Сб, 18.11.2017, 08:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 11 з 287«12910111213286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 151
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Жвачная стена
Любили в детстве лепить жвачку под сиденье стула или под парту? Теперь для всех любителей «пожевать и прилепить» есть для этого специальное место – целая стена! Эта стена находится в Сиэтле у Парк Плейс Маркет. Назsвается она (как ни странно) Жвачная стена.

Кстати, если в Сингапуре выкинуть жвачку не в урну, то штраф - 500$

swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 152
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
И проверяют учебные достижения учащихся по тому, КАК ОН ПОМНИТ НАИЗУСТЬ ТОТ САМЫЙ HELP -
уже писал о сборнике заданий для ДПА - большинство тестовых вопросов проверяет, как помнит ученик последовательность нажатия кнопок в конкретной программе для конкретной цели.

Як був обпікся коли зріз давали на листочках.
UDAV Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 153
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (Ktara)
Дети заходят в тупик как поставить апостроф - ставят вместо него звездочки или еще какой-то знак.

я б не сказав, що сучасні діти вже так і в тупік заходять. Час диктує нові умови та послідуючі зміни у вивченні того чи іншого матеріалу. і нам треба бути до цього готовими

Quote (pasichov)
Лише незначна частина вчителів може дозволити собі "вільно" трактувати програму, не особливо її притримуватися і мати захист від всіх сортів перевіряючих у вигляді результатів своїх учнів.

як це не особливо дотримуватись? але про що я пишу, напевно одним можна, а іншим ні. Бо як молоді по програмі працюють то це не так, а от не притримуватись програми це все так. Браво!

Quote (pasichov)
Але більшість учителів, особливо молодих, та ще й маючи базову освіту не фізико-математичну бачать лише один шлях - вчити дітей тому, що вчили їх (іншого не знають) і вчити так, як пишуть підручники. Ось і виходить наука про видобування апострофа...

нуда молоді дурні, тупі, нічого не навчені, нічого не вміють.
А взагалі вам відома яка сучасна картина забезпечення якісними кадрами вчителями інформатики шкіл?

я хочу навчитись всього в міру того, що можу на певний час. А решті нічого не треба і цим вона сильно не переймається і не треба ніякого видобування апострофу :)

Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 154
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
UDAV, дети бывают разные (как в песне -белые, желтые, красные). И те стоит говорить, что бывает, а что нет. Все когда-то бывает впервые. И дети бывают из разных регионов Украины. И достаток в семье разный. И всякое видела - и апостроф не знают как поставить, и мышки бояться (аж руки трусятся). Для того мы и рядом чтобы помогать в этом случае, а не доказывать: "Что руки у тебя трусятся, так ты знаеш что в твоем возрасте мышку уже не стоит бояться":)
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 155
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (UDAV)
як це не особливо дотримуватись? але про що я пишу, напевно одним можна, а іншим ні. Бо як молоді по програмі працюють то це не так, а от не притримуватись програми це все так. Браво!

Справа в тому, що кожний з молодих добре пам'ятає студенський закон - спочатку ти працюєш на заліковку, а потім вона на тебе. так само і учитель - якщо він довго працював, і заробив авторитет, то без сумніву, він працює на нього. І за один і той самий гріх "щось там не так записав в журналі" - молодому можуть і пальчиком пригрозити, а досвідченому - промовчать. Я це мав на увазі.

Quote (UDAV)
нуда молоді дурні, тупі, нічого не навчені, нічого не вміють.
А взагалі вам відома яка сучасна картина забезпечення якісними кадрами вчителями інформатики шкіл?

Відома. Керую методичним об"єднанням учителів міста з 1985 року - з моменту створення. Щороку плинність кадрів - 80%. Кращі, "головастіші", програмуючі, креативніші довго в школі не тримаються - слава Богу попит на грамотних АТ-шніків є. Ті що лишаються - або фанати - ( в гарному розумінні слова, пара-трійка є), або... ті, кого нікуди не взяли...
І не тупі. Але не навчені. Це точно. Приходять на практику по 20 студнетів в рік. Ось фізики приходять навчені, а ті ж самі студенти на практиці з інформатики - і не навчені. Вчимо поторшки.
А зараз і ще краще... "Хімія і інформатика"..."трудове навчання і інформатика"... тут і не знаю, чому вчити....

Quote (UDAV)
я хочу навчитись всього в міру того, що можу на певний час. А решті нічого не треба і цим вона сильно не переймається і не треба ніякого видобування апострофу

ОСЬ ЦЕ ПРАВИЛЬНО! РЕСПЕКТ!!!

Додано (03.04.2010, 19:05)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Як був обпікся коли зріз давали на листочках.

Не ви один... Але тішить, що вони всі приходять - і йдуть геть, а ми - ЗАЛИШАЄМОСЯ, і справу свою робимо...:-)

Відредаговано: pasichov - Сб, 03.04.2010, 19:03
UDAV Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 156
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (pasichov)
Ті що лишаються - або фанати - ( в гарному розумінні слова, пара-трійка є), або... ті, кого нікуди не взяли...

от саме слово фанати й несе відповідь на багато питань, але не всі будуть фанатами це однозначно. я не належу до фанатів і дивлюсь на все реально

Quote (pasichov)
А зараз і ще краще... "Хімія і інформатика"..."трудове навчання і інформатика"... тут і не знаю, чому вчити....

так чому звинувачуєте в цьому молодь, що вона недолуга, по підручнику все робить, яка її вина? Держава згідно програм та концепцій розвитку інформатики та інформаційних технологій сама визначила якій їй (молоді) бути в сучасному світі. І чи не ті ж вчителі вчать у ВНЗ ту молодь, майбутнє нашої держави, треба не школу трясти як оце на форумі робиться, а брати всі проблеми і їх розглядати. Про яких спеціалістів вчителів інформатиків ви говорите, щоб в школі були, коли викладачі у вузах самі трішки деревяні, а дехто зовсім?
Все повинно працювати в системі гармонійно: приклад структура програми в Паскалі, якщо хоч один елемент не той чи то оператор, чи змінна то й програма не працюватиме, так само й в суспільстві, якщо нема належного навчання молодих спеціалістів то теж не буде результату, що й ми бачим.

я навпаки молодь підтримую, особливо та, що сама до чогось прагне, зрозумійте, що старше покоління до якого ви належете теж невічне і з часом відійде, а що далі?
ну інформатика і хімія я сам не розумію хто це придумав.
А от інформатика й трудове навчання цілком підтримую. Трудове навчання це теж технології і нічим не гірші за інформаційні.
Якщо ви людина досвідчена а це так і є, бо ви грамотно і розсудливо пишите, то ви повинні зрозуміти, що за таким принципом вузи готують спеціалістів, які б зняли ряд кадрових питань особливо в сільсіькій місцевості.
Розсудимо в середньому вчитель інформатики в сільській місцевосці матиме не більше 5-8 год., і як на це жити?
А коли є в наявності ще додаткові спеціальності, то це вже реальна допомога у фінансовому плані. не жити духовно людині? :)

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 157
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (UDAV)
Про яких спеціалістів вчителів інформатиків ви говорите, щоб в школі були, коли викладачі у вузах самі трішки деревяні, а дехто зовсім?

Абсолюто вірно. Але є пояснення. В ВНЗ теж нікому працювати- тих же причин, що й в школі, просто масштаб трішки інший...
Quote (UDAV)
то ви повинні зрозуміти, що за таким принципом вузи готують спеціалістів, які б зняли ряд кадрових питань особливо в сільсіькій місцевості.

Тільки фахівці чомусь виходять... не дуже. Але основна пробема в ЛЮДИНІ! Ящо б всі так міркували, як ВИ, то були б гарними фахівцями!!! Але, на жаль...
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:44 | Повідомлення № 158
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (UDAV)
А от інформатика й трудове навчання цілком підтримую. Трудове навчання це теж технології і нічим не гірші за інформаційні.

Ви б ще фізкультуру і інформатику підтримали, от хто вміє мислити математичною )))
Quote (UDAV)
Розсудимо в середньому вчитель інформатики в сільській місцевосці матиме не більше 5-8 год., і як на це жити?

Так от в чому проблема
Беремо математику, у селі 5-10 учнів у класі, у місті 30, значить в селі можуть і повинні краще навчити )))))))
А ситуацію Ви і самі знаєте
UDAV Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 159
Новий користувач
Повідомлень: 11
Нагороди: 0
Рейтинг: 2
Quote (swetikccc)
Ви б ще фізкультуру і інформатику підтримали, от хто вміє мислити математичною )))

swetikccc, цього я не підтримую, те що нормально то воно має прао на життя. А може краще готувати інформтика математика і коли людина приходить з таким набором в школу працювати, то дирекція каже, вибачте в нас математиків і так 4 є, ви будете 5, тому беріть інформатику вам з головою вистачить

От математично і подумали ))))))))

Quote (swetikccc)
Так от в чому проблема
Беремо математику, у селі 5-10 учнів у класі, у місті 30, значить в селі можуть і повинні краще навчити )))))))
А ситуацію Ви і самі знаєте

swetikccc, причому тут кількість дітей в класі? хоча це теж проблема, але іншого плану, мова йшла про навантаження вчителя :)
Ковшун Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 160
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1462
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Quote (swetikccc)
Беремо математику, у селі 5-10 учнів у класі, у місті 30, значить в селі можуть і повинні краще навчити )))))))

Це не зовсім так!
І не тому що в селі погані вчителі, а в місті кращі.
І не тому, що в селі погані діти, а в місті кращі.
А справа в тому, що ніяк не виходить зробити з "меншості"..."більшість" ;)
sgrecords Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 161
Активний учасник
Повідомлень: 604
Нагороди: 2
Рейтинг: 59
Христос Воскрес !!!
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 162
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (UDAV)
Розсудимо в середньому вчитель інформатики в сільській місцевосці матиме не більше 5-8 год., і як на це жити?

1. Не варто ділити "сільські-міські". В міських школах годин інформатики стільки ж!. Більше того, відсоток сільських щкіл, де на інформатику виділяють більше годин з варіативної складової (починаючи з початкової школи) на інформатику ЗНАЧНО БІЛЬШИЙ!!! В місті такого майже немає - соціальне замовлення по навчанню дітей основам роботи з ПК (читай-комп"ютерним іграм) виконують різноманітні гуртки (ПДЮ, ОСЮТ, різні комерційні - їх маса, там свої викладачі). Мова йшла про рівень початкуючого учителя інформатики в залежності від базової освіти.
Я ВСЕ-ТАКИ ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО БАЗОВА ОСВІТА ПОВИННА БУТИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА.
Або, як єдиний прийнятний в даній ситуації варіант, адже ВНЗ роблять свою справу штампують, другий фах - інформатику - ЦЕ ПОСТІЙНА, ГЛИБОКА, якщо хочете - ВІДЧАЙДУШНА самоосвтня робота учителя в напрямку компенсації прогалин математичної освіти. Інакше - він учитель ТЕХНОЛОГІЇ, а не ІНФОРМАТИКИ. Я просто преконаний, що ІНФОРМАТИКА поверне свій справжній зміст.
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 163
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Ковшун)
Це не зовсім так!
І не тому що в селі погані вчителі, а в місті кращі.
І не тому, що в селі погані діти, а в місті кращі.
А справа в тому, що ніяк не виходить зробити з "меншості"..."більшість"

Це так, бо я взяв пробне математики для аналізу, більше половини було з села, і майже ніхто не написав. ((((

Quote (UDAV)
swetikccc, причому тут кількість дітей в класі? хоча це теж проблема, але іншого плану, мова йшла про навантаження вчителя

Бо кількість і якість пов'язані.

Додано (04.04.2010, 15:22)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
Не варто ділити "сільські-міські".

Скажіть, якби у вас у класі було 5 дітей замість 30, то чи не ефективніше піднімали б Ви рівень їх знань ?
Quote (swetikccc)
Я ВСЕ-ТАКИ ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО БАЗОВА ОСВІТА ПОВИННА БУТИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА.

Правильно фізмат є фізмат, чому крім кнопкотикання можуть навчити трудовики (правда у нас на форумі є виключення)

Додано (04.04.2010, 15:31)
---------------------------------------------

Quote (pasichov)
ЦЕ ПОСТІЙНА, ГЛИБОКА, якщо хочете - ВІДЧАЙДУШНА самоосвтня робота учителя в напрямку компенсації прогалин математичної освіти. Інакше - він учитель ТЕХНОЛОГІЇ, а не ІНФОРМАТИКИ.

Надія на один Ентузіазм це зло, потрібно захистити систему від "дурнів" (приклад захищеної системи неможливість повернути гайку в певному напрямку )

Додано (04.04.2010, 15:34)
---------------------------------------------

Quote (sgrecords)
Христос Воскрес !!!

Воістину Воскрес!
argun Дата: Сб, 04.11.2017, 00:45 | Повідомлення № 164
Прописаний назавжди
Повідомлень: 478
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (swetikccc)

Бо кількість і якість пов'язані.

Не пов'язані. Можна мати 25 учнів, з яких 3-5 хочуть чомусь навчитись і 5-7 з яких 1-2(а то і жодного, бо треба городом займатись, худобою і.т.д) і % якості буде однаковий, або в місті і більший.
Але я не кажу, що сільські учні гірші за міських.


Відредаговано: argun - Нд, 04.04.2010, 16:02
W-w-W Дата: Сб, 04.11.2017, 00:46 | Повідомлення № 165





Quote (swetikccc)
Правильно фізмат є фізмат, чому крім кнопкотикання можуть навчити трудовики (правда у нас на форумі є виключення)

і що ви цим хотіли сказати? Я вчитель за дипломом трудового навчання та інформатики і ні крапельки про це не не шкодую, і що думаєте вже все втрачено? та ні, набагато обізнаніший ніж ті деякі, що закінчили фізмат і вчать дітей декілька років малювати в PAINT, гордині зовсім нема, але з вашого боку це так собі звана професіна дискрімінація, все залежить від людини, від її прагнення. я нічого вам не доводжу, просто висловив свою думку, що такі спеціальності теж мають право на життя. Надіюсь не образив
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 11 з 287«12910111213286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.