Нд, 19.11.2017, 10:49
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Другая сторона медали тестирования.
ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 09:29 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний.
О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе.
(Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 20:54
Шестопалов Дата: Чт, 15.05.2008, 15:32 | Повідомлення № 31
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Newbie)
повертаючись до тестів мені більше імпонує варіант тестів для самоперевірки учнів:

Розумні слова! Не слід обожнювати тестування - один із засобів, який ДОПОВНЮЄ існуючі засоби контролю і ні в якому разі їх не замінює. Тому тестування повинне бути простим, надійним, очевидним і підготовчим до більш складних видів контролю.
filnick Дата: Чт, 15.05.2008, 19:35 | Повідомлення № 32
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Varkan)
але ж певно є якісь основи без чого неможливе вивчення науки(наприклад таблиця менделеєва для хімії чи система Сі для фізики)

Інколи ловиш себе на думці, що експериментаторам з Міністерства освіти або уряду просто кортить втиснути черговий "прожект", але кляті вчителі все пручаються і все невдоволені. Порівняно недавно цілком реально обговорювалися проекти переведення освіти на екстернатну форму (для економії бюджетних коштів) або закриття і злиття сільських шкіл. Мабуть хватило здорового глузду зупинитися, але чи надовго? Тому передбачити, що є основою в тій чи іншій науці з точки зору чиновника неможливо.
larunchik Дата: Сб, 03.01.2009, 20:55 | Повідомлення № 33
Новий користувач
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
З новим роком, шановні колеги!!!
Можливо в когось є гарні розроблені тести з різних тем, або посилання на гарний сайт. Буду дуже вдячна.
Комарик Дата: Сб, 03.01.2009, 22:15 | Повідомлення № 34
Прописаний назавжди
Повідомлень: 228
Нагороди: 0
Рейтинг: 14
одним з недоліків тестів є те, що варіант відповіді можна просто вгадати. часом результати тестів можуть дати недостовірні дані про того хто їх складав.

Відредаговано: Комарик - Сб, 03.01.2009, 22:16
vitert Дата: Сб, 03.01.2009, 23:30 | Повідомлення № 35
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 22
Форми тестових завдань:
1) закриті (є перелік відповідей):
Формат А (1 правильна відповідь); Формат Х (невідома кількість правильних відповідей); Формат N (указана кількість правильних відповідей); Логічні пари, послідовність, відповідність.
2) Відкриті (учень сам дає правильну відповідь):
З короткою відповіддю (слово, число, вираз)
З розгорнутою відповіддю.
Кожний вид має різну вагу в результуючій оцінці і час на його виконання.

Неправильна думка що тест - це вибір із переліку відповідей. Хороший тест обов'язково повинен містити різні види тестових завдань, в тому числі відкритої форми, хоча б з короткою відповіддю, що можна реалізувати у існуючих тестових програмах. Недолік і необ'єктивність тестової системи це скоріше недолік самого тесту.

mouse Дата: Ср, 22.04.2009, 18:57 | Повідомлення № 36
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Я гадаю, що не можна казати тест - погано, або це добре.
Скажіть, контрольна робота з математики це добре чи погано?
Кожна форма роботи має своє місце і призначення, виконує свої функції.
Говорили про Блума (аналіз, синтез тощо), а хто заважає скласти тести такого плану?!?
Хто казав, що тестувати потрібно на кожному уроці? Ви що проводите на кожному уроці контроль?

Треба сказати відверто, що цим питанням на рівні теорія тестів ніхто не займається. Принаймі результатів не видно.
А вже пропонував
1. Маємо базу 500 питань. При тестування випадково вибирається 50 питань
2. Можна давати лише саме питання, а відповіді не давати.
:?

Andrey123q Дата: Чт, 21.05.2009, 20:31 | Повідомлення № 37
Досвідчений учасник
Повідомлень: 1236
Нагороди: 3
Рейтинг: 84
Кстати, с точки зрения теории методики тестирования очень симпатичен адаптивный алгоритм, может у кого-то есть уже готовые теоретически обоснованные методики - с удовольствием бы обсудил. См. коротко об адаптивном тестировании: http://tests2009.ucoz.ua/adapt.html
Вчитель Дата: Чт, 01.04.2010, 12:31 | Повідомлення № 38
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Quote (vitert)
Неправильна думка що тест - це вибір із переліку відповідей.

