 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Прогнозування апокаліпсису у ХХІ столітті
| |
SLKuty |
Дата: Нд, 20.06.2010, 18:13 | Повідомлення № 16 |
Монтажер
Повідомлень: 833
| Може учні не хочуть вчитися через те, що відчувають кінець світу а в дорослих це відчуття притупилося може довіритися дитячому відчуттю і перестати їх вчити......який в тому зміст...
|
|
| |
gry |
Дата: Нд, 20.06.2010, 18:42 | Повідомлення № 17 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1160
| Quote (SLKuty) Може учні не хочуть вчитися через те, що відчувають кінець світу Не "посипайте голови попелом". Учні, по великому рахунку, ніколи вчитися не хотіли. Згадайте (по чесному) хоча б себе, учнем, студентом... Аж дивно. Вже 10 днів як Чемпіонат світу по футболу, а ми про незрозуміло що.... Дивіться матчі, ходіть на рибалку і не думайте про дурниці...
|
|
| |
gromko |
Дата: Нд, 20.06.2010, 21:42 | Повідомлення № 18 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| До речі, науково-технічний прогрес з ХХ ст. все більше підводить людство до небезпечної грані, коли існування людства буде цілком залежати від функціонування технологічних систем забезпечення життєдіяльності людини. Вже на сьогодні життя в містах неможливе без безперебійної подачі електроенергії, відмова електромереж на 3-5 діб призведе до хаосу та колапсу у великих місцях, причому зупиниться практично все. Прогрес у медицині призвів до відкриття нових лікарських засобів (як наслідок - зниження імунітету) та нових штамів мікроорганізмів, які нечутливі до цих ліків. Населення Землі росте неймовірно - 4 млрд., 5 млрд, 6 млрд, 7 млрд - це тільки за 30-40 років, збільшується кількість населення яке не занято у виробництві (у тому числі і продуктів харчування). Їсти та жити хочуть всі, але робити заради цього -ні. Практично ніхто не замислюється про шкідливість того, що нас оточує (хоча б мобільників). Сільське господарство повністю "хімізоване" - пестициди, гербіциди більш шкодіть людям ніж "ГМО" (про шкоду якого багато говорять, але ніхто цього так і не довів). В найближчі 10-20 років "ГМО" буде повсюди, оскільки звичайні сорти на зможуть конкурувати з сортами виведеними за допомогою генної інженерії. Щодо школи, молоді та майбутнього. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології "вбивають" освіту як таку - для отримання знань не треба докладати жодних інтелектуальних зусиль, але "доступна" інформація для більшості учнів перестає бути нею, оскільки вона для них не має смислового наповнення, тобто вона фактично є "шумом" (як приклад - "реферати", що їх "роблять" наші учні - більшість не може навіть їх прочитати). Телевізор став "найбільшим вчителем" - стандарти поведінки наших дітей формуються під час перегляду телепередач.
|
|
| |
mouse |
Дата: Нд, 20.06.2010, 22:02 | Повідомлення № 19 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| gromko, а Ви, я бачу, оптиміст....
|
|
| |
gromko |
Дата: Пн, 21.06.2010, 13:35 | Повідомлення № 20 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Я прагматик
|
|
| |
pet |
Дата: Пн, 21.06.2010, 16:33 | Повідомлення № 21 |
Патріот
Повідомлень: 613
| Quote (gromko) Я прагматик тому дехто повертається в природу відмовляючись від благ цивілізації- умаю що такі репортажі бачили по телевізору всі До речі- пора мабуть викладати в школі вчення Вернадського, Реріха, Блаватської та т.п.
