Пн, 23.10.2017, 10:59
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 2«12
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Алгоритми тестування (методика проведенння тестування)
Алгоритми тестування
Andrey123q Дата: Нд, 24.05.2009, 14:36 | Повідомлення № 1
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Пропоную в цій темі викладати і обговорити конкретні алгоритми тестування (в основному комп'ютерного, назви алгоритмів можна умовні). Розпочнемо:

1й алгоритм:Випадковий:
питання в базі даних мають однакову вагу і обираються програмою з бази даних в випадково.

2й алгоритм Послідовний:
питання в базі мають однакову вагу, але розділені на декілька категорій (наприклад, по складності) і обираються программою послідовно, спочатку блок питань 1ї категорії, потім стільки ж 2ї і т.п., питання що залишаються - останньої категорії.

3й алгоритм:Адаптивний (рос. мовою):
Адаптивным тестированием называется такая диалоговая тестовая программа, которая изменяет порядок предъявления тестовых заданий в зависимости от результатов выполнения испытуемым уже предъявленных заданий.
Упрощенный 3х уровневый алгоритм (вопросы разделены на 3и уровня сложности):
После первой пятерки самых простых заданий программа сразу же подсчитывает процент правильных ответов. Если решены все 5 заданий, то программа сразу переводит испытуемого на самый высокий уровень трудности- Если решены от 2 до 4 заданий, то программа переводит испытуемого на средний уровень трудности. В противном случае испытуемый остается на первом уровне трудности. На втором этапе программа применяет аналогичную логику. С теми, кто справился с 4—5 заданиями высшего уровня трудности, тестирование можно прекращать и ставить балл, учитывающий общий процент решенных задач с учетом их цены (более трудные имеют, конечно, более высокую цену). Если же на высшем уровне трудности испытуемый допустил более одной ошибки, то тестирование продолжается уже на среднем уровне трудности. Те испытуемые, которые долго остаются на среднем уровне, выполняют тест значительно дольше — пока колебания их текущего балла (процента правильных ответов) не стабилизируются в рамках пренебрежимо малого интервала, равного ошибке измерения.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 22:10
Вчитель Дата: Нд, 27.09.2009, 00:32 | Повідомлення № 16
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Подивіться, як воно робилось свого часу під ДОС, якщо бажаєте
Прикріплення: a0.rar(222Kb)
mouse Дата: Нд, 27.09.2009, 14:11 | Повідомлення № 17
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
1.
Шановний, Вчитель,
Quote (Вчитель)
Знову ж рекомендую - напросіться на подарунок книжки у мене!

А можна прохати про книжку? Дуже цікавлюсь цією темою.
2.
Шановний, Юрій Якович, не підкажете, де можна пройти курси, підвищення кваліфікації або отримати сертифікат тестолога? До кого можна звернутися в області з цього приводу?
Andrey123q Дата: Вт, 29.09.2009, 21:07 | Повідомлення № 18
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (Вчитель)
Не знаю, все залежить від самих запитань і алгоритму їх подання і опрацювання. Знову ж рекомендую - напросіться на подарунок книжки у мене!

Напрошуюсь.:)
Але як попасти до Києва поки не знаю, немає можливості поки що...
Ktara Дата: Вт, 29.09.2009, 21:24 | Повідомлення № 19
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
есть книга в эл.виде Майоров Теория и практика создания тестов для системы образования
Надо кому-то?
Ktara Дата: Вт, 29.09.2009, 21:26 | Повідомлення № 20
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (Вчитель)
Не знаю, все залежить від самих запитань і алгоритму їх подання і опрацювання. Знову ж рекомендую - напросіться на подарунок книжки у мене!

Тоже хочу напросится на подарок. вы в КОИПОПК случайно на днях не будете? ну или в скором времени не планируете приезжать?
Andrey123q Дата: Вт, 29.09.2009, 23:38 | Повідомлення № 21
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Quote (Ktara)
есть книга в эл.виде Майоров Теория и практика создания тестов для системы образования
Надо кому-то?

кстати есть. но пока еще не читал
sgrecords Дата: Ср, 30.09.2009, 10:17 | Повідомлення № 22
Активний учасник
Повідомлень: 604
Нагороди: 2
Рейтинг: 59
Quote (Andrey123q)
есть книга в эл.виде Майоров Теория и практика создания тестов для системы образования
Надо кому-то?

Будьте добры, прикрепите. Сам написал несколько тестирующих програм, алгоритмы использовал свои. Хотелось бы почитать как у людей...
Ktara Дата: Ср, 30.09.2009, 14:26 | Повідомлення № 23
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Название: Теория и практика создания тестов для системы образования
Автор: Майоров А.Н.
Дата выпуска: 2001
Издательство: Интеллект-центр
Страниц: 296
Язык: русский
Формат: DJVU
Размер: 6.84Mb
Скачать Доступно тільки для користувачів
mouse Дата: Ср, 30.09.2009, 16:40 | Повідомлення № 24
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Quote (Ktara)
Название: Теория и практика создания тестов для системы образования

Щиро дякую! Читаю.
:?
Ktara Дата: Ср, 30.09.2009, 19:43 | Повідомлення № 25
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Читайте. Выложила, может кому-то и пригодится.
Еще есть книга Паращенко Л.І., Леонський В.Д., Леонська Г.І. "Тестові технології в навчальному закладі", Київ, 2006, 217 ст.
Но не отсканирована еще. Времени в сутках мало - вот если б не 24 часа а хотя б 27 :)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Алгоритми тестування (методика проведенння тестування)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.