Пт, 22.03.2019, 22:20
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, volevikt, gromko  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Лідер форуму
Повідомлень: 66
Нагороди: 2
Рейтинг: 25


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Шестопалов Дата: Сб, 04.11.2017, 00:48 | Повідомлення № 181
Видавець посібників
Повідомлень: 1628
Нагороди: 16
Рейтинг: 235
Quote (Bandalak)
Тепер по новій програмі у більшості профілів по 1 годині у 9, 10, 11 та 12 класах - теж виходить 136 годин. Але раніше алгоритмізації було 36, а тепер лише 12 годин. Питання на засипку, на що пішли ті 24 години, які вивільнилися від алгоритмізаії?

Для 10-12 класів у програмі Завадського:
Проектування й розробка програмного забезпечення
8.1. Засоби візуальної розробки програм - 9 год. у 11 класі обох рівнів;
8.2. Основи структурного програмування - 12 год. у 11 класі обох рівнів;
8.3. Алгоритми й структури даних - 17 год. у 12 класі тільки академ. рівня;
8.4. Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год. у 12 класі академ. рівня.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 182
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4152
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (Bandalak)
Якщо іти точно по означенню, то друга формула виписана строгіше.

А так
s=ctt

Quote (swetikccc)
Питання з фізики, яка з формул у наших підручниках описує рівноприскорений рух падаючого тіла, і чому?
1. s=1/2gtt
2. s=gtt/2

Вибачаюся, шлях пройдений тілом
А так
s=ctt )) (де с константа, до якої прийшли експериментальним шляхом)
Це я просто навів приклад як у нас, і як у них
І так зрозуміліше що шлях це функція від часу


Відредаговано: swetikccc - Пн, 05.04.2010, 10:26
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 183
Лідер форуму
Повідомлень: 6160
Нагороди: 43
Рейтинг: 285
Quote (НІКОЛЯ)
бо на 1800 зарплати далеко не розженешся

А що тоді говорити про мої 1250 B)
Quote (НІКОЛЯ)
А от з компами краще до фахівців, ніж до ламерів з кривими руками, бо як відомо дурний два рази робить, а скупий два рази платить

Абсолютна істина. :)

Quote (Шестопалов)
Проектування й розробка програмного забезпечення
8.1. Засоби візуальної розробки програм - 9 год. у 11 класі обох рівнів;
8.2. Основи структурного програмування - 12 год. у 11 класі обох рівнів;
8.3. Алгоритми й структури даних - 17 год. у 12 класі тільки академ. рівня;
8.4. Основи об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування - 8 год. у 12 класі академ. рівня.

У цій програмі тільки пункт 8.2 подібний на колишню алгоритмізацію. Пункт 8.3 не для всіх рівнів. А решта - всяка муть....
Немає цілісності подання алгоритмізації, як колись. Там крапля, там крапля.... Скоріше висохне, чим перетвориться у струмочок... ;)

У світлі цієї програми - олімпіада з інформатики (основана на програмуванні) стає повністю відчудженим від інформатики фактом.
На олімпіаду посилають дітей незалежно від того, чи академічний рівень у них, чи стандарт. B)
Та й не тільки з 11 та 12 класів, а з усіх, починаючи від 8-го!!! Жоден навчальний предмет не може похвалитися таким відношенням до олімпіади, як інформатика. ;)

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 184
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)

Авторитетів не може бути багато, два, три на область, просто авторитет як і посада має схильність перекручувати дійсність.
Питання з фізики, яка з формул у наших підручниках описує рівноприскорений рух падаючого тіла, і чому?
1. s=1/2gtt
2. s=gtt/2

Якщо перекручує дійсність - це вже не авторитет. А з другого боку може дійсність перекручує той, хто вважає, що хтось її перекручує? (пробачте за каламбур, маю на увазі, що дійсність насправді НЕ ТАКА, як той чи інший суб"єкт її оцінює. В цьому сенсі за авторитетною людиною перевага - життєий досвід... )

Щодо формули. Формула взагалі не може щось описувати. Формула використовується для розрахунку значення тієї чи іншої фізичної велечини при відомих значенням інших, що входять до цієї формули. Формули взагалі можуть бути імперичними, а можуть бути отриманими на основі якихось фізичних законів. Рух (як і власне будь-який інший ПРОЦЕС) описують функціїї - залежності одних величин від інших, тобто власна ЗАКОНИ (так склалося в фізиці, хоча це не зовсім коректно з точки зору термінології) . І саме вид такої залежності (наприклад, координати від часу. швидкості від часу) дає можливість "описати" рух, тобто визначити, який це вид руху. Зорема, для рівноприскореного руху функціїї, що його описують, отримав ще Галілей x=x0+v0t+(att)/2 , v=vo+at
Щодо наших підручників з фізики - це тема не цього форуму. Та й доведеться використовувати слова, що абсолютно правомірно дадуть модераторм право забанити назавжди... Жахливі підручники.

Відредаговано: pasichov - Пн, 05.04.2010, 10:38
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 185





Quote (swetikccc)
Чи зможете Ви все це опанувати, якщо це буде потрібно для роботи?

swetikccc, думаю, що зможу! головне, щоб бажання було та стремління до самовдосконалення, а воно ще не пропадало в мене. Досконалості немає меж, тому будемо далі працювати, а працювати є над чим. :)
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 186
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4152
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (pasichov)
Щодо наших підручників з фізики - це тема не цього форуму. Та й доведеться використовувати слова, що абсолютно правомірно дадуть модераторм право забанити назавжди... Жахливі підручники.

Quote (swetikccc)
Вибачаюся, шлях пройдений тілом
А так
s=ctt )) (де с константа, до якої прийшли експериментальним шляхом)
Це я просто навів приклад як у нас, і як у них
І так зрозуміліше що шлях це функція від часу

Це був приклад не для підручників з фізики, а те який у нас буває відрив одного від іншого

Додано (05.04.2010, 10:42)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Зорема, для рівноприскореного руху функціїї, що його описують, отримав ще Галілей x=x0+v0t+(att)/2 , v=vo+at

І Галілей якраз отримав сtt


Відредаговано: swetikccc - Пн, 05.04.2010, 10:40
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:49 | Повідомлення № 187
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (НІКОЛЯ)
Справа в тому що, заробляння грошей головою та вмінням це скоріше хобі кожного із нас, суми якраз і залежать від знань та професфійного рівня.

ПІДТРИМУЮ. Але це нечасто буває, коли хоббі - те, що тобі подобається, ще й при певних обставинах може приносити дохід... Частіше хоббі вимагає вкладень. :-). По Вашому буває частіше в інтелектуальних сферах, зокрема і учительській. Для нас це щастя.
Людина, заробляючи, торгує. Одні - тілом (не лише напряму в борделі, а й просто - фізична, некваліфікована робота - це торгівля тілом), інші - совістю (це бізнес, там совість зберегти важко), а треті - мозгами - продажом свого інтелекту. Учитель вимушений заробляти. То нехай торгує мозгами. Але їх треба мати! Ось я і закликаю (постійно!!!!) до підвищення фахового рівня...:-). А на мне чомусь де-хто ображається.....

Відредаговано: pasichov - Пн, 05.04.2010, 10:49
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 188
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4152
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (pasichov)
Ось я і закликаю (постійно!!!!) до підвищення фахового рівня...:-). А на мне чомусь де-хто ображається.....

світі
Ми живемо в матеріальному світі, і Ваші заклики до ентузіазму просто йому суперечать )))))
А на ображених у нас ......... )))
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 189
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Ми живемо в матеріальному світі, і Ваші заклики до ентузіазму просто йому суперечать )))))

Ні. Не суперечать. Коли у людини є ентузіазм, то й зароблятиме вона з ентузіазмом. А виступаю проти використання об"єктивної необхідності пошуку заробітку як аргумент, що виправдовує фахову недолугість. Грамотні люди грамотно й заробляють!
sgrecords Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 190
Активний учасник
Повідомлень: 608
Нагороди: 2
Рейтинг: 64
Quote (pasichov)
Учитель втрачає соціальний статус носія знань, і йому складніше ВЧИТИ на результат.