Відредаговано: pet - Пн, 21.06.2010, 16:34 |
|
| |
gromko |
Дата: Пн, 21.06.2010, 18:06 | Повідомлення № 22 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Quote (pet) тому дехто повертається в природу відмовляючись від благ цивілізації- умаю що такі репортажі бачили по телевізору всі До речі- пора мабуть викладати в школі вчення Вернадського, Реріха, Блаватської та т.п. Питання полягає не у поверненні "до лопати" та відмові від благ цивілізації, а у розумному їх використанні - на сьогодні ми є типовим суспільством споживання, де "вартість" людського індивідуума оцінюється за можливістю придбати той чи інший виріб. Тобто престижно не багато заробляти, а багато витрачати.
|
|
| |
pet |
Дата: Пн, 21.06.2010, 18:57 | Повідомлення № 23 |
Патріот
Повідомлень: 613
| а як відносно Вернадського, особливо понятття "ноосфери" - коли людина перейде в енергетичний стан та позбудеться "грішного тіла"
|
|
| |
Andrey123q |
Дата: Пн, 21.06.2010, 19:42 | Повідомлення № 24 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
| Quote (pet) До речі- пора мабуть викладати в школі вчення Вернадського, Реріха, Блаватської та т.п. Может еще Ницше? Да они в табличку умножения с горем попалам учат, а вы Рериха.... Думаю школьникам и программы по зарубежной и украинской литературе хватит Более того если не каждый взрослый разделяет взгляды этих философов. Незнаю... имхо это лишнее для школьников, даже если гипотетически
Відредаговано: Andrey123q - Пн, 21.06.2010, 19:44 |
|
| |
gromko |
Дата: Пн, 21.06.2010, 20:03 | Повідомлення № 25 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Quote (pet) а як відносно Вернадського, особливо понятття "ноосфери" - коли людина перейде в енергетичний стан та позбудеться "грішного тіла" Це вже суто філософська концепція Quote (Andrey123q) Может еще Ницше? Но и он кое в чем прав. Quote (Andrey123q) Думаю школьникам и программы по зарубежной и украинской литературе хватит 90% этих произведений не то что не читали - не видели. Но мы отвлеклись от темы обсуждения.
|
|
| |
Andrey123q |
Дата: Пн, 21.06.2010, 20:43 | Повідомлення № 26 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
| Quote (gromko) Но и он кое в чем прав. 100% Quote (gromko) 90% этих произведений не то что не читали - не видели. вот и я о том же Quote (gromko) Но мы отвлеклись от темы обсуждения. Что тут обсуждать... как по мне это скорее вопрос психологии, в некоторых случаях, думаю вы согласитесь, даже психиатрии Сколько существует человечество столько существуют и прогнозны апокалипсиса, но в разныз формах - главное желание, а там подоплеки найдутся
|
|
| |
GаrDArik |
Дата: Пн, 21.06.2010, 22:19 | Повідомлення № 27 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 326
| Quote (gromko) Сучасні інформаційно-комунікаційні технології "вбивають" освіту як таку - для отримання знань не треба докладати жодних інтелектуальних зусиль, але "доступна" інформація для більшості учнів перестає бути нею, оскільки вона для них не має смислового наповнення, тобто вона фактично є "шумом" (як приклад - "реферати", що їх "роблять" наші учні - більшість не може навіть їх прочитати). Підтримую 100%! Я завжди як задаю реферат наголошую на тому, що мені не важливе оформлення, а важливо щоб дитина сама розказала його (підглядати можливо до реферату). І можливо, інформатизація освіти не так вже і важлива? Бо робить дебілів з дітей.. і не тільки з дітей...
|
|
| |
gromko |
Дата: Пн, 21.06.2010, 22:33 | Повідомлення № 28 |
Лінуксоїд
Повідомлень: 3210
| Quote (GаrDArik) І можливо, інформатизація освіти не так вже і важлива? Бо робить дебілів з дітей.. і не тільки з дітей... Золоті слова, тільки більшість з цим не погодиться.
|
|
| |
Andrey123q |
Дата: Пн, 21.06.2010, 22:52 | Повідомлення № 29 |
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
| Quote (GаrDArik) І можливо, інформатизація освіти не так вже і важлива? Бо робить дебілів з дітей.. Нічого страшного, вони виростуть і стануть розумними
|
|
| |
dpi |
Дата: Вт, 22.06.2010, 07:48 | Повідомлення № 30 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
| Quote (gromko) Золоті слова, тільки більшість з цим не погодиться. Как можно согласиться если выпускники последние лет 10 благодарят нашу гимназию чаще за знания , полученные на информатике. Правда мы еще и диплом операторов выдаем, многим помогает как дополнительный документ к диплому.
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |