Сб, 18.11.2017, 08:14
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 12 з 287«121011121314286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
argun Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 166
Прописаний назавжди
Повідомлень: 478
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (Махновець_Ігор)
Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую,

Згоден з Вами на 100%. Я теж за дипломом вчитель трудового навчання(Інформатики в той час і в проекті не було). Але перший комп'ютер у мене з'явився у 1987 році, власної збірки, потім другий, третій і з часу, коли в країні можна було придбати нормальні ПК, я їх міняю кожні 3-4 роки.
І я бачу знання молодих математиків-інформатиків, які приходять в школу - математику ще знають.

Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 167
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (pasichov)
Я ВСЕ-ТАКИ ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО БАЗОВА ОСВІТА ПОВИННА БУТИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА.
Або, як єдиний прийнятний в даній ситуації варіант, адже ВНЗ роблять свою справу штампують, другий фах - інформатику - ЦЕ ПОСТІЙНА, ГЛИБОКА, якщо хочете - ВІДЧАЙДУШНА самоосвтня робота учителя в напрямку компенсації прогалин математичної освіти. Інакше - він учитель ТЕХНОЛОГІЇ, а не ІНФОРМАТИКИ. Я просто преконаний, що ІНФОРМАТИКА поверне свій справжній зміст.

Quote (Махновець_Ігор)
Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую, і що думаєте вже все втрачено?

Я по спеціальності фізик і про це теж не шкодую. Працюю не гірше чим теперішні випускники з дипломом, у якому написано "Інформатика".
Тому робимо висновки, що не стільки важливо що саме у дипломі у тебе написано. Головне щоб ти був інформатиком за покликанням, за станом душі, все інше - суєта суєт!!! І якщо якогось аспекту у ВУЗі тебе не довчили по різних причинах, то можна при бажанні і самому надолужити.
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 168
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Махновець_Ігор)
просто висловив свою думку, що такі спеціальності теж мають право на життя.

МАЮТЬ, АЛЕ ПРИ УМОВІ (сам себе цитую, пробьчте)
Quote (pasichov)
ЦЕ ПОСТІЙНА, ГЛИБОКА, якщо хочете - ВІДЧАЙДУШНА самоосвтня робота учителя в напрямку компенсації прогалин математичної освіти.

Quote (swetikccc)
Скажіть, якби у вас у класі було 5 дітей замість 30, то чи не ефективніше піднімали б Ви рівень їх знань ?

Хочу думати, що ефективніше. Звичайно, велика кількість учнів в класі заважає учителю отримати гарний результат в навчанні. Але цей результат в БІЛЬШІЙ МІРІ залежить не від к-сі учнів, а саме від учителя. Той, хто може мати добрий результат на 5-ти учннях, буде мати гарний і на 30. А той хто 30 навчити не може і 5-х не навчить. Тому тут проблема не в цьому, як і не "міський-сільський". Досить вже займатися цим поділом. Важливо не те, де працює учитель і скільки в нього учнів, а
- який в нього власний освітній рівень з фаху
- як він ставиться до роботи - формально чи не формально.
- скільки часу додатково він може виділити для роботи над розвитком учнів, не перетворюючи це в бізнес...
- яка в ного "суспільна історія" (це як кредитна історя в бізнесі, тільки тут кого, як і чому навчив і чи брав за це додаткові гроші).
-який і нього взагалі спосіб існування
Про останнє ми не задумуємося часто.
Але учитель, ВИМУШЕНИЙ (зарплата...самі знаєте) щукати додатковий заробіток, а в селі це НЕМОЖЛИВО зробити поза зором тих, кого навчаєш (в місті трішки простіше, але по суті кінчається тим же). А в очах тих, хто тебе НАЙМАВ (знімати весілля, налагодити комп, етс...) ти не УЧИТЕЛЬ, ти найнята обслуга (перепрошую, але так це називається).
Учитель втрачає соціальний статус носія знань, і йому складніше ВЧИТИ на результат.
До того ж всі ці "діла" потребують часу, а він може бути лише відірваний від роботи (не варто вважати, що робота учителя - це лише провести урок, а часом і вони пропускаються через вигідну "халтуру").
Та й весь "потеніал розвитку" йде на підвищення фахового рівня в галузі, яка приносить "дохід", а не на читання фахових журналів чи хоча б цього форума.
Я лише аналізую ситуацію, нікого не хочу образити, БО САМ ЗНХОДЖУСЬ ВСЕРЕДЕНІ НЕЇ, І МЕНЕ ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ ТАК САМО, ЯК УСІХ.
Але усвідомлення цього мені дуже допомагає. Якщо розуміти, до чого приводять ті чи інші ТВОЇ кроки - легше прогнозувати результат і не чекати, поки хтось там щось покращить і прогнозувати результати своєї праці.


Відредаговано: pasichov - Нд, 04.04.2010, 18:58
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 169
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Махновець_Ігор)
і що ви цим хотіли сказати? Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую, і що думаєте вже все втрачено? та ні, набагато обізнаніший ніж ті деякі, що закінчили фізмат і вчать дітей декілька років малювати в PAINT, гордині зовсім нема, але з вашого боку це так собі звана професіна дискрімінація, все залежить від людини, від її прагнення. я нічого вам не доводжу, просто висловив свою думку, що такі спеціальності теж мають право на життя. Надіюсь не образив

Я Вас якраз включив в виключення
А тепер чесно Ви знаєте математику?
Інтегральгне і все інше....?
А дискретку?
А колишні сокурсники?
Чи тут думають що уміння кристуватися довідниками з вишу(грішать іноземці) замінить знання.


Відредаговано: swetikccc - Нд, 04.04.2010, 22:05
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 170
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (pasichov)
Але учитель, ВИМУШЕНИЙ (зарплата...самі знаєте) щукати додатковий заробіток, а в селі це НЕМОЖЛИВО зробити поза зором тих, кого навчаєш (в місті трішки простіше, але по суті кінчається тим же). А в очах тих, хто тебе НАЙМАВ (знімати весілля, налагодити комп, етс...) ти не УЧИТЕЛЬ, ти найнята обслуга (перепрошую, але так це називається).

Погоджуюсь з Вами. Хоча, знаєте, якщо учитель на тому ж весіллі каже ні алкоголю (не вживає ні грама), або кваліфіковано налагоджує комп, то авторитет його від цього наврят чи впаде. Інша справа, якщо на весіллі хильнути 1, 2, 10 чарок. :)
Quote (pasichov)
Але учитель, ВИМУШЕНИЙ (зарплата...самі знаєте)

Не впевнений, але думаю, що таких учителів інформатики більшість.
alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 171
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Quote (Ковальчук_Олександр)
Хоча, знаєте, якщо учитель на тому ж весіллі каже ні алкоголю (не вживає ні грама), або кваліфіковано налагоджує комп, то авторитет його від цього наврят чи впаде. Інша справа, якщо на весіллі хильнути 1, 2, 10 чарок.

Пам'ятаю народне прислів'я: П'яний проспиться, дурний ніколи. Для того щоб авторитет постраждав насамперед його потрібно мати. А авторитет вчителя заробляється результатами навчання його учнів. Пам'ятаю одного з викладачів математики нашого інституту. Да випивав. Але який був педагог. Пасіхов його надіюсь пам'ятає.
На мою думку, якщо людина на посаді вчителя гарно знімає весілля ( а щоб зробити диск з записом потрібно затратити більше місяця так мені сказали ), дуже гарно налаштовує комп'ютери користувачів то в неї не буде достатньо часу для серйозного зайняття проблемами педагогіки. Поділяю думку Пасіхова: в школі статок не сформувати. Хочеться грошей
потрібно міняти вид діяльності.


Відредаговано: alex - Нд, 04.04.2010, 21:01
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 172
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Погоджуюсь з Вами. Хоча, знаєте, якщо учитель на тому ж весіллі каже ні алкоголю (не вживає ні грама), або кваліфіковано налагоджує комп, то авторитет його від цього наврят чи впаде. Інша справа, якщо на весіллі хильнути 1, 2, 10 чарок

Авторитет не постраждає ні від того, ні від того! Мабуть, думку я погано сформулював...

Я ГОВОРЮ ПРО ОДНУ З ПРИЧИН, ЧЕРЕЗ ЯКІ УЧИТЕЛЬ ОБ"ЄКТИВНО НЕ МОЖЕ ВІДДАВАТИСЯ РОБОТІ - НЕОБХІДНІСТЬ ЗАРОБЛЯТИ ДОДАТКОВО. І ЦЕ ПРИНИЖУЄ УЧИТЕЛЯ В ОЧАХ СУСПІЛЬСТВА!!! АЛЕ ІНАКЩЕ ВІН НЕ МОЖЕ ВИЖИТИ!!!!

ЩЕ ОДНА З ОБ"ЄКТИВНИХ ПРИЧИН ПРИНИЖЕННЯ УЧИТЕЛЯ - ЦЕ НЕЯКІСНЕ ЙОГО НАВЧАННЯ, І НЕ ТЕ, ЩО ЛЕДАЧИЙ, А ТЕ, ЩО ПОГАНО ВЧИЛИ!!!
Не винен студент - хімік (чи трудовик), що його не ічили дисткретної математики!!!

АЛЕ ВІН ПОВИНЕН УСВІДОМЛЮВАТИ, ЩО ВІН ЇЇ НЕ ЗНАЄ! ТАК СВМО ЯК ЛЮБИЙ ІЗ НАС ПОВИНЕН РОЗУМІТИ, ЩО БЕЗ ДОДАТКОВОГО ЗАРОБІТКУ НЕ ОБІЙТИСЯ, АЛЕ СУСПІЛЬНИЙ СТАТУС ВІД ЦЬОГО СТРАЖДАЄ...

Моя позиція прорзора. Потрібно ВСЕ ЦЕ УСВІДОМЛЮВАТИ, розуміти, не лізти в "бутилку" і не шувати крайніх...
Потрібно обрати таку лінію поведінки і пріоритети. аби було місце і шаленій самоосвіті, і додатковій роботі з учнями, і заробіткам. Але коли послідовність пріоритетів саме така, це означає, що все буде добре!
Погано коли за "халтурою" нема часу на підвищення вого рівня, коли робота "заважає грошам", і тому хорониться...

А чару-другу на весіллі - сам Бог велів! Пишаюся тим, що ніколи не відвертався від чарки ( в неробочій обстановці, звичайно!!!), але жодна людина п"яним мене не бачила, і перегаром на учнів ні разу не дихав. Вчасно вмію зупинитися. між іншими, теж треба цьому вчитися ;-)

Відредаговано: pasichov - Нд, 04.04.2010, 22:19
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 173





Quote (swetikccc)
Я Вас якраз включив в виключення

Я це відразу помітив :)

Quote (swetikccc)
А тепер чесно Ви знаєте математику? Інтегральгне і все інше....? А дескретку? А колишні сокурсники?

ні не знаю, в мене примітивні дані знання, значить викладать інформатику за цією програмою, що є нині мені не можна і треба з школи йти

Це ж треба це все вчити скільки років, щоб застосувати вищевказані знання для 10-14 годин алгоритмізації та програмування в програмі, а для решти годин на інші теми ці знання взагалі не застосуються. Я розумію і визнаю, те що не вивчив у вузі, треба щось робити, наздоганяти і т.д. Хоча більшість математиків-інформатиків в нашому краї таке чудять, що й не присниться, це притому, що вчились по даній спеціальності цілих 5 років на денній формі.
я зрозумів, що став для вас темою обговорення, ну що ж продовжуйте далі в такому дусі :o :$

Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 174
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Махновець_Ігор)
Це ж треба це все вчити скільки років, щоб застосувати вищевказані знання для 10-14 годин алгоритмізації та програмування в програмі, а для решти годин на інші теми ці знання взагалі не застосуються.

