 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Другая сторона медали тестирования.
| |
ktyd |
Дата: We, 07.05.2008, 09:29 | Повідомлення № 1 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний. О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе. (Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: W-w-W - Th, 07.01.2016, 20:54 |
|
| |
Lviza |
Дата: Mo, 12.05.2008, 18:28 | Повідомлення № 16 |
Тут живе...
Повідомлень: 158
| Тест з одним правильним варіантом відповідей випадково можно пройти на непогану оцінку. І це траплялося не раз. Той, хо вчив і вдумується в питання має нижче, ніж той, хто навмання натискає... Але якось я склала простий тест на бейсику для перевірки знань з теми "Поняття інформаційної моделі. Етапи розв'язування задачі за допомогою ПК" і на кожне питання була не одна правильна відповідь , а декілька (синоніми або реально декілька відповідей) - одразу "попустило" і об'єктивність вернулася в своє русло. Всі позитивні моменти проявилися: економія часу, мобільне оцінювання і т.п., а негативні- зникли. Але захоплюватися тестами, безумовно, не слід. На кожному уроці - ні в якому разі! Але ж це всім зрозуміло - що занадто, то не здраво!
|
|
| |
Varkan |
Дата: Tu, 13.05.2008, 09:10 | Повідомлення № 17 |
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
| Quote (filnick) З іншої сторони, якщо вчитель витрачатиме більшу кількість часу на створення науково-обгрунтованих тестових завдань контролю знань, то скільки часу залишатиметься для інших видів педагогічної діяльності? алеж це одноразова робота. якщо один раз скласти тести то можна їх використовувати декілька років.
|
|
| |
filnick |
Дата: Tu, 13.05.2008, 17:07 | Повідомлення № 18 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Varkan) алеж це одноразова робота Як сказати. Якщо навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку.
|
|
| |
ihor_hontar |
Дата: Tu, 13.05.2008, 19:32 | Повідомлення № 19 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Quote (filnick) навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку Особливо з інформатики програми змінюються, техіка зміюється. А кількість годин не збільшується. А все-таки, на мій погляд, життя і практика вивчення інформатики призведе до збільшення годин в шкільному курсі вивчення предмету інформатики. Я вже, не пам'ятаю де, а чув пропозиції, щоб інформатику розділити на два предмети: "алгоритмізацію і програмування" і "інформаційні технології"
|
|
| |
filnick |
Дата: Tu, 13.05.2008, 21:37 | Повідомлення № 20 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (ihor_hontar) А все-таки, на мій погляд, життя і практика вивчення інформатики призведе до збільшення годин в шкільному курсі вивчення предмету інформатики. Ваші слова та Міністерству освіти у вуха.
|
|
| |
Nicola |
Дата: Tu, 13.05.2008, 22:01 | Повідомлення № 21 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Quote (filnick) Ваші слова та Міністерству освіти у вуха. Гуманітаризація, гуманітаризація... Краще за кордоном купити, на цьому наварити. Яке збільшення годин для точних наук? Ви що ? Розумників нам не треба! Дурнями легше керувати. Звідси і зменшення годин на математику, фізику , мінімум на інформатику. Для чого нам науково-технічний прогрес? Ми й так проживемо.(незабаром за розвитком до папуасів опустимось).!!!
|
|
| |
filnick |
Дата: Tu, 13.05.2008, 22:29 | Повідомлення № 22 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Nicola) Ви що ? Розумників нам не треба! Дурнями легше керувати Я про це писав на інших гілках форуму. Інженерів випишемо з Німеччини, програмістів - з Франції, а самі будемо плодити "псевдоюристів". Пригадуються слова великого Ернеста Резерфорда: "Всі науки діляться на дві групи. Перша - це фізика. Все решта - колекціювання марок". Зараз до першої варто добавити інформатику. Всі гуманітарні - до другої. До речі, ще на початку 60-х лауреат Нобелівської премії Лев Ландау назвав гуманітарні науки "базарними".
|
|
| |
Ktara |
Дата: Tu, 13.05.2008, 22:45 | Повідомлення № 23 |
Перспективна вчителька
Повідомлень: 4316
| Quote (ihor_hontar) Я вже, не пам'ятаю де, а чув пропозиції, щоб інформатику розділити на два предмети: "алгоритмізацію і програмування" і "інформаційні технології" А мы и читаем 2 предмета: Основы информатики и Основы алгоритмизации и программирования
|
|
| |
ktyd |
Дата: We, 14.05.2008, 09:24 | Повідомлення № 24 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| Quote (Varkan) алеж це одноразова робота. Quote (filnick) Як сказати. Якщо навчальні програми змінюються з такою швидкістю як зараз, то доведеться складати щороку. Я понимаю что может поменятся ворд2003 н аворд 2007, что могут учить висту а не ХР или ХХ. Да но есть темы которые уже не поменяются такие как на пример история развития, алгоритмизация, вконце концов теже разветвления что на паскале что на делфи одинаковые. И это я не все перечислил.
|
|
| |
filnick |
Дата: We, 14.05.2008, 16:14 | Повідомлення № 25 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (ktyd) Да но есть темы которые уже не поменяются Ничто не вечно под Луной... Ви можете уявити, наприклад, шкільний курс фізики без закону Архімеда? Цього року йому помахали рукою. А Ви впевнені, що завтра (а можливо раніше) програмування чи алгоритмізація взагалі залишаться в складі курсу інформатики, особливо непрофільних класів. (З наступного року в державному компоненті середньої школи 1 год/тиждень у 9 класі і все).
|
|
| |
Newbie |
Дата: We, 14.05.2008, 17:00 | Повідомлення № 26 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (filnick) гуманітарні науки "базарними". я б так не сказала... зараз взагалі тенденція до злиття наук, цінується поєднання можливостей точних наук з базою знань соціальних. тому не варто так категорично... крім того, дуже некрасиво коли вчитель "бачить" лише свій предмет. в принципі я згодна, що інформатика зараз мабуть чи не єдина буде ПРАКТИЧНО використовуватись КОЖНИМ учнем майже КОЖНОГО дня у дорослому житті, вона дуже важлива, але далеко не єдина Quote (ktyd) Я понимаю что может поменятся ворд2003 н аворд 2007, что могут учить висту а не ХР или ХХ. а переглянувши більшість тестів, що пропонуються, якраз і бачимо "яке меню використовують для....", тобто дуже часто тести якраз намагаються перевірити інтерфейсні речі (ну бо практичну роботу в тестах складно перевіряти)
|
|
| |
filnick |
Дата: We, 14.05.2008, 18:24 | Повідомлення № 27 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Newbie) дуже некрасиво коли вчитель "бачить" лише свій предмет. Шановна, Newbie, я зовсім не хотів нікого обідити, а проконстатував відомі історичні цитати. Тому прошу пробачення за досить категоричну оцінку. Quote (Newbie) зараз взагалі тенденція до злиття наук, цінується поєднання можливостей точних наук з базою знань соціальних Стосовно злиття наук. Всі науки пішли від філософії і в кінцевому випадку у неї зіллються, або нею поглинуться Ця ідея ще понад півстоліття тому з'явилася в науковій літературі.
|
|
| |
ihor_hontar |
Дата: We, 14.05.2008, 18:33 | Повідомлення № 28 |
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 279
| Quote (Newbie) ПРАКТИЧНО використовуватись КОЖНИМ учнем майже КОЖНОГО дня у дорослому житті, вона дуже важлива Правильно Оксана Володимирівна! Знання комп'ютерів петер і в майбутньому потрібні кожному учневі. Так як ми зараз всі користуємось мобілками, які ще 5 років були не кожному доступні. Так як всі користуються телебаченням. А комп'ютер замінить все: телебачення, мобільний звязок. Вже розроблені екрани, які зкручуються в трубочку і ставиться в кишеню піджака..... А якщо ми прагнемо бути цівілізованою державою, то потрібно це молоде покоління навчити.
|
|
| |
Newbie |
Дата: We, 14.05.2008, 22:33 | Повідомлення № 29 |
Хелпер
Повідомлень: 1414
| Quote (filnick) Шановна, Newbie, я зовсім не хотів нікого обідити, а проконстатував відомі історичні цитати. Тому прошу пробачення за досить категоричну оцінку. та ні, все гаразд, мене це не образило! просто я трохи належу до тих "решти" наук, знаю їх трохи ближче, тому так і зреагувала. справа в тому, що власне сучасна інформатика грунтується на отих гуманітарних науках, причому чим далі - тим більше!!! системи взаємодії людина-машина не можна будувати лише з позиції машини, тому доводиться враховувати напрацювання соціальних наук, мови, і т.д. повертаючись до тестів мені більше імпонує варіант тестів для самоперевірки учнів: такі можуть бути щозаняття, і в принципі можуть не особливо бути науковими. якщо ж мова йде про бальне оцінювання, то звісно тут мають бути найвищі стандарти
|
|
| |
Varkan |
Дата: Th, 15.05.2008, 13:16 | Повідомлення № 30 |
Викладач ВУЗу
Повідомлень: 425
| Quote (filnick) Ви можете уявити, наприклад, шкільний курс фізики без закону Архімеда? ги-ги-ги вибачте за дурну реакцію але не витримав. слава слава "розумним" людям Quote (filnick) А Ви впевнені, що завтра (а можливо раніше) програмування чи алгоритмізація взагалі залишаться в складі курсу інформатики, особливо непрофільних класів. але ж певно є якісь основи без чого неможливе вивчення науки (наприклад таблиця менделеєва для хімії чи система Сі для фізики)
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |