Сб, 18.11.2017, 08:10
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 10 з 287«1289101112286287»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
Admin Дата: Сб, 04.11.2017, 00:18 | Повідомлення № 1
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 1
Рейтинг: 5


Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 136
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
подивіться уважно на програми - ну немає там вивчення Word, Excel чи Pascal (я про програми для 10-11 та 9-12 класів. у багатьох інших, тих, що пропонуються як варіантивна складова - є прив*язка до конкретних ПЗ, чим вони мені й не подобаються). і вимоги до учнів теж переважно прописані не в ракурсі володіння певним конкретним ПЗ, а у певних знаннях, вміннях застосувати ПЗ до вирішення задач.

якщо тему "Основи роботи з текстовою інформацією" розуміти як "Робота у Word" - то таки так, примітивненько виходить.
а якщо розглядати цю тему як створення документів різних типів, для різних подій та аудиторій, із застосуванням комп*ютерних програм (передусім, досить логічно - Word), то виглядає дещо інакше.
при цьому варто пам*ятати, що загальний рівень проникнення технологій в нашому суспільстві ще не дозволяє відмінити навчання базовим навикам роботи з ПЗ. (і я це говорю, маючи 5й клас, в якому 34 з 36 учнів мають вдома комп*ютери. розумію, що така ситуація не відповідає "середній по лікарні")

питання "інтелектуальності" не в програмі, а в її реалізації, в методиці. бо назви-то універсальні у всьому світі. а вот спосіб викладання одного й того ж - різний

Quote (alex)
В загальному випадку програмування в чистому виді це теж технологія

так, тому і ділити чисто за формальною ознакою: програмування/технології не виходить. можна через технології навчати думати, а можна у програмуванні навчати лише відтворювати матеріал

а посада "тестувальник ПЗ", між іншим, на софтверній фірмі звучить як "інженер-програміст 3го розряду" :)

swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 137
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (alex)
Ну Ви підміняєте поняття. Мова в пості йшла про вміння мислити.

От я якраз не підміняю, у декого тут на форумі це поняття асоціюється з умінням програмувати чи розв'язувати задачі.
Quote (alex)
Хотів би почути думку колег по питанню
а) що таке розум?
б) розум це від бога, чи розум "справа наживна?
Думаю, що відповівши на ці два питання ми зможемо відповісти на питання чому
і як ми повинні вчити на уроках математики

50 на 50
Приклад
Старшому. наприклад поштовх до самостійного мислення і навчання, як не дивно дала досить трагічна ситуація - поломка руки.
Отже потрібен поштовх

Додано (02.04.2010, 14:43)
---------------------------------------------
Ось наприклад моя методика викладання теми презентації
Показую презентацію, потім роблю опитування що запам'ятали з неї.
Далі передивляємося презентацію, і аналізуємо чому запам'яталось це, а не інше.
Потім методи як це втілити
І не роблять більше отих попугаїстих, бездумних презентацій.

pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 138
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Newbie)
подивіться уважно на програми - ну немає там вивчення Word, Excel чи Pascal (я про програми для 10-11 та 9-12 класів. у багатьох інших, тих, що пропонуються як варіантивна складова - є прив*язка до конкретних ПЗ, чим вони мені й не подобаються). і вимоги до учнів теж переважно прописані не в ракурсі володіння певним конкретним ПЗ, а у певних знаннях, вміннях застосувати ПЗ до вирішення задач.
якщо тему "Основи роботи з текстовою інформацією" розуміти як "Робота у Word" - то таки так, примітивненько виходить.

Дивилися :-( . Але програми супроводжуються:
- підручниками (добре, що поки не всі і не повністю ( я не помилився - ДОБРЕ!)
- пояснювальними засписками
- методичними рекомендаціями
- широко тиражованими методичними розробками окремих тем відомими і маловідомими авторами

І все це навертає якраз на таке, як ви влучно сказали, примітивненьке розуміння і таке ж ВИКОНАННЯ програм...

Quote (Newbie)
я це говорю, маючи 5й клас, в якому 34 з 36 учнів мають вдома комп*ютери. розумію, що така ситуація не відповідає "середній по лікарні

Приблизно така ж ситуація в БІЛЬШОСТІ міських та СІЛЬСЬКИХ (перевірте!) в Україні. Тобто "середня температура по лікарні" дуже близька до істинної. А ми їм в 9 класі (знедавна!) - клавіатуру...

