Сб, 23.09.2017, 14:04
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 4«1234
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Другая сторона медали тестирования.
ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 10:29 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний.
О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе.
(Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 21:54
Вчитель Дата: Сб, 12.11.2011, 22:54 | Повідомлення № 46
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (mouse)
Вчитель, а як же тоді бути із ЗНО?

Готувати до нього дітей, але не тільки шляхом натаскування. Повторюю, правильно побудований тест - непоганий засіб визначення рівня навченості (принаймні на рівні репродуктивного відтворення знань), що й виконується ЗНО, але не НАВЧАННЯ!
mouse Дата: Сб, 12.11.2011, 23:29 | Повідомлення № 47
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Так ніхто і не говорить, что навчати потрібно через тести.
Це лише одна із форм контролю.
Кожен предмет є достатньо унікальним. Тому і методи різні є.
Ось почав читати Шаталова "Куда исчезли тройки". Книга 80-го року. Але читається так, як написана для сьогодні.
pasichov Дата: Нд, 13.11.2011, 04:16 | Повідомлення № 48
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Вчитель)
Готувати до нього дітей, але не тільки шляхом натаскування. Повторюю, правильно побудований тест - непоганий засіб визначення рівня навченості (принаймні на рівні репродуктивного відтворення знань), що й виконується ЗНО, але не НАВЧАННЯ!


ПОВНА СОЛІДАРНІСТЬ! +100%
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Сторінка 4 з 4«1234
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.