Ср, 22.11.2017, 05:37
Форум інформатиків України
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Вітання на форумі
Незнайомець
Вітаємо на форумі,
Незнайомцю!

   
зареєструйтесь
Перед реєстрацією обов’язково прочитайте:
Оновлення Учасники Пошук
Особисті повідомлення
Видавництво ’’Аспект’’ Видавництво

Сторінка 4 з 20«1234561920»
Модератор форуму: Ktara, Bandalak, НІКОЛЯ, volevikt 
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Це цікаво - конкурс підручників
Глинський__Ярослав Дата: Пн, 29.12.2008, 09:56 | Повідомлення № 1
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
Шановні педагоги, вчителі та методисти!
Наближаються найрадісніші свята, які всі з нетерпінням чекають: Новий рік і Різдво Христове. З їх нагоди дозвольте привітати Вас і побажати Вам як завжди міцного здоров’я, щастя, натхнення, творчих, педагогічних і матеріальних здобутків.

Повідомляю Вас також про те, що підведено попередні підсумки Всеукраїнського конкурсу «Підручник для 9-го класу».
В номінації « Інформатика» предметна комісія МОНУ рекомендувала як переможців підручники таких авторів:
1. Ривкінд, Шакотько, Чернікова, Лисенко;
2. Завадський;
3. Володіни.
В конкурсі брали участь також мій рукопис, Морзе і ще чийсь. Місця цих учасників офіційно не оголошувались, тобто це є 4–6 місця.

Доводжу до Вашого відома, що конкурс відбувся з такими процедурними порушеннями:

1. На конкурс, окрім наукового і педагогічного висновків щодо кожного рукопису, надійшли лише три з п’яти експертних висновків від незалежних експертів з Запоріжжя, Тернополя і Чернівців (потрібно не менше чотирьох), що є порушенням пункту 4.10 «Положення про конкурс» і відповідно до чого робиться висновок, що незалежна експертиза не відбулася.
2. Предметна комісія влаштувала власне оцінювання рукописів і розставила їх на відповідні місця так як їй це було потрібно, що є порушення пункту 5.1 Положення. Таким чином можна вважати, що конкурс як такий, що планувався на засадах відкритості, прозорості й гласності, в даній номінації не відбувся.

Заяви про ці порушення подані в Апеляційну комісію. Закликаю Вас, шановні форумчани, а також всіх, кому небайдужа доля шкільного підручника з інформатики, і тих, хто знає як важко працювалось вчителям протягом останніх двадцяти років за відсутності нормальних офіційних підручників, взяти участь в акції підтримки моєї апеляції.

З повагою ставлячись до авторів рукописів 1-3, нікого не звинувачуючи ні в чому безпідставно, закликаю всіх своїх прихильників, а також всіх небайдужих, хто бажає підтримати мою апеляцію в боротьбі за справедливість, протягом найближчих днів направити листа на адресу 04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 37, Інститут інноваційних технологій МОНУ, Загальний відділ такого змісту

Голові Апеляційної комісії
конкурсу «Підручник для 9 класу»
від…

Дізнавшись про склад учасників, попередні результати конкурсу в номінації «Інформатика», а також про процедурні порушення, які мали місце під час підведення конкурсу в даній номінації, підтримую апеляційну заяву Глинського Я.М. і прошу підвести підсумки конкурсу у строгій відповідності до «Положення про конкурс», створивши для цього Апеляційну предметну підкомісію.

Дата Підпис

Шановні форумчани!!!!!
Повідомлення, які не відповідають темі або несуть некорисний зміст будуть видалятись без попередження!!!


Відредаговано: Махновець_Ігор - Ср, 31.12.2008, 07:01
VV Дата: Вт, 20.01.2009, 16:46 | Повідомлення № 46
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Bandalak)
Получається суміш бульдога з носорогом! Я переконаний, що Програмування та Технології обов'язково повинні бути різними предметами!

Володіни пояснюють і я з ними згодна: не всім учням вдається опанувати і курс користувача і програмування на відмінно, ну хоча б добре. А кожному приємно, коли його хвалять. Погодитеся, що коли цілий рік вчиш програмування (це найчастіше) і почуваєш себе дурнем, то вся любов до предмету пропаде. А потім навіть помалювати в Paint не захочеться. Отак і втрачаємо учнів. Сидять вони потім в 11 класі і тільки картинки на ПК переглядають( я категорично забороняю встановлювати і знищую ігри на ПК) або в ігри грають.
Bandalak Дата: Вт, 20.01.2009, 21:40 | Повідомлення № 47
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (VV)
почуваєш себе дурнем, то вся любов до предмету пропаде

Ну тоді йдучи по цій логіці давайте у курс алгебри введемо розділ фізкультури, щоб в учнів, котрі почувають себе дурнем, не пропала любов до алгебри!

