Нд, 19.11.2017, 23:36
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 1 з 41234»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Другая сторона медали тестирования.
ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 09:29 | Повідомлення № 1
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Как известно у медали есть 2 стороны. Так и у тестового метода контроля знаний.
О хорошем сейчас говорят очень много, а меня интересует что плохое в этом методе.
(Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).


[admin]Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: W-w-W - Чт, 07.01.2016, 20:54
Ogorodets Дата: Ср, 07.05.2008, 10:51 | Повідомлення № 2
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Один из минусов этого метода - отсутствие у ребенка возможности самому сформулировать ответ. За него это уже сделали: нашли правильные слова и состряпали из них предложение. Ему остается только клацнуть на кнопочку. Если чрезмерно увлекаться тестированием, то детки будут плавно деградировать.
Nicola Дата: Ср, 07.05.2008, 11:42 | Повідомлення № 3
Прописаний назавжди
Повідомлень: 337
Нагороди: 2
Рейтинг: 13
Quote (Ogorodets)
Ему остается только клацнуть на кнопочку.
Поки що на кнопочки не клацають. Але якщо доведеться то все повісять на нас учителів.


Відредаговано: Nicola - Ср, 07.05.2008, 11:49
NataliyG Дата: Ср, 07.05.2008, 13:29 | Повідомлення № 4
Активний учасник
Повідомлень: 684
Нагороди: 2
Рейтинг: 37
звичайно, в кожному випадку є багато недоліків тестування в Україні, як і напевне і в світі. бо там деє позитивне мусить бути і негативне, але негатив перекриває той факт, що за допомогою тестування можна хочаб трохи побороти з корупцію в Україні. Можливо тестування не повинно бути єдиною перепусткою у Вуз. тобто у Вуз мать приймати не лише на основі тестування (серед тих хто здав тести проводити ще якийсь відбір), але я думаю коли дитина не здає тестування принаймі на рівні 7 то у Вузі їй робити нічого!
Як на мене чотири бали занизький поріг.
ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 13:52 | Повідомлення № 5
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Nicola)
Поки що на кнопочки не клацають. Але якщо доведеться то все повісять на нас учителів.

Quote (NataliyG)
звичайно, в кожному випадку є багато недоліків тестування в Україні, як і напевне і в світі. бо там деє позитивне мусить бути і негативне, але негатив перекриває той факт, що за допомогою тестування можна хочаб трохи побороти з корупцію в Україні. Можливо тестування не повинно бути єдиною перепусткою у Вуз. тобто у Вуз мать приймати не лише на основі тестування (серед тих хто здав тести проводити ще якийсь відбір), але я думаю коли дитина не здає тестування принаймі на рівні 7 то у Вузі їй робити нічого!
Як на мене чотири бали занизький поріг.

Я открыл эту тему НЕ ДЛЯ ОБСУЖДЕНИЯ ЗНО.Я хочу узнать все негативы тестового контнроля знаний учеников на уроках, при здаче тематических, при здаче экзамена!!!
Я НЕ ХОЧУ ТУТ ОБСУЖДАТЬ ЗНО!!!

Quote (ktyd)
Просьба о ЗНО не писать, для этого существует другая тема).
valkiria Дата: Ср, 07.05.2008, 14:27 | Повідомлення № 6
Новий користувач
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
позор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nataliyG
Эти тесты - полная дебилизация детей, и опускание нас - учителей....
Жаль, что вы так относитесь к этому.
Думаю, вам стоит побольше почитать к чему привело тестирование в Европе и США - полоное уничтожение системы образования.

Додано (07.05.2008, 14:27)
---------------------------------------------
"Я хочу узнать все негативы тестового контнроля знаний учеников на уроках"
А для уроков: у нас, к сожалению, до сих пор нету единых критериев для создания тестов, а уж тем более для системы оценивания.
Мне например совсем не нравиться разбивка балов ув.госп.Шестопалова, хотя его тестовая система рекоменуется...

ktyd Дата: Ср, 07.05.2008, 14:33 | Повідомлення № 7
Я тут недавно...
Повідомлень: 37
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
"Толи я идиот толи лыжи не едут"
из класики

Ну вроде понятным языком написал и через две минуты тожае самое.
Специально сделал побольше шрифт и красным его выделил.
Не отвечайте и не пишите о:
ЗНО
Тестовых системах
Не переходите на личности

Просто напишите о негативе тестов как метода контроля знаний
Надеюсь модератор или админ удалят все неполезное.
из последнего сообщения прошу оставить только

Quote (valkiria)
А для уроков: у нас, к сожалению, до сих пор нету единых критериев для создания тестов, а уж тем более для системы оценивания.
Bandalak Дата: Ср, 07.05.2008, 14:47 | Повідомлення № 8
Лідер форуму
Повідомлень: 5531
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Якщо тести складені розумно з інтелектуальним алгоритмом оцінювання, який спочатку попередньо визначає рівень учня і потім підбирає йому необхідний набір тестів, і якщо окрім варіантів відповідей у тестах буде ще й практична частина, на якій потрібно виконати якесь творче завдання - то я за такі тести. А коли простий вибір варіантів і пропорційне оцінювання - то це безумовно рано, чи пізно приведе до деградації суспільства у цілому!
filnick Дата: Ср, 07.05.2008, 17:24 | Повідомлення № 9
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Негатив тестування, як виду контролю:
- шаблонні завдання, шаблонні відповіді
- псевдооб'єктивність
- розвиваюча складова навчання втрачається
- відсутність індивідуальних (диференційованих) завдань
Позитив
- дёшево и сердито
Ogorodets Дата: Ср, 07.05.2008, 17:31 | Повідомлення № 10
Назавжди з нами
Повідомлень: 834
Нагороди: 1
Рейтинг: 42
Насчет позитива - согласен. Еще можно сюда добавить - быстро. И проверять работы не надо, все железяка проверит и у детей меньше претензий - с компьютером не поспоришь. Я обычно использую тестирование когда у меня времени в обрез и, действительно, некогда возиться с бумажками.
Pentiume Дата: Ср, 07.05.2008, 17:32 | Повідомлення № 11
Тут живе...
Повідомлень: 174
Нагороди: 1
Рейтинг: 25
Негатив тут простий:
1. Знищується особиста думкка учня.
2. Вибираються лише запропоновані "сухі " чи готові тести (Неправильно деколи підбирається)
3. немає представлення комунікативної функції *(краще учня вислухати, аніж тести написати)
4. Нові конбінації () знання , мотодики , перевірка знань) - нові проблеми, нові плюси старі мінуси, ..... sad ;(
Ковальчук_Олександр Дата: Ср, 07.05.2008, 19:39 | Повідомлення № 12
Ветеран спілкування
Повідомлень: 3621
Нагороди: 17
Рейтинг: 192
Перший і головний мінус тестів - неправильно складені завдання. Це трапляється дуже часто. Із придбаних мною двох тестуючих систем, в жодній з них мені не сподобався набір тестових питань.
Тому в другому семестрі я звів тестування до мінімуму, це приблизно раз на місяць.
Не знаю як ваші, але мої учні, коли чують, що вони мають пройти черговий тест, видають незадоволені звуки, типу "ууу-уу-у".
Учням не подобається тести перед усім із-за не правильного на їх думку підбору питань-відповідей.
Учням подобаються практичні роботи, адже на них здобуваються навички роботи за комп’ютером.
Я оцінюю кожну практичну роботу в 10-му класі. Тести, звичайно, можна складати і самому, але це потребує великих затрат часу і енергії (саме для складання більш-менш методично правильних тестів). Із власного досвіду скажу, що в мене не має часу на складання тестів до кожного уроку, тому я складаю не більше 5 тестів на рік.
Щодо деградації суспільства, я не зовсім розумію. Невже це може так негативно впливати на учнів?
Quote (filnick)
- розвиваюча складова навчання втрачається

Я все-таки думаю, що при проходженні тестів, учень буде бачити свої помилки, аналізувати їх і це вплине на нього з позитивного боку.
Маю на увазі, що для успішного тестування будь-якої теми, учневі потрібно вивчити матеріал, при тестуванні проводити детальний аналіз кожного варіанту відповіді, відкидаючи не правильні варіанти, знайти вірний. Гадаю, що в цьому є позитив.
Для себе зробив висновок: не зловживати тестуванням, давати тести не частіше 2-х разів на місяць.
filnick Дата: Ср, 07.05.2008, 22:36 | Повідомлення № 13
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Ковальчук_Олександр)
Я все-таки думаю, що при проходженні тестів, учень буде бачити свої помилки, аналізувати їх і це вплине на нього з позитивного боку.

Це так. Але кажучи про розвиваючу складову, я мав на увазі дещо інше.
Тестування, як правило, здійснюється за певним шаблоном: стандартні питання-стандартні відповіді. Тому учень при виконанні тестового завдання не маєі, в принципі, можливості застосування знання творчо, нестандартно, виявити якусь ініціативу чи ідею.
Escuela Дата: Чт, 08.05.2008, 17:30 | Повідомлення № 14
Часто заходить...
Повідомлень: 72
Нагороди: 0
Рейтинг: 6
Quote (filnick)
стандартні питання-стандартні відповіді.

Це принципово неправильно! Потрібно науково правильно скласти тест, тобто включити до його складу всі рівні, так званні, таксономічні рівні: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінювання. Історія розвитку тестової технології налічує понад 150 років і заперечувати факт її "бездарного" існування марна справа.

Quote (Ковальчук_Олександр)
Тести, звичайно, можна складати і самому, але це потребує великих затрат часу і енергії (саме для складання більш-менш методично правильних тестів).

Цілком погоджуюсь з п. Олександром. Створення одного повноцінного тесту зайняло в мене особисто 15 годин чистого часу.

Що стосується тестового контролю з негативної сторони, то на мою думку це:
- відсутня розвивальна функція, яка полягає в тому, щоб обгрунтувати оцінку вчителем (Оцінка вмотивована і справедлива);
- спотворена виховна функція (наприклад, використовуючи залучення учнів до взаємоконтролю ми сприяємо формування в них принциповості, справедливості, колективізму, взаємоповаги і т.д., а в тестах - ні, цього немає)
Далі буде ...

filnick Дата: Чт, 08.05.2008, 18:37 | Повідомлення № 15
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Escuela)
заперечувати факт її "бездарного" існування марна справа.

Я не заперечував факт існування тестових технологій. А сказав про стандартизацію тестових завдань, які практикує значна частина вчителів. Можливо професійна підготовка з тестових методологій в педзакладах (за виключенням психологів чи соціальних педагогів) ведеться на недостатньому рівні. З іншої сторони, якщо вчитель витрачатиме більшу кількість часу на створення науково-обгрунтованих тестових завдань контролю знань, то скільки часу залишатиметься для інших видів педагогічної діяльності?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ I: ІНФОРМАТИКА, ПРОБЛЕМИ, ОБГОВОРЕННЯ, ВИРІШЕННЯ » 1.8 Тестуючі системи » Другая сторона медали тестирования. (Что плохого в тестовом контроле знаний?)
Сторінка 1 з 41234»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.