Вт, 24.10.2017, 01:22
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 275 з 280«12273274275276277279280»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
W-w-W Дата: Вт, 16.03.2010, 17:14 | Повідомлення № 1





Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
Ktara Дата: Пн, 02.10.2017, 18:55 | Повідомлення № 4111
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата mudrak ()
Таки да! На уроках англійської оте "що робити?" я вже звик чути, аж тут інформатика, завдання на рідній мові. Дивляться на монітор - "Що робити?" - " То ж написано! Читайте і робіть як сказано." Прочитали - сидять. "Що неясно?" " Неясно що робити."... Відчуваю що вже й сам "не знаю що робити"
Почитала, успокоилась. Я не одна :)
А то уже начала в себе сомневаться
думала может я уже на китайском пишу те практические
6-й класс. Зная как боролась в 5-м чтоб научить сохранять документы, решила объяснить еще раз. Прошу - записываем. Слышу в отчет "мы ж не дураки, и так все понятно"
проходит неделя. практическая работа, файл которой надо сохранить на компьютере
куча слез, потому что .................... файл пропал. Его нет в папочке.
Пошли искать, ну думала, может не туда сохранили. Не нашла
оказалось все гораздо проще, на вопрос - надо ли сохранить изменение в файле, нажали слово "Нет"
Спрашиваю, я а зачем нажали, получаю ответ "А что надо было читать что там написано?"
gry Дата: Пн, 02.10.2017, 21:11 | Повідомлення № 4112
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1033
Нагороди: 3
Рейтинг: 105
Цитата Ktara ()
Почитала, успокоилась. Я не одна
І я не один...
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 02.10.2017, 22:22 | Повідомлення № 4113
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата gromko ()
діти прагнули знань

А може діти прагнули не знань, а інформації? Яку можна опрацювати і забути? Чітко розуміючи, що ніхто не спитає, як ти це засвоїв?
Цитата gromko ()
Покоління не уникає інтелектуальних зусиль, воно просто витрачає їх деінде, поза уроками.

Може ми про різні "зусилля" говоримо? Мушу повторити: інтелектуальних!
Цитата gromko ()
Соромно признатись, але таблицю множення на 7 вивчив напам'ять лише в 10 класі

Не соромно. Це просто факт :) Пригадую (невпевнено), що найскладніше було запам'ятати 7*9.
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 02.10.2017, 22:25 | Повідомлення № 4114
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3823
Нагороди: 28
Рейтинг: 329
Цитата Ktara ()
на вопрос - надо ли сохранить изменение в файле, нажали слово "Нет"
Спрашиваю, я а зачем нажали, получаю ответ "А что надо было читать что там написано?"

Так формується власний досвід. І Ви безпосередньо в цьому берете участь.
Ktara Дата: Вт, 03.10.2017, 06:48 | Повідомлення № 4115
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3909
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Цитата Пилипчук_О_П ()
Так формується власний досвід. І Ви безпосередньо в цьому берете участь.
Угу. они в пятом классе его формировали год. В конце года проблем с сохранением файла уже не было. Теперь заново начинают формировать :)
А вообще я заметила - многие сидят и ждут, пока  к ним подойдешь и начнешь пальчиком показывать что за чем надо делать. Т.е. продиктуешь все, что необходимо было сделать. :)
Bandalak Дата: Вт, 03.10.2017, 09:59 | Повідомлення № 4116
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Я показую всім "як робити практично" через НетСуппорт, дозволяю фотографувати скріни на телефон. А потім вже не підходжу під-час виконання роботи. Чим далі, тим показую все менше, тільки основні та нові моменти.
swetikccc Дата: Вт, 03.10.2017, 10:02 | Повідомлення № 4117
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата gromko ()
Далі буде тільки гірше - у всьому винне інформаційне перевантаження (не тільки на уроках). Дорослим легше блокувати той інформаційний шум, який нас оточує, а діти, як та губка, все поглинають в себе. Телебачення, радіо, Інтернет, телефони - терабіти інформації завантажують сенсорну систему дітей, і вони не витримують - якщо раніше (20-30 років назад) діти прагнули знань хоча й різній мірі, то тепер рівень інформаційного шуму настільки високий, що ми з і своїми синусами-косинусами та приймочками-маточками просто не в силі пробитися.
Інформаційне навантаження в фізматліцеях мабуть менше
Цитата gromko ()
Будь-яка дія повинна бути вмотивована - нащо їм Лазарус з масивами? Оскільки це не вкладається в систему їх життєвих цінностей, то вчити вони нічого не будуть.
Які формували цінності, такі і отримали.
Цитата gromko ()
Поступово ми приходимо до думки, що не так ми навчаємо. Для нас носієм знань був вчитель/викладач, дещо можна було почерпнути з книг. Зараз інші часи і формальні знання не варті нічого, головним є вміння ефективно використати інформацію.
Хибна думка.
Задачі фізичного змісту по медицині, я навіть не знав як підступитися, син подивився перевів їх парою слів до фізики і все пішло як по маслу.
Цитата gromko ()
Чому на уроці інформатики учні повинні розв'язувати суто математичні задачі?
Все зводиться до математики, так як в попередньому до фізики. ;)
Інформатика для інформатики це нонсенс.
Цитата gromko ()
Соромно признатись, але таблицю множення на 7 вивчив напам'ять лише в 10 класі (алгебра була на "відмінно")
Чому соромно, це правило.
Діти які думають і навчаються, надзвичайно важко починають друкувати всліпу(факт з власного досвіду)

Австрія.
Мала йже в школу в футболці і зверху куртка.
Дитину не взяли в клас, бо вже є 24 учні, возять тепер батьки за пару кілометрів.

