Ср, 22.11.2017, 14:39
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 5 з 20«12345671920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:01
Шестопалов Дата: Ср, 28.01.2009, 18:04 | Повідомлення № 61
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (PanPete)
Більш детально, якщо можна - ці пробні підручники буде направлено в магазини, чи адресно в районні управління, або безпесередньо в школу? Вони будуть безкоштовними, чи за них необхідно платити?

Я бачу, у Вас в крові централізована ще радянська система постачання. А ми живемо вже багато років ніби-то у ринкових відносинах. Відповім на прикладі "сала". Кожен хазяїн вирощує свиню, щоб продати з неї сало і м’ясо на ринку в умовах конкуренції з іншими продавцями. А хто йог купить, "районні управління" чи "школи" - не має різниці. Аби тільки у них були власні гроші і можливість вибрати краще і дешевше.
В Європі така схема з постачання підручниками давним-давно існує. Наприклад, у Польщі на початку навчального року у книжкових крамницях на полицях стоять підручники з одних і тих же предметів багатьох авторів. Через якийсь час кількість авторів стає меншою, але не через те, що їм заборонили друкувати книжки. Шляхом ринкового відбору залишилися книги кількох авторів, які сподобались покупцям (вчителям, учням та їх батькам). Та й школи визначилися, за якими саме підручниками їм краще навчати дітей, і закупили їх у потрібній кількості за гроші, що їм виділила держава. Боротьба за покупця між авторами і видавництвами змушує їх пропонувати на вільний продаж якомога кращі і дешевші книги, а школи від такої конкуренції лише виграють.
А ми все у Радянському Союзі живемо?


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 28.01.2009, 18:07
argun Дата: Ср, 28.01.2009, 18:32 | Повідомлення № 62
Прописаний назавжди
Повідомлень: 479
Нагороди: 1
Рейтинг: 32
Quote (Шестопалов)
Наприклад, у Польщі

Так, про це писала Ktara у повідомлені № 29
PanPete Дата: Ср, 28.01.2009, 18:52 | Повідомлення № 63
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
Я бачу, у Вас в крові централізована ще радянська система постачання.

По чому це ви бачете? Ви перш за все не зрозуміли запитання, можливо я його невірно сформулював. Щоб розібратися давайте змоделюємо ситуацію. З наступного року навчаємо девятий клас за новою програмою, отже в школах ще нема ніодного підручника. Припустимо мені на майбутній рік необхідно закупити підручники. На ринок викинуто пробні примірники всіх отих підручників, що були представлені на конкурс. Я що, повинен провести кілька днів біля прилавку магазину, щоб детально ознайомитися з ними і зробити вибір, чи купувати їх щоб дома ознайомитись? Зарплати вчителя мабуть малувато буде! Обидва варіанти не підходять, то які кроки зробить видавництво, щоб ознайомити вчителя з своїм предложенням?


Відредаговано: PanPete - Ср, 28.01.2009, 18:58
Ktara Дата: Ср, 28.01.2009, 19:30 | Повідомлення № 64
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
В тому то йсправа, що чогось не виходить ознайомитися з підручниками (всіма). І видавництва теж не можуть забезпечити всіх, хоча б одному примірнику
PanPete Дата: Ср, 28.01.2009, 20:03 | Повідомлення № 65
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Ktara)
В тому то йсправа, що чогось не виходить ознайомитися з підручниками (всіма). І видавництва теж не можуть забезпечити всіх, хоча б одному примірнику
В цьому і криються оті граблі, на які ми хочемо наступити піддержуючи петицію видавців про скасування діючого механізму без чітко окреслених шляхів побудови нового.


Відредаговано: PanPete - Ср, 28.01.2009, 20:06
Глинський__Ярослав Дата: Ср, 28.01.2009, 20:28 | Повідомлення № 66
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Quote (Ktara)
В тому то йсправа, що чогось не виходить ознайомитися з підручниками (всіма)

Коли я був на стажуванні в Канаді, вчителі шкіл і викладачі вузів мені надарували велику кількість різних підручників з інформатики, на яких було написано free copy (безплатний екземпляр). З'ясувалося, що ці екземпляри вони отримали безкоштовно поштою від видавництв, які таким способом рекламували свою продукцію. Сьогодні моє видавництво не могло би справитися з таким обсягом робіт (ми не Канада), але розраховувало би на здобуту раніше популярність. На це може розраховувати і видавництво "Аспект" і інші видавництва, які видали минулого року пробники інших авторів. Та й цілком реально розташувати станом на 1 червня для порівняння перші 32 сторінки кожного підручника в інтернеті, ось вчителі й матимуть нагоду визначитись.
Quote (PanPete)
На ринок викинуто пробні примірники всіх отих підручників, що були представлені на конкурс. Я що, повинен провести кілька днів біля прилавку магазину, щоб детально ознайомитися з ними і зробити вибір, чи купувати їх щоб дома ознайомитись? Зарплати вчителя мабуть малувато буде!

