Вт, 28.01.2020, 13:47
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

 
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt  
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Тестуючі системи (Обговорення існуючих тестуючих програм, вибір кращих.)
Тестуючі системи
Яку тестуючу систему ви використовуєте на уроках інформатики?
1.TEST-W[ 47 ][29.01%]
2.TEST-W2[ 56 ][34.57%]
3.ІНШУ (вказати в повідомленні)[ 63 ][38.89%]
Усього відповідей: 162
Ковальчук_Олександр Дата: Пн, 10.09.2007, 21:26 | Повідомлення № 1
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3716
Нагороди: 18
Рейтинг: 212
Шановні колеги! Давайте поговоримо про тестуючі системи. Які програми ви використовуєте в школі? Чи є існуюча система Test-W2 (видавництва "Аспект") кращою?
Ділимось досвідом про використання тестуючих систем.


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 20:51
LVV Дата: Ср, 03.04.2013, 11:25 | Повідомлення № 601
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Цитата (novichok)
Для SunRavTestOffice Pro 4.7 кому потрібно дам ключик
Ща.. ознайомлюсь з демо-версією (якщо така є) на предмет об'єднання тестів, тоді вірішу... чи потрібен ключик
novichok Дата: Ср, 03.04.2013, 13:21 | Повідомлення № 602
Прописаний назавжди
Повідомлень: 396
Нагороди: 8
Рейтинг: 121
в мене є активація лише на цю версію на новіші знайти не зміг

Відредаговано: novichok - Ср, 03.04.2013, 13:24
bgd Дата: Ср, 03.04.2013, 15:17 | Повідомлення № 603
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 526
Нагороди: 5
Рейтинг: 78
Цитата (makple)
Як ви ставитесь до можливостей системи My Test?

Гарна програма. Раніше користувався TestW2, але тепер перейшов на MyTestX.

Маю багатенько тестів до неї. Можу поділитися, пишіть в ОП.
Взагалі як на мене, вона одна з найкращих безкоштовних програм даного класу і з такими можливостями!!!

Додано (03.04.2013, 14:17)
---------------------------------------------

Цитата (LVV)
а потрібно сформувати підсумковий тест із 15 випадкових питань, по одному з кожного тесту. Чи існує в природі така тестова система? Підкажіть, будьласка, хто знає.

Існує, це програма MyTestX 10.2.0.3

MyTestX 10.2.0.3 - безкоштовна система програм для створення і проведення комп'ютерного тестування, збору і аналізу їх результатів як на локальному комп'ютері так і по мережі.

За допомогою програми MyTestX можлива організація та проведення тестування, іспитів у будь-яких освітніх установах (вузи, коледжі, школи) як з метою виявити рівень знань по будь-яким навчальним дисциплінам, так і з навчальними цілями. Підприємства та організації можуть здійснювати атестацію та сертифікацію своїх співробітників.
MyTestX - це система програм (програма тестування учнів/студентів, редактор тестів і журнал результатів) для створення та проведення комп'ютерного тестування, збору і аналізу результатів, виставлення оцінки за вказаною в тесті шкалою (можна налаштовувати шкалу оцінювання).
Програма MyTestX працює з десятьма типами завдань: одиночний вибір, множинний вибір, встановлення порядку проходження, встановлення відповідності, вказання істинності або хибності тверджень, ручне введення числа, ручне введення тексту, вибір місця на зображенні, перестановка букв, заповнення пропусків (MyTestXPro).

Ось скріншот, тільки-що спробував створити тест:



Перейти на сайт програми: http://mytest.klyaksa.net/
ORFOS Дата: Пт, 05.04.2013, 21:37 | Повідомлення № 604
Новий користувач
Повідомлень: 3
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Доброго дня усім!

Я розробляю сервіс тестування онлайн для навчальних закладів. На даний момент сервіс перебуває на стадії бета тестування, його вже використовують пробно кілька навчальних установ.

Коротко про можливості сервісу:

- кожен учень входить за паролем у кабінет тестування, там він бачить доступні йому тестування, які може розпочати, незавершені тестування, які він може продовжити (після розриву звязку, після паузи і т.і.), завершені тестування і оцінку за них. Передивлятись свою роботу учень не має можливості.

- фактично кожне завдання для учня індивідуально генерується на сервері тестів за правилами тестового завдання, наприклад запитання тестового завдання можуть бути поділені на групи і для кожного учня буде вибрана потрібна кількість випадкових запитань з загальної кількості запитань кожної групи тестового завдання, запитання можуть перемішуватись в роботі учня, відповіді в запитаннях можуть перемішуватись і т.і.; для кожної групи запитань встановлюється ліміт часу для відповіді

- усі роботи учнів зберігаються, вчитель в будь-який момент може передивись роботу учня з детальною статистикою (відповіді учня, час відповіді кожного запитання, ...), згенерувати потрібні звіти, наприклад? після тестування певного класу звіт на % правильних відповідей по кожному запитанню тестового завдання

