 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Другая сторона медали тестирования.
| |
ktyd |
Дата: We, 07.05.2008, 09:29 | Повідомлення № 1 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний. О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе. (Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: W-w-W - Th, 07.01.2016, 20:54 |
|
| |
Вчитель |
Дата: Sa, 12.11.2011, 21:54 | Повідомлення № 46 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
| Quote (mouse) Вчитель, а як же тоді бути із ЗНО? Готувати до нього дітей, але не тільки шляхом натаскування. Повторюю, правильно побудований тест - непоганий засіб визначення рівня навченості (принаймні на рівні репродуктивного відтворення знань), що й виконується ЗНО, але не НАВЧАННЯ!
|
|
| |
mouse |
Дата: Sa, 12.11.2011, 22:29 | Повідомлення № 47 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2026
| Так ніхто і не говорить, что навчати потрібно через тести. Це лише одна із форм контролю. Кожен предмет є достатньо унікальним. Тому і методи різні є. Ось почав читати Шаталова "Куда исчезли тройки". Книга 80-го року. Але читається так, як написана для сьогодні.
|
|
| |
pasichov |
Дата: Su, 13.11.2011, 03:16 | Повідомлення № 48 |
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
| Quote (Вчитель) Готувати до нього дітей, але не тільки шляхом натаскування. Повторюю, правильно побудований тест - непоганий засіб визначення рівня навченості (принаймні на рівні репродуктивного відтворення знань), що й виконується ЗНО, але не НАВЧАННЯ!
ПОВНА СОЛІДАРНІСТЬ! +100%
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |