Нд, 22.10.2017, 05:35
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 2 з 4«1234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Другая сторона медали тестирования.
ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 10:29 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний.
О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе.
(Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 21:54
Lviza Дата: Пн, 12.05.2008, 19:28 | Повідомлення № 16
Тут живе...
Повідомлень: 158
Нагороди: 0
Рейтинг: 3
Тест з одним правильним варіантом відповідей випадково можно пройти на непогану оцінку. І це траплялося не раз. Той, хо вчив і вдумується в питання має нижче, ніж той, хто навмання натискає... Але якось я склала простий тест на бейсику для перевірки знань з теми "Поняття інформаційної моделі. Етапи розв'язування задачі за допомогою ПК" і на кожне питання була не одна правильна відповідь , а декілька (синоніми або реально декілька відповідей) - одразу "попустило" і об'єктивність вернулася в своє русло. Всі позитивні моменти проявилися: економія часу, мобільне оцінювання і т.п., а негативні- зникли. Але захоплюватися тестами, безумовно, не слід. На кожному уроці - ні в якому разі! Але ж це всім зрозуміло - що занадто, то не здраво!
Varkan Дата: Вт, 13.05.2008, 10:10 | Повідомлення № 17
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (filnick)
З іншої сторони, якщо вчитель витрачатиме більшу кількість часу на створення науково-обгрунтованих тестових завдань контролю знань, то скільки часу залишатиметься для інших видів педагогічної діяльності?

алеж це одноразова робота.
якщо один раз скласти тести то можна їх використовувати декілька років.

filnick Дата: Вт, 13.05.2008, 18:07 | Повідомлення № 18
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Varkan)
алеж це одноразова робота

Як сказати. Якщо навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку.
ihor_hontar Дата: Вт, 13.05.2008, 20:32 | Повідомлення № 19
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (filnick)
навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку

Особливо з інформатики програми змінюються, техіка зміюється. А кількість годин не збільшується. А все-таки, на мій погляд, життя і практика вивчення інформатики призведе до збільшення годин в шкільному курсі вивчення предмету інформатики. Я вже, не пам'ятаю де, а чув пропозиції, щоб інформатику розділити на два предмети: "алгоритмізацію і програмування" і "інформаційні технології"
filnick Дата: Вт, 13.05.2008, 22:37 | Повідомлення № 20
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ihor_hontar)
А все-таки, на мій погляд, життя і практика вивчення інформатики призведе до збільшення годин в шкільному курсі вивчення предмету інформатики.

Ваші слова та Міністерству освіти у вуха.
Nicola Дата: Вт, 13.05.2008, 23:01 | Повідомлення № 21
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 2
Рейтинг: 13
Quote (filnick)
Ваші слова та Міністерству освіти у вуха.
Гуманітаризація, гуманітаризація... Краще за кордоном купити, на цьому наварити. Яке збільшення годин для точних наук? Ви що ? Розумників нам не треба! Дурнями легше керувати. Звідси і зменшення годин на математику, фізику , мінімум на інформатику. Для чого нам науково-технічний прогрес? Ми й так проживемо.(незабаром за розвитком до папуасів опустимось).!!! cry
filnick Дата: Вт, 13.05.2008, 23:29 | Повідомлення № 22
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Nicola)
Ви що ? Розумників нам не треба! Дурнями легше керувати

Я про це писав на інших гілках форуму. Інженерів випишемо з Німеччини, програмістів - з Франції, а самі будемо плодити "псевдоюристів". Пригадуються слова великого Ернеста Резерфорда: "Всі науки діляться на дві групи. Перша - це фізика. Все решта - колекціювання марок". Зараз до першої варто добавити інформатику. Всі гуманітарні - до другої. До речі, ще на початку 60-х лауреат Нобелівської премії Лев Ландау назвав гуманітарні науки "базарними".
Ktara Дата: Вт, 13.05.2008, 23:45 | Повідомлення № 23
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3908
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Quote (ihor_hontar)
Я вже, не пам'ятаю де, а чув пропозиції, щоб інформатику розділити на два предмети: "алгоритмізацію і програмування" і "інформаційні технології"

А мы и читаем 2 предмета: Основы информатики и Основы алгоритмизации и программирования smile
ktyd Дата: Ср, 14.05.2008, 10:24 | Повідомлення № 24
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Varkan)
алеж це одноразова робота.

Quote (filnick)
Як сказати. Якщо навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку.

Я понимаю что может поменятся ворд2003 н аворд 2007, что могут учить висту а не ХР или ХХ. Да но есть темы которые уже не поменяются такие как на пример история развития, алгоритмизация, вконце концов теже разветвления что на паскале что на делфи одинаковые. И это я не все перечислил.

filnick Дата: Ср, 14.05.2008, 17:14 | Повідомлення № 25
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (ktyd)
Да но есть темы которые уже не поменяются

Ничто не вечно под Луной...
Ви можете уявити, наприклад, шкільний курс фізики без закону Архімеда? Цього року йому помахали рукою.
А Ви впевнені, що завтра (а можливо раніше) програмування чи алгоритмізація взагалі залишаться в складі курсу інформатики, особливо непрофільних класів. (З наступного року в державному компоненті середньої школи 1 год/тиждень у 9 класі і все).
Newbie Дата: Ср, 14.05.2008, 18:00 | Повідомлення № 26
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
гуманітарні науки "базарними".

я б так не сказала... зараз взагалі тенденція до злиття наук, цінується поєднання можливостей точних наук з базою знань соціальних. тому не варто так категорично... крім того, дуже некрасиво коли вчитель "бачить" лише свій предмет. в принципі я згодна, що інформатика зараз мабуть чи не єдина буде ПРАКТИЧНО використовуватись КОЖНИМ учнем майже КОЖНОГО дня у дорослому житті, вона дуже важлива, але далеко не єдина smile

Quote (ktyd)
Я понимаю что может поменятся ворд2003 н аворд 2007, что могут учить висту а не ХР или ХХ.

а переглянувши більшість тестів, що пропонуються, якраз і бачимо "яке меню використовують для....", тобто дуже часто тести якраз намагаються перевірити інтерфейсні речі (ну бо практичну роботу в тестах складно перевіряти)
filnick Дата: Ср, 14.05.2008, 19:24 | Повідомлення № 27
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Newbie)
дуже некрасиво коли вчитель "бачить" лише свій предмет.

Шановна, Newbie, я зовсім не хотів нікого обідити, а проконстатував відомі історичні цитати. Тому прошу пробачення за досить категоричну оцінку.
Quote (Newbie)
зараз взагалі тенденція до злиття наук, цінується поєднання можливостей точних наук з базою знань соціальних

Стосовно злиття наук. Всі науки пішли від філософії і в кінцевому випадку у неї зіллються, або нею поглинуться Ця ідея ще понад півстоліття тому з'явилася в науковій літературі.
ihor_hontar Дата: Ср, 14.05.2008, 19:33 | Повідомлення № 28
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
Нагороди: 0
Рейтинг: 13
Quote (Newbie)
ПРАКТИЧНО використовуватись КОЖНИМ учнем майже КОЖНОГО дня у дорослому житті, вона дуже важлива

Правильно Оксана Володимирівна! Знання комп'ютерів петер і в майбутньому потрібні кожному учневі. Так як ми зараз всі користуємось мобілками, які ще 5 років були не кожному доступні. Так як всі користуються телебаченням. А комп'ютер замінить все: телебачення, мобільний звязок. Вже розроблені екрани, які зкручуються в трубочку і ставиться в кишеню піджака..... А якщо ми прагнемо бути цівілізованою державою, то потрібно це молоде покоління навчити.
Newbie Дата: Ср, 14.05.2008, 23:33 | Повідомлення № 29
Хелпер
Повідомлень: 1412
Нагороди: 9
Рейтинг: 91
Quote (filnick)
Шановна, Newbie, я зовсім не хотів нікого обідити, а проконстатував відомі історичні цитати. Тому прошу пробачення за досить категоричну оцінку.

та ні, все гаразд, мене це не образило! просто я трохи належу до тих "решти" наук, знаю їх трохи ближче, тому так і зреагувала. справа в тому, що власне сучасна інформатика грунтується на отих гуманітарних науках, причому чим далі - тим більше!!! системи взаємодії людина-машина не можна будувати лише з позиції машини, тому доводиться враховувати напрацювання соціальних наук, мови, і т.д.

повертаючись до тестів smile мені більше імпонує варіант тестів для самоперевірки учнів: такі можуть бути щозаняття, і в принципі можуть не особливо бути науковими. якщо ж мова йде про бальне оцінювання, то звісно тут мають бути найвищі стандарти

Varkan Дата: Чт, 15.05.2008, 14:16 | Повідомлення № 30
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (filnick)
Ви можете уявити, наприклад, шкільний курс фізики без закону Архімеда?

ги-ги-ги
вибачте за дурну реакцію але не витримав.
слава слава "розумним" людям

Quote (filnick)
А Ви впевнені, що завтра (а можливо раніше) програмування чи алгоритмізація взагалі залишаться в складі курсу інформатики, особливо непрофільних класів.

але ж певно є якісь основи без чого неможливе вивчення науки
(наприклад таблиця менделеєва для хімії чи система Сі для фізики)
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.