А ось тут потрібно поступати інакше. Якщо вчитель побачить на прилавку різні підручники з інформатики, то він має купити всі, а не обмежуватися одним. Адже це його знаряддя праці, а інструментів він має мати побільше. Не важливо, який підручник буде використано як головний. Наприклад, в усіх учнів будуть книжки Шестопалова чи іншого автора. А що учням розповідатиме вчитель на уроці? Невже шпаритиме цитати з того самого підручника? Ось тут і пригодиться підручник Глинського чи іншого автора і т.д. і т.п. Зрозуміло, що вчителеві накладно все це купувати за власні кошти. Значить можна брати чек в магазині і подавати його дирекції школи для оплати чи інший шукати вихід.
Ktara Дата: Ср, 28.01.2009, 20:49 | Повідомлення № 67
Перспективна вчителька
Повідомлень: 3923
Нагороди: 36
Рейтинг: 285
Я і так купую всі книжки. В мене їх багато. І в дітей підручники різні. В кого який є. ТОму вони вивчають певну тему (по том упідручнику який в них є). Але ж ми ведемо мову про те, щоб у всіх був однаковий хороший підручник. І знов ж таки повертаючись до Польщі - там потрібно було мінімум рік, щоб визначитись, які книжки підходять, а які ні. Знову повертаємось до того, що всі книжки мають бути в усіх школах (навчальних закладах) І ось тоді, через рік можна буде відкинути ті книжки, які не підійшли. Але проводити цей експеримент мають учні. ТОму що їм читати той матеріал який є в підручнику. Саме вони мають визначитися, що їм підходить. Можете мене критикувати, але я думаю так
ppima Дата: Ср, 28.01.2009, 21:31 | Повідомлення № 68
Тут живе...
Повідомлень: 153
Нагороди: 1
Рейтинг: 11
Я провів експеримент - запропонував 3 роки назад купити для кабінету підручники Караванової і комплект №1-10 Шестопалова. Ті учні, що підтримали - ними користуються тимчасово (100% з програмування), решта йде по Зарецькій. Це вигідніше, ніж щорічно витрачати кошти. Одноосібники перепродували або залишали собі - вибір вільний. Але щоб зробити такий вибір мені прийшлось спочатку (для осмислення) собі купити комплект - жаба давила, якщо чесно. Але знання, які я отримав того варті. І зараз я не жалкую. Надалі думаю проводити роботу про одноразову закупівлю, думаю батьки мене підтримають, а хто ні - нехай щорічно купують книги - це їх право. Хочуть на "халяву" - хай ідуть за бібліотечною макулатурою. Думаю, що якщо в школах введуть подібну практику, то видавець сам пришле free copy. :$
PanPete Дата: Ср, 28.01.2009, 21:48 | Повідомлення № 69
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Глинський__Ярослав)
Сьогодні моє видавництво не могло би справитися з таким обсягом робіт (ми не Канада),

А що, вчителі , яким ви пропонуєте "вільний" вибір за власний кошт, з Канади?
Quote (Глинський__Ярослав)
можна брати чек в магазині і подавати його дирекції школи для оплати
Не знаю як де, а в нас подекуди й командировочні не оплачують.
Quote (Глинський__Ярослав)
але розраховувало би на здобуту раніше популярність

Quote (Глинський__Ярослав)
. Та й цілком реально розташувати станом на 1 червня для порівняння перші 32 сторінки кожного підручника в інтернеті
Кіт в мішку? Одна тема викладена вдало, а інші?
Quote (Глинський__Ярослав)
Якщо вчитель побачить на прилавку різні підручники з інформатики, то він має купити всі, а не обмежуватися одним. Адже це його знаряддя праці, а інструментів він має мати побільше. Не важливо, який підручник буде використано як головний.
Тепер порахуйте скільки необхідно витратити коштів вчителю на наступний рік лише для введення вивчення з 9 класу і порівняйте одержану суму з зарплатою вчителя інформатики малої , чи й середньої школи. Скільки вчителю прийдеться працювати на типографію, щоб забезпечити себе "інструментами"?


Відредаговано: PanPete - Ср, 28.01.2009, 21:51
filnick Дата: Чт, 29.01.2009, 00:15 | Повідомлення № 70
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Цікава виходить дискусія: вчителі інформатики не хочуть зрозуміти видавців, а видавці - вчителів інформатики.
Шановні Шестопалов Євген Анатолійович та Глинський Ярослав, давайте поглянемо на речі реально. Ну не можна вести суперечки про якість того чи іншого підручника, якщо переважна більшість шкільних вчителів (і я у їх числі) з ними не ознайомлена. Крім цього. Давайте покладемо на стіл чи полицю 5-7 різних посібників з інформатики для 9 класу. Навіть якщо вчитель їх перечитає, то остаточний висновок на користь того чи іншого зробити буде важко. Бо для об'єктивної оцінки підручника потрібно хоча б рік з ним попрацювати і щоб попрацювали з ним діти, для яких він власне й написаний.
На моє глибоке переконання передача бюджетних коштів на придбання підручників у руки вчителя чи навчального закладу (ймовірність цього прямує до нуля) проблему не вирішить. Можливо, коли держава відмовиться від оплати за підручники й покладе це на батьків, тоді запрацюють ті ринкові речі про які згадували і Євген Анатолійович і пан Ярослав.
Шестопалов Дата: Чт, 29.01.2009, 08:32 | Повідомлення № 71
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Ktara)
В тому то йсправа, що чогось не виходить ознайомитися з підручниками (всіма). І видавництва теж не можуть забезпечити всіх, хоча б одному примірнику

У видавництві "Аспект" готується до друку навчальний посібник з інформатики для 9-го класу 12-річної школи. Має вийти у світ в березні-квітні 2009 року. Для ознайомлення з його змістом планую розіслати безкоштовно пару десятків книг. Перш за все тим вчителям. які мали найвищі об’єми замовлень посібників видавництва "Аспект". Але ж не на "халяву"! У мене є свій інтерес: взнати думку діючих вчителів про його зміст і зручність використання в навчальному процесі, врахувати їхні поради та пропозиції у нових виданнях. І лише після цього подати посібник на схвалення експертної комісії МОН України. Такий "механізм" запропонували ми з Ярославом Глинським ще на початку навчального року. Читайте нашу статтю "Паперові літаки" замість підручників" у газеті "Дзеркало тижня" №32 від 30 серпня 2008 року.
Див. http://www.dt.ua/3000/3300/63858/
Відкриваю список діючих вчителів, які погоджуються надати рецензію на посібник. Надсилайте свої поштові реквізити на мою адресу aspekt@sh.km.ua


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 29.01.2009, 09:30
PanPete Дата: Чт, 29.01.2009, 13:25 | Повідомлення № 72
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (filnick)
На моє глибоке переконання передача бюджетних коштів на придбання підручників у руки вчителя чи навчального закладу (ймовірність цього прямує до нуля) проблему не вирішить.

А якщо таке й станеться , то сама передана сума буде прямувати до нуля, приклад - інсулінове питання, яке в даний час мусолиться в ЗМІ
Шестопалов Дата: Чт, 29.01.2009, 13:36 | Повідомлення № 73
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (CN)
Знаючи Вашу "велику любов до програмування" надіятись , що у Ваших підручниках велику увагу буде приділено цьому розділові не приходиться.

Посібник пишеться У ТОЧНІЙ ВІДПОВІДНОСТІ до програми, рекомендованій МОН України.
А по-друге, з програмування у видавництві "Аспект" вийшли з друку такі посібники:
- «Інформатика. Вступ в програмування мовою ЛОГО. 5 клас», Пахомова Г.В.,2008, - 136 с.
- «Інформатика. Програмування мовою ЛОГО. 6 клас», Пахомова Г.В., 2008, - 136 с.
- «Інформатика. ALGO - основи програмування. 8 клас», Петрів В.Ф., Ріпко Н.А., 2008, - 104 с.
- «Інформатика. Visual Basic. 9 клас», Бондаренко О.О., 2009, - 224 с.
- «Інформатика. Мова програмування С++. Спецкурс. 10-12 класи», Лєхан С.А., 2007, - 160 с.
- «Інформатика. Turbo Pascal. Спецкурс. 10-12 класи», Бондаренко О.О., 2008, - 272 с.
- «Основи алгоритмізації та програмування. 10 клас», Караванова Т.П., 2008, - 192 с.
- «Збірник вправ та задач з алгоритм. та програм. 10-11 кл», Караванова Т.П., 2008, - 152 с.

Яке інше видавництво ще так "не любить" програмування?!

Irina_Mix007 Дата: Чт, 29.01.2009, 14:16 | Повідомлення № 74
Я тут недавно...
Повідомлень: 22
Нагороди: 0
Рейтинг: 0
Quote (Глинський__Ярослав)
Жодних книжок! Купуєш диск, вставляєш і отримуєш знання.

Если будет проходить обучение так, то на мой взгляд, в старших классах нечего будет делать в паскале, екселе (логика). Некому будет преподавать. В младших классах необходимо учить детей логике, нестандартным решениям, а работа со сходинками в дополнение. И почему только сходинки? Сегодня достаточно интересных програм.
Учебник Володиных приходилось видеть, это книга для раскрасок. Серьезная книга своим видом должна настраивать на работу, а не отвлекать на гномиков, Петрикыв.
К учебникам Шестопалова привыкла и на другого автора не променяю: понятно, ничего лишнего, четко и ясно. Глинского соглана поддержать, но хорошо бы поддержку выразить в електронном виде, удобнее. Продумайте такой вариант. Не всегда есть время идти на почту и стоять там в очередях....
Шестопалов Дата: Чт, 29.01.2009, 14:48 | Повідомлення № 75
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (Irina_Mix007)
К учебникам Шестопалова привыкла и на другого автора не променяю: понятно, ничего лишнего, четко и ясно.

Спасибо на добром слове, Ирина Игоревна!
Вношу Вас в список на бесплатное получение в марте-апреле нового учебника «Інформатика. 9 клас - перший рік», Шестопалов  Є.А., Пилипчук О.П. Подробнее см. выше сообщение № 71


Відредаговано: Шестопалов - Чт, 29.01.2009, 15:22
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 5 з 20«12345671920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.