримувати стільки, щоб ні про що крім уроків не думав- в таких умовах працював мій батько в 1983-1987рр

Quote (Bandalak)
Ви хочете сказати що батько тоді багато грошей у школі заробляв? Якщо не секрет, то скільки?
Моя мама теж в ті часи працювала вчителькою, але грошей вистачало лише на хліб, інколи з маслом.

У 1983 я мав уже 5 років педстажу, і щоб нормально жити працював на дачній ділянці та підробляв ремонтом побутової радіоелектроніки.
А на зарплату мав тільки те, про що сказав Bandalak,
gromko Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 322
Лінуксоїд
Повідомлень: 2663
Нагороди: 26
Рейтинг: 343
Quote (pasichov)
1. Попередній міністр зробив все від нього залежне, аби заміна йому була саме ТАКА, яка є. Його екстемізм (хоч і на думку багатьох в вірному напрямку) став підгрунтям для екстемізму в іншому напрямку (не слід забувати, що на думку інших багатьох теж вірному). На це не можна не зважати. Мід іншим, жоден з міністрів до передостаннього, екстремістом не був, а справа української освіти потихеньку налаштовувалася...

Він був не більшим "екстремістом", ніж ті, які були до нього - це якщо тверезо дивитися на речі (тобто незаангажовано політикою). Прихід нинішнього міністра був передбачуваним - маятник коливнувся в інший бік. Ращом з тим не варто чекати суттєвих, якихось кардинальних змін - можлива лише деяка корекція курсу, державна машина, як розкручений маховик - має великий запас інерції.

Quote (pasichov)
2. Песонально - призначення одіозної фігури

Чому "одіозної"? У чому він гірший інших наших високопосадовців?

Quote (pasichov)
Ті ж баришні, що й раніше, будуть "класти" на стіл міністру "генеральну лінію" розвитку інформатики, наприклад...(будемо й далі викорінювати інтелектуальну складову з курсу).

Можливо.

Разом з тим, у нинішній ситуації(як у державі, так і в освіті) я бачу певну вину свою (як вчителя), так і інших представників учительства - адже зараз при владі вже наші учні (для декого ровесники), тобто ті, яким ми "сіяли прекрасне і вічне". Ми самі створили суспільство, яке, по своїй суті, зневажає учительство та професію вчителя. Школа-жебрачка не може виховати справжню людину, те що ми робимо - ерзац-освіта, неначе б то все гаразд - навіть є (в деяких місцях) певний зовнішній лоск, неначе б то робота "йде", тільки результат жалюгідний.
І справа навіть на в розмірі заробітної плати (хоча як може прожити молодий вчитель на 800-900 гривень - не розумію, це при тому що фахових видань дешевше 100 грн ви не знайдете, посібники коштують від 20-30 грн і вище), справа у відношенні суспільтва до школи та освіти в цілому. Холодні класи (+8 С - вже тепло), стародавнє (70-их років) обладнання, бібілотеки які отримували книги та журнали 20 років назад, вчителі, яким всеодно що вчити і кого - за три десятки років "курс" мінявся майже щороку - хто піде працювати в освіту, крім тих, кому вже нікуди йти?

pet Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 323
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (Bandalak)
Ви хочете сказати що батько тоді багато грошей у школі заробляв? Якщо не секрет, то скільки?

працював завучем та вчителем фізики, отримував "грязними" десь 240 крб. Взагалі коли прийшов до влади Устінов- підняв вчителям зарплату.Так грошей мій батько не накопив, делікатесів не їли, але необхідним сімя була забезпечена
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 324
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
pet, а сім'ї теперішніх вчителів хіба живуть гірше?
Мені здається однаково. Вчителям грошей завжди не вистачало ні тоді ні тепер!
Влада ніколи не піклувалася про вчителя.
filnick Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 325
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (pet)
Взагалі коли прийшов до влади Устінов- підняв вчителям зарплату.

Ви мали на увазі Черненка Костянтина Устиновича, при якому відбулася освітня реформа 1984 р. Заробітна плата тоді була піднята за: вчительську ставку, класне керівництво (як зараз пам'ятаю з 10 крб до 30 крб.) а також підвищено доплати за кабінети і перевірку зошитів. Цікавий факт, вчителі російської мови отримували 15% за перевірку зошитів, а національних мов в союзних республіках - 10%. До речі, під час цієї реформи була відновлена оцінка за поведінку та введена оцінка за старанність (!) у навчанні.
pet Дата: Сб, 04.11.2017, 01:12 | Повідомлення № 326
Патріот
Повідомлень: 613
Нагороди: 2
Рейтинг: 23
Quote (filnick)
Ви мали на увазі Черненка Костянтина Устиновича

B) Правильно! Не задумався, поспішив.. ;)
Ірина Дата: Сб, 04.11.2017, 01:13 | Повідомлення № 327
Профі в програмуванні та безпеці
Повідомлень: 140
Нагороди: 0
Рейтинг: 15
Такой вопрос! Мне детка принесла ДЗ с факультатива, чёто немогу роздуплить помогите кто сможет,
Дан одномерный массив из n чисел, нужно найти сумму всех полож элементов массива.