Дуже слушно! Щоправда забули, що є ще й введення відповіді у формі встановлення відповідності між об"єктами, а ними можуть бути й зображення, упорядкування групи об"єктів і т.д.
А щодо продуктивного відтворення матеріалу - то це теж можливо. Приклад - рисунок праски зі схемою електроз"єднань. Ставлю запитання типу як що називається у формі встановлення відповідності. Маю чисто репродуктивне відтворення. Потім ДО ТОГО Ж РИСУНКУ ставлю запитання "Про що свідчить свічення лампочки?" і даю варіанти відповідей, серед яких є така "Про те, що температура праски не досягла певного значення" - то що, тут учень не повинен думати?
Yura_Shrol Дата: Чт, 01.04.2010, 13:27 | Повідомлення № 39
Знаток супутникового інету
Повідомлень: 529
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
В одному із тестів середній бал по класу становив 4,909090909. Я вважаю, що при таких результатах "зворотньої сторони медалі тестування" просто нема. Учень не може нормально відворити на репродуктивному рівні матеріал, і ні про яке логічне мислення, чи вміння сформулювати і висловити свою думку мова йти не може.
І не вважаю я що погано навчив: все пояснив, закріпив, учні мають підручники. І не з однієї інформатики такі результати.
Шестопалов Дата: Чт, 01.04.2010, 15:05 | Повідомлення № 40
Видавець посібників
Повідомлень: 1403
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Багато претензій до тестування зніметься при поєднанні двох способів оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів. Знання теоріії краще оцінювати за допомогою тестування. Виконуючи практичну або тематичну роботу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за практичні навички. Знання теорії оцінюються за допомогою контрольно-діагностичної системи Test-W2, налаштованої на 6-бальну шкалу. Параметри тестування: 15 запитань за 8 хв. з діагностикою відповідей для практичної роботи; 30 запитань за 15 хв. без діагностики відповідей для тематичної роботи. Для оцінювання практичних навичок пропонується 6 завдань, що вимагають від учня виконання певних дій з обробки інформамиції на комп’ютері.
Загальну оцінку, тобто, суму балів, одержаних за тестування, та кількості виконаних практичних завдань, вчитель виставляє за хвилину. Наприклад, якщо учень здав тестування на 4 бали і виконав 5 практичних завдань, то загальна оцінка буде 4 + 5 = 9 балів. Ефективно, очевидно, справедливо, швидко і просто!
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 01.04.2010, 15:11
pasichov Дата: Чт, 01.04.2010, 16:56 | Повідомлення № 41
Наполегливий учасник
Повідомлень: 946
Нагороди: 3
Рейтинг: 70
Quote (Ковальчук_Олександр)
Перший і головний мінус тестів - неправильно складені завдання. Це трапляється дуже часто. Із придбаних мною двох тестуючих систем, в жодній з них мені не сподобався набір тестових питань.
Тому

ОСЬ ЦЕ РОЗУМНА І ПРАВИЛЬНА ДУМКА!!!! САМЕ ЦЕ Є ОСНОВНИЙ НЕДОЛІК ТЕСТУВАННЯ В НАШОМУ ВІТЧИЗНЯНОМУ ВАРІАНТІ!!!!!!!!
Ми, не маючи ніякого уявлення про закони і правила тестології, не ВМІЮЧИ ні створювати ПРАВИЛЬНІ тестові завдання ні використовувати результати тестування при оцінюванні знань, всі кинулися в масове використання, а де-то - в "професійне" (читай - комерційне) створення тестів, які НЕ ВИТРИМУЮТЬ НІЯКОЇ КРИТИКИ!!!
А потім намагаємося оцінити ефективність тестового контролю знань.
Більшість мені відомих (і широко вживаних!) тестових наборів з інформатики не витримують някої критики. Під час 2,5 річного навчання створенню тестів за програмою USETI, викладачі показали методику оцінювання якості тестових завдань. Я "вшив" в систему test.edu.vn.ua формули, що потрібні для цих вимірбвань, а також виклав туди багато популярних тестових наборів. Цифри жахливі.
Виснвок в мене такий: ми не маємо підстав гулити чи хвалити тестове оцінювання, поки не навчимося робити правильні тести.


Відредаговано: pasichov - Чт, 01.04.2010, 18:56
swetikccc Дата: Чт, 01.04.2010, 20:49 | Повідомлення № 42
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3954
Нагороди: 28
Рейтинг: 370
Quote (Шестопалов)
Багато претензій до тестування зніметься при поєднанні двох способів оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів. Знання теоріії краще оцінювати за допомогою тестування. Виконуючи практичну або тематичну роботу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за практичні навички. Знання теорії оцінюються за допомогою контрольно-діагностичної системи Test-W2, налаштованої на 6-бальну шкалу. Параметри тестування: 15 запитань за 8 хв. з діагностикою відповідей для практичної роботи; 30 запитань за 15 хв. без діагностики відповідей для тематичної роботи. Для оцінювання практичних навичок пропонується 6 завдань, що вимагають від учня виконання певних дій з обробки інформамиції на комп’ютері.
Загальну оцінку, тобто, суму балів, одержаних за тестування, та кількості виконаних практичних завдань, вчитель виставляє за хвилину. Наприклад, якщо учень здав тестування на 4 бали і виконав 5 практичних завдань, то загальна оцінка буде 4 + 5 = 9 балів. Ефективно, очевидно, справедливо, швидко і просто!
Детальніше див. http://aspekt-edu.kiev.ua/index.php?do=static&page=pzipr9kl

Потикав в тестах, потикав щось на компах, шикарний інноваційний підхід, головне отримав оцінку. )))
Ох і вклад в інформатику.))))
Жодного творчого завдання (щоб творити потрібно мислити)

Test-W2 уже потрібно викинути, а не штовхати в маси

mudrak Дата: Чт, 01.04.2010, 21:29 | Повідомлення № 43
Активний учасник
Повідомлень: 625
Нагороди: 3
Рейтинг: 36
Quote (Yura_Shrol)
І не з однієї інформатики такі результати.

Написав тест з англійської (My Test), повністю всю тему, всі види завдань (з аудіюванням включно), завдання різної степені складності, випадковий вибір завдань, велика кількість завдань (але не було таких яких не робили раніше на уроках). Оцінки рівно в три рази нищі за звичайні контрольні!
Вчитель Дата: Сб, 12.11.2011, 12:09 | Повідомлення № 44
Прописаний назавжди
Повідомлень: 317
Нагороди: 1
Рейтинг: 13
Нехай вибачають модератори, але дублюю свій пост з іншої гілки, бо тут він теж доречний, оскільки слід розрізняти застосовування тестування для визначення рівня навчальних досягнень і форми (засобу) навчання й самонавчаня.

Люди добрі! Всі МИ колись вчили педагогіку і психологію. А там із досвіду БАГАТЬОХ років нам казали, що навчаються (стають компетентними!?) шляхом виконання ДІЙ (ДІЯЛЬНОСТІ). Тобто навчитись можна тільки тому, що виконуєш (бажано - з елементами творчості). Яка ж діяльність (за способом і цілями) є домінантною в процесі виконаання тестових завдань? Та діяльність з того, що виконує людина, яку тестують... Отже, виконуючи тести, учень навчається не фізики (математики, інформатики тощо), а навчається ТЕСТУВАТИСЬ, тобто виконувати тестові завдання.
Не переоцінюйте роль тестів і тестування як засобу і форми навчання. Надресирувати дитину таким чином можна, але чи навчиться вона МИСЛИТИ? А реклама Test-W2, Видавництва aspekt - то просто реклама, люди намагаються продати продукт і отримати гроші, в чому немає нічого поганого, але фільтри треба вмикати...
Свого часу нами було створено систему Arbeit (ще ДОСівська), в якій було реалізовано практично все (крім наворотів із захистом, які, вважаю, практично не потрібні, бо учня виховувати треба), що нині пропонують колеги - сім форм уведення реакції учня, рисунки і текст тощо (не було тільки драг енд дроп мишкою, бо мишки не було)... Відмовився я від її супроводу і поширення не тому, що було ліньки, а тому, що біхевристичний підхід уважав хибним...

Додано (12.11.2011, 11:00)
---------------------------------------------
Quote (swetikccc)
Test-W2 уже потрібно викинути, а не штовхати в маси

Ок, swetikccc! Але не так різко, для багатьох і така модель навчання - щастя!

Додано (12.11.2011, 11:09)
---------------------------------------------
Quote (Шестопалов)
Знання теоріії краще оцінювати за допомогою тестування. Виконуючи практичну або тематичну роботу, учень може заробити оцінку 12 балів: 6 балів за знання теорії + 6 балів за практичні навички.

Де наші знання з дидактики? Засвоєння ТЕОРІЇ якраз і передбачає РОЗУМІННЯ і ТВОРЧІСТЬ!


Відредаговано: Вчитель - Сб, 12.11.2011, 12:09
mouse Дата: Сб, 12.11.2011, 19:15 | Повідомлення № 45
Ветеран спілкування
Повідомлень: 2025
Нагороди: 4
Рейтинг: 62
Вчитель, а як же тоді бути із ЗНО?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.