Це ще один привід для того, щоб інформатику розділити на програмування та технології. Дуже рідко один і той же вчитель здатний на рівні викладати ці два предмети. Технології ближче трудовикам, їм притаманно прививати дітям навички користування різними речами, так як вони це не зробить більше ніхто!!!
А алгоритмізацію повинні викладати вчителі з ґрунтовною фізико-математичною освітою.
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 175
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (alex)
Програма 11 школи містила тему основи алгоритмізації.
Чи не підскажите яка програма (крім програми Караванової Т.П. ) містить
таку тему з достатньою кількістю годин для її вивчення.

Підкажу - ніяка. Крім спецкурсу Караванової для поглибленого вивчення, алгоритмізації у програмі для 12-річної освіти нема. (Про 12 годин мова не йде, це крапля в морі).
Цікава ситуація. У більшості профілів по старій програмі інформатика вивчалася 2 години у 10 і 2 години у 11 класах, разом - 136 годин. Тепер по новій програмі у більшості профілів по 1 годині у 9, 10, 11 та 12 класах - теж виходить 136 годин. Але раніше алгоритмізації було 36, а тепер лише 12 годин.
Питання на засипку, на що пішли ті 24 години, які вивільнилися від алгоритмізаії?
Відповідь: Ні на що!!! Просто деякі теми повторюються у 9 класі та 11, або 12-му!
Ковальчук_Олександр Дата: Сб, 04.11.2017, 00:47 | Повідомлення № 176
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Quote (pasichov)
Авторитет не постраждає ні від того, ні від того! Мабуть, думку я погано сформулював...

Quote (pasichov)
А чару-другу на весіллі - сам Бог велів!

Думку сформулювали чітко. Але я не погоджуюсь з вищесказаним, стосовно авторитету і те, що Бог велів у випадку, якщо вчитель в ролі оператора, а саме це я мав на увазі. Якщо в ролі гостя, то 100% солідарний.
Quote (alex)
На мою думку, якщо людина на посаді вчителя гарно знімає весілля ( а щоб зробити диск з записом потрібно затратити більше місяця так мені сказали ), дуже гарно налаштовує комп'ютери користувачів то в неї не буде достатньо часу для серйозного зайняття проблемами педагогіки.

На мою думку також. Щоб зробити весілля потрібно більше місяця, при умові, що працювати щодня не більше 1 години! Погодьтесь, цей час можна знайти у графіку.
Я повністю погоджуюсь з п. Пасіховим, зокрема, вдало підібране слово ЗМУШЕНІ. Я вже років з 10 не перестаю шокуватись не з України, а з українців.
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:48 | Повідомлення № 177
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (Ковальчук_Олександр)
але я не погоджуюсь з вищесказаним, стосовно авторитету і те, що Бог велів у випадку, якщо вчитель в ролі оператора, а саме це я мав на увазі.

Я ніколи не дозволяю собі у ролі оператора навіть склянку шампанського. Поперше, мені гидко спостерігати за місцевою п'янью, не хочу бути таким як вони. Подруге, після чарки можна вже не адекватно сприймати ситуацію і назнімати вже не те що потрібно. Пам'ятаю, як колись у далекому 1993 році один заїзжий з міста оператор знімав в дупу п'яний із канави танці. Получився "дуже гарний" вид знизу. Можна було впізнавати дівчат по кольору нижньої білизни. ;)
Quote (Ковальчук_Олександр)
Щоб зробити весілля потрібно більше місяця, при умові, що працювати щодня не більше 1 години!

Я працюю більше, але в нічний час, коли усі нормальні люди вже сплять...
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:48 | Повідомлення № 178
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Думку сформулювали чітко. Але я не погоджуюсь з вищесказаним, стосовно авторитету

Я розумію, це з приводу більш ранніх постів. Ви можете не погоджуватися, але ... так чи інакше поняття АВТОРИТЕТУ існує не лише у блатних..:-), а й в нормальному суспільстві. Я приводив приклад з студентськими заліковками. Ви вчилися в ВНЗ, а отже усе бачили своїми очима, а якщо навчалися добре, то й користувалися... І ЦЕ НОРМАЛЬНО! І якщо учитель заробите СПРАВЖНІЙ АВТОРИТЕТ в очах колег, учнів, батьків, керівництва школою, його НЕ РОЗУМНО карати за дрібну провину. Це робитиме лише дуже недалекоглядний чи нерозумний керівник чи перевіряючий. Звичайно, ЗА ДРІБНУ!!! Бо якщо людина працює погано, немає результата, провина серйозна, то який же в нього авторитет? ДУТИЙ!!! Треба карати!!!

Колись (правда, давно, в 1999) один чиновник обласного рівня при мені випитував (за столом, всі напідпитку) у академіка (між іншим, нащого колеги, інформатика), які у академіка пільги. Той каже: "Є пільги, але я користуюся однією". Чиновник - "Якою?"
"Та от як зайду в міністерство, а там сидить такий як ти дурний чиновник і приймає неправильне рішення, то я кулаком по столу - РОБИ ТАК, ЯК Я СКАЗАВ! Я АКАДЕМІК!"

Авторитет учителя, інформатики зокрема, не лише може дещо "спасти" від дурних придирок адміністрації, а й може допомогти "проштовхнути" крізь чиновників ДОБРУ СПРАВУ.
Але авторитет ЗАРОБЛЕНИЙ ЧЕСНО!
Я переконаний, років 20-25 попрацюєте, само собою авторитет заробите (а може вже й заробили...), то й переконаєтеся, що я правий...

Відредаговано: pasichov - Нд, 04.04.2010, 23:42
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:48 | Повідомлення № 179
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
Я приводив приклад з студентськими заліковками. Ви вчилися в ВНЗ, а отже усе бачили своїми очима, а якщо навчалися добре, то й користувалися...

Ваш приклад з звліківками уже неактуальний в данний час, нажаль ))))
Quote (pasichov)
Я переконаний, років 20-25 попрацюєте, само собою авторитет заробите (а може вже й заробили...), то й переконаєтеся, що я правий...

Авторитетів не може бути багато, два, три на область, просто авторитет як і посада має схильність перекручувати дійсність.
Питання з фізики, яка з формул у наших підручниках описує рівноприскорений рух падаючого тіла, і чому?
1. s=1/2gtt
2. s=gtt/2

Додано (05.04.2010, 09:05)
---------------------------------------------

Quote (Махновець_Ігор)
ні не знаю, в мене примітивні дані знання, значить викладать інформатику за цією програмою, що є нині мені не можна і треба з школи йти

Вибачаюсь за не зовсім коректне питання.

Чи зможете Ви все це опанувати, якщо це буде потрібно для роботи?
Знання ради знань непотрібні.
Бо буде по Грибоєдову ))))

Відредаговано: swetikccc - Пн, 05.04.2010, 08:55
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:48 | Повідомлення № 180
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (swetikccc)
1. s=1/2gtt
2. s=gtt/2

Жодна із формул це не описує, хоча вони між собою математично не відрізняються.
Якщо тіло падає з висоти h0 до нульового рівня без початкової швидкості, то тут закон руху буде наступним:
h=h0-g*t*t/2, де t - проміжок часу від моменту початку падіння до поточної події, але він не повинен перевищувати моменту падіння на нульовий рівень.
0<=t<=sqrt(2*h0/g)

Повеликому рахунку можна використати і вищезазначені формули, але потрібно окремо відмітити, що S - це шлях, пройдений тілом від моменту початку руху до моменту падіння. По означенню такий шлях дорівнює півдобутку прискорення вільного падіння і квадрату часу. Якщо іти точно по означенню, то друга формула виписана строгіше. ;)

Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 12 з 287«121011121314286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.