Вот то программный код что я смогла написать :
include io.asm
stac segment
db 256 dup(?)
stac ends
data segment
a dw ?
n dw ?
sum dw ?
data ends
code segment
main proc
assume ds:data, cs:code, ss:stac
push ds
mov ax,0
push ax
mov ax,data
mov ds,ax
inint n
mov cx,n
mov bx,0
l: inint ax
mov a[bx],ax
add bx,2
loop l
mov cx,n
mov bx,0
mov dx,0
l1: mov ax,a[bx]
cmp ax,0
jnl cont
add dx,ax
mov sum, dx
cont: add bx,2
loop l1
l2: outint sum
pop ax
pop ds
mov ah, 4ch
int 21h
main endp
code ends
end main

где ошибки я не пойму?

Відредаговано: Ірина - Нд, 18.04.2010, 22:28
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 01:13 | Повідомлення № 328
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ірина)
где ошибки я не пойму?

Шутить изволите! Молодец! Не стоит искать ошибки...:-)
filnick Дата: Сб, 04.11.2017, 01:13 | Повідомлення № 329
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (pasichov)
Попередній міністр зробив все від нього залежне, аби заміна йому була саме ТАКА, яка є. Його екстремізм (хоч і на думку багатьох в вірному напрямку) став підгрунтям для екстремізму в іншому напрямку (не слід забувати, що на думку інших багатьох теж вірному). На це не можна не зважати. Між іншим, жоден з міністрів до передостаннього, екстремістом не був, а справа української освіти потихеньку налаштовувалася...

Тому я і писав ще у нередагованій "Бесідці", що на посаду міністра освіти потрібно призначати освітянина-практика, освітянина-реаліста, а не ідеолога тих чи інших поглядів.
Quote (pasichov)
Зміни до ЗНО потрібні, і по суті, правильні. Але слід чітко бачити негативи. Основний - ПЕРЕНЕСЕННЯ ОСНОВНОГО КОРУПЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ШКОЛУ. Ось тут учителю міністр не потрібен - ставити в атестат незаслужені оцінки чи не ставити (він вміє любого міністра надурити, як захоче). В кінцевому результаті матимемо те суспільство, яке самі створимо, своїми руками.

Учителю не тільки міністр не потрібен, але й управління освітою та відділи освіти. Але саме через цей ланцюг здійснюється весь потужний вплив на діяльність вчителя. Причому вплив цей однобічний, по суті - регуляторно-контролюючий. Школа є абсолютно залежною в матеріально-технічному, фінансовому плані від своїх місцевих органів влади, які приймають бюджет. Тому я б не ставив всю відповідальність за освіту на вчителя. Хоча мудрі говорили, що вільний вчитель виховує вільну людину, а раб виховує раба.
Quote (pasichov)
При всіх запереченнях нинішня влада по своїй ВНУТРІШНІЙ СУТІ ближча до власного випробництва, ніж попередня. Ситуація різко розпочне змінюватися, якщо запрацює РЕАЛЬНА ЕКОНОМІКА- ВИРОБНИЦТВО.

З другою частиною тези я погоджуюся, а з першою - не зовсім. Практично все виробництво - в руках нинішньої влади, раніше оппозиції (простіше - олігархії). Але крім рейдерських захватів і безперервного перерозподілу нічого не відбувається.


Відредаговано: filnick - Нд, 18.04.2010, 22:57
Oxana_cher Дата: Сб, 04.11.2017, 01:13 | Повідомлення № 330
Місцева кадра
Повідомлень: 392
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Ірина, это кто написал? ;)
Больше похоже на фрагмент программы, вырваной из контекста, чем на решаемую задачу!

pasichov, шутят в другом месте!

filnick, нас имели, имеют и будут иметь. Если начальник не прав, читай пункт 1, в котором написно, что он всегда прав. Капиталистическое общество само собой подразумевает власть денег. А учителя к деньгам отношения не имеет!

Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 22 з 287«122021222324286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.