Quote (Newbie)
питання "інтелектуальності" не в програмі, а в її реалізації, в методиці. бо назви-то універсальні у всьому світі. а вот спосіб викладання одного й того ж - різний

ТУТ Я З ВАМИ ПОГОДЖУЮУСЬ НА 100!!!
Я теж так вважаю, що програма в багатьох випадках не винна! Обрано неправильний підхід до вивчення пропонованої програми. Формуються традиційні ЗУН (з новими назвами "компетенції") шляхом відтворення послідовності дій для отримання КОНКРЕТНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ в КОНКРЕТНОМУ пакеті, бажано - гарно документованому (ось тут Слава Майкософту!), бо звідки ж автори методик та підручників дізнаються, про що їм писати, а ми - чому дітей вчити?
Ось тримаю в руках "Збрник завдань (у формі контрольних робіт)"для ДПА в 2010 році. Щойно купив за 25 грн. Бідні ті діти, якщо учитель використовував не Windows а Linux, і взвгвлі, щось не від Майкософта... Завдання не буде виконано.

100% ЗАВДАНЬ - ВАРІАЦІЇ НА ТЕМУ:
а ЯК це ЗРОБИТИ В ....(КОНКРЕТНИЙ ПРОДУКТ МАЙКРОСОФТА)
Тобто, всі завдання, (крім невеликої к-сті примітивних питань з алгоритмізації) - "ПАКЕТООРІЄНТОВАНІ" !!!!
А ви говорите, що вимоги для учнів прописані правильно...
ВИМОГИ СФОРМОВАНІ ОСЬ ТАКИМИ МАТЕРІАЛАМИ!
І саме вони НАПОЛГЛИВО ШТОВХАЮТЬ УЧИТЕЛЯ В СТОРОНУ ПРИМІТИВІЗАЦІЇ КУРСУ, в сторону перетворення його в курси секретарів-машиністок без навичок швидкого одягання (пробачте, є один старий анекдот...), до втрати "інтелектуальності"
А ми слухняні. Все робимо "Як книжка пише"....
Гірко.

Відредаговано: pasichov - Пт, 02.04.2010, 20:23
Bandalak Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 139
Лідер форуму
Повідомлень: 5521
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (pasichov)
А ми слухняні. Все робимо "Як книжка пише"....

99% правильно!
1% я залишив на те, що не всі так роблять!
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:41 | Повідомлення № 140
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (pasichov)
Щойно купив за 25 грн. Бідні ті діти, якщо учитель використовував не Windows а Linux, і взвгвлі, щось невід Майкософта... Завдання не буде виконано

Неправда
Якщо діти вчили пінгвіна то виконають, а от навпаки то да. ))))
PanPete Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 141
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (pasichov)
А ми їм в 9 класі (знедавна!) - клавіатуру...

Пане pasichov, 90% забезпечення учнів домашніми Пк в більшості сіл - міф. Якщо є така необхідність - можна організувати статистичне опитування учнів шкіл Вінницького району для визначення реального стану речей. Для школи, в якій працюю я, можу точно сказати вам стан на лютий 2010 (провів анкетування) - для 9-х класів - 34, 5%, для 11- 52% (десяті класи відсутні).
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 142
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (PanPete)
Пане pasichov, 90% забезпечення учнів домашніми Пк в більшості сіл - міф. Якщо є така необхідність - можна організувати статистичне опитування учнів шкіл Вінницького району для визначення реального стану речей. Для школи, в якій працюю я, можу точно сказати вам стан на лютий 2010 (провів анкетування) - для 9-х класів - 34, 5%, для 11- 52% (десяті класи відсутні).

1. Це вже немалий відсоток. І рік назад він склав би половину від теперішнього.
2.Проведіть таке ж опитування серед теперішніх 9-класників 1 вересня. Гарантую мінімум подвоєння. Багато РОЗУМНИХ батьків не купують комп дітям свідомо, бо добре розуміють (не варто списувати на неосвідченість чи забитість) що це НЕ КОРИСНО, дитина грається. Але в 9 класі з"явився офіційний предмет - і процес різко зрушиться. Перевірено. Запитайте в любій комп"ютерній фірмі - хто зараз основний покупець ПК. Вам скажуть - сільський житель. Місто вже насичене на 99%, а в селі цей процес іде дуже швидкими темпами, незважаючи на бідність значної частини (власне, як і в місті) населення.

Додано (02.04.2010, 20:21)
---------------------------------------------

Quote (swetikccc)
Якщо діти вчили пінгвіна то виконають, а от навпаки то да. ))))

Розумію думку. Згоден :-) , але при умові, що пінгвіна вчили не так, як Вінду вчать...:-) , а правильно. Власне, його по-іношому не вивчиш :-)

Відредаговано: pasichov - Пт, 02.04.2010, 20:25
Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 143
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Я проводила опрос на всех курсах: на первом курсе только 62% студентов имеют компьютеры, из них подключение к интернету есть только у 1/3. На остальных курсах сейчас так без записей не скажу. Есть часть детей, которые вообще не работали с компом.
Например группа со специализацией "Информатика" (уж кому как не им нужны компы дома) - из 25 человек только у 14 есть дома компьютеры (стационарные или ноутбуки), из этих 14 имеют подключение к интернет только 5 (это любое подключение).
Берем 4-й курс (та же специализация) из 30 человек - у 16 есть компьютера, из них 7 имеют подключение к интернет
Сражу оговорюсь что дети в основном не городские.
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 144
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (pasichov)
Але програми супроводжуються:
- підручниками (добре, що поки не всі і не повністю ( я не помилився - ДОБРЕ!)
- пояснювальними засписками
- методичними рекомендаціями
- широко тиражованими методичними розробками окремих тем відомими і маловідомими авторами
. . .
А ми слухняні. Все робимо "Як книжка пише"....
Гірко.

тоді вже треба вирішувати, які саме книжки читати. і взагалі, може не варто шукати/чекати "правильну" книжку? чи треба, щоб десь було написано "самий правильний шлях"?

Quote (pasichov)
Приблизно така ж ситуація в БІЛЬШОСТІ міських та СІЛЬСЬКИХ (перевірте!) в Україні. Тобто "середня температура по лікарні" дуже близька до істинної. А ми їм в 9 класі (знедавна!) - клавіатуру...

я чесно скажу, не знаю ситуації в сільських школах, але в міських (м.Львів) далеко не у всіх такий відсоток. хоча він постійно зростає.
але я не стільки про кількість комп'ютерів, а більше про якість їх використання. наявність комп'ютера вдома ще не означає, що дитина вміє навіть друкувати :) ну ясно, що певні базові речі - цифри/букви вміє. а той же апостроф - вже проблема, знаки пунктуації теж потрібно підказувати. відміняти вивчення таких речей в школі - поки що не доцільно. хоча, орієнтуючись на рівень класу, можна відвести 5 хвилин, а можна 5 уроків (і буде мало - але це питання до навчального плану школи, інформатика цієї проблеми не вирішить найідеальнішою програмою і методикою, бо потрібна практика=час).

та й "там", на заході, теж вчать банальні кнопки та меню. просто з чіткою установкою - для виконання практичної задачі. і посібники/підручники теж часто є збіркою довідникових матеріалів про програмний засіб + збіркою практичних проектів до виконання.

Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 145
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Newbie, согласна. Дети заходят в тупик как поставить апостроф - ставят вместо него звездочки или еще какой-то знак. ну а вариант что клавиша на клавиатуре "Home" при ее нажатии перемещает домой - это был хит. И у ребенка выдавшего знаменательную фразу информатика была с 5-го класса. только вот преподавателя не было. Поэтому читал кто хотел и что хотел.
В связи с этим важно не сам компьютер дома, а то как он используется. А то мне один раз студент сказал "Вот Вы знаете компьютер а с читами в Контру не поиграете так чтоб админ демку не записал". ну вот тут можно сразу судить зачем ему комп - только в игры.
ну те сборники практических работ что я видела "там" отличаются кардинально от наших.
Newbie Дата: Сб, 04.11.2017, 00:42 | Повідомлення № 146
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (Ktara)
ну те сборники практических работ что я видела "там" отличаются кардинально от наших.

ну, допустимо, ми теж не ликом шиті

але загалом так, оця практична частина у нас інша, бо відповідає "нашій" методиці, яка часто диктується планом-конспектом уроку, з метою і т.д. ну і баченню завдань вивчення інформатики.
а вот з посібниками - я б не сказала, що значно відрізняються. той же віндовс, ворд і т.д. - опис функцій. просто це не підручник в нашому традиційному баченні, а довідник функціоналу програми , але на рівні, доступному для учня, і функції подаються не за логікою виробника ПЗ, а за логікою їх застосування.