- типи оцінювання тестових завдань:
1) "відсотковий" - % правильних відповідей, при потребі зводиться до 12-бальної або 5-ти бальної шкали
2) "бали за правильні відповіді" - для кожного запитання можна задавати кількість балів, бали сумуються коли дана правильна відповідь
3) "бали за відповіді" - не відбувається перевірка чи відповідь правильна, а просто в залежності від відповідей сумуються бали (кожна відповідь має свій бал, який може бути і відємним )

- типи запитань тестового завдання:
1) вибір однієї відповіді
2) вибір кількох відповідей
3) ввід своєї відповіді (вчитель має можливість вказувати декілька відповідей, які будуть вважатись правильними)
4) співставлення (в даний момент на етапі вдосконалення)

- контент запитань та відповідей:
- текст різних кольорів та розмірів, курсив, півжирний, італік, індекси і т. і.
- можливість перетворення на сервері тексту в графіку і передавання його в такому виді браузеру
- вставка картинок у запитання та відповіді
- вставка аудіо в запитання (корисне для тестів з іноземних мов)
- вставка аудіо у відповіді (учень прослуховує аудіофрази і вибирає потрібну)
- вставка в запитання відео зі стороннього ресурсу

- кабінет вчителя:
- списки учнів за класами, перегляд їх тестувань та робіт - додавання тестувань (як залік або як індивідуальне тестування) класу або вибраним учням - додавання перездач (надання додаткових спроб здати останні заліки)
- доступ до редактора тестів для складання власних тестів
- можливість самому пройти будь-який тест до якого є доступ
- звіти і статистика

- кабінет вчителя-адміністратора:
- списки вчителів, при потребі розділені по кафедрах чи по іншому критерію
- роздрук таблиці паролів до сервісу для вчителів і для учнів
- розмежування доступу конкретним вчителям до певних можливостей сервісу, доступ до конкретних тестів, учнів конкретних класів і т.і
- усі можливості кабінету вчителя

- переваги глобальності сервісу:
- в перспективі використання величезної кількості тестових завдань, складених різними навчальними закладами, можливість корегувати чужі тестові завдання, які є в спільному користуванні "під себе"
- можливість дозволу/заборони проходження тестування в позаурочний час / вдома
- не потрібно встановлювати ніяке програмне забезпечення — усе брацює в браузерах ( рекомендується Mozilla FireFox або google chrome)

- ну і багато інших зручних дрібниць, наприклад автоматична валідація тестового завдання, контроль доступу до тестовго завдання та до його редагування, блокування формування роботи для учня, якщо завдання перебуває на редагуванні, історія версій тестових завдань, сортування, фільтри …

Ближчим часом надам доступ до демонстраційного акаунту для ознайомлення з сервісом.

А що би Ви хотіли бачити в системі шкільного тестування: типи запитань, оцінювання, звіти, тощо ?


Відредаговано: ORFOS - Пт, 05.04.2013, 21:51
novichok Дата: Сб, 06.04.2013, 16:21 | Повідомлення № 605
Прописаний назавжди
Повідомлень: 396
Нагороди: 8
Рейтинг: 121
Цитата (ORFOS)
На даний момент сервіс перебуває на стадії бета тестування, його вже використовують пробно кілька навчальних установ.
Так давайте нам вашу бету и у нас школы есть  :)
LVV Дата: Пн, 08.04.2013, 11:21 | Повідомлення № 606
Прописаний назавжди
Повідомлень: 431
Нагороди: 5
Рейтинг: 127
Цитата (gvmir)
Варто створити сервер та встановити на нього MOODLE - там є все, система просто бомба. Її можна використовувати як локально, так і Глобально, це вже в залежності від ваших можливостей. Головними її перевагами є різноманітність створення тестів, структурованість даних та можливість використання облікових записів для кожного учня окремо, а так і ведення журналу і т. і. І всілякі програми непотрібні, можна не хвилюватися, що будуть "глючити". Є ще можливість експорту / імпорту питань та тестів. MOODLE 2.4 (ghbrkfl - http://ds.gvmir.com) - це взагалі БОМБА.
Створив. Дійсно "БОМБА".  Ще не дуже розібрався з тонкощами, але на прикладі Вашого http://ds.gvmir.com бачу. що можливостей достатньо, щоб не шукати більше нічого іншого.
Дякую за нагадування. Давно знав про цей MOODLE , але все якось "руки не доходили" :)
gvmir Дата: Пн, 08.04.2013, 15:29 | Повідомлення № 607
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (LVV)
Дякую за нагадування. Давно знав про цей MOODLE , але все якось "руки не доходили"
Але в 2.4 є особливості налаштування протоколів поштового серверу, якщо у вас версія, встановлена глобально. Там потрібно налаштувати smtp протокол для того, щоб мати можливість отримувати підтвердження для самореєстрації користувачів. Краще всього використати сервер gmail.com, будуть проблеми, радий допомогти. Можна і на моїй платформі зареєструватися та створити запит на курс, звертайтеся.... У будь-якому разі поділюся тим, що сам уже пройшов.

До речі, непогана система навіть для проходження ДПА з інформатики, чому МОН на неї до цих пір так мало уваги звертає?


Відредаговано: gvmir - Пн, 08.04.2013, 15:32
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 08.04.2013, 19:15 | Повідомлення № 608
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4312
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (gvmir)
чому МОН на неї до цих пір так мало уваги звертає?