Правила існують не для їх порушення. B)


Відредаговано: swetikccc - Вт, 03.10.2017, 10:05
swetikccc Дата: Вт, 03.10.2017, 10:11 | Повідомлення № 4118
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3906
Нагороди: 25
Рейтинг: 355
Цитата Bandalak ()
Я показую всім "як робити практично" через НетСуппорт, дозволяю фотографувати скріни на телефон. А потім вже не підходжу під-час виконання роботи. Чим далі, тим показую все менше, тільки основні та нові моменти.
Аналогічно.
Колись давав код в ПДФ, який можливо було скопіювати, спостерігав пару уроків, в жодному класі тупо набирали, потім розповів, на слідуючі уроки давав картинкою. ;) 
Потім показав як користуватися розпізнаванням.
ALEKS Дата: Вт, 03.10.2017, 10:24 | Повідомлення № 4119
Прописаний назавжди
Повідомлень: 319
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Цитата fox11 ()
Может за два потребовать?
Потребувати можна  ;) а от чи заплатять.

Доплата за обслуговування становить 5-10% від окладу. Вимагати максимум. Ну або вимагати інженера-електронщика ;)
DPV Дата: Вт, 03.10.2017, 10:52 | Повідомлення № 4120
Прописаний назавжди
Повідомлень: 287
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата ALEKS ()
Цитата fox11 ()Может за два потребовать?
Потребувати можна   а от чи заплатять.


Чи заплатять? Відомо, що вчителі "праці працюють" у двох кабінетах по дереву і по металу - так ім платять за 2 кабінети і навіть платять як за 2, коли кабінет один, але скомбінований. У нас в районі - так.
Все залежить від директора, він видає наказ на надбавку за кабінет, скільки відсотків вказано у наказі така й буде надбавка.


Відредаговано: DPV - Вт, 03.10.2017, 11:07
ALEKS Дата: Вт, 03.10.2017, 11:10 | Повідомлення № 4121
Прописаний назавжди
Повідомлень: 319
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Цитата DPV ()
Відомо, що вчителі "праці працюють" у двох кабінетах по дереву і по металу - так ім платять за 2 кабінети і навіть платять як за 2, коли кабінет один, але скомбінований. У нас в районі - так.
Їм платять за дві майстерні 
За завідування майстернями у загальноосвітніх навчальних закладах — 15—20 відсотків.
Також відповідно до п. 44 «Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти», затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. № 102: «Учителям та іншим педагогічним працівникам, які проводять навчальні заняття з трудового навчання, за завідування кожною майстернею у загальноосвітніх навчальних закладах установлюється доплата в розмірі 15—20 відсотків ставки заробітної плати.
За завідування комбінованою майстернею (з обробки металу та деревини, обладнану в одному приміщенні) установлюється доплата в розмірі 20 відсотків ставки заробітної плати.

Постановою КМУ від 25.08.2004 р. № 1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності» з 1 січня 2005 року затверджено розмір доплати за окремі види педагогічної діяльності для працівників навчальних закладів.
DPV Дата: Вт, 03.10.2017, 11:18 | Повідомлення № 4122
Прописаний назавжди
Повідомлень: 287
Нагороди: 6
Рейтинг: 47
Цитата ALEKS ()
Їм платять за дві майстерні

Вибачте за помилку в термінах, але ж платять за 2-і.


Відредаговано: DPV - Вт, 03.10.2017, 11:18
ALEKS Дата: Вт, 03.10.2017, 11:45 | Повідомлення № 4123
Прописаний назавжди
Повідомлень: 319
Нагороди: 2
Рейтинг: 44
Цитата DPV ()
але ж платять за 2-і.
Так, це ж передбачено відповідними нормативними документами.

А в нас поки бухгалтера не ткнеш носом у відповідний папірець він сам не поворухнеться.

А взагалі доплату ставить директор по погодженню з профкомом. Так що все залежить від нього - захоче він відстоювати свою позицію чи просто скаже, що не пропустили


Відредаговано: ALEKS - Вт, 03.10.2017, 11:45
Bandalak Дата: Вт, 03.10.2017, 13:54 | Повідомлення № 4124
Лідер форуму
Повідомлень: 5437
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата ALEKS ()
Ну або вимагати інженера-електронщика

У нас є інженер-електронщик. Але він майже не бере участь в обслуговуванні комп'ютерної техніки ні в комп'ютерних класах, ні в інших кабінетах. За те він крутить музику на всіх святах та бере участь в підготовці художньої самодіяльності. Я казав, щоб йому дали посаду художнього керівника, або техцентр. Але кажуть. що у школі давно вже такі посади не передбачені!
Коли його не було - за обслуговування техніки доплачували вчителям інформатики. Тепер техніку обслуговуємо все одно ми, але доплати вже немає!
mul44 Дата: Вт, 03.10.2017, 17:48 | Повідомлення № 4125
Наполегливий учасник
Повідомлень: 944
Нагороди: 2
Рейтинг: 43
А ви НЕ ОБСЛУГОВУЙТЕ - не працює техніка - показали пальцем на відповідального і все. Коли у вас якісь невдачі на олімпіадах або конкурсах - пальцем на вас показує адміністрація? Так і тут.
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 275 з 280«12273274275276277279280»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.