Ktara Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 147
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Newbie, ну Оксана я ж говорила что в восторге от твоих зданий.
Ну да то что у нас учебник, у них справочное пособие. А так если отбросить то схожесть есть :)
swetikccc Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 148
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3953
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Ktara)
Берем 4-й курс (та же специализация) из 30 человек - у 16 есть компьютера, из них 7 имеют подключение к интернет
Сражу оговорюсь что дети в основном не городские.

Значит они могут обойтися без компа
У старшего например у всех стационарники и у большинства ещё и ноутбуки, не будет компа не сможешь учится нормально.
alex Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 149
Активний учасник
Повідомлень: 586
Нагороди: 1
Рейтинг: 17
Програма 11 школи містила тему основи алгоритмізації.
Чи не підскажите яка програма (крім програми Караванової Т.П. ) містить
таку тему з достатньою кількістю годин для її вивчення.
pasichov Дата: Сб, 04.11.2017, 00:43 | Повідомлення № 150
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Newbie)
тоді вже треба вирішувати, які саме книжки читати. і взагалі, може не варто шукати/чекати "правильну" книжку? чи треба, щоб десь було написано "самий правильний шлях"?

Це риторичне питання, і не до мене. Я шлях знайшов давно, рухаюсь ним, і програми з підручниками мені не дуже заважають. Мова йде про широкий учительський загал. Лише незначна частина вчителів може дозволити собі "вільно" трактувати програму, не особливо її притримуватися і мати захист від всіх сортів перевіряючих у вигляді результатів своїх учнів. Та й то інколи можна сильно постраждати.
Але більшість учителів, особливо молодих, та ще й маючи базову освіту не фізико-математичну бачать лише один шлях - вчити дітей тому, що вчили їх (іншого не знають) і вчити так, як пишуть підручники. Ось і виходить наука про видобування апострофа...
Quote (Newbie)
на заході, теж вчать банальні кнопки та меню. просто з чіткою установкою - для виконання практичної задачі

Звичайно вчать! Але в нас це ЗМІСТ (!) інформатики (в нашому нинішньому псевдорозумінні), а в "них", як Ви слушно відмічаєте, це лише ЩЛЯХ(!) до їхнього змісту!!! Ось тут і "собачка порилась".

Quote (Ktara)
Ну да то что у нас учебник, у них справочное пособие. А так если отбросить то схожесть есть

Правильно! И у нас, и у них книга, где описана последовательность команд для "раскапывания" апострофа - ЭТО СПРАВОЧНОЕ ПОСОБИЕ! (HELP)! Но мы же громко говорим УЧЕБНИК! Придумываем для достижения ПРОСТЕЙШИХ целей - (посмотри в справочнике, как "извлекается" апостроф и извлеки!!) целые методики, а уж кандидатских да докторских на этом сделано...мама- не горюй! И продолжение следует...

И проверяют учебные достижения учащихся по тому, КАК ОН ПОМНИТ НАИЗУСТЬ ТОТ САМЫЙ HELP -
уже писал о сборнике заданий для ДПА - большинство тестовых вопросов проверяет, как помнит ученик последовательность нажатия кнопок в конкретной программе для конкретной цели.

Вы, наверняка, умеете пользоваться своим мобильным телефоном. А теперь попробуйте, не беря его в руки, описать последовательность нажатия кнопок для изменения текущей даты.
Не знаю, как у вас, а у меня НЕ ПЛУЧИТСЯ! Хотя я это сделаю с любой моделью, первый раз ее увидив. В худшем случае 1 раз посмтрю в инструкцию. При этом последовательности нажатия кнопок, естественно, не запомню. Но дальше ВСЕГДА смогу повторить. (я говорю "Я" , подразумевая любого ребенка - у детей это получится даже намного лучше.

Quote (Newbie)
але загалом так, оця практична частина у нас інша, бо відповідає "нашій" методиці, яка часто диктується планом-конспектом уроку, з метою і т.д. ну і баченню завдань вивчення інформатики.

Ось і я про те ж...


Відредаговано: pasichov - Сб, 03.04.2010, 15:49
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 10 з 287«1289101112286287»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.