Як версія: MOODLE безплатний, і це - його головний недолік. :)
Досвід обласного масштабу є. Наприклад, у Хмельницькій області: http://dn.hoippo.km.ua/moodle/
gvmir Дата: Пн, 08.04.2013, 20:55 | Повідомлення № 609
Часто заходить...
Повідомлень: 83
Нагороди: 1
Рейтинг: 6
Цитата (Пилипчук_О_П)
http://dn.hoippo.km.ua/moodle/

Бачу тут стоїть ще версія розряду 1.9.6+ або 19.19+ чи щось з розряду 1.9.......
Інститути післядипломної освіти мають такі системи, але їх можна з успіхом використовувати і в школах, не тільки у ВУЗах. До речі, було б непогано побачити ваш курс з тривимірної графіки, думаю багатьом було б цікаво його пройти....
bgd Дата: Пн, 08.04.2013, 21:19 | Повідомлення № 610
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 526
Нагороди: 5
Рейтинг: 78
Цитата (Пилипчук_О_П)
Як версія: MOODLE безплатний, і це - його головний недолік. Досвід обласного масштабу є. Наприклад, у Хмельницькій області: http://dn.hoippo.km.ua/moodle/

На жаль не усі навчальні заклади мають достатньо ПК, зокрема І-ІІ ступенів, і до того ж доступ до нормального Інтернету!!! В селах віддалених від районів і міст це проблема, а працювати через мобільний Інтернет це дорого і майже не оплачують!! Принаймні у нас (там де я раніше працював, приходилося більшість поповнювати за власний кошт).
swetikccc Дата: Пн, 08.04.2013, 21:43 | Повідомлення № 611
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4164
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (Пилипчук_О_П)
Як версія: MOODLE безплатний, і це - його головний недолік. Досвід обласного масштабу є. Наприклад, у Хмельницькій області: http://dn.hoippo.km.ua/moodle/
Живе спілкування з учнем показало б, що у нього робиться з мисленням. 

Це Ваші слова пане Пилипчук
І це головний недолік любої LMS системи 
Цитата (gvmir)
Бачу тут стоїть ще версія розряду 1.9.6+ або 19.19+ чи щось з розряду 1.9.......
Головне не версія, головне наповнення і зв'зок(обратная связь)
А то все для галочки та для галочки ;)
bgd Дата: Пн, 08.04.2013, 21:54 | Повідомлення № 612
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 526
Нагороди: 5
Рейтинг: 78
Цитата (swetikccc)
Живе спілкування з учнем показало б, що у нього робиться з мисленням.
 Підтримую. На жаль мислення в більшості теперішніх учнів бажає бути кращим!
swetikccc Дата: Пн, 08.04.2013, 22:05 | Повідомлення № 613
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4164
Нагороди: 31
Рейтинг: 387
Цитата (bgd)
Підтримую. На жаль мислення в більшості теперішніх учнів бажає бути кращим!
Среди моделей обучения выделяют: пассивную, активную иинтерактивную. 
Так от як недивно, найкращий результат дає активна модель, правда якщо відсутня слаба ланка
Що за ланка догадайтеся самі ;)
Пилипчук_О_П Дата: Пн, 08.04.2013, 22:16 | Повідомлення № 614
Ветеран спілкування
Повідомлень: 4312
Нагороди: 38
Рейтинг: 406
Цитата (gvmir)
До речі, було б непогано побачити ваш курс з тривимірної графіки, думаю багатьом було б цікаво його пройти....

Він ще не набув належного вигляду :) Але робота триває. Дякую за інтерес!

Додано (08.04.2013, 22:16)
---------------------------------------------

Цитата (swetikccc)
Живе спілкування з учнем показало б, що у нього робиться з мисленням.  Це Ваші слова пане Пилипчук І це головний недолік любої LMS системи 

Звичайно. Помиляються ті, хто шукає заміну вчителю. Вчителю потрібно надати різноманітні засоби, зокрема й дистанційні (причому не за його власні гроші!). А він вже, залежно від ситуації щось використає. Між іншим, як на мене, для систематичного використання дистанційних засобів необхідно виділяти додатковий навчальний час у розкладі. У цій ситуації учні починають працювати кожен у власному темпі, тому вчителю роботи стає не менше, а більше... І хибною є думка, що дистанційні засоби учні повинні використовувати у вільний час. Треба надати їм таку можливість, але не можна на це розраховувати.
novichok Дата: Вт, 09.04.2013, 06:59 | Повідомлення № 615
Прописаний назавжди
Повідомлень: 396
Нагороди: 8
Рейтинг: 121
Цитата (Пилипчук_О_П)
У цій ситуації учні починають працювати кожен у власному темпі, тому вчителю роботи стає не менше, а більше...

100 % согласен. "...компьютер предназначен для помощи человеку в решении задач и проблем, которых до его изобретения просто не было..."


Відредаговано: novichok - Вт, 09.04.2013, 09:56
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Тестуючі системи (Обговорення існуючих тестуючих програм, вибір кращих.)
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2020.