Вт, 19.09.2017, 18:26
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 269 з 271«12267268269270271»
Модератор форуму: Ktara, НІКОЛЯ, Bandalak, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Бесідка
W-w-W Дата: Вт, 16.03.2010, 17:14 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2715
Нагороди: 10
Рейтинг: 202

Спілкуємся на різні теми, що вас хвилюють з відсутністю релігії, політики, питання мови, тероризму!
DPV Дата: Чт, 24.08.2017, 17:45 | Повідомлення № 4021
Прописаний назавжди
Повідомлень: 258
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата gromko ()
Цього року пропонувалося вчителям висловитись якою повинна бути програма 5-9 класів і 10-11 класів. Я перечитав УСІ без виключення пропозиції та зауваження. 70% з них були враховані в програмах, але в кінці отримуємо - "як не робіть, але всерівно буде погано"

Пане, gromko, не сприймайте цю дискусію так особисто, я відразу відмовився від участі в обговоренні змін, бо в робочій групі з підготовки програми жодного вчителя не буде, тай не було - а вони будуть "гнути" своє - звідкіля і взялися "компетентністні підходи" і Громадянин, а в складі робочої групи з оновлення такі вагомі прізвища, що слово простого вчителя - це нуль в порівнянні.

Я категорично проти баз даних, але там Завадський І.О., я проти 3D, але там О.В.Пасічник.

Це взагалі щастя, що хоч почали давати можливість, хоть щось сказати вчителю - якась манна з "НЕБЕС".


Відредаговано: DPV - Чт, 24.08.2017, 17:47
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.08.2017, 18:13 | Повідомлення № 4022
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Компетентнісний підхід полягає не в тому, щоб навчити вимірювати густину чи налаштовувати WiFi. Вище я давав посилання на статтю про компетентнісний підхід і його сумнівні результати в Канаді. Там цікаво написано:

Цитата
Компетентісний підхід зазначає, що студенти повинні робити відкриття через досліди і самостійні експерименти, де вчитель виступає тільки в
якості орієнтира і не дає правильних відповідей.
...
Багато вчителів ігнорують тиск адміністрації з приводу переходу на цей підхід, особливо вчителі старших класів (high school), які, як правило,
більш освічені, наприклад, в математиці. Коли науковці-педагоги говорять
вчителям, “Ми хочемо, щоб ви дозволили дітям робити речі самостійно”,
багато хто з вчителів думає “Ви жартуєте? Я буду робити те, що працює,
тому що я знаю, що дітям буде потрібно в університеті”. Багато з
вчителів початкової школи бояться математики і полегшено зітхають, коли
хтось говорить їм, що “Новий спосіб викладання математики полягає в
тому, щоб дитина сама робила відкриття”.
...
Через те, що вимоги університету досить високі, в якийсь момент школярі повинні почати вчитися за звичайним, а не компетентісним підходом. Але
через компетентісний підхід, багато учнів 9-х класів не мають достатньо
знань, і отримують навчальний шок.

Детальніше: https://www.newpathway.ca/doslidz....tentisn
gromko Дата: Чт, 24.08.2017, 18:14 | Повідомлення № 4023
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата DPV ()
бо в робочій групі з підготовки програми жодного вчителя не буде, тай не було
 Склад групи:
І. О. Завадський (доцент кафедри математичної інформатики факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, голова групи, кандидат фіз.-мат. наук)
О. В. Пасічник (учитель інформатики НВК «Школа-гімназія «Сихівська» м. Львова, керівник проектів та програм Українського католицького університету)
Н. А. Саражинська (учитель інформатики Білоцерківської спеціалізованої школи І–ІІІ ст. № 12)

О. О. Богатирьов (доцент кафедри прикладної математики та інформатики Черкаського національного університету ім.Б. Хмельницького, кандидат фіз.-мат. наук)
С. М. Бондаренко (учитель інформатики Прилуцької ЗОШ І–ІІІ ст. № 7
Л. В. Булигіна (учитель інформатики Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ»)
Г. Ю. Громко (учитель інформатики Нечаївської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. ім. Ю. І. Яновського)
О. Б. Коротка (учитель інформатики Запорізького колегіуму «Елінт», учитель-методист)
Б. В. Кудренко (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти  науки України),
В. В. Лапінський (провідний науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат фіз.-мат. наук, доцент)
Л. В. Палюшок (завідувач кабінету інформаційних технологій Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Л. М. Федор (учитель інформатики Чернівецької гімназії № 5).

Вчителів -7
Науковців - 3
Післядипломна освіта - 1
МОН -1

Цитата DPV ()
Я категорично проти баз даних, але там Завадський І.О.
БД в 9-ому класі запропонував особисто я, причина - більшість тодішніх дев'ятикласників не буде вивчати інформатику в 10-11 класах. Держстандарт вимагає знання баз даних, тож зійшлися на урізаному викладі (без зв'зяків і т.п.)

Цитата DPV ()
я проти 3D, але там О.В.Пасічник.
Помиляєтесь - тривимірне програмування з'явилось з подачі Завадського

Цитата DPV ()
Це взагалі щастя, що хоч почали давати можливість, хоть щось сказати вчителю - якась манна з "НЕБЕС".
Хто стукає - тому відкривають


Відредаговано: gromko - Чт, 24.08.2017, 18:18
gromko Дата: Чт, 24.08.2017, 18:18 | Повідомлення № 4024
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Пилипчук_О_П ()
https://www.newpathway.ca/doslidz....tentisn
Редактор цього видання сказав, що він проти компетентнісного підходу

Цитата Пилипчук_О_П ()
про компетентнісний підхід і його сумнівні результати
Є статті з однієї, так і з другої сторони - істина знаходиться десь посередині.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.08.2017, 19:09 | Повідомлення № 4025
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата gromko ()
Держстандарт вимагає знання баз даних, тож зійшлися на урізаному викладі (без зв'зяків і т.п.)

Без зв’язків - це не база даних. І навіть не електронна таблиця. Це просто Ворд.
Цитата gromko ()
тривимірне програмування

Моделювання :) Хоча описка цікава: програмувати в середовищі Blender можна (Python). І зацікавленим учням варто це показати.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.08.2017, 19:10 | Повідомлення № 4026
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата gromko ()
Редактор цього видання сказав, що він проти компетентнісного підходу

Проте на цьому ж сайті є й матеріали "за": https://www.newpathway.ca/doslidzhennya-nsh-osvita-v-ukrayini/
DPV Дата: Чт, 24.08.2017, 19:11 | Повідомлення № 4027
Прописаний назавжди
Повідомлень: 258
Нагороди: 6
Рейтинг: 42
Цитата gromko ()
Цитата swetikccc ()
Чия ж це мані втиснула 3D?
Завадський з подачі Пилипчука

Додано (24.08.2017, 19:11)
---------------------------------------------

Цитата gromko ()
Склад групи:
Це склад робочої групи з оновлення програми, в самій програмі записано
swetikccc Дата: Чт, 24.08.2017, 19:52 | Повідомлення № 4028
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3852
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Цитата Пилипчук_О_П ()
Проте на цьому ж сайті є й матеріали "за": https://www.newpathway.ca/doslidzhennya-nsh-osvita-v-ukrayini/

Після швидкого перегляду двох статей, враження що слова компентнісний підхід мають стільки значень....
І головне вони протилежні. B)
Bandalak Дата: Чт, 24.08.2017, 19:59 | Повідомлення № 4029
Лідер форуму
Повідомлень: 5376
Нагороди: 37
Рейтинг: 247
Цитата swetikccc ()
Після швидкого перегляду двох статей, враження що слова компентнісний підхід мають стільки значень....
І головне вони протилежні.