Категорично погоджуюсь! Тільки в мене останнім часом навпаки, основна робота "заважає" зробити ті ж альбоми випускникам. На парах інколи устроюю "терор", щоб не забували, що одне з другим не повинно пересікатися, після якого ні у студентів, ні у мене нема ніякого бажання займатися з ними фото і т.п.
Quote (Bandalak)
А що тоді говорити про мої 1250

А що тоді говорити про ставку провідного фахівця-програміста 992 грн. :)


Відредаговано: sgrecords - Пн, 05.04.2010, 12:19
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 191
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4152
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Quote (pasichov)
Ні. Не суперечать. Коли у людини є ентузіазм, то й зароблятиме вона з ентузіазмом

Тільки не в школі.
Отже в школі працюють одні.........
Доженемо і переженемо )))))
Детально хочу почути від Вас як можна на ентузіазмі заробити в звичайній маленькій школі.

Додано (05.04.2010, 12:42)
---------------------------------------------
]

Quote (sgrecords)
На парах інколи устроюю "терор",

Нерозумію для чого, читайте просто чудово, а то їх діло слухати Вас чи ні
Покажуть екзамени і заліки


Відредаговано: swetikccc - Пн, 05.04.2010, 12:43
ppima Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 192
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Вигода для школи від позаурочних заробітків також є. Працюючі стабільно комп'ютери, відеомонтажі для потреб школи на шару (за відгули), безкоштовні навчання (типу Intel ) та консультації для вчителів, виготовлення документації любої складності і т.п. Підвищивши свій фаховий рівень (в т. ч. за оцінкою атестаційної комісії) вирішив при атестації не подавати на підвищення категорії, оскільки вона повинна присвоюватися, а не випрошуватися вчителем у заяві. Категорію не підвищили по тій причині, що не вказав у заяві про підвищення.
sgrecords Дата: Сб, 04.11.2017, 00:50 | Повідомлення № 193
Активний учасник
Повідомлень: 608
Нагороди: 2
Рейтинг: 64
Quote (swetikccc)
Нерозумію для чого

Як раз мав на увазі неділю практики (1С) з підсумками в кінці. Деякі екзепляри взагалі розслабленні, ніяк не можуть взяти в толк, що крім того що вони бездумно виконують вказівки з практичної, треба їх ще аналізувати і пам"ятати до кінця роботи, складати письмовий/друкований звіт про виконану роботу.
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:51 | Повідомлення № 194
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (swetikccc)
Детально хочу почути від Вас як можна на ентузіазмі заробити в звичайній маленькій школі

Шановний колего!
"Детальність" (а, точніше, реальність) дуже сумна. В ОСВІТІ ВЗАГАЛІ НЕ МОЖНА ЗАРОБИТИ в нашій державі. Можна отримуати від 800 гривень чистими за ставку для початкуючого учителя до 4 тисяч за купу годин з усіма надбавками (за максимальний стаж, вищу категорію, методиста кабінет, класне керівництво, заслужений учитель... - якогсь року так мав). І те, і друге за великим рахунком - не ЗАРОБІТОК, та й 39 годин треба назбирати, ще й ноги від них протягти.

Це треба розуміти "изначально". Тому, якщо потрібні великі доходи - треба з освіти йти. Крапка.
А якщо не йти - то чесно працювати, з віддачею, за те, що платять, і лише БЕЗ ШКОДИ для основної роботи підробляти...В школі - малій, чи великій - це робити НЕ МОЖНА. В школі можна ЗАРОБИТИ АВТОРИТЕТ ФАХІВЦЯ. А як його конветрувати в гроші...тут кожен собі вирішує сам.

Відредаговано: pasichov - Пн, 05.04.2010, 15:25
gry Дата: Сб, 04.11.2017, 00:51 | Повідомлення № 195
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1123
Нагороди: 4
Рейтинг: 125
Quote (pasichov)
Тому, якщо потрібні великі доходи - треба з освіти йти.

А років Вам скільки... Чи відпустять?
Quote (pasichov)
В школі можна ЗАРОБИТИ АВТОРИТЕТ ФАХІВЦЯ. А як його конветрувати в гроші...тут кожен собі вирішує сам.

Аж ніяк.... Авторитету - масса, а в кармані.....
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2019.