Сб, 18.11.2017, 08:14
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 12 з 287«121011121314286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Нагороди: 1
Рейтинг: 5

Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
argun Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 166
Прописаний назавжди
Рейтинг: 32
Quote (Махновець_Ігор)
Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую,

Згоден з Вами на 100%. Я теж за дипломом вчитель трудового навчання(Інформатики в той час і в проекті не було). Але перший комп'ютер у мене з'явився у 1987 році, власної збірки, потім другий, третій і з часу, коли в країні можна було придбати нормальні ПК, я їх міняю кожні 3-4 роки.
І я бачу знання молодих математиків-інформатиків, які приходять в школу - математику ще знають.

Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 167
Лідер форуму
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (pasichov)
Я ВСЕ-ТАКИ ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО БАЗОВА ОСВІТА ПОВИННА БУТИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА.
Або, як єдиний прийнятний в даній ситуації варіант, адже ВНЗ роблять свою справу штампують, другий фах - інформатику - ЦЕ ПОСТІЙНА, ГЛИБОКА, якщо хочете - ВІДЧАЙДУШНА самоосвтня робота учителя в напрямку компенсації прогалин математичної освіти. Інакше - він учитель ТЕХНОЛОГІЇ, а не ІНФОРМАТИКИ. Я просто преконаний, що ІНФОРМАТИКА поверне свій справжній зміст.

Quote (Махновець_Ігор)
Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую, і що думаєте вже все втрачено?