Кожен воркоче, як він хоче! B)
А хочеться порядку!
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.08.2017, 20:46 | Повідомлення № 4030
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Цитата swetikccc ()
Після швидкого перегляду двох статей, враження що слова компентнісний підхід мають стільки значень....

Приблизно про це я говорив у своєму виступі в Києві. Помилка теоретиків від освіти в тому, що вони, поставивши за мету запровадження компетентнісного підходу, взяли та й кинули в маси назву і теоретичну базу, яку мало хто може зрозуміти. Натомість у школах (!) мали б з’явитись методичні і дидактичні матеріали, написані зрозумілою мовою, які дозволяють реалізувати цей підхід. Саме в школах, а не куплені коштом вчителя і учнів. А теоретичні викладки мали б залишитись у фахових журналах.
gromko Дата: Чт, 24.08.2017, 21:08 | Повідомлення № 4031
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата Пилипчук_О_П ()
Помилка теоретиків від освіти в тому, що вони, поставивши за мету запровадження компетентнісного підходу, взяли та й кинули в маси назву і теоретичну базу, яку мало хто може зрозуміти. Натомість у школах (!) мали б з’явитись методичні і дидактичні матеріали, написані зрозумілою мовою, які дозволяють реалізувати цей підхід.
Маю гріх - на початку 2000-их пропагував компетентнісний підхід, начитавшись доповідей ЮНЕСКО. У нас корисну річ "заговорили", все звелось до розрізнення компетентностей та компетенцій, до семантики та словоблудства.
Якщо реально, то вся діяльність вчителя в УСІ часи була спрямована саме на розвиток компетентності учнів, яка поєднує знані нами ЗНАННЯ, УМІННЯ та НАВИЧКИ - іншого просто не може бути, адже учні засвоюють знання, формують навички та уміння використовувати ці знання та навички їх використання - а це і є компетентності. Не треба жонглювання словами - якщо ми реалізуємо те, що вимагається у "лівому стовпчику", то компетентності вже створені.
swetikccc Дата: Чт, 24.08.2017, 21:10 | Повідомлення № 4032
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3852
Нагороди: 24
Рейтинг: 341
Досить всяких 'заумних' слів.
Розділимо мух і ......
1 Знає як зробити.
2 Вміє це робити.

Друге і е компетентнісний підхід.

А вищий пілотаж

3 Придумує як це зробити
gromko Дата: Чт, 24.08.2017, 21:25 | Повідомлення № 4033
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Цитата swetikccc ()
Досить всяких 'заумних' слів.Розділимо мух і ......
1 Знає як зробити.
2 Вміє це робити.

Друге і е компетентнісний підхід.

А вищий пілотаж

3 Придумує як це зробити
На цьому і варто закінчити - влучно сказано вчителем-практиком.
Пилипчук_О_П Дата: Чт, 24.08.2017, 22:13 | Повідомлення № 4034
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3764
Нагороди: 28
Рейтинг: 309
Висновок правильний і закономірний: адже це - "компактний варіант таксономії Блума.
https://uk.wikipedia.org/wiki....C%D0%B0
1. Знання
2. Розуміння
3. Застосування
4. Аналіз
5. Оцінка
6. Синтез
gromko Дата: Вт, 29.08.2017, 12:07 | Повідомлення № 4035
Лінуксоїд
Повідомлень: 2524
Нагороди: 25
Рейтинг: 325
Поки ми намагаємось вирішити, як викладати інформатику, про Олександру Рогачову з Коломиї заговорив весь світ - вона створила мобільний застосунок InkHunter який скачали більше 6 мільйонів користувачів з AppStore. Про молоду 24-річну українку написали Product Hunt, TechCrunch, Vogue та Cosmopolitan
Форум інформатиків » РОЗДІЛ XІІ: СПІЛКУВАННЯ, РОЗВАГИ, ВІДПОЧИНОК, РІЗНЕ » 13.1 Флудилка » Бесідка
Сторінка 269 з 271«12267268269270271»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.