Я переконаний, що Програмування та Технології обов'язково повинні бути різними предметами!
Тоді любов до Paint ніколи не пропаде у тих, що не можуть, або не хочуть програмувати!

Мені здається, що у МОН це усі розуміють, але не йдуть на такий крок бо бояться, що може різко впасти кількість медалістів, яка на даний час на порядок перевищує кількість учнів, що можуть відсортувати масив хоча би одним із способів!

filnick Дата: Вт, 20.01.2009, 21:53 | Повідомлення № 48
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Bandalak)
у МОН це усі розуміють, але не йдуть на такий крок бо бояться, що може різко впасти кількість медалістів, яка на даний час на порядок перевищує кількість учнів, що можуть відсортувати масив хоча би одним із способів!

Не в медалістах справа. І не тількив підручниках. Проблема набагато серйозніша, ніж здається. Стосується вона цілого комплексу непродуманих змін в освіті. Про це писали вже на раз на гілках нашого форуму.
valko Дата: Вт, 20.01.2009, 22:30 | Повідомлення № 49
Новий користувач
Повідомлень: 12
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Bandalak)
Я переконаний, що Програмування та Технології обов'язково повинні бути різними предметами!

Повністтю підтримую, плюс до сказаного заперечую сюсюкання з учнем, тим більше юнаком в 9-му класі, який не сприймає і Петрика і завдання які дає песик. При наявній 1 год в тиждень чередування тем призводить до повної втрати набутих знань на попередніх уроках.
Також підтримую п. Глинського в недоцільності викладання в молодшій школі (пропедевтичний курс), я ніде вже декілька років не бачу ніяких аналітичних статей про здоров`я учнів і від чого воно залежить? Дитина психологічно та фізіологічно не готова до занять на ПК, а от проблеми психозів та остеохондрозів виникають все більше. Я маю всі підручники всіх авторів поданих на конкурс, і підручник Н.Морзе купив за 100.00 грн, але в роботі використовую їх усі. І всі мають свої плюси та мінуси. Я вважаю, що до вивчення інформатики, та і інших предметів повинен бути інший підхід. Міністерство кожен рік повинно виставляти детальні, загальнодержавні вимоги до предметів, і виділяє кошти на одного учня для закупівлі підручників на школу. І не думаю, що вчитель предметник замовить підручник з гарними картинками, хоча і картинки повинні бути гарними. Пам`ятаю статтю п. Глинського про необхідність викладання програмування в школі, навчати алгоритмізації потрібно, але стрімкий розвиток інформатики і кокретний тормоз МОН призводить до відомого результату, за російським класиком. А тому моя думка така, що потрібен курс користувача, і після нього профілі за напрямками. І відповідно до цього і повинні бути підручники. І ще одне, на рахунок олімпіад, ми всі знаємо, що олімпіади проводяться не з інформатики, а з програмування. Але на уроках до олімпіади підготувати не можливо, це робиться на гуртках і факультативах, які на біду управлінь освіти :) також потрібно проплачувати. Жалко, що на форумі не має думок інших авторів.
dpi Дата: Вт, 20.01.2009, 23:50 | Повідомлення № 50
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Мотивацию изучения программирования не надо высасывать из пальца. Она более чем очевидна. Мне жаль, что многие из учителей не имеют возможности, а может и желания, посетить предприятие, где трудится человек 50 программистов. Небольшая экскурсия изменила бы мнение многих любителей Технологий. Но меня удивляет даже не это. Бывшие ученики приезжают на каникулах с институтов (последний с медицинского) и возмущаются тем, что их учат включать/выключать компьютер.
И о чем спор, если мало часов. Конечно Технологии. Ну, а кто с 5 класса изучает предмет, конечно упор на программирование.
А на счет учебников, господа авторы, его надо обсуждать хотя бы с 5-10 участниками этого форума. Не жадничать, разослать им учебник в электронном виде, избавитесь от многих принципиальных ошибок. Мне можете не высылать, а то подумаете, что не хорошее.
Уже пол года работаю с 8 классом по технологическому профилю Каравановой (2+1, 1+2 технологии-программирование). Ну никаких проблем. Даже химичить можно - перебрасывать часы как мне удобно. А в журнале и расписании идут как два отдельных предмета (Предмет то один, но записываем на разных страницах).
Так, что это уже есть.
Quote (Bandalak)
Я переконаний, що Програмування та Технології обов'язково повинні бути різними предметами!


Відредаговано: dpi - Вт, 20.01.2009, 23:51
Bandalak Дата: Ср, 21.01.2009, 01:15 | Повідомлення № 51
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (dpi)
Уже пол года работаю с 8 классом по технологическому профилю Каравановой (2+1, 1+2 технологии-программирование).

Скиньте програмку!
dpi Дата: Ср, 21.01.2009, 10:19 | Повідомлення № 52
Досвідчений вчитель
Повідомлень: 1438
Нагороди: 1
Рейтинг: 39
Quote (Bandalak)
Скиньте програмку!
Прикріплення: 8-12.rar(134Kb)
VV Дата: Ср, 21.01.2009, 20:32 | Повідомлення № 53
Часто заходить...
Повідомлень: 52
Нагороди: 0
Рейтинг: 1
Quote (Bandalak)
Ну тоді йдучи по цій логіці давайте у курс алгебри введемо розділ фізкультури, щоб в учнів, котрі почувають себе дурнем, не пропала любов до алгебри!
;) Оригінально
Але в курсі алгебри все-таки є завдання, що потребують знань з геометрії, фізики, хімії. Не так явно - як порівняти з Технологіями та Програмуванням, але щось подібне.

Quote (dpi)
Бывшие ученики приезжают на каникулах с институтов (последний с медицинского) и возмущаются тем, что их учат включать/выключать компьютер.

А взагалі мені сьогодні учень 11-го класу заявив: "Ви мені заважаєте". Це після того як я розшумілася, що навколо нього сіло п’ятеро хлопців на уроці та дивилися як той грає на приставці(два мужика б'ють один одного ногами). Я таку бачила вперше. Гадаю коштує чималі гроші. Куди ж йому програмування. А на кінець додав:"Мені не треба інформатика" - ну зрозуміло: клавіші вже давити навчився, а що ще...
Взагалі мені не зрозуміло: Ну звідкіля вони знають, що їм треба, а що ні. Вони що провидці...?
Bandalak Дата: Чт, 22.01.2009, 22:41 | Повідомлення № 54
Лідер форуму
Повідомлень: 5532
Нагороди: 39
Рейтинг: 260
Quote (VV)
Не так явно - як порівняти з Технологіями та Програмуванням

А тут, що дуже явно?

Єдине, що для програмування потрібно знати файлову систему та роботу з дисками, а ще трохи пам'ятати розміщення літер на клавіатурі. Це можна дати у 9-му класі у курсі з назвою "Інформатика". А от всякі там Ворди та Екселі зовсім не потрібні для курсу "Програмування", їх потрібно вивчати у 10-12 класах під назвою "Інформаційні технології".
Для технологій програмування потрібно ще менше, хіба-що для Екселя потрібно знання умов розгалуження, які теж можна вклинити у курс "Інформатика" в 9-му класі.
А в 10-12 класах вже потрібно вивчати Програмування у чистому виді, окремо від Технологій!

В математиці вже давно так і ніхто не сказав, що це не правильно! З 1-го по 6-ий клас учні вчать курс "Математика", який вже у 7-му та старших класах розділяється на "Алгебра" та "Геометрія"!

Глинський__Ярослав Дата: Ср, 28.01.2009, 12:26 | Повідомлення № 55
Видавець посібників
Повідомлень: 347
Нагороди: 3
Рейтинг: 25
На лист-запит у приваті щодо результатів конкурсу підручників для 9-го класу з інформатики, в якому я приймав участь, повідомляю, що офіційні результати ще не оголошені (станом на 27 січня). Робота головної апеляційної комісії ще й не починалась, тому листи підтримки моєї апеляції прошу надсилати далі. Звертаю увагу - не в підтримку мого підручника, з яким Ви не знайомі, а в підтримку моєї апеляції (див. повідомлення вище). Причому варто підтримати не лише мою, але й апеляцію Н.В. Морзе. До тексту свої листів можете додати такі пропозиції, що кому до душі, або й дві:
1) Для проведення конкурсу підручників для 10-го класу пропонуємо розробити більш досконале Положення і алгоритм визначення переможців, який би усував суб’єктивізм в оцінці робіт;
2) Пропонуємо відмовитися від конкурсу як такого, що веде до неоправданого витрачання державних коштів, зокрема в умовах фінансово-економічної кризи, і не видавати підручники для старшої школи за державні кошти. Вважаємо, що вчителі мають мати можливість вибирати підручник до своїх уподобань з великого вибору, які запропонують видавництва, а не бути прив’язанимими до одного нав’язаного зверху підручника.


Відредаговано: Глинський__Ярослав - Ср, 28.01.2009, 12:28
PanPete Дата: Ср, 28.01.2009, 13:08 | Повідомлення № 56
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Глинський__Ярослав)
2) Пропонуємо відмовитися від конкурсу як такого, що веде до неоправданого витрачання державних коштів, зокрема в умовах фінансово-економічної кризи, і не видавати підручники для старшої школи за державні кошти. Вважаємо, що вчителі мають мати можливість вибирати підручник до своїх уподобань з великого вибору, які запропонують видавництва, а не бути прив’язанимими до одного нав’язаного зверху підручника.

Можливо, що пропозиція й вірна, але як ви бачите конкретний механізм знайомства вчителів з предложеннями вашого видавництва на рівні, достатньому для визначення доцільності придбання?
bochik Дата: Ср, 28.01.2009, 13:31 | Повідомлення № 57
Часто заходить...
Повідомлень: 82
Нагороди: 0
Рейтинг: 5
Quote (Глинський__Ярослав)
2) Пропонуємо відмовитися від конкурсу як такого, що веде до неоправданого витрачання державних коштів, зокрема в умовах фінансово-економічної кризи, і не видавати підручники для старшої школи за державні кошти. Вважаємо, що вчителі мають мати можливість вибирати підручник до своїх уподобань з великого вибору, які запропонують видавництва, а не бути прив’язанимими до одного нав’язаного зверху підручника.

Ідея цікава, але який механізм тоді безкоштовного підручника для шкіл????
Учителі замовляють, а держава оплачує ті підручники, які замовили конкретні вчителі????
Це буде ринковий механізм і погані підручники не пройдуть....
Але реалізувати це складно...
Шестопалов Дата: Ср, 28.01.2009, 13:57 | Повідомлення № 58
Видавець посібників
Повідомлень: 1409
Нагороди: 11
Рейтинг: 182
Quote (PanPete)
Можливо, що пропозиція й вірна, але як ви бачите конкретний механізм знайомства вчителів з предложеннями вашого видавництва на рівні, достатньому для визначення доцільності придбання?

Дуже просто! Кожне видавництво на свій ризик випускає пробні підручники, а вчителі вибирають кращі і купують їх за гроші, що їм надає держава. У кого погані підручники - банкротує. У видавництв є стимул випускати підручники якомога кращі і дешевші!
Quote (bochik)
Учителі замовляють, а держава оплачує ті підручники, які замовили конкретні вчителі???? Це буде ринковий механізм і погані підручники не пройдуть.... Але реалізувати це складно...

Навіщо так ускладнювати? Як Ви на ринку купуєте сало ЗА ВЛАСНІ ГРОШІ? Виберете найкраще і найдешевше! Ось і весь "механізм"! Держава повинна бюджетні гроші на забезпечення шкіл підручниками забрати у корумпованих чиновників і передати їх вчителю. з якого питають за навчання. Ситуація зараз така, що і "чоботи", і "свитку" для всіх шкіл одного розміру вибирають керівні дядечки і тіточки з МОН України. Уявіть, що нас точно так примусово одягають в однакове взуття та одяг за чужим виборои.


Відредаговано: Шестопалов - Ср, 28.01.2009, 14:11
filnick Дата: Ср, 28.01.2009, 15:33 | Повідомлення № 59
Мудрий вчитель
Повідомлень: 2238
Нагороди: 7
Рейтинг: 124
Quote (Шестопалов)
Держава повинна бюджетні гроші на забезпечення шкіл підручниками забрати у корумпованих чиновників і передати їх вчителю

Уявіть що на рахунках віідділів освіти відкриють рахунки для кожної школи на придбання підручників. Там навряд чи буде присутній розподіл коштів окремо на підручники для інформатики, математики, історії. Механізм потрібен.
PanPete Дата: Ср, 28.01.2009, 16:53 | Повідомлення № 60
Наполегливий учасник
Повідомлень: 797
Нагороди: 1
Рейтинг: 45
Quote (Шестопалов)
Кожне видавництво на свій ризик випускає пробні підручники, а вчителі вибирають кращі

Більш детально, якщо можна - ці пробні підручники буде направлено в магазини, чи адресно в районні управління, або безпесередньо в школу? Вони будуть безкоштовними, чи за них необхідно платити?
Форум інформатиків » РОЗДІЛ ІІ: ЛІТЕРАТУРА З ІНФОРМАТИКИ » 2.6 Пропозиції видавництва "Деол" - СПД Глинський » Це цікаво - конкурс підручників
Сторінка 4 з 20«1234561920»
Пошук:


© Форум інформатиків України, 2007-2017.