 |
Вітаю Вас, Гість · RSS |
 |
Другая сторона медали тестирования.
| |
ktyd |
Дата: We, 07.05.2008, 09:29 | Повідомлення № 1 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний. О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе. (Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).
[admin]Шановні форумчани!!!!! Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!
Відредаговано: W-w-W - Th, 07.01.2016, 20:54 |
|
| |
Ogorodets |
Дата: We, 07.05.2008, 10:51 | Повідомлення № 2 |
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
| Один из минусов этого метода - отсутствие у ребенка возможности самому сформулировать ответ. За него это уже сделали: нашли правильные слова и состряпали из них предложение. Ему остается только клацнуть на кнопочку. Если чрезмерно увлекаться тестированием, то детки будут плавно деградировать.
|
|
| |
Nicola |
Дата: We, 07.05.2008, 11:42 | Повідомлення № 3 |
Прописаний назавжди
Повідомлень: 475
| Quote (Ogorodets) Ему остается только клацнуть на кнопочку. Поки що на кнопочки не клацають. Але якщо доведеться то все повісять на нас учителів.
Відредаговано: Nicola - We, 07.05.2008, 11:49 |
|
| |
NataliyG |
Дата: We, 07.05.2008, 13:29 | Повідомлення № 4 |
Активний учасник
Повідомлень: 685
| звичайно, в кожному випадку є багато недоліків тестування в Україні, як і напевне і в світі. бо там деє позитивне мусить бути і негативне, але негатив перекриває той факт, що за допомогою тестування можна хочаб трохи побороти з корупцію в Україні. Можливо тестування не повинно бути єдиною перепусткою у Вуз. тобто у Вуз мать приймати не лише на основі тестування (серед тих хто здав тести проводити ще якийсь відбір), але я думаю коли дитина не здає тестування принаймі на рівні 7 то у Вузі їй робити нічого! Як на мене чотири бали занизький поріг.
|
|
| |
ktyd |
Дата: We, 07.05.2008, 13:52 | Повідомлення № 5 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| Quote (Nicola) Поки що на кнопочки не клацають. Але якщо доведеться то все повісять на нас учителів. Quote (NataliyG) звичайно, в кожному випадку є багато недоліків тестування в Україні, як і напевне і в світі. бо там деє позитивне мусить бути і негативне, але негатив перекриває той факт, що за допомогою тестування можна хочаб трохи побороти з корупцію в Україні. Можливо тестування не повинно бути єдиною перепусткою у Вуз. тобто у Вуз мать приймати не лише на основі тестування (серед тих хто здав тести проводити ще якийсь відбір), але я думаю коли дитина не здає тестування принаймі на рівні 7 то у Вузі їй робити нічого! Як на мене чотири бали занизький поріг. Я открыл эту тему НЕ ДЛЯ ОБСУЖДЕНИЯ ЗНО.Я хочу узнать все негативы тестового контнроля знаний учеников на уроках, при здаче тематических, при здаче экзамена!!! Я НЕ ХОЧУ ТУТ ОБСУЖДАТЬ ЗНО!!! Quote (ktyd) Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).
|
|
| |
valkiria |
Дата: We, 07.05.2008, 14:27 | Повідомлення № 6 |
Новий користувач
Повідомлень: 6
| позор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nataliyG Эти тесты - полная дебилизация детей, и опускание нас - учителей.... Жаль, что вы так относитесь к этому. Думаю, вам стоит побольше почитать к чему привело тестирование в Европе и США - полоное уничтожение системы образования.Додано (07.05.2008, 14:27) --------------------------------------------- "Я хочу узнать все негативы тестового контнроля знаний учеников на уроках" А для уроков: у нас, к сожалению, до сих пор нету единых критериев для создания тестов, а уж тем более для системы оценивания. Мне например совсем не нравиться разбивка балов ув.госп.Шестопалова, хотя его тестовая система рекоменуется...
|
|
| |
ktyd |
Дата: We, 07.05.2008, 14:33 | Повідомлення № 7 |
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
| "Толи я идиот толи лыжи не едут" из класики Ну вроде понятным языком написал и через две минуты тожае самое. Специально сделал побольше шрифт и красным его выделил. Не отвечайте и не пишите о: ЗНО Тестовых системах Не переходите на личности Просто напишите о негативе тестов как метода контроля знаний Надеюсь модератор или админ удалят все неполезное. из последнего сообщения прошу оставить только Quote (valkiria) А для уроков: у нас, к сожалению, до сих пор нету единых критериев для создания тестов, а уж тем более для системы оценивания.
|
|
| |
Bandalak |
Дата: We, 07.05.2008, 14:47 | Повідомлення № 8 |
Лідер форуму
Повідомлень: 6386
| Якщо тести складені розумно з інтелектуальним алгоритмом оцінювання, який спочатку попередньо визначає рівень учня і потім підбирає йому необхідний набір тестів, і якщо окрім варіантів відповідей у тестах буде ще й практична частина, на якій потрібно виконати якесь творче завдання - то я за такі тести. А коли простий вибір варіантів і пропорційне оцінювання - то це безумовно рано, чи пізно приведе до деградації суспільства у цілому!
|
|
| |
filnick |
Дата: We, 07.05.2008, 17:24 | Повідомлення № 9 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Негатив тестування, як виду контролю: - шаблонні завдання, шаблонні відповіді - псевдооб'єктивність - розвиваюча складова навчання втрачається - відсутність індивідуальних (диференційованих) завдань Позитив - дёшево и сердито
|
|
| |
Ogorodets |
Дата: We, 07.05.2008, 17:31 | Повідомлення № 10 |
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
| Насчет позитива - согласен. Еще можно сюда добавить - быстро. И проверять работы не надо, все железяка проверит и у детей меньше претензий - с компьютером не поспоришь. Я обычно использую тестирование когда у меня времени в обрез и, действительно, некогда возиться с бумажками.
|
|
| |
Pentiume |
Дата: We, 07.05.2008, 17:32 | Повідомлення № 11 |
Тут живе...
Повідомлень: 198
| Негатив тут простий: 1. Знищується особиста думкка учня. 2. Вибираються лише запропоновані "сухі " чи готові тести (Неправильно деколи підбирається) 3. немає представлення комунікативної функції *(краще учня вислухати, аніж тести написати) 4. Нові конбінації () знання , мотодики , перевірка знань) - нові проблеми, нові плюси старі мінуси, ..... ;(
|
|
| |
kom_adm |
Дата: We, 07.05.2008, 19:39 | Повідомлення № 12 |
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3767
| Перший і головний мінус тестів - неправильно складені завдання. Це трапляється дуже часто. Із придбаних мною двох тестуючих систем, в жодній з них мені не сподобався набір тестових питань. Тому в другому семестрі я звів тестування до мінімуму, це приблизно раз на місяць. Не знаю як ваші, але мої учні, коли чують, що вони мають пройти черговий тест, видають незадоволені звуки, типу "ууу-уу-у". Учням не подобається тести перед усім із-за не правильного на їх думку підбору питань-відповідей. Учням подобаються практичні роботи, адже на них здобуваються навички роботи за комп’ютером. Я оцінюю кожну практичну роботу в 10-му класі. Тести, звичайно, можна складати і самому, але це потребує великих затрат часу і енергії (саме для складання більш-менш методично правильних тестів). Із власного досвіду скажу, що в мене не має часу на складання тестів до кожного уроку, тому я складаю не більше 5 тестів на рік. Щодо деградації суспільства, я не зовсім розумію. Невже це може так негативно впливати на учнів? Quote (filnick) - розвиваюча складова навчання втрачається Я все-таки думаю, що при проходженні тестів, учень буде бачити свої помилки, аналізувати їх і це вплине на нього з позитивного боку. Маю на увазі, що для успішного тестування будь-якої теми, учневі потрібно вивчити матеріал, при тестуванні проводити детальний аналіз кожного варіанту відповіді, відкидаючи не правильні варіанти, знайти вірний. Гадаю, що в цьому є позитив. Для себе зробив висновок: не зловживати тестуванням, давати тести не частіше 2-х разів на місяць.
|
|
| |
filnick |
Дата: We, 07.05.2008, 22:36 | Повідомлення № 13 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Ковальчук_Олександр) Я все-таки думаю, що при проходженні тестів, учень буде бачити свої помилки, аналізувати їх і це вплине на нього з позитивного боку. Це так. Але кажучи про розвиваючу складову, я мав на увазі дещо інше. Тестування, як правило, здійснюється за певним шаблоном: стандартні питання-стандартні відповіді. Тому учень при виконанні тестового завдання не маєі, в принципі, можливості застосування знання творчо, нестандартно, виявити якусь ініціативу чи ідею.
|
|
| |
Escuela |
Дата: Th, 08.05.2008, 17:30 | Повідомлення № 14 |
Часто заходить...
Повідомлень: 72
| Quote (filnick) стандартні питання-стандартні відповіді. Це принципово неправильно! Потрібно науково правильно скласти тест, тобто включити до його складу всі рівні, так званні, таксономічні рівні: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінювання. Історія розвитку тестової технології налічує понад 150 років і заперечувати факт її "бездарного" існування марна справа. Quote (Ковальчук_Олександр) Тести, звичайно, можна складати і самому, але це потребує великих затрат часу і енергії (саме для складання більш-менш методично правильних тестів). Цілком погоджуюсь з п. Олександром. Створення одного повноцінного тесту зайняло в мене особисто 15 годин чистого часу. Що стосується тестового контролю з негативної сторони, то на мою думку це: - відсутня розвивальна функція, яка полягає в тому, щоб обгрунтувати оцінку вчителем (Оцінка вмотивована і справедлива); - спотворена виховна функція (наприклад, використовуючи залучення учнів до взаємоконтролю ми сприяємо формування в них принциповості, справедливості, колективізму, взаємоповаги і т.д., а в тестах - ні, цього немає) Далі буде ...
|
|
| |
filnick |
Дата: Th, 08.05.2008, 18:37 | Повідомлення № 15 |
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
| Quote (Escuela) заперечувати факт її "бездарного" існування марна справа. Я не заперечував факт існування тестових технологій. А сказав про стандартизацію тестових завдань, які практикує значна частина вчителів. Можливо професійна підготовка з тестових методологій в педзакладах (за виключенням психологів чи соціальних педагогів) ведеться на недостатньому рівні. З іншої сторони, якщо вчитель витрачатиме більшу кількість часу на створення науково-обгрунтованих тестових завдань контролю знань, то скільки часу залишатиметься для інших видів педагогічної діяльності?
|
|
| |
© Форум інформатиків України, 